Jump to content

Readucerea la viata a CP


russul

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da, viteza maxima este un indicator destul de relevant pentru puterea masinii. Masina in cauza trebuie sa ia peste 210.

 

si problema se pare ca persista... <_< s-a aprins din nou check engine :) ma lupt cu morile de vant...

 

eroarea este "mixture too lean" EUIII code: P0170 stie cineva de la ce poate da aceasta eroare?

Link to comment
Share on other sites

Da, viteza maxima este un indicator destul de relevant pentru puterea masinii. Masina in cauza trebuie sa ia peste 210.

 

si problema se pare ca persista... <_< s-a aprins din nou check engine :) ma lupt cu morile de vant...

 

eroarea este "mixture too lean" EUIII code: P0170 stie cineva de la ce poate da aceasta eroare?

se pare ca a mai aparut o problema se aude un fasait de la un injector si se si misca. cand misc de el cand se aude fasaitul cand nu... se poate sa nu imi fi pus bine injectorul la loc cand le-am curatat?

Link to comment
Share on other sites

Depinde de felul ĂŽn care a fost ĂŽntreĂžinut motorul.

si problema se pare ca persista... s-a aprins din nou check engine ma lupt cu morile de vant...

eroarea este "mixture too lean" EUIII code: P0170 stie de la ce poate da aceasta eroare?

se pare ca a mai aparut o problema se aude un fasait de la un injector si se si misca. cand misc de el cand se aude fasaitul cand nu... se poate sa nu imi fi pus bine injectorul la loc cand le-am curatat?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic cĂŁ meritĂŁ oricum.

 

AÂşa ar aduce maÂşina pe linia de plutire.

 

sal am si eu o problema ca tot veni vorba de cp. in urma cu 4 luni am observat ca masina mea (bmw e 46 316i 1.9 L 105 cp) nu mai depaseste viteza de 170 km/h plus ca s-a aprin si check engine. m-am programat la bmw baneasa si in urma testului mi-au spus ca debitmetrul este de vina asa ca l-am schimbat am iesit pe poarta de la bmw si masina tot la fel : pierderi de putere de la 4500 de turatii si nu depaseste 170-175km/h. am revenit la ei si mi-au spus ca sunt injectoarele infundate ... de atunci am mai facut 2000-3000 de km numai pe aditiv pt desfundat injectoare am schimbat si bujiile cu unele ngk pt ca nici pornirea la rece nu este grozava dar degeaba ... please help

Incearca o curatare cu ultrasunete a injectoarelor.

sal

am curatat azi injectoarele si merge mai bine nu se mai ingana de la 4500 de ture asa de rau si viteza a crescut la 180-190 dar greu... se poate sa fie catalizatorul infundat?

poate sa ma ajute va rog cineva cu un sfat?am bagat f multi bani in masina asta si cu rezultate nu tocmai reusite... din moment ce nu mai merge mai mult de 180 inseamna ca are ceva nu?mentionez ca de obicei alimentez de la lukoil poate sa fie si asta problema?

 

 

 

Baga si tu benzina de la MOL sau OMV in timp vei observa diferenta de calitate.

Link to comment
Share on other sites

Masina 325i e36 coupe automat. 1994, 245.000 km - masina sora-mi. stock 192 hp. 0-100 ~ 8.5 -9 sec - automata - nu gasesc date exacte

 

Masina de abia cumparata nimic schimbat :

 

0-10 - 0.3 s

0-20 - 0.6 s

0-30 - 1.1 s

0-40 - 1.7 s

0-50 - 3.5 s

0-60 - 4.3 s

0-70 - 5.4 s

0-80 - 6.5 s

0-90 - 7.3 s

0-100-9.2 s

0-110-10.6 s

 

Schimbat ulei, filtru benzina,filtru ulei, filtru aer, bujii,curele, role, ulei cutie + filtru, ulei diferential, suspensie spate .

Masina trage 8.7 s ,0-100 cu plecat prost datorita temperaturii scazute (gume de iarna), astept sa se incalzeasca ca sa testez corect.

 

La masina mea 530d, 2001, automat, cea mai mare diferenta s-a vazut la schimbarea debitmetrului 9.8s cu debitmetru prost , 8.3 cu debitmetru nou si original.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=50042&hl=

Link to comment
Share on other sites

Da, viteza maxima este un indicator destul de relevant pentru puterea masinii. Masina in cauza trebuie sa ia peste 210.

 

si problema se pare ca persista... <_< s-a aprins din nou check engine :) ma lupt cu morile de vant...

 

eroarea este "mixture too lean" EUIII code: P0170 stie cineva de la ce poate da aceasta eroare?

 

 

Daca amestecul e prea sarac inseamna ca trage aer fals pe undeva. Nu stiu exact cum e la bmw dar la alte masini la injectoare exista niste o-ringuri care trebuiesc inlocuite la orice demontare de injector. Ai facut asta?

Link to comment
Share on other sites

Cum readuci la viata CP ai unui 320d de 150CP care se comporta parca are 60CP.

singura reapta in care se misca un pic a I-a. Incepind cu tr aII-a abia dupa 3500rpm incepe sa traga un pic, in rest masina accelereaza parca ar fi subturata.

Nu stiu cum sa va explic exact, dar da 60km/h in trapta a III-a daca o calc se comporta ca la 40km/h in treapta a V-a. Sper ca intelegeti frustarea.

Schimbat filtre, ulei, epurator, bujii, etc recent.... <_< Turbina se aude parca undeva dupa 3000rpm parca, totusi am ceva ulei curs in stinga num te uiti la motor. Totusi daca INSISTI poti atinge 180km/h, daca esti singur pe drum si nu esti nevoit sa frinezi.

HEEEEELP.

Link to comment
Share on other sites

Ce am scris mai sus nu e corect, vad ca nimeni nu a sesizat greseala, daca o-ringurile de la injectoare sunt duse atunci va intra benzina pe langa ele nu aer.

nu le-am schimbat dar oricum ma intorc la acel service unde le-am curatat sa le arat ce fel de lucrare au facut...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.