Jump to content

Readucerea la viata a CP


russul

Recommended Posts

cred mai degraba ca iti fluiera o curea uzata.

 

 

ai spus ca la liniuta a mers ok. pai daca ambreiajul patina nu mai stateai tu langa 320 ala.

 

sal, nu cred deoarece imediat ce apas pe pedala de ambreiaj oricat de putin imediat nu se mai aude. :) dar asta dureaza relativ putin cum plec in 200-300 de m nu se mai aude

 

am uitat sa spun ca nu patineaza, nu agata nu nimic :)(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu zic ca tot o curea este. ambreiajul nu "fluiera" niciodata.

+1...

 

va cred nu zic nu, dar parca e prea mare coincidenta ca imediat cum apas ambreiajul f putin se opreste iar cand doar il ating ff usor da sa se opreasca si atat ...iar imediat ce ies din parcare nici vorba de fluierat..o fi de la frig ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Eu zic cĂŁ meritĂŁ oricum.

 

AÂşa ar aduce maÂşina pe linia de plutire.

 

sal am si eu o problema ca tot veni vorba de cp. in urma cu 4 luni am observat ca masina mea (bmw e 46 316i 1.9 L 105 cp) nu mai depaseste viteza de 170 km/h plus ca s-a aprin si check engine. m-am programat la bmw baneasa si in urma testului mi-au spus ca debitmetrul este de vina asa ca l-am schimbat am iesit pe poarta de la bmw si masina tot la fel : pierderi de putere de la 4500 de turatii si nu depaseste 170-175km/h. am revenit la ei si mi-au spus ca sunt injectoarele infundate ... de atunci am mai facut 2000-3000 de km numai pe aditiv pt desfundat injectoare am schimbat si bujiile cu unele ngk pt ca nici pornirea la rece nu este grozava dar degeaba ... please help

Edited by stefan85
Link to comment
Share on other sites

Eu zic cĂŁ meritĂŁ oricum.

 

AÂşa ar aduce maÂşina pe linia de plutire.

 

sal am si eu o problema ca tot veni vorba de cp. in urma cu 4 luni am observat ca masina mea (bmw e 46 316i 1.9 L 105 cp) nu mai depaseste viteza de 170 km/h plus ca s-a aprin si check engine. m-am programat la bmw baneasa si in urma testului mi-au spus ca debitmetrul este de vina asa ca l-am schimbat am iesit pe poarta de la bmw si masina tot la fel : pierderi de putere de la 4500 de turatii si nu depaseste 170-175km/h. am revenit la ei si mi-au spus ca sunt injectoarele infundate ... de atunci am mai facut 2000-3000 de km numai pe aditiv pt desfundat injectoare am schimbat si bujiile cu unele ngk pt ca nici pornirea la rece nu este grozava dar degeaba ... please help

Incearca o curatare cu ultrasunete a injectoarelor.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic cĂŁ meritĂŁ oricum.

 

AÂşa ar aduce maÂşina pe linia de plutire.

 

sal am si eu o problema ca tot veni vorba de cp. in urma cu 4 luni am observat ca masina mea (bmw e 46 316i 1.9 L 105 cp) nu mai depaseste viteza de 170 km/h plus ca s-a aprin si check engine. m-am programat la bmw baneasa si in urma testului mi-au spus ca debitmetrul este de vina asa ca l-am schimbat am iesit pe poarta de la bmw si masina tot la fel : pierderi de putere de la 4500 de turatii si nu depaseste 170-175km/h. am revenit la ei si mi-au spus ca sunt injectoarele infundate ... de atunci am mai facut 2000-3000 de km numai pe aditiv pt desfundat injectoare am schimbat si bujiile cu unele ngk pt ca nici pornirea la rece nu este grozava dar degeaba ... please help

Incearca o curatare cu ultrasunete a injectoarelor.

sal

am curatat azi injectoarele si merge mai bine nu se mai ingana de la 4500 de ture asa de rau si viteza a crescut la 180-190 dar greu... se poate sa fie catalizatorul infundat?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am vazut la TOP GEAR un renault care in 2-3 ani a scazut de la 220 de CP la 160 iar dupa o revizie sanatoasa a recuperat pana la 216 CP, eu sunt proprietarul unui e36 318is si dupa 15 ani sunt constient ca din cei 140 "au ramas schiopi mai multi" <_< asa ca va rog dati un sfat pt posesorii de masini vechi care vor sa mai "invie din calutii cazuti la datorie". Imi cer scuze daca aceasta problema s-a mai discutat dar nu am gasit-o la search. Toate parerile sunt binevenite si va multumesc anticipat pentru ele. :)

 

Despre ce episod e vorba? as vrea si eu sa-l vad.

Link to comment
Share on other sites

Acum imi spuneti? Poate totusi 185.000km nu or fi prea multi <_<

 

Nu sunt multi depinde cum a fost folosita. Cam atat are si a mea si merge ca noua.

 

Mergi si fa un test de compresie. Vezi sa-l faca corect (motor cald, ambreiaj si acceleratie la fund in momentul cand se da la cheie).

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am vazut la TOP GEAR un renault care in 2-3 ani a scazut de la 220 de CP la 160 iar dupa o revizie sanatoasa a recuperat pana la 216 CP, eu sunt proprietarul unui e36 318is si dupa 15 ani sunt constient ca din cei 140 "au ramas schiopi mai multi" <_< asa ca va rog dati un sfat pt posesorii de masini vechi care vor sa mai "invie din calutii cazuti la datorie". Imi cer scuze daca aceasta problema s-a mai discutat dar nu am gasit-o la search. Toate parerile sunt binevenite si va multumesc anticipat pentru ele. :)

 

Despre ce episod e vorba? as vrea si eu sa-l vad.

 

 

Sal, nu mai tin minte episodul dar uite un link cu o parte din episod, http://www.youtube.com/watch?v=WRk1fA2q2Hg

Link to comment
Share on other sites

Eu zic cĂŁ meritĂŁ oricum.

 

AÂşa ar aduce maÂşina pe linia de plutire.

 

sal am si eu o problema ca tot veni vorba de cp. in urma cu 4 luni am observat ca masina mea (bmw e 46 316i 1.9 L 105 cp) nu mai depaseste viteza de 170 km/h plus ca s-a aprin si check engine. m-am programat la bmw baneasa si in urma testului mi-au spus ca debitmetrul este de vina asa ca l-am schimbat am iesit pe poarta de la bmw si masina tot la fel : pierderi de putere de la 4500 de turatii si nu depaseste 170-175km/h. am revenit la ei si mi-au spus ca sunt injectoarele infundate ... de atunci am mai facut 2000-3000 de km numai pe aditiv pt desfundat injectoare am schimbat si bujiile cu unele ngk pt ca nici pornirea la rece nu este grozava dar degeaba ... please help

Incearca o curatare cu ultrasunete a injectoarelor.

sal

am curatat azi injectoarele si merge mai bine nu se mai ingana de la 4500 de ture asa de rau si viteza a crescut la 180-190 dar greu... se poate sa fie catalizatorul infundat?

poate sa ma ajute va rog cineva cu un sfat?am bagat f multi bani in masina asta si cu rezultate nu tocmai reusite... din moment ce nu mai merge mai mult de 180 inseamna ca are ceva nu?mentionez ca de obicei alimentez de la lukoil poate sa fie si asta problema?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.