Jump to content

Sondaj: Ce stil de condus aveti?


adriann

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition
SĂŁ Âştii cĂŁ am ĂŽncercat de multe ori dar fĂŁrĂŁ rezultat.

aia cu semnal stanga este valabila pt civilizati nu pt gibonii din Romania. cred ca in mintea lor e ceva de genul :

 

"ce vrea 'andicapatu' asta bre, sa ma depasasca prin stanga ?!? ce imbecil, pai nu vede ca-i parapet ?!?"

 

Si eu incerc cu semnal stanga, unii inteleg altii nu. Atunci ii flash-ui, daca nici atunci nu se dau, cum posed bi xenon i-am ars la freza :)

Link to comment
Share on other sites

deja bmw are o imagine negativa in "Presa" . Daca mai publica si ce scrie lumea pe aici ... :)

 

In general lumea este invidioasa, si articole de genul "Un bolid marca BMW a facut nu stiu ce..." prind bine la public. Imi amintesc ca am auzit la stiri un politai care zicea "conducatorul autoturismului marca BMWEU a intrat in..." auzi la el Bemveu' :)

Link to comment
Share on other sites

aia cu semnal stanga este valabila pt civilizati nu pt gibonii din Romania. cred ca in mintea lor e ceva de genul :

 

"ce vrea 'andicapatu' asta bre, sa ma depasasca prin stanga ?!? ce imbecil, pai nu vede ca-i parapet ?!?"

 

Si eu incerc cu semnal stanga, unii inteleg altii nu. Atunci ii flash-ui, daca nici atunci nu se dau, cum posed bi xenon i-am ars la freza :)

 

ªi În afarã, de multe ori nici nu este nevoie sã dai semnal stânga pentru cã majoritatea ÎÞi fac loc ºi circulã pe banda din dreapta dacã este liberã.

 

Doar la noi este mentalitatea asta, cred cĂŁ se simt inferiori dacĂŁ merg pe banda 1 Âşi sunt civilizaĂži.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am vazut pe "afara", benzile de circulatie sunt folosite progresiv pentru depasiri, nu pentru trafic continuu. Nu m/am mirat cand am si citit si in codurile rutiere respective acest aspect. Parca si in cel romanesc este stipulat acest aspect.
Link to comment
Share on other sites

Respect ar insemna sa nu dai flash-uri. In Germania nu o sa vedeti un flash, chiar daca vine unul pe banda 2 cu peste 200, si-l gaseste pe altul in depasire cu 150. Frineaza in spatele lui , si asteapta ca cel din fata sa termine manevra de depasire.

La noi se dau flash-uri in functie de masina, adica esti "bazat" cu o masina superioara ii dai flash-uri pina nu mai poate altuia cu una de 1/2 din cilindreea ta. Cred ca este o placere in asta. Probabil multora le confera un aer de "superioritate" acest lucru.

Eu nu dau flashuri absolut deloc. Si mi s-a intimplat de multe ori sa intre unul de pe banza 1 in depasire pe 2 ( autostrada ) cu o viteza mult mai mica. Frinez, ma enervez, astept si trec mai departe. De ce trebuie sa-l stresez neaparat ? Trebuie neaparat sa ii dau o corectie ? Poate fi un incepator, poate fi o tipa mai timida la volan, poate un tataie care nu mai are reflexe bune, sau poate unul care are o masina inferioara. Chiar trebuie sa-mi bat joc de el ?!

Link to comment
Share on other sites

Respect ar insemna sa nu dai flash-uri. In Germania nu o sa vedeti un flash, chiar daca vine unul pe banda 2 cu peste 200, si-l gaseste pe altul in depasire cu 150. Frineaza in spatele lui , si asteapta ca cel din fata sa termine manevra de depasire.

La noi se dau flash-uri in functie de masina, adica esti "bazat" cu o masina superioara ii dai flash-uri pina nu mai poate altuia cu una de 1/2 din cilindreea ta. Cred ca este o placere in asta. Probabil multora le confera un aer de "superioritate" acest lucru.

Eu nu dau flashuri absolut deloc. Si mi s-a intimplat de multe ori sa intre unul de pe banza 1 in depasire pe 2 ( autostrada ) cu o viteza mult mai mica. Frinez, ma enervez, astept si trec mai departe. De ce trebuie sa-l stresez neaparat ? Trebuie neaparat sa ii dau o corectie ? Poate fi un incepator, poate fi o tipa mai timida la volan, poate un tataie care nu mai are reflexe bune, sau poate unul care are o masina inferioara. Chiar trebuie sa-mi bat joc de el ?!

 

 

 

In Germania, "claxonul optic" (flashul....) este interzis prin lege. In RO se schimba datele problemei, cum se simte cineva nerespectat, gata il si corecteaza pe nesimtit. Unii, daca ar putea, si/ar pune cifrele din spatele masinii in fata, sa vada nesimtitul din fata lui, in retrovizoare, ce masina demna de respect tine in spate.

 

 

Edit: Cred ca postul lui Zyppo ar trebui pinned!

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Aha, uitasem de povestea aia cu permisele de la Pitesti. M-am linistit, credeam ca soferii din Pitesti au un stil aparte :)

 

E nu... Sa fiu sincer intre soferii din Bucuresti circula zvonul ca aia din Prahova sunt cei mai periculosi soferi... Eu as adauga si Giurgiu :) Desigur, asta se leaga de povestile din trafic pe care le intalneam...

 

Aha, am inteles, de aceea in fiecare weekend la Spitalul Judetean din Ploiesti este plin de carne de bucurestean, iar la parcul de epave de la Bucov plin de epave cu placute de B, ca va alearga periculosii de Prahova prin ograda lor. Si astea nu sunt "povesti de trafic", este realitatea.

 

 

nu intru in discutia asta... proportional cu numarul de masini din Bucuresti pe fiecare model in parte o sa vezi ca accidentele sunt putine... pana la urma in Bucuresti circula in jur de 1.5-2 milioane de masini...

Link to comment
Share on other sites

nu intru in discutia asta... proportional cu numarul de masini din Bucuresti pe fiecare model in parte o sa vezi ca accidentele sunt putine... pana la urma in Bucuresti circula in jur de 1.5-2 milioane de masini...

 

Nici eu nu as dori sa continuam ideea asta... dar era vorba de accidentele de pe Valea Prahovei, nu de cei care se duc la paine cu masina in Bucuresti. End of story!

Link to comment
Share on other sites

1. 60-80 in localitate, 120-160 afara.

2. Cand merg linistit schimb la 2200-2500, in rest 4200-4400 (la 4500 intra intr-un mod foarte taranesc limitatorul si prefer sa evit)

3. La tractoarele turbo, cum am eu, exista cateva reguli simple daca iti pasa de motor/turbina:

- nu se da talpa sub ~2000 rpm, sau mai general, nu se merge subturat in sarcina

- nu se chinuie motorul pana nu s-a incalzit "bine", adica pana cand a stat cateva minute la temperatura de regim

 

Un raspuns util.

 

 

 

 

Vrem sa aflam cum conduc posesorii de BMW.

 

1.Ne intereseaza: cu ce viteze (medii) va deplasati: in localitati si in afara lor.

 

2.La ce turatii schimbati viteza (in cazul in care aveti cutie manuala)? - IMPORTANT: precizati motorizarea

 

3.Care ar fi reprizele recomandate pentru motorizarea fiecaruia.

 

Incep eu: localitati max. 60 in rest aprox 100-120

 

aprox. 3000 rpm - 520d 136CP

 

Ideal nu stiu cat ar fi...

Tu esti sigur politai.

 

1. Depinde mult de trafic si de dispozitia mea. Nu am o viteza anume, merg atat de tare cat consider eu ca se poate pe drumul respectiv.

2. Iarasi depinde de trafic. Daca merg cuminte in coloana sau nu fac depasiri schimb cat mai jos posibil (am cuplu de la 1300 rpm), daca merg agitat schimb la 7000. Motorul e de 3l biturbo, 306 hp.

3. Nu prea inteleg intrebarea. Cred ca am raspuns la punctul anterior totusi.

 

Aaa, si daca e vorba de A1, o fac de obicei in mai putin de 30 de minute. Acum sariti-mi in cap :)

 

sau e cineva din presa care vrea sa arate cat de baieti rai suntem noi ca mergem ca nebunii... deja m-am plictisit de baietii aia care cum e un accident povestesc cum baiatul iresponsabil, posesor de masina de la tata, a calcat acceleratia si a generat un dezastru... apropos, daca folsoesti vreunul din textele de aici in orice document promit sa angajez un avocat sa te haituiasca pentru ca textele de aici apartin in totalitate acestui forum si nu ai nici un drept de republicare a lor in orice alta parte...

 

De ce crezi ca as fi din presa? :) Textele apartin forumului, dar pot fi oricand accesate de catre orcine din presa. Asa ca daca vei vedea in presa texte, ataca presa nu pe mine... Nu trebuie tu sa ma haituesti pe mine, am deschis un topic, ca sa vedem care cum merge cu masina sa. Asa ca ochii mari ca poate apre in presa ceva... fi gata sa-i ataci.

 

 

ai un umor ieftin... mai simplu e sa urmaresti la Politie numarul de accidente si tipul autovehicolelor implicate precum si cauzele accidentelor sau orice informatie vrei tu pentru a obtine o informatie corecta... aici sunt doar perceptii... si apropos, Presa inseamna orice ziar care are si un nume unde apare un articol si e foarte usor de detectat asta... e banal de simplu pentru ca sunt firme care fac urmarire de presa pe cuvinte cheie si trimit totul la beneficiar... nu e prea greu... banuiesc ca au ramas astia de la Libertatea fara surse de informatie sau e vorba de CanCan ca parca recunosc stilul subversiv...

 

nu intru in discutia asta... proportional cu numarul de masini din Bucuresti pe fiecare model in parte o sa vezi ca accidentele sunt putine... pana la urma in Bucuresti circula in jur de 1.5-2 milioane de masini...

 

Nici eu nu as dori sa continuam ideea asta... dar era vorba de accidentele de pe Valea Prahovei, nu de cei care se duc la paine cu masina in Bucuresti. End of story!

 

 

Pai alea 2 milioane de masini mai ies si din oras si nu toti sunt piloti de curse plus ca factorul stres acumulat in Bucuresti e foarte greu de controlat cand vezi o strada libera in fata...

Link to comment
Share on other sites

ai un umor ieftin... mai simplu e sa urmaresti la Politie numarul de accidente si tipul autovehicolelor implicate precum si cauzele accidentelor sau orice informatie vrei tu pentru a obtine o informatie corecta... aici sunt doar perceptii... si apropos, Presa inseamna orice ziar care are si un nume unde apare un articol si e foarte usor de detectat asta... e banal de simplu pentru ca sunt firme care fac urmarire de presa pe cuvinte cheie si trimit totul la beneficiar... nu e prea greu... banuiesc ca au ramas astia de la Libertatea fara surse de informatie sau e vorba de CanCan ca parca recunosc stilul subversiv...

 

Am impresia ca esti unul din oamenii carora le face placere sa intre in polemici, care nu-si imagineaza viata fara conflicte. Nu am sa merg mai departe cu aceasta discutie. In primul rand acuzatiile tale sunt false, in al doilea rand nu ai nici o dovada pentru a sustine spusele tale. Totul se intampla in mintea ta...

Scopul topicului era sa aflam (adica noi cei de pe forum), stilul de condus al posesorilor de BMW, nu este vorba de numar de accidente si de cauza lor. Daca recunosti stilul CanCanului inseamna ca citesti CanCan, esti iubitor de "povesti" si ai o imaginatie bogata... de aici si varianta unui ziarist sub acoperire.

 

Daca vrei sa-mi mai spui ceva foloseste PM.

Edited by adriann
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca nu mai avem respect unul fata de celalalt, acum acest cuvant este doar asociat cu frica, respecti doar daca iti este frica, nu respecti din bun-simt.

de cate ori ati vazut ca se acorda prioritate la unul care iese cu spatele din parcare intr-o zona aglomerata (exceptie situatiile cnd ai nevoie de locul de parcare), sau prioritte celui care nu are prioritate (situatie in care s-ar rezolva inghesuiala din intersectie) ? cel putin in B aceste situatii sunt rare de tot.

suntem prea grabiti sa mai fim respectuosi sau buni, dai cu flash-ul sau stai pe banda a doua, chiar dac prima este libera, sa ii tai elanul unuia.

Link to comment
Share on other sites

Respect ar insemna sa nu dai flash-uri. In Germania nu o sa vedeti un flash, chiar daca vine unul pe banda 2 cu peste 200, si-l gaseste pe altul in depasire cu 150. Frineaza in spatele lui , si asteapta ca cel din fata sa termine manevra de depasire.

La noi se dau flash-uri in functie de masina, adica esti "bazat" cu o masina superioara ii dai flash-uri pina nu mai poate altuia cu una de 1/2 din cilindreea ta. Cred ca este o placere in asta. Probabil multora le confera un aer de "superioritate" acest lucru.

Eu nu dau flashuri absolut deloc. Si mi s-a intimplat de multe ori sa intre unul de pe banza 1 in depasire pe 2 ( autostrada ) cu o viteza mult mai mica. Frinez, ma enervez, astept si trec mai departe. De ce trebuie sa-l stresez neaparat ? Trebuie neaparat sa ii dau o corectie ? Poate fi un incepator, poate fi o tipa mai timida la volan, poate un tataie care nu mai are reflexe bune, sau poate unul care are o masina inferioara. Chiar trebuie sa-mi bat joc de el ?!

 

In Germania se trag la un moment dat din fata ta. Intr-adevar si mie mi-a trebuit putin timp sa ma obisnuiesc cu stilul lor de condus pe autostrada: dupa ce ai depasit, daca ai loc, intri inapoi pe banda 1.

 

In Romanica, esti nevoit sa dai flashuri pt ca efectiv nu se trag de pe banda 2, merg cu 5 kmh mai mult decat cei de pe banda 1 dar isi tin banda desi e libera banda 1. Eu unul dau flashuri, dar conteaza si cum le dai. Taica-mio da frenetic flashuri si daca nu merge asa claxoneaza :) Asa nu.

 

Eu dau 2-3 flashuri si daca nu se trage stau linistit pana il pot depasi pe celalalt sens. Dar in general se trage lumea si la noi, doar ca e nevoie de un flash :)

 

Ce-i drept inspre Iasi era unul care dupa ce i-am facut flashuri (mergea cu 100 kmh pe banda 2 unde poti merge linistit la 130-140 kmh - drumul spre Targu-Frumos) si dupa ce am mers in spatele lui vreo 5 minute m-a scos din sarite. Asa ca l-am depasit pe dreapta, m-am pus in fata lui si am mers 1 minut cu 60 kmh :) Stiu ca nu-i frumos, nu prea fac de astea dar poate a realizat si el ce enervant este, imi facea el flash-uri :)

Link to comment
Share on other sites

Prin urmare, viteza realã de 210-212 km/h nu este o vitezã astronomicã pentru A1, o autostradã destul de slab circulatã faÞã de alte drumuri din România.

slab circulata...pe cuvant ca nu mi se pare...nici chiar la 140 cu cat merg eu de obicei pe ea...si partea nasoala pentru credibilitate, e ca eu chiar merg des pe ea. si nu am vazut anul asta 3 masini sa merga cu 80 km/h peste viteza mea, care-mi este suficienta sa depasesc 70% din vehiculele de pe autostrada.

 

 

in fine...who cares...e doar un forum, nu-i biserica

Link to comment
Share on other sites

ca tot e vb de viteze constante, acum aprox doua sapt intr-o luni mai exact am facut 90% din autostrada Soarelui cu 220km/h (era pilotul automat pus) am franat ff tare o singura data, in rest asa am tinut autostrada .10% adil primi 20 km i-am facut cu 140km/h dar ma astepta ceva la Constanta si nu mai aveam rabdare.Mentionez ca am dat flash-uri ca disperatul si imi facea loc lumea :) . Am facut pana la Cta o ora jumate , dupa autostrada am lasat-o in 140km/h max de frica radarelor si a TIR-urilor pe care nu le puteam depasi :)
Link to comment
Share on other sites

ca tot e vb de viteze constante, acum aprox doua sapt intr-o luni mai exact am facut 90% din autostrada Soarelui cu 220km/h (era pilotul automat pus) am franat ff tare o singura data, in rest asa am tinut autostrada .10% adil primi 20 km i-am facut cu 140km/h dar ma astepta ceva la Constanta si nu mai aveam rabdare.Mentionez ca am dat flash-uri ca disperatul si imi facea loc lumea :) . Am facut pana la Cta o ora jumate , dupa autostrada am lasat-o in 140km/h max de frica radarelor si a TIR-urilor pe care nu le puteam depasi :)

 

 

se poate spune ca viteza ta de croaziera a fost de 220 km/h, nicidecum viteza constanta a fost de 220 km/h

cred ca ai avut si ceva noroc daca ai reusit pe asemenea distanta aceasta viteza. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ia ca m-ati enervat... luati de aici viteza serioasa :)

 

 

Pun unele cat de curand, surpriza, cu limitarea scoasa :twoup si un filmuletz 0 - 270, apoi 0 - 330 (limit off) pe M Mode pe modul S6, adica maxim (din padele)... este cam cea mai apropiata senzatie de decolare pe care am avut-o pana acum ! din pacate S6 merge numai cu DSC Off si e cam grav, dar la viteza aia, e pointless oricum

 

Nu am incercat inca Launch Control, pregatesc o colectie misto :)

 

pana atunci:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry423125

Link to comment
Share on other sites

ai un umor ieftin... mai simplu e sa urmaresti la Politie numarul de accidente si tipul autovehicolelor implicate precum si cauzele accidentelor sau orice informatie vrei tu pentru a obtine o informatie corecta... aici sunt doar perceptii... si apropos, Presa inseamna orice ziar care are si un nume unde apare un articol si e foarte usor de detectat asta... e banal de simplu pentru ca sunt firme care fac urmarire de presa pe cuvinte cheie si trimit totul la beneficiar... nu e prea greu... banuiesc ca au ramas astia de la Libertatea fara surse de informatie sau e vorba de CanCan ca parca recunosc stilul subversiv...

 

Am impresia ca esti unul din oamenii carora le face placere sa intre in polemici, care nu-si imagineaza viata fara conflicte. Nu am sa merg mai departe cu aceasta discutie. In primul rand acuzatiile tale sunt false, in al doilea rand nu ai nici o dovada pentru a sustine spusele tale. Totul se intampla in mintea ta...

Scopul topicului era sa aflam (adica noi cei de pe forum), stilul de condus al posesorilor de BMW, nu este vorba de numar de accidente si de cauza lor. Daca recunosti stilul CanCanului inseamna ca citesti CanCan, esti iubitor de "povesti" si ai o imaginatie bogata... de aici si varianta unui ziarist sub acoperire.

 

Daca vrei sa-mi mai spui ceva foloseste PM.

 

pai nu mai dau banii pe ziare de breo 18 ani... adica dupa primul an de dupa revolutie... intrebarea ta (dupa 15 posturi pe acest forum) si abordarea sunt ciudate pentru ca puteai sa ai un poll generalist in care sa nu ceri atatea detalii.... in rest sanatate...

 

poleposition- misto filme :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.