Jump to content

urgenta problema grava e 36


Recommended Posts

salutare !craciun fericit la toata lumea!am o mare problema la masina si va rog sa ma ajutati urgent!aseara am pornit masina si nu prea aveam benzina sa fost aprins becul!am lasato sa se incalzeasca si cand deodata a inceput sa mearga ca in 3 bujii sa trepideze ca dracu si in urma sa oprit si nu a mai pornit!am verificat totul si am zis sa incerc sa pun benzina ca aveam o rezerva de 7 l acasa!am pus benzina si dau o cheie si porneste fara amorsare fara nimik la prima cheie!am mers 6 km si iarasi!cum ar putea sa fi consumat 7 litri in 6km?va rog ajutati ma ca sunt disperat!am un e 36 din 1994 316 compact!are ceva senzorul?de ce a pornit din prima doar e pe injectie?ce ar putea sa fie?va rog?a mai patit cineva asa ceva?am uitat sa zic ca nu am garaj si masina sta in frig ca acu a viscolit rau si a inghetat toata! :) :)
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu la e 36 ai o singura pompa, la e36 se arde. E o problema des intalnita la cam toate bmw daca nu se schimba filtrul de combustibil la timp. Daca schimbi pompa schimba si filtrul. Bafta

salutare!deci in spate in dreapta este un loc unde intra 4 fire si 2 conducte si in stanga la sofer este alt locas 2 fire si tot doua conducte!si se aude in amandoua parti ca pompa ar functiona !inca nu am reusit sa o scot ca e foarte frig si nu am garaj!azi am pornito iarasi si a mers o bucata dupa care sa auzit pompa mai tare parca ar fi mai "turata"daca intelegi ce zic?si dupa cateva minute sa oprit iarasi!daca se aude cum sa fie arsa!sau cum cand pun benzina multa 30l merge?

Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca pompa este in partea dreapta... intradevar ai doua guri(sa le zicem asa)cea din stanga e pt retur sau cam asa ceva...nu sunt sigur... da cea din dreapta e pompa cu siguranta.. desfaci cele 4 surubele de la capac dupa care desfaci celelalte 4 surubele de la pompa parca...cam asa ceva....
Link to comment
Share on other sites

pai daca zici ca a inceput sa mearga mai turata inseamna ca nu mai tragea bezina si masina a mai mers cu ce a mai fost pe conducta nu stiu de ce stai cu asa benzina putina in rezervor in plus nu ii bine pt masina si faci condens daca umblii cu el gol si dupaia te trezesti ca ai numa apa in rezervor.
Link to comment
Share on other sites

pai daca zici ca a inceput sa mearga mai turata inseamna ca nu mai tragea bezina si masina a mai mers cu ce a mai fost pe conducta nu stiu de ce stai cu asa benzina putina in rezervor in plus nu ii bine pt masina si faci condens daca umblii cu el gol si dupaia te trezesti ca ai numa apa in rezervor.

sal.totusi benzina am pus azi cam 20 de litri si a mers cam juma de ora la relanti si iarasi!indicatorul imi arata juma de rezervor dar nu cred ca as putea sa am asa multa!abia astept maine sa ma uit calumea la ea ca nu am putut zilele astea ca am fost la servici!dar pompa ar putea fi dusa?totusi merge!trebuie sa incerc totul si u putina economie ca am rar ul pe 7 decembrie tocmai la satu mare!!apropo e cineva de pe acolo?sau care a facut rar ul acolo ca sa stiu si eu cum sa ma pregatesc?

Link to comment
Share on other sites

nu ii bine sa mearga masina atata in gol la relanti... vezi sa nu iti fie infundat filtrul de benzina

auzi care e problema!acum am desfacut pompa!totul e ochei!dar rezervorul gol!acu ce sa vezi desfac in partea stanga unde cica ar fi sonda si surpriza partea aia de rezervor e plina!stii ceva de chestia asta ?ce ar putea sa aiba?te rog daca poti da mi un raspuns repede ca o am desfacuta!

Link to comment
Share on other sites

poate cele 2 compartimente fac legatura intre ele printr`un furtun ceva vezi sa nu fie infundat ma gandesc ..

 

asa cred ca arata rezervorul tau poate te ajuta cu ceva:

problema e ca returul de la benzina vine in tr un sistem care face un fel de vid si impinge benzina dintru un compartiment in altul!e ceva simplu!intradevar pintr un furtun!ar putea sa fie pur si simplu dereglate nivelurile si de asta numai face fata?ce zici tu?ca am pus 5 litri iarasi si a mers cat a avut benzina!problema e ca nu consuma mult motorul dar returul nu se mai intoarce in primul compartiment!alfel nu am stiut sa iti explic

Link to comment
Share on other sites

incearca sa mai bagi benzina si sa nu mai pui busonul de la rezervor sa vezi daca se mai opreste asa am patzit la un opel sa infundat supapa aia de la buson pe unde isi trage aer si se tot oprea

nu stiu ce sa mai zic ca nu stiu!nu e busonul am incercat si asta!totul functioneaza normal<pompa si restul!bag benzina si tot intra in al doilea compartiment,e aprope plin ochi!nu mai stiu ce sa mai zic!am tot incercat numai nu reusesc sa fac ceva sa se echilibreze!si asta de cand cu frigurile astea!eu cred ca s au dezechilibrat nivelele intre ele si de asta dar ce sa fac sa le echilibrez inapoi? :)

 

eu stiu ca pompa este in partea dreapta... intradevar ai doua guri(sa le zicem asa)cea din stanga e pt retur sau cam asa ceva...nu sunt sigur... da cea din dreapta e pompa cu siguranta.. desfaci cele 4 surubele de la capac dupa care desfaci celelalte 4 surubele de la pompa parca...cam asa ceva....

am umblat la pompa toyul e ok!problema e cred in stanga la returul ala ca un compartiment di rezervor e pli ochi(ala unde e returul)dar ala de la pompa gol!vezi ca am explicat mai susu c am ce se intampla!da si tu o idee daca vrei!

Link to comment
Share on other sites

sa nu-ti fi inghetat ceva pe acolo ...desi nu e chiar asa frig

dar dupa parerea ta ce ar putea fi inghetat?ca am c am verificat totul pe la rezervor!nu pot sa merg la mecanic ca am cauciucurile inca de vara si aici e super nins si o gheata de toata frumusetea!si am cam 30km!pe aci sa iau tigari si altele merg asa!mai zi vreo idee ceva?

Link to comment
Share on other sites

sa nu-ti fi inghetat ceva pe acolo ...desi nu e chiar asa frig
eu cam as sti ce cauzeaza aceasta problema dar nu stiu ce sa i fac!ca e un sistem super simplu si nu stiu ce ar putea sa se defecteze la el!hai ca pun niste poze sa vedeti si voi!de ci asa:la 1 aveti acel "sistem "de care va ziceam ce face un fel de vid si este pozitionat la senzorul de nivel din stanga!a doua e de sus vazuta si sunt furtunele!pe 2 intra returul de la motor si pe 3 ar trrebui sa duca la celalalt compartiment benzina!in a treilea desen e capacul la pompa si arata unde intra furtunul de legatura dintre compartimente!e simplu nu!dar ce ar putea sa fie!in ultimul desen sunt returul de la motor si conducta de legatura!am verificat nu prinde aer fals nicaeri!nu se observa bine in poza 1 dar cele doua conducte sunt legate intre ele si ar trebui returul din inertia lui sa ridice si benzina din compartimentul 2 asfel trecand in primul compartiment!asa cel putin inteleg eu sistemul ca am un pikde experienta la mecanica(normal nu la bmw)!poate mai stie cineva ceva ?cine stie<nu?oricum mersi la toataq lumea care a incercat

post-17270-1230656400_thumb.jpg

post-17270-1230656463_thumb.jpg

post-17270-1230656518_thumb.jpg

post-17270-1230656577_thumb.jpg

post-17270-1230656806_thumb.jpg

Edited by KOSTY KOMPACT
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam mai putin de jumatate de rezervor (intre 1/4 si 1/2), si dau sa fac plinul, raman uimit, a incaput doar de 80 lei, eram mirat, dar cand intru in masina, aveam cam 3/4, si totusi in rezervor nu mai incapea benzina.

Sa fi fost blocata legatura dintre compartimente?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.