Jump to content

urgenta problema grava e 36


Recommended Posts

Eu aveam mai putin de jumatate de rezervor (intre 1/4 si 1/2), si dau sa fac plinul, raman uimit, a incaput doar de 80 lei, eram mirat, dar cand intru in masina, aveam cam 3/4, si totusi in rezervor nu mai incapea benzina.

Sa fi fost blocata legatura dintre compartimente?

nu cred este alceva!daca ai vazut vreodata cum arata un rez. la bmw vezi ca furtunul ala face intradevar legatura intre compartimente dar nu numai ala!rezervorul e despartit dar nu total numai sa faca cardanului loc deci mai sus de un anumit nivel benzinaq trecedintr o parte in alta fara furtun!la mine daca bagam plinu totul era ok!pana cobora sub nivelul ala si trebuia sa intre in functiune furtunul!la tine e senzorul ca si dar cine stie!!!uitate daca ai timp!la multi ani!!!

 

Probabil bujiile sunt ude.Parca s-a mai intamplat cuiva.

ce legatura ar putea sa aiba bujiile cu problema cu rezervorul?????????ca motorul cand are benzina merge perfect!!!

post-17270-1230741086_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Asa este, nu are nici o legatura.

auzi chiar daca seuda bujiile cum zici tu se pot usca sau chestii cum faceam odata la dacii?ca nu stiu inca cum arata bujiile la bmw?ca s curios !!sper sa nu le vad degraba ca si asa m am saturat de chestia cu rezervorul!!la multi ani !!!pa pa distractie placuta la toata lumea

Link to comment
Share on other sites

nu cred este alceva!daca ai vazut vreodata cum arata un rez. la bmw vezi ca furtunul ala face intradevar legatura intre compartimente dar nu numai ala!rezervorul e despartit dar nu total numai sa faca cardanului loc deci mai sus de un anumit nivel benzinaq trecedintr o parte in alta fara furtun!la mine daca bagam plinu totul era ok!pana cobora sub nivelul ala si trebuia sa intre in functiune furtunul!la tine e senzorul ca si dar cine stie!!!uitate daca ai timp!la multi ani!!!

Nu are cum sa fie senzorul. Azi am stat aproape 10 minute pana sa alimentez de 100 lei. Problema ca daca maream debitul de la pompa, se oprea imediat, asteptam putin, si apasam din nou, sau a trebuit sa apas foarte putin, ca altfel se oprea. Deci sigur nu e nici un senzor de nivel vinovat. O fi infundat ceva. Daca pun alcool etilic in benzina este bine? Sau ce altceva sa folosesc pentru a topi gheata aia?

Link to comment
Share on other sites

Sau daca nu e bun alcoolul etilic poate imi recomanda cineva altceva. Daca o tine tot asa cu friguri, mi-e graoaza cat timp o sa stau la pompa pana fac un plin :) :)

de ce sa te chinui cu alcool etilic?scoate un pik bancheta spate de jos si verifica furtunul care face legatura intre cele doua compartimente si te convingi singur!e treaba de 10 min

Link to comment
Share on other sites

Pompa functioneaza?

da inca foarte bine!un mecanic mi a zis sa o probez cu un ..am uitat cum ii zice,din ala care masoara presiunea in pneuri si mi aratat acu pe la 2!el zice ca i bun dar eu nu stiu exact !na sper asa sa fie!la multi ani !!!!papa :)

Eu cred cã e pompa de benzinã. Am pãÞit acelaºi lucru la Mercedes c-180:toatã benzina de pe retur ramânea blocatã În primul rezervor(ca idee de construcÞie maºinile BMW ºi Mercedes sunt,câteodatã, uluitor de asemãnãtoare). Am Încercat sã devin inginer În instalaÞii de alimentare cu combustibil ºi n-a mers.

Transferul de combistibil ĂŽl face pompa Âşi nu returul.AÂşadar am schimbat pompa Âşi totul a mers perfect.

 

ĂncearcĂŁ sĂŁ schimbi pompa cu una de la un prieten, in primĂŁ fazĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

[da dar pompa functioneaza ce ar putea sa aiba ?ca nu are legatura cu acel furtun decat returul?

Nu cred cã transferul se face prin acel furtun.Din pompã ies douã furtune? Se pare cã pe ambele se pompeazã benzinã.Unul duce la motor si unul spre celãlalt rezervor ajutând la realizarea transferului printr-un alt loc.

 

Pompa funcĂžioneazĂŁ(face presiune in rampĂŁ) dar nu face transferul.

Link to comment
Share on other sites

[da dar pompa functioneaza ce ar putea sa aiba ?ca nu are legatura cu acel furtun decat returul?

Nu cred cã transferul se face prin acel furtun.Din pompã ies douã furtune? Se pare cã pe ambele se pompeazã benzinã.Unul duce la motor si unul spre celãlalt rezervor ajutând la realizarea transferului printr-un alt loc.

 

Pompa funcĂžioneazĂŁ(face presiune in rampĂŁ) dar nu face transferul.

imi pare rau sa iti zic dar nu e asa!uita te atent sa vezi ca sunt 2 dar unul duce la motor si unul placa direct in stanga !si uita te ca are legatura cu compartimentul unde e senzorul si nimik alceva!am postat imagini!ar putea sa fie pompa dar poate ma gandesc eu in cazul ca nu baga destul si nu asigura presiunea necesara ptr a transfera benzina!cine gaseste rezolvarea la asta e cel mai tare mecanik!ca eu am fost ieri la mec.si nu stiu nici ei

Link to comment
Share on other sites

Kosty,

Ziceai ca manometrul a indicat o presiune de 2 bar. Nu cumva tebuia sa indice 3+-0.2?

nu stiu ce sa zic danS dar ala cu care am masurat eu nu era un aparat special de masurat presiunea pompei!era pur si simplu un manometrul de masurat aerul in pneuri putin modificat de niste mecanici de aci din siret!ei au zis ca e foarte bine2 cat aiesit!eu nu exclud pompa dar am improvizat ceva pana scap de RAR si dupa aia o sa sap mai adanc pana gasesc motivul chiar daca ar fi sa desfac toata masina!

Link to comment
Share on other sites

vezi fila asta, poate te ajuta (arata si la mecanici sa-si mai ridice nivelul...n-au vazut ca e BMW si nu solenza?). si am sa-ti mai trimit ceva legat de alimentare...apropo....ai cumva un rezervor de expansiune pe aripa spate, in interior pe partea gurii de umplere?

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

vezi fila asta, poate te ajuta (arata si la mecanici sa-si mai ridice nivelul...n-au vazut ca e BMW si nu solenza?). si am sa-ti mai trimit ceva legat de alimentare...apropo....ai cumva un rezervor de expansiune pe aripa spate, in interior pe partea gurii de umplere?

 

Dan

ok dane!cu mecanici astia de aici nu stiu ca s cam dobitici! atrebuit sa i explic eu intai cum cred ca ar functiona sistemul!eu inca cercetez dar nu am nici o cunostiinta aci cu bmw mai vechi sa imi deie pompa!daca crezi ca poti sa ma ajuti zi orice parere ca s dispus sa le incerc pe toate ca pana la urma sa i dam de capat ca doar nu s nemti asa destepti fata de noi !nu???

Link to comment
Share on other sites

studiaza asta si vorbim maine ..ok?

O sa se rezolve, ca doar nu e naveta spatiala...

ai dreptate!deocamdat noapte buna!hai ca eu am sa vad ce mi ai dat si mai caut si eu cate ceva si mai stii poate apare surpriza....

 

nu merge nici asta dane!cred ca nu e bun adobe reader al meu!nu vrea sa mi le deschida cica sunt incomplete???papa!toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Sau daca nu e bun alcoolul etilic poate imi recomanda cineva altceva. Daca o tine tot asa cu friguri, mi-e graoaza cat timp o sa stau la pompa pana fac un plin :) :)

de ce sa te chinui cu alcool etilic?scoate un pik bancheta spate de jos si verifica furtunul care face legatura intre cele doua compartimente si te convingi singur!e treaba de 10 min

Pe gerul asta crezi ca indraznesc sa ma apuc sa desfac ceva? Si daca e problema de la gheata, cand se va incalzi, sigur nu va mai trebui sa desfac.

Link to comment
Share on other sites

nu cred este alceva!daca ai vazut vreodata cum arata un rez. la bmw vezi ca furtunul ala face intradevar legatura intre compartimente dar nu numai ala!rezervorul e despartit dar nu total numai sa faca cardanului loc deci mai sus de un anumit nivel benzinaq trecedintr o parte in alta fara furtun!la mine daca bagam plinu totul era ok!pana cobora sub nivelul ala si trebuia sa intre in functiune furtunul!la tine e senzorul ca si dar cine stie!!!uitate daca ai timp!la multi ani!!!

Nu are cum sa fie senzorul. Azi am stat aproape 10 minute pana sa alimentez de 100 lei. Problema ca daca maream debitul de la pompa, se oprea imediat, asteptam putin, si apasam din nou, sau a trebuit sa apas foarte putin, ca altfel se oprea. Deci sigur nu e nici un senzor de nivel vinovat. O fi infundat ceva. Daca pun alcool etilic in benzina este bine? Sau ce altceva sa folosesc pentru a topi gheata aia?

Chestia asta mi se intampla si mie. Trebuie sa fii atent cum tii pompa de la PECO in gaura de la busonul masinii. Trebuie lasat putin spatiu sa iasa aerul din rezervor cand bagi benzina. daca nu iese aerul din rezervor pe langa pistolul de alimentare, statia de benzina va crede ca e plin rezervorul si iti va opri pomparea. E un fel de protectie de-a lor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.