Jump to content

Accident in Constanta


Recommended Posts

Am si eu in 318d 2003 si acum cateva zile am luat o curba mai tare mi-a derapat spatele am tras dreapta sa o redresez dar prea mult si am intors masina cu totul si am luat un gard(de tabla din fericire).Am lovit bara fata destul de urat,s-a rupt furtunul care alimenteaza turbina si capacul de la intercooler.Acum scoate mult fum si nu are demaraj de la 2000 in sus.Cred ca de la alea este ca scapa presiune.

 

Aveti idee?

 

 

Piesa 1 e rupta si capcaul de la intercooler acolo unde vine conexiunea 7

post-15035-1230382752_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Totusi a plecat de la un accident ....

Ideea e ca dupa ce remediazi ce s-a rupt/fisurat/crapat poti sa vezi daca si-au revenit parametrii motorului...

Eu zic ca e logic ca atunci cand motorul nu are toate partile intacte...sa nu mearga la parametri :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.