Jump to content

suparare mare


Recommended Posts

Cred ca se referea la faptul ca motorarele din nikasil, din ianuarie cand se va baga sulf la greu in benzina, s evor distruge.

Ceea ce cred eu ca nu e adevarat.

Fiindca daca erau probleme, de ani de zile de cand sunt pe piata, picau toate.

 

Parca ideea era sa se reduca continutul de sulf.

Pai am auzit la stiri ca spunea ca se va scumpi cu nu stiu cati bani din cauza ca sulful in plus necesar este scump...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se referea la faptul ca motorarele din nikasil, din ianuarie cand se va baga sulf la greu in benzina, s evor distruge.

Ceea ce cred eu ca nu e adevarat.

Fiindca daca erau probleme, de ani de zile de cand sunt pe piata, picau toate.

 

Parca ideea era sa se reduca continutul de sulf.

Pai am auzit la stiri ca spunea ca se va scumpi cu nu stiu cati bani din cauza ca sulful in plus necesar este scump...

 

Se poate.Este ciudat deoarece stiam ca tendinta este eliminarea sulfului din benzina/motorina, deoarece afecteaza sistemele catalitice.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa bage mai mult sulf in carburanti incepand cu 01 ianuarie 2009? :)

Inseamna ca de la 01 iunie 2009 o sa bage benzina cu plumb, iar mai prin decembrie petrol lampant.

 

SI din 2010 doar paie. De furajat calul de la caruta.

 

LE:

 

http://www.bogdangheorghe.ro/2008/12/19/di...ustibil-euro-5/

 

Conform directivelor europene, incepand de anul viitor, benzina si motorina comercializate pe piata din Romania trebuie sa aiba un continut scazut de sulf, respectiv 10 mg pe kilogram. Din pacate, acest combustibil va fi si mai scump.

 

Niciuna dintre companiile petroliere nu a cerut o perioada de tranzitie pentru implementarea acestor directive, ceea ce inseamna ca, de la 1 ianuarie, vor disparea de la pompe carburantii Euro 4 , iar locul lor va fi luat de cei care indeplinesc standardele Euro 5, informeaza Evenimentul Zilei .

 

Utilizarea carburantilor cu continut scazut de sulf are avantaje evidente pentru protejarea motorului si pentru nivelul redus de emisii de gaze cu efecte de sera . Partea mai putin placuta este ca soferii vor trebui sa scoata mai multi bani din buzunar pentru acesti combustibili, ca urmare a investitiilor facute de producatori in instalatiile de desulfurare.

 

Vorba lui Birlic, "e bine, dar e viceversa!" :)

 

PS - Domnu' cu articolul trebuia sa zica desulfatare, da e greu cu geografia...

Link to comment
Share on other sites

"Preturile reduse ale carburantilor la pompa nu vor ramane mult timp la nivelul scazut la care au ajuns astazi: benzina si motorina se vor scumpi cu circa 15% incepand cu anul viitor din cauza majorarii accizelor, precum si din cauza introducerii noului standard de mediu Euro 5. Acest standard va reglementa mai strict cantitatea de sulf a benzinei si motorinei comercializate de catre companiile petroliere"

 

Ideea era alta cred.Va fi mai scumpa deoarece va fi sulf mai putin. :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Te doare minte ce se poate intampla de la un redactor cretin, care face o stire fara sa stie cu ce se mananca...

 

Oamenii intra in panica, isi arunca motoarele din masina sau isi fac casco si se arunca in fata troleului...

 

Cred ca daca apare unul acum cu sulf la sticlute si da zvonul ca motoarele mai vechi or sa crape cu benzina asta noua daca nu ii pui sulf in rezervor, om se face!

Care stii pe vreunul de lucreaza la o fabrica de chibrituri?

Link to comment
Share on other sites

Daca e vorba de sulf, e vrajeala, motoarele de E36 nu vor avea de suferit( cel putin unele, dar nu iremediabil). Dar cel care a initiat topicul la asta se referea oare? Oricum ar fi, nu vad ce ar putea sa stinga din viata o intreaga seria de la BMW (respesctiv E36-pisicutele). Astea-s masini care vor ingropa mai mult ca sigur generatia de Logan aparute in ultimii ani. Au rezistat ele atatia ani, nu se vor impiedica de inventiile/aberatiile unora sau altora. Vorbim totusi de BMW.
Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste. Cum sa sufere pisica mea ceva? :)

Cum sa creasca continutul de sulf? Mi se pare imposibil.

 

 

Eu ma refeream la cele cu mtoarele din Nikasil(96-98, parca). Daca vorbeai in general, ideea U.E e tocmai sa scada continutul de sulf din benzina (cel putin asa am inteles eu, vor sa o scoata cat mai ecologica). Oricum, parca vad ca o sa platim la pompele din Romania Euro5 si de fapt o sa alimentam Euro4. Asta-i viata, traim in Romania, trist dar adevarat.

Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste. Cum sa sufere pisica mea ceva? :)

Cum sa creasca continutul de sulf? Mi se pare imposibil.

Damn... Mai fratilor, chiar cititi doar primul post dupa care dati REPLY???

E o pagina intreaga in care se explica ca e goanga...

 

Daca e vorba de sulf, e vrajeala, motoarele de E36 nu vor avea de suferit( cel putin unele, dar nu iremediabil).
NU o sa pateasca nici un motor nimic... E ca si cum ai spune ca lasatul de fumat e posibil sa ii imbolnaveasca pe unii dintre fumatori...

 

Sulful din combustibil exista acolo pt. ca e greu de scos... A nu se confunda cu plumbul din carburantii anilor '80, care era pus cu un scop acolo, si astfel motoarele construite pt. a merge cu benzina cu plumb erau afectate - oarecum - de benzina fara...

Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste. Cum sa sufere pisica mea ceva? :)

Cum sa creasca continutul de sulf? Mi se pare imposibil.

Damn... Mai fratilor, chiar cititi doar primul post dupa care dati REPLY???

E o pagina intreaga in care se explica ca e goanga...

 

Daca e vorba de sulf, e vrajeala, motoarele de E36 nu vor avea de suferit( cel putin unele, dar nu iremediabil).
NU o sa pateasca nici un motor nimic... E ca si cum ai spune ca lasatul de fumat e posibil sa ii imbolnaveasca pe unii dintre fumatori...

 

Sulful din combustibil exista acolo pt. ca e greu de scos... A nu se confunda cu plumbul din carburantii anilor '80, care era pus cu un scop acolo, si astfel motoarele construite pt. a merge cu benzina cu plumb erau afectate - oarecum - de benzina fara...

 

Salut si La Multi Ani tuturor!

 

Va asasez ceva link-uri si o pagina de articol

http://www.bavarian-board.co.uk/nikasil.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil

 

Stie cineva faptul ca si cilindrii Oltcit-ului erau acoperiti cu Nikasil? Va spun sigur. Au fost probleme cu marele cocktail de plumb, sulf...etc din benzina de pe vremea lui C? Nu au fost. Exista asemenea masini care inca mai merg cu seturile motor originale? Da!

Asa cum se spunea mai sus: Vorbim de BMW aici.

Link to comment
Share on other sites

Damn... Mai fratilor, chiar cititi doar primul post dupa care dati REPLY???

E o pagina intreaga in care se explica ca e goanga...

Da, si unii zic intr-un fel, altii in alt fel. Si nici nu se stie daca la asta se referea initiatorul topicului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.