Jump to content

care ar putea fi problema? E60 530i


Recommended Posts

problema ar fi urmatoarea! asigur masina ca tot omul , dupa oprire bagi in treapta 1 si eventual tragi frana de mana, asa ca intr-o zi asteptam pe cineva si cum eram in masina motorul oprit am lasat-o in an 1-ia si cand am lasat piciorul de pe frana am ramas surprins sa vad ca masina cobora incet incet pe panta in jos!!! eram cu inca 2 persoane in masina si panta destul de abrupta!

stiu ca nu este normal si ca ar trebui sa fie o problema dar unde ar fi aceasta problema? ulei nu papa, motorul trage normal, care ar putea fi problema?????

Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie cu un E39 520i manual. In pante foarte abrupte (> 15-20 grade), daca lasam in a 1-a greutatea masinii forta motorul intr-atat incat reusea sa il dea "peste cap" sa zic asa si curgea. Si asta s-a intamplat in nenumarate randuri.

 

Eu am pus-o pe seama motorului mic vs. greutatea mare a masinii; dar e exclus totusi tinand cont ca ai motorizarea mai mare.

Link to comment
Share on other sites

in trepte, greutatea masini, reusea sa dea peste cap motorul...

 

am intrebat in stanga si dreapta dar parerile sunt diferite, unu imi zice ca sa numi fac probleme, fiindca este mare greutatea masini iar compresia poate sa se piarda pe langa segmenti de pe piston, altu imi spune ca motorul ii varza,

 

motorul are 167000km, masina o am de un an de zile, si am parcurs undeva peste 60000km cu ea, ulei papa undeva la 1L intre schimburi, asta datorita stilului meu de condus, se intampla de multe ori sa o duc peste 5500rpm, am avut si cand intre schimburi nu o trebuit a completez deloc, dar in perioada respectiva am fost foarte calm cu acceleratia,

are rost sa ii masor compresia? vreau sa ii schimb bujiile la anu si cu ocazia asta as putea sai masor compresia, as putea gasi cu asta vreo explicatie? un tester bun ar putea arata vreo functionare anormala a supapelor de admisie -evacuare, numai ca ma gandesc ca daca ar fi vreo problema la admisie nu ar trage motorul , ar porni greu la rece....

daca careva are motorizarea asta mi-ar fi de ajutor daca ar incerca pe panta abrupta sa o lase in treapta 1 si sa vada ce se intampla! am mai incercat o data putin mai devreme, dar de data asta a trebuit sa ii fac putin balans ca sa scape,

Link to comment
Share on other sites

Asta cu R a fost foarte tare. Las-o in 6. :)

 

Las-o cu volanul intr-o parte. In State e obligatoriu ca in panta sa lasi volanul inspre bordura, in caz ca pleca masina de pe loc, se infige in bordura si se opreste.

 

 

eu am patit viceversa ,,,,eram la bancomat si brusc toata strada claxona ...:) MYX in mijlocul drumului fara sofer ...

Link to comment
Share on other sites

asa procedez mai tot timpul, o las cu roata virata in bordura, si las masina sa se sprijine de bordura, sa nu stea in forta in viteza, ori la fel, trag frana de mana si pe urma bag in viteza si las ambreajul in asa fel incat sa nu fortez motorul sa tina masina... las frana de mana sa se ocupe de asta

 

inca o intrebare pentru motoarele pe benzina 3000+ eu asa stiu ca ii normal un consum de ulei in cazul in care ai stilul de condus sportiv... ma contrazice cineva???

 

incerca de curiozitate:

 

daca aluneca cum spui in vit 1-a.... baga in loc de a 1-a in R.

 

Vezi daca mai pleaca la vale in R :)

 

o sa incerc...

Link to comment
Share on other sites

asa procedez mai tot timpul, o las cu roata virata in bordura, si las masina sa se sprijine de bordura, sa nu stea in forta in viteza, ori la fel, trag frana de mana si pe urma bag in viteza si las ambreajul in asa fel incat sa nu fortez motorul sa tina masina... las frana de mana sa se ocupe de asta

 

inca o intrebare pentru motoarele pe benzina 3000+ eu asa stiu ca ii normal un consum de ulei in cazul in care ai stilul de condus sportiv... ma contrazice cineva???

 

incerca de curiozitate:

 

daca aluneca cum spui in vit 1-a.... baga in loc de a 1-a in R.

 

Vezi daca mai pleaca la vale in R :)

 

o sa incerc...

 

 

Fara gluma la scoala de soferi in parcarea in plan inclinat e recomandat ca masina sa fie in R cind masina e cu botul in fata si 1 cand e parcata cu spatele la coborare si am ceva ani de cand am terminat scoala de soferi ..

 

asa procedez mai tot timpul, o las cu roata virata in bordura, si las masina sa se sprijine de bordura, sa nu stea in forta in viteza, ori la fel, trag frana de mana si pe urma bag in viteza si las ambreajul in asa fel incat sa nu fortez motorul sa tina masina... las frana de mana sa se ocupe de asta

 

inca o intrebare pentru motoarele pe benzina 3000+ eu asa stiu ca ii normal un consum de ulei in cazul in care ai stilul de condus sportiv... ma contrazice cineva???

 

incerca de curiozitate:

 

daca aluneca cum spui in vit 1-a.... baga in loc de a 1-a in R.

 

Vezi daca mai pleaca la vale in R :)

 

o sa incerc...

 

 

fara gluma la scoala de soferi in parcarea in plan inclinat e recomandat ca masina sa fie in R cind masina e cu botul in fata si am ceva ani decand am terminat scoala de soferi e ff normal la diesel chestia asta nu o sa o vezi niciodata la benzinare compresie mult mai mare

Edited by 525dtouring
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o la e46 320d, scapa usor in panta. oricum nu am fost multumit de performantele acelui motor ... in sensul ca am vazut unele care mergeau mai bine dar si unele care mergeau mai prost. nici un mecanic nu ii gasea probleme dar mie nu mi se parea ca trage destul. poate o fi avut legatura poate nu... cert e ca evitam opririle in panta.
Link to comment
Share on other sites

Si eu inclin sa cred ca-i compresia la motor. Oricum un benzinar nu va tine pe loc masina ca un diesel. De altfel vezi asta si cand cobori cu masina intr-o panta abrupta, in treapta 1 sau 2. Dieselul nu se misca de la relanti, benzina o mai ia la vale si se tureaza. Poti incerca o comparatie cu o masina asemanatoare cu a ta, intr-o panta eventual o ajuti impingand-o si vezi daca se misca la fel cu a ta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.