Jump to content

Cum functioneza ASC+T pe un BMW E36?


lucianemil

Recommended Posts

Am spus cĂŁ e inutil ĂŽn curbe nu ĂŽn general. :D

 

L-au pus pe atâtea modele pentru cã asta exista la acel moment.

 

Poate cã "inutil" e un cuvânt cam dur...

Ciupane,exagerezi rau de tot!!! :) Daca stai putin si analizezi DSC-ul e tot un ASC+T la baza...putin imbunatati,updat ca sa spunem asa...Mie mi se pare extrem de bun ASC+T-ul si isi face exemplar datoria. :) Eu pana acum nu am ce sa ii reprosez,poate doar ca uneori imi cam taie din elan si euforie cand intrec limitele conceptului de "drive safe"... ;) Si sper sa nu ma dezamageasca niciodata!!! :D

 

Ciupane,exagerezi rau de tot!!! :) Daca stai putin si te gandesti DSC-ul este la baza tot un ASC+T,doar ca mai imbunatatit,upgradat ca sa spunem asa...La mine ASC+T-ul si-a facut datoria exemplar pana acum si sunt f.multumit de el.Ma mai enerveaza doar uneori ca imi taie din elan si euforie cand vreau sa depasesc limitele conceptului de "drive safe"... :) Si sper sa nu ma dezamageasca NICIODATA!!! :lol:

 

Ciupane,exagerezi rau de tot!!! :) Daca stai putin si te gandesti DSC-ul este la baza tot un ASC+T,doar ca mai imbunatatit,upgradat ca sa spunem asa...La mine ASC+T-ul si-a facut datoria exemplar pana acum si sunt f.multumit de el.Ma mai enerveaza doar uneori ca imi taie din elan si euforie cand vreau sa depasesc limitele conceptului de "drive safe"... :D Si sper sa nu ma dezamageasca NICIODATA!!! :)

Link to comment
Share on other sites

DSC-ul nu este la bazĂŁ ASC+T, este un sistem care este format Âşi din ASC.

 

Nu este puĂžin ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit, are multe funcĂžii ĂŽn plus.

 

Gândeºte-te doar cã monitorizeazã constant direcÞia În care merge maºina ºi funcÞioneazã chiar dacã tu nu apeºi pe acceleraÞie.

Dacã ai de evitat un obstacol ºi tragi brusc de volan, DSC-ul te va ajuta sã nu pierzi controlul maºinii chiar dacã tu nu apeºi pe acceleraÞie sau pe frânã.

Link to comment
Share on other sites

Am spus cĂŁ e inutil ĂŽn curbe nu ĂŽn general. :)

 

L-au pus pe atâtea modele pentru cã asta exista la acel moment.

 

Daca nu e bun in curbe atunc la ce e? :)

 

 

ĂnsĂŁ asta ĂŽn condiĂžiile ĂŽn care oricum Âştii cam care sunt limitele maÂşinii tale.

 

Majoritatea cazurilor in care clipeste DSC/ASC-ul in curbe e cand o calci si puntea spate tinde sa fuga. Atunci ambele sisteme infraneaza rotile spate sau taie gazu. Nu cred ca DSC-ul in momentele alea face altceva..

 

La faza cu obstacolul iti dau dreptate.. DSC-ul isi arata avantajele, dar la o banala curba in care spatele tinde sa derapeze ASC=DSC

Link to comment
Share on other sites

ĂÂşi face treaba ĂŽntr-un mod foarte limitat, te ĂŽmpiedicĂŁ sĂŁ pierzi aderenĂža.

 

ĂnsĂŁ dacĂŁ intri prea tare ĂŽntr-o curbĂŁ, nu te va ajuta sĂŁ restabileÂşti traiectoria doritĂŁ.

 

Aici se vede diferenĂža.

nu pierzi aderenta poti sa menti triectoria una peste alta DSC poate frana si rotile in fata ceea ajuta daca exagerezi in curbe.

Link to comment
Share on other sites

Am enumerat cel puÞin douã situaÞii când conduci oarecum responsabil dar ASC-ul nu te ajutã.

 

Tehnologia evolueazĂŁ ĂŽn mod continuu, este normal.

 

AÂşa cum a apĂŁrut DTC-ul, aÂşa vor apĂŁrea Âşi alte sisteme mai avansate.

 

nu pierzi aderenta poti sa menti triectoria una peste alta DSC poate frana si rotile in fata ceea ajuta daca exagerezi in curbe.

 

Dacã ASC-ul frâneazã doar roÞile din spate ºi nu monitorizeazã direcÞia În care circulã maºina, e clar cã nu te va ajuta sã restabileºti traiectoria doritã.

Link to comment
Share on other sites

nici dsc nu face minuni curba la 90 grade luata in vitez 2-a am calcat acceleratia la iesire si eram cu masina pe jumate de sosea dsc lucra dar nu a mai putut face nimic

e drept ca eu am provocat derapajul tocmai pentru a vedea limitele masinii

edit:cat timp am aderenta nu am cum sa pierd traiectoria asta ziceam oricum nu zice nimeni ca ASC este peste DSC

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Dacã ASC-ul frâneazã doar roÞile din spate ºi nu monitorizeazã direcÞia În care circulã maºina, e clar cã nu te va ajuta sã restabileºti traiectoria doritã.

 

 

Derapeaza rotile din spate.. alea trebuie infranate. Ce treaba are cu directia, traiectoria, etc??

Link to comment
Share on other sites

Pai te ajuta sa restabilesti traiectoria daca exagerezi rau de tot , sa derapeze masina cu totul, nu numai rotile din spate..(acolo da, DSC isi arata avantajul)

Dar la o curba normala care o iei putin mai tare DSC=ASC.. Ambele infraneaza rotile spate, eventual taie puterea motorului. Nu are DSC-ul la ce traiectorie sa intervina din moment ce doar puntea spate derapeaza. La ce sa intervina?

Link to comment
Share on other sites

Ăntr-o curbĂŁ pe care o iei puĂžin mai tare poĂži sĂŁ te descurci Âşi fĂŁrĂŁ sisteme electronice dacĂŁ ai pneuri bune Âşi ai reflexe.

 

Sistemele electronice sunt cel mai utile atunci când exagerezi cu mult ºi nu te poÞi descurca altfel.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
oricum ar fi , pe mine ASC-ul ma salvat pe valea oltului, nu am condus masina cu DSC dar presupun ca este ceva mai avansat de ASC-ul..oricum e bun si ASC decat deloc si ar trebui sa le multim la aia care au inventat abs-ul, airbagurile si sistemele aceste parerea mea <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

BMW antilock braking system (ABS) helps prevent wheel lock-up under hard braking or slippery conditions. This helps you stop while retaining steering control to avoid objects or potentially dangerous situations. The technology works on all four wheels and it is always turned on (can't be turned off).

 

All Season Traction (AST)

a.k.a. Anti Slip Control (ASC)

a.k.a. Anti Slip Control + Traction (ASC+T)

BMW All Season Traction (AST) continuously monitors the rear wheels for wheel slip. If slippage occurs at the rear wheels, AST controls the brakes and the engine to restore traction. AST can be disabled with a push of the button, and there are times when it is recommended you do so (like when using the mini-spare tire).

 

Dynamic Stability Control (DSC)

Dynamic Stability Control works with All Season Traction to detect and correct abnormal under or over steer conditions that can result in a loss of control. By monitoring steering angle and individual front wheel speeds, DSC logic can immediately recognize loss of lateral stability. When this occurs, the DSC system selectively applies the brakes and adjusts engine power to help restore directional control (think of DSC as AST for the front wheels).

 

citeste aici

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.