Jump to content

Problema ASC


Recommended Posts

Pai nu reglezi relantiul omule cum spui tu, il DEREGLEZI. Paul ti-a explicat clar, relantiul e stabilit de ECU.

 

E un reglaj mecanic, nu vrei sa intelegi? Cand schimbi un cablu de genul asta, iti dai seama ca e larg cand il montezi, deci trebuie sa il reglezi. Cu cat strangi mai mult decat trebuie, clapeta incepe sa se deschida. Sau poti sa nu strangi suficient, si cand apesi pedala putin, sa nu aiba nici un efect pentru ca e larg cablul.

 

 

aha...you are the man...dar daca totusi ,schimbi un cablu de acceleratie pe motiv ,ca s-a rupt...atunci cum sti tu sa il pui astfel incat...sa nu cumva sa dereglezi ralantiu ,care este dat din ECU... <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

masina trebuie sa stea la ralanti-ul normal si fara cablu de acceleratie! Cand montezi cablul de acceleratie trebuie sa ai in vedere sa nu cresti turatia de ralanti intinzand prea tare cablul, atat! Nu mai e ca la dacie, din cablu sa ii faci ralantiul!
Link to comment
Share on other sites

masina trebuie sa stea la ralanti-ul normal si fara cablu de acceleratie! Cand montezi cablul de acceleratie trebuie sa ai in vedere sa nu cresti turatia de ralanti intinzand prea tare cablul, atat! Nu mai e ca la dacie, din cablu sa ii faci ralantiul!

 

 

aha ...am inteles ,sa traiti...asa o fi ..nu stiu , nu am licenta in mecanica BMW...

 

deci on topic...ai auzit florin83, de ce ai probleme cu ASC...din cauza cablului,care nefiind fix ,deregleaza ,ralanti,ECU, ASC...

 

am zis bine..?! <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Exact. In sfarsit ai inteles. :)

 

Deci povestea asta pica, nu?

 

nimic nu stiti... <_< :bashwall:

 

acolo este cablu de acceleratie..mufa de plastic cu picioruse are rol de fixare...iar filetul ala ,are rol de a mari sau micsora turatile la ralanti,practic o tureaza sau ii mai ia din turatii ,un fel de jigler,ca la dacie(poti sa o ti la 1100rot/min de exemplu la ralanti)...cred ca nu iti sta masina de nici o culoare la ralanti in cazul tau....

 

n-are nici o treaba cu ASC mufa asta...sigur ,poate mizerie pe la senzorii de ABS

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

din cate vad eu pe RealOEM: cablul din poza nu e cablu de acceleratie, e un cablu comandat de o unitate independenta, care actionand cablul respectiv inchide o clapeta suplimentara situata pe admisie astfel incat taie debitul de aer reducand turatia "in folosul" ASC..... Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Lipsesc si eu putin si va contraziceti pe topicul meu.. :)

 

Intradevar cablul ala nu e cel de acceleratie. Cel de acceleratie este pe dedesubt. Cablul de acceleratie se misca separat, "activeaza" cablul asta cand e la maxim.

Nu imi afecteaza nici un relanti..<_<. Masina merge normal.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am pus pe carsoft dar nu poate sa comunice cu modulul ASC/ABS.

 

si eu am pus masina pe tester tot un E36 din 1997 si la fel mi-a dat ca nu comunica cu modulul ASC/ABS.

cand am luat-o se mai aprindea si abs si asc dar asta numai daca o lasam nepornita mai mult de 2 zile, apoi se stinngea in mers.

a facut de 2-3 ori dupa care vad ca numai face, pot sa o las acum nepornita si o luna ca numai da eroare in bord. intr-un fel s-a rezolvat singura.

sper sa o rezolvi si tu cumva. success

Link to comment
Share on other sites

Am fixat suportul ala din plastic si se pare ca merge.

Mi s-a intamplat o faza ciudata o data cu rezolvarea ASC-ului.

Acum nu mi se mai aprinde martorul de la placute. Statea aprins de juma de an. Cred ca aveam un contact pe undeva aiurea pt ca placutele sunt schimbate de curand, iar senzorii noi.

 

Sau sa fie de la carsoft..?!?! Am dat sa-mi reseteze toate eroarile, dar din cate stiu eu la E36 trebuie sa se stinga martorul de la placute dupa ce se schimba placutele si senzorul, fara a fi nevoie de tester.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Pai asa stiam ca e si la E36.. <_<

Era aprins de peste un an martorul (dinainte sa iau eu masina), eu am schimbat placutele, discurile, senzorii, am verificat mufele de la senzori si tot statea aprins asa ca l-am lasat balta.

 

Dupa ce am pus masina pe tester n-am mai mers cu ea pana astazi cand am vazut ca nu se mai aprindea.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.