Jump to content

320d Xdrive


Tien

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

xdrive a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0 TDI quattro. Asa mi s-a spus de catre cei de la BMW.

Tractiunea 4/4 nu te ajuta decat in situatii de aderenta scazuta. In rest nu face decat sa scada performantele si sa creasca consumul.

Fiecare tractiune are avantajele ei, dar pentru snobismul din Romania este necesar X5 pentru deplasarea in oras.

Eu o sa raman la tractiunea spate ca un involuat ce sunt.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca m-am facut inteles. Stiu ce inseamna 50-50, stiu ce inseamna RWD, si am mai zis de multe ori, sunt fan RWD.

Insa se vorbea de diferente intre RWD si AWD la mersul normal; ala cand te duci la munca si nu te grabesti, cand nu depasesti 50km/h, cand nu scartai cauciucuri, cand nu forjezi, cand nu te repezi pana la urmatorul semafor, cand cautati loc de parcare, normal-normal-normal. Eu zic ca in momentul ala RWD sau AWD este exact acelasi lucru, nu ai cum sa simti diferenta.

Asta ce descrii tu este un ambuteiaj :)

 

Mikken a avut dreptate, fiecare intelege in felul lui mersul normal. Eu prin mers normal inteleg sa primesc cam 1 flash la 5 km. La mersul agitat, apar si gesturile explicite de simpatie (cu mana la cap sau degete) :)

Link to comment
Share on other sites

Aici era diferenta, avem notiuni de mers normal total diferite :)

 

Imi aduc aminte cand veneam acasa de la facultate, mi se parea ca si limbile ceasului se misca mai incet la Sinaia, fata de Bucuresti. Ca apa curge mai incet, ca iarba creste mai repede :). Nu mai zic de soferi... Dupa ce mergeam o luna zilnic prin Buc., imi venea in acel weekend sa ies si sa ii casapesc cu toporul pe astia de aici, cu calmul lor cu tot.

 

Probabil ca din '99 de cand am revenit in zona, mi s-a adaptat si mie ceasul la realitatea locala... :)

Link to comment
Share on other sites

Lumea se fereste de 4 x4 din urmatoarele motive:

 

1. Isi imagineaza ca 4x4 e bun numai pt OFFRoad sau SUV-uri imense.

2. Majoritatea nu au mers NICIODATA cu o masina de 500 CP si tractiune integrala sa vada cum e, asa ca judeca fara sa stie......

 

Nu uitati: Cea mai cea masina din lume ( Veyronul) este 4 x 4 , oare de ce?

 

As mai completa cu inca o marca ce iti da senzatii tari cu 4x4 : SUBARU Impreza ...

Link to comment
Share on other sites

mie mi-ar placea un bmw cu tractiune spate si x-drive cuplabil la nevoie.

 

+1

de acord, dar am auzit ca nu prea sunt performante aceste sisteme, ori AWD tot timpul ori deloc, nu stiu pe unde citisem asta.

am vazut odata un Subaru la lucru, este in Brasov o stada care trece peste un deal, era o zapada proaspat depusa, cred ca erau vreo 20 cm, si a trecut un Impreza WRX de parca era pe uscat sau pe sine, dea dreptul superb. in rest nu era nici o alta masina pe strada, am mai auzit un motor si ghice ce era, un Forester, asta a venit mai usor, dar Impreza a fost de milioane.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

xdrive a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0 TDI quattro. Asa mi s-a spus de catre cei de la BMW.

Tractiunea 4/4 nu te ajuta decat in situatii de aderenta scazuta. In rest nu face decat sa scada performantele si sa creasca consumul.

Fiecare tractiune are avantajele ei, dar pentru snobismul din Romania este necesar X5 pentru deplasarea in oras.

Eu o sa raman la tractiunea spate ca un involuat ce sunt.

xdrive-ul e o prostie ca si quattro,bani aruncati pe geam.

Sambata trecuta am fost la Arieseni,si cand veneam de la partie spre masina,ma uitam cum se chinuie un x5 sa urce pe o panta,acoperita de zapada,

o masina de 50.000euro nu putea sa urce

daca vrei un adevarat 4x4 recomand tractor :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce spui tu nu are nici o legatura cu xdrive. Faze ca asta le vad tot timpul in jurul meu.

Te-ai uitat la cauciucuri? Nu mai judeca totul la prima vedere.

 

Xdrive face ceea ce zice ca face; chiar este un sistem de 4x4 inteligent. Si, cand este folosit cu niste cauciucuri normale pt. aceasta perioada, merge intr-un fel de te crucesti.

Link to comment
Share on other sites

xdrive a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0 TDI quattro. Asa mi s-a spus de catre cei de la BMW.

Tractiunea 4/4 nu te ajuta decat in situatii de aderenta scazuta. In rest nu face decat sa scada performantele si sa creasca consumul.

Fiecare tractiune are avantajele ei, dar pentru snobismul din Romania este necesar X5 pentru deplasarea in oras.

Eu o sa raman la tractiunea spate ca un involuat ce sunt.

Bun, pai sa nu iti iei atunci niciodata! Si, in mod sigur, a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0TDI Quattro....si Mos Craciun Exista.......and so on.... :) :)

Link to comment
Share on other sites

xdrive a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0 TDI quattro. Asa mi s-a spus de catre cei de la BMW.

Tractiunea 4/4 nu te ajuta decat in situatii de aderenta scazuta. In rest nu face decat sa scada performantele si sa creasca consumul.

Fiecare tractiune are avantajele ei, dar pentru snobismul din Romania este necesar X5 pentru deplasarea in oras.

Eu o sa raman la tractiunea spate ca un involuat ce sunt.

xdrive-ul e o prostie ca si quattro,bani aruncati pe geam.

Sambata trecuta am fost la Arieseni,si cand veneam de la partie spre masina,ma uitam cum se chinuie un x5 sa urce pe o panta,acoperita de zapada,

o masina de 50.000euro nu putea sa urce

daca vrei un adevarat 4x4 recomand tractor :) :)

:) :) :) ;)

Opinia ta de ce trebuie sa nu ne luam Xdrive e SUPERconcludenta! :D

Link to comment
Share on other sites

xdrive a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0 TDI quattro. Asa mi s-a spus de catre cei de la BMW.

Tractiunea 4/4 nu te ajuta decat in situatii de aderenta scazuta. In rest nu face decat sa scada performantele si sa creasca consumul.

Fiecare tractiune are avantajele ei, dar pentru snobismul din Romania este necesar X5 pentru deplasarea in oras.

Eu o sa raman la tractiunea spate ca un involuat ce sunt.

xdrive-ul e o prostie ca si quattro,bani aruncati pe geam.

Sambata trecuta am fost la Arieseni,si cand veneam de la partie spre masina,ma uitam cum se chinuie un x5 sa urce pe o panta,acoperita de zapada,

o masina de 50.000euro nu putea sa urce

daca vrei un adevarat 4x4 recomand tractor :) :)

Astea sunt pur si simplu aiureli.

Eu cand am fost la semenic, erau un platou dupa care se facea drum in sus cam la 30-35 de grade, daca te opreai exact inainte de a incepe drumu ala, si vroiai sa pleci de pe loc in sus pe drum, era imposibil. Nici cu lanturi,era gheata pura.

Dupa ceva vreme a venit unu cu noul x5 cu xdrive, s-a oprit exact acolo ca nu stia pe unde sa o ia, cand a plecat de pe loc, nici macar nu a pierdut aderenta niciodata si a urcat fara nici un fel de probleme.

Mi-a venit sa-i dau foc la masina cu tractiune spate, altora care aveau cu tractiune fata la fel.

Asta se intampla la minus 9 grade, va asigur ca niciunu din voi n-ar vrea sa ramana prins pe vreme de aia...

Am si condus prin oras un x5 cu xdrive, nu pot sa fac comparatie ca este SUV, dar la cum pune puterea pe asfalt este de invidiat, multumita sistemului xdrive.

La orice bmw daca mergeti acum 5 km, prin oras, nu se poate sa nu fuga spatele sau sa cupleze dsc-ul macar o data...

Eu iarasi cred ca la un drag sau liniuta cum vreti voi sa-i spuneti,

aceasi masina, aceasi putere, daca una are 4x4 si una rwd, 100% ar castiga cea cu integrala, cel putin la plecarea de pe loc.

voi ce veti spune ca nu,ati mers vreodata sa vedeti o plecare la un 4x4 (impreza wrx,evo ) ,cum iti rupe capu de pe umeri comparativ cu rwd.

Alta este forta cand trag 4 roti sau cand trag 2.

Ca si in cazul LSD, toti luau pentru cerculete si pentru ca te ajuta un pic sa ajungi mai repede la 100, ca trageau ambele roti nu numai una.

:)

Eu sunt pro xdrive.

dupa parerea mea este parte din viitor, daca s-ar pune si switch prin care cuplezi si decuplezi xdrive, atunci ar vedea tot omu diferenta si TOATA lumea va cumpara xdrive.

Ar trebui sa fii nebun sa nu cumperi....sau sa zicem ca vor fi putini care nu o vor face.

Link to comment
Share on other sites

xdrive a fost introdus pe 320d ca o alternativa la 2.0 TDI quattro. Asa mi s-a spus de catre cei de la BMW.

Tractiunea 4/4 nu te ajuta decat in situatii de aderenta scazuta. In rest nu face decat sa scada performantele si sa creasca consumul.

Fiecare tractiune are avantajele ei, dar pentru snobismul din Romania este necesar X5 pentru deplasarea in oras.

Eu o sa raman la tractiunea spate ca un involuat ce sunt.

 

te inseli amarnic si faci niste afirmatii rautacioase.Sa stii ca e o masina excelenta si a fost facuta pt oras,(pt off-road e praf) ,si sa stii ca asa s-ar putea spune si de seria 5, cine are nevoie de o masina mare care sa agolemereze orasul (ar trebui sa ne luam toti cate un fiat 500 si numai cu ala sa ne deplasam in oras?)

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca 320xd este raspunsul celor de la BMW pt Audi 2.0 TDI quattro; BMW nu a vrut sa piarda niste clienti care sunt fixati pe tractiunea integrala, si alegeau pana acum A4, pt ca BMW la nivelul asta de motorizare nu oferea acelasi avantaj, relativ zic eu.

 

Mai zic si ca in RO e LA MODA sa ai un AWD; nu neg ca isi arata capabilitatile in anumite situatii, insa e o MODA.

Link to comment
Share on other sites

4x4 + cauciucuri de vara = vax... :)

 

cauciucurile de vara sub -4grade numai au aderenta nici pe o sosea curata(nu odata mi-a fugit fundu' masinii in Bucuresti la o accelerare brusca decand cu frigul ,asta pana cand sa pun caucioace de iarna pe spate), sa numai vorbim in conditii de zapada...iar xdrive stie sa actioneze mai mult acolo unde este nevoie...daca toate rotile au nevoie de ajutor atunci el este praf ,ca si sistem....eu am ramas masca sa vad cum un 406 cauciucuri de iarna michelin urca unde nici suvuri nu puteau urca...deci cauciucurile de iarna,fac diferenta chiar si la o tractiune spate..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

4x4 + cauciucuri de vara = vax... :)

 

cauciucurile de vara sub -4grade numai au aderenta nici pe o sosea curata(nu odata mi-a fugit fundu' masinii in Bucuresti la o accelerare brusca decand cu frigul ,asta pana cand sa pun caucioace de iarna pe spate), sa numai vorbim in conditii de zapada...iar xdrive stie sa actioneze mai mult acolo unde este nevoie...daca toate rotile au nevoie de ajutor atunci el este praf ,ca si sistem....eu am ramas masca sa vad cum un 406 cauciucuri de iarna michelin urca unde nici suvuri nu puteau urca...deci cauciucurile de iarna,fac diferenta chiar si la o tractiune spate..

Asa, si?

 

Deci sa tragem concluzia ca Xdrive e vax???

Link to comment
Share on other sites

aceasi masina, aceasi putere, daca una are 4x4 si una rwd, 100% ar castiga cea cu integrala, cel putin la plecarea de pe loc.

 

M3 E92 (tracţiune spate, 420 cp) este mai rapid decât RS4 (tracţiune integrală, 420 cp) pe 400 m.

Eu am zis aceasi masina.

Aici e vorba si de cuplu si de mai multe.

Greutate etc.

Daca ar fi m3 vs impreza la aceiasi cai, m3 ar fi VAX.

3 lei.

Am vazut drag cu ochii mei intre un WRX STi 4x4 si un m3 e46,stiu ce spun, cu integrala pleaca glont.

Nu ma bag mai mult in polemici.

Eu am RWD ca si majoritatea de aici, insa as opta pentru un xdrive anytime.

Una e sa traga ca la tine 1 roata marea majoritate a timpului si una e sa traga 4.

gandeste logic.

Stabilitate in curbe, DSC e mai eficient la 4x4 dupa parerea mea, fiindca poate redresa si prin acceleratie puntea fata, un mare atuu din punctul meu de vedere.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

aceasi masina, aceasi putere, daca una are 4x4 si una rwd, 100% ar castiga cea cu integrala, cel putin la plecarea de pe loc.

 

M3 E92 (tracÞiune spate, 420 cp) este mai rapid decât RS4 (tracÞiune integralã, 420 cp) pe 400 m.

Iar pe circuit nu e! Ce dovedeste asta? NIMIC!

Link to comment
Share on other sites

@roco123:

 

Au greutate similarĂŁ.

 

Trag 2 roĂži la un M3 pentru cĂŁ are LSD.

 

@Tien:

 

Cred cĂŁ vorbim de filme diferite.

Eu am vãzut la Top Gear cã este mai rapid M3 E92 pe circuit decât RS4.

Dupa unii autori........insa realitatea e cam alta....

 

ACum imagineaza-ti M3 E 92 cu Xdrive......... si vei vedea diferenta...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.