Jump to content

320d Xdrive


Tien

Recommended Posts

Ce importanţă are dacă ai mers cu o maşină de 500 cp cu tracţiune integrală dacă-ţi cumperi o maşină normală cu tracţiune integrală?

 

Ănsă, ca de obicei, ĂŽţi mulţumim că exişti! :)

Ce importanta are?

 

 

Pai hai sa iti zic eu: niciodata nu vei intelege! Azi iti cumperi o masina obisnuita cu tractiune integrela, maaine iti vei lua un Lambo!

 

Totul e sa fii deschis la nou!

 

Insa anacronismul asta ne mananca urechile...... tu nu vrei sa vezi avantajele xdrive , chiar daca cineva ti le arata pe fata.....

 

 

Eu exist, imi place sa si evoluez de asemenea , sa ma adaptez la nou, intrebarea se pune: Tu "existi"? :)

 

Dar ce ziceti despre un viitor x drive si diesel ? :)

Pai eu ce am intrebat in titlul topicului?

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Interesant subiectul...sper sa participe mai multi cunoscatori si pasionati la discutie...pe mobile.de au aparut deja la vanzare...promotiile!!! la niste preturi...prea mari fata de momentul economic global!!!Ar fi interesant daca ar relata mai multe despre 320xd cineva care l-a condus sau il detine...// "LA MULTI ANI!"> tuturor forumistilor,membri ai Clubului BMW>
Link to comment
Share on other sites

am condus si 320xd cat si 330xd, ambele modele cu facelift. pot spune ca tehnologia x-drive este extraordinara. cel putin la 330xd - 245 cai, m-a lasat masca masinuta aia...cum poate sa stea pe serpentine si cum accelereaza fara sa piarda aderenta o clipa.

 

conduc momentan o masina cu tractiune spate si chiar si vara, cu cauciucuri foarte bune daca apas mai tare acceleratia incep sa patineze rotile.

 

personal, pentru o utilizare de zi cu zi, mers la servici, concedii, munte, mare...as alege cu ochii inchisi x-drive.

 

daca ma apuca damblaua cu cerculete si drift-uri, dau 2000 euro pe un ursulet cu tractiune spate si ma dau cu el cat vreau. bine ca nu ma prea apuca :)

 

PS: am observat si ca BMW promoveaza destul de agresiv x-drive-ul, oferind optiunea gratuit pe 320d pana la sfarsitul anului....adica pana azi :)

Link to comment
Share on other sites

Deci cand mergi normal cu masina, fara scartaituri de cauciucuri, fara acceleratii puternice in curbe, normal - normal, in coloana, la stopuri, etc., tu simti diferente intre masinile FWD, RWD si AWD? :)
La stop sau la mers in coloana, nu. Diferenta o simt la slalom, la schimbari de directie.
Link to comment
Share on other sites

@exxe: stii cum e...fiecare intelege altceva prin "condus normal" :)

 

eu unul conduc si incet si agresiv cateodata, cand sunt pe la munte si-mi place sa ma joc pe serpentine. strict pentru stilul meu de condus si necesitatile mele, un x-drive mi s-ar potrivit perfect. imi place si tractiunea spate si senzatia pe care ti-o ofera, dar pe serpentine la condus sportiv nu se compara cu x-drive.

 

nu mi-as schimba acum masina doar pentru asta...dar daca ar fi in viitor sa caut o masina noua, cu siguranta x-drive va fi in lista de optiuni :)

Link to comment
Share on other sites

@exxe: stii cum e...fiecare intelege altceva prin "condus normal" :)
Da, ai dreptate.

 

Oricum, tu trebuie sa iei in considerare faptul ca 330xd-ul care te-a incantat are cu 60hp mai mult decat masina pe care o conduci de obicei. Ca sa-ti dai seama exact ce face xdrive-ul trebuie sa conduci masini de aceeasi putere.

Link to comment
Share on other sites

interesanta intrebare.

eu as merge pe une 320d xdrive, mai ales ca am un 320d, si imi place motorizarea. acum cu xdrive, as vrea pentru periodele de aderenta redusa (strict iarna si zapada, nu ploaie, noroi, etc), in rest nu cred ca este optiunea ideala pentru o masina sport. desi restul competitorilor, la varful de gama, masini puternice au AWD, poate asta sa ne faca sa ne intrebam daca nu asta este viitorul.

as ramane totusi pe tractiunea spate pentru exclusivitate si sportivitate, mie chiar imi place si m-am obisnuit cu ea.

dar viitorul este deschis tuturor posibilitatilor.

Link to comment
Share on other sites

[...]in rest nu cred ca este optiunea ideala pentru o masina sport. [...]

De ce? Contraexemple sunt mai sus: Porsche 911 Turbo, Nissan GTR , Lambo, Mitshubishi etc.....

SLR McLaren si AMG-urile au pe spate.

 

911 GT2 are tot integrala?

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

[...]in rest nu cred ca este optiunea ideala pentru o masina sport. [...]

De ce? Contraexemple sunt mai sus: Porsche 911 Turbo, Nissan GTR , Lambo, Mitshubishi etc.....

SLR McLaren si AMG-urile au pe spate.

 

911 GT2 are tot integrala?

Nu, insa ceea ce ai spus tu costa TOATE peste 200000 euro ...... eu vorbesc de ceva mai accesibil.....

 

PS: asa nici SSC Ultimate AERO CAR nu are 4 x 4 ...... :) :)

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

[...]in rest nu cred ca este optiunea ideala pentru o masina sport. [...]

De ce? Contraexemple sunt mai sus: Porsche 911 Turbo, Nissan GTR , Lambo, Mitshubishi etc.....

SLR McLaren si AMG-urile au pe spate.

 

911 GT2 are tot integrala?

Nu, insa ceea ce ai spus tu costa TOATE peste 200000 euro ...... eu vorbesc de ceav la accesibil.....

AMG-urile sunt sub 200k, unele chiar sub 100k.

 

LE si gt2-ul e tot sub 200k, daca stiu bine.

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

AMG-urile sunt sub 200k, unele chiar sub 100k.

 

LE si gt2-ul e tot sub 200k, daca stiu bine.

De acord, hai sa nu intram in polemica de preturi......

 

Insa, ca si sportivitate si capacitati superioare, compari Mercedes cu BMW? ( Mercedes = 63AMG debaia se ridica la nivelul M5 sau M6 cu V10 de 5.0)

 

Iar un GT2 decent e putin peste 200k ....crede-ma, ca era una din masinile pe care o doream eu sa o achizitionez.....

 

 

Plus ca Xdrive reprezinta o evolutie clara! Eu chiar nu vad ( numai de dragul nostalgiei RWD) sa fim reticenti la introducerea ei pe scara larga si la toata gama de motorizari:ofera siguranta, ofera garantii asupra masinii, relaxeaza soferul etc.......care e problema atunci?

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Plus ca Xdrive reprezinta o evolutie clara! Eu chiar nu vad ( numai de dragul nostalgiei RWD) sa fim reticenti la introducerea ei pe scara larga si la toata gama de motorizari:ofera siguranta, ofera garantii asupra masinii, relaxeaza soferul etc.......care e problema atunci?

Era vorba despre care e mai rapida... si cele cu tractiune integrala NU sunt mai rapide. Uita-te pe http://fastestlaps.com/raceways.html

 

Daca e sa luam Hockenheim-ul, de exemplu, cea mai rapida AWD este abia pe locul 8: http://www.fastestlaps.com/index.php?page_...p;filter4=false

 

Iar un GT2 decent e putin peste 200k ....crede-ma, ca era una din masinile pe care o doream eu sa o achizitionez.....
De curiozitate, ai fost la Porsche? Au masini la test-drive?
Link to comment
Share on other sites

fiecare tractiune are farmecul ei...si vor exista mereu oameni care sa indrageasca ori RWD ori AWD ori ambele. referindu-ma strict la 320d, masina in discutie, cred ca e o idee foarte buna sa introduca x-drive si pe acest model.

 

pana la urma sa fim seriosi, 320d nu este deloc o masina sport...ca este mai sportiva poate decat restul din gama ei, da...dar pana la a fi numita masina sport e cale lunga :)

 

cum din ce in ce mai multa lume cumpara BMW si pentru siguranta, nu numai pentru sportivitate...mi se pare foarte justificata aparitia x-drive pe 320d.

 

ca sa nu mai zic de scepticismul oamenilor cand vine vorba de asociat BMW cu iarna :) stiti foarte bine care sunt primele comentarii...cum se descurca pe zapada, nu pierde aderenta, e sigura? chiar daca unele nu sunt fondate, acum omul are optiunea sa aleaga o motorizare destul de ieftina, economica si echilibrata si in plus sa mearga pe tractiune integrala.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, ai fost la Porsche? Au masini la test-drive?

Nu au....... normal ca nu au! :)

 

Nu e vorba de rapiditate neaparat aici, e vorba de evolutia Xdrive si ceea ce insemna el! Vrei sa spunem Nu evolutiei? :)

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Pai hai sa iti zic eu: niciodata nu vei intelege! Azi iti cumperi o masina obisnuita cu tractiune integrela, maaine iti vei lua un Lambo!

 

Totul e sa fii deschis la nou!

 

Insa anacronismul asta ne mananca urechile...... tu nu vrei sa vezi avantajele xdrive , chiar daca cineva ti le arata pe fata.....

 

Pentru 99% dintre oamenii care cumpĂŁrĂŁ maÂşini cu tracĂžiune integralĂŁ, nu va conta niciodatĂŁ cum se comportĂŁ o maÂşinĂŁ de 500 cp cu tracĂžiune integralĂŁ pentru cĂŁ ei nu vor avea niciodatĂŁ una.

 

Eu exist, imi place sa si evoluez de asemenea , sa ma adaptez la nou, intrebarea se pune: Tu "existi"? :)

 

SĂŁ lĂŁsĂŁm filosofia...

Link to comment
Share on other sites

Deci cand mergi normal cu masina, fara scartaituri de cauciucuri, fara acceleratii puternice in curbe, normal - normal, in coloana, la stopuri, etc., tu simti diferente intre masinile FWD, RWD si AWD? :)
La stop sau la mers in coloana, nu. Diferenta o simt la slalom, la schimbari de directie.

 

 

Pai daca mergi cu masina normal, adica fara fortaj, fara sa o duci la limitele aderentei, nu conteaza ce forma de tractiune are.

Nu e chiar asa...gandeste-te la distributia maselor si a centrului de greutate ( mai ales pe accelerari)......

 

Nu cred ca m-am facut inteles. Stiu ce inseamna 50-50, stiu ce inseamna RWD, si am mai zis de multe ori, sunt fan RWD.

Insa se vorbea de diferente intre RWD si AWD la mersul normal; ala cand te duci la munca si nu te grabesti, cand nu depasesti 50km/h, cand nu scartai cauciucuri, cand nu forjezi, cand nu te repezi pana la urmatorul semafor, cand cautati loc de parcare, normal-normal-normal. Eu zic ca in momentul ala RWD sau AWD este exact acelasi lucru, nu ai cum sa simti diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Nu, insa ceea ce ai spus tu costa TOATE peste 200000 euro ...... eu vorbesc de ceva mai accesibil.....

 

PS: asa nici SSC Ultimate AERO CAR nu are 4 x 4 ...... :) :)

 

Ceea ce dovedeste ca 4x4, xDrive etc e un compromis. Pentru profit mai mare al BMW, s-ar putea sa fie viitorul, de ce nu?

 

Carturile de ce nu sunt AWD?

Formula 1 de ce nu e AWD?

 

AWD e bun la ATV urile care se dau in zapada. Sau daca mergi 90% din timp prin zapada si noroi normal ca e mai bun AWD.

Link to comment
Share on other sites

eu urez succes xdrive-ului... :)

 

urmatorul bmw va avea neaparat xdrive,deoarece m-am saturat sa merg la munte si sa las masina la sosea ....sau sa urc pe cineva in portbagaj pt a iesi din zapada cu dsc decuplat...sa numai vorbesc de momentele cand se pune zapada pe sosea si la o accelerare brusca intra dsc-ul nonstop...plus miscari de fund..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.