Jump to content

320d Xdrive


Tien

Recommended Posts

Te las pe tine sĂŁ-Ăži imaginezi.

Eu deja vad M-uri Biturbo si cu Xdrive....... este o certitudine acest fapt!

 

Maturitatea tehnologiei Xdrive fata de altele o va impune in fata altora!

 

Vad al doilea Nissaan GTR in M Turbo si Xdrive.....vad un concurent serios pentru R8 sau Porsche 911 Turbo etc....

 

 

Tu ce vezi? Mai vezi ceva in afara de RWD? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Te las pe tine sĂŁ-Ăži imaginezi.

Eu deja vad M-uri Biturbo si cu Xdrive....... este o certitudine acest fapt!

 

Maturitatea tehnologiei Xdrive fata de altele o va impune in fata altora!

 

Vad al doilea Nissaan GTR in M Turbo si Xdrive.....vad un concurent serios pentru R8 sau Porsche 911 Turbo etc....

 

 

Tu ce vezi? Mai vezi ceva in afara de RWD? :)

De ce nu iti iei o Lada niva?

4x4 :)

Link to comment
Share on other sites

Ar fi miÂşto sĂŁ pui niÂşte poze ĂŽn secĂžiunea MaÂşina mea.

 

E recondiĂžionat?

Nu pot, am mai incercat sa pun poze in acea sectiune cu o altfel de masina , insa au fost unii pe aici, care deja luasera foc numai la ideea ca eu imi permit sa pun foto cu asa ceva ........... :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ar fi miÂşto sĂŁ pui niÂşte poze ĂŽn secĂžiunea MaÂşina mea.

 

E recondiĂžionat?

Nu pot, am mai incercat sa pun poze in acea sectiune cu o altfel de masina , insa au fost unii pe aici, care deja luasera foc numai la ideea ca eu imi permit sa pun foto cu asa ceva ........... :) :)

Hai mah, vrei sa spui ca se ofticau pe tine din cauza unei masini? No way.
Link to comment
Share on other sites

aceasi masina, aceasi putere, daca una are 4x4 si una rwd, 100% ar castiga cea cu integrala, cel putin la plecarea de pe loc.

 

M3 E92 (tracÞiune spate, 420 cp) este mai rapid decât RS4 (tracÞiune integralã, 420 cp) pe 400 m.

Eu am zis aceasi masina.

Aici e vorba si de cuplu si de mai multe.

Greutate etc.

Daca ar fi m3 vs impreza la aceiasi cai, m3 ar fi VAX.

3 lei.

Am vazut drag cu ochii mei intre un WRX STi 4x4 si un m3 e46,stiu ce spun, cu integrala pleaca glont.

Nu ma bag mai mult in polemici.

Eu am RWD ca si majoritatea de aici, insa as opta pentru un xdrive anytime.

Una e sa traga ca la tine 1 roata marea majoritate a timpului si una e sa traga 4.

gandeste logic.

Stabilitate in curbe, DSC e mai eficient la 4x4 dupa parerea mea, fiindca poate redresa si prin acceleratie puntea fata, un mare atuu din punctul meu de vedere.

 

sunt cam egale.. pe 400m, si e cu putin mai rapid RS4 de la 0-100 din cauza cuplului mai mare (asa am gasit eu).

oricum nu se dovedeste superioritatea 4x4 in cazul asta, in linie dreapta. dar cert e ca e mai sigur.

Link to comment
Share on other sites

Nu pot, am mai incercat sa pun poze in acea sectiune cu o altfel de masina, insa au fost unii pe aici, care deja luasera foc numai la ideea ca eu imi permit sa pun foto cu asa ceva .......

 

Mi se pare foarte normal; din cate stiu forumul acesta se numeste BMWClub.

 

In alta ordine de idei sunt foarte multi pe forum care nici macar nu au stat intr-un M3 sau RS4 (nu zic sa le fi condus), DAR sunt mari specialisti.

Link to comment
Share on other sites

Nu este o evoluĂžie ci o variantĂŁ.

 

Ca sĂŁ fie o evoluĂžie, ar trebui sĂŁ fie unanim acceptatĂŁ ideea cĂŁ tracĂžiunea spate aparĂžine trecutului ĂŽnsa cum vezi, existĂŁ mulĂži oameni care ĂŽncĂŁ doresc tracĂžiune spate.

Da? Cine?

 

Ia fa o statistica cate BMW-uri Xdrive s-au cumparat in ultimul timp.......si tine-te bine sa vezi acum cu 320D xdrive.....

 

s-au cumparat foarte multe cu X-drive pt ca este gratis optiunea...daca ar costa 5.000 de euro sa zicem nu ar mai fi asa multi care si-ar pune x-drive....normal ca daca e gratis tot romanul o vrea si-i placea ideea de 4x4...mie sincer imi palcea RWD iti da un sentiment aparte o placerea cand simti ca esti impins din spate,ca te poti astepta la o derapare pe zapada,ca te mai poti juca cu ea...is superb sentimentul...m-am dat sapt asta cu cu a6 pe zapada si nu mai mi se pare nimic special la tractiunea fata...tot asteptam parca sa simt un pic de alunecare,sa simt cum pierde un pic aderenta cum ma impinge din spate...nu era nimic interesant in condus...nu ofera o asamenea placere...normal ca poate mi-ar placea sa am x-drive pa masina m-as simti mai in siguranta si as avea mai multa incredere...dar oricum si fara x-drive masina mea nu m-a dezamagit niciodata si nu am avut probleme sau pierderi de aderenta...normal ca daca o sa se introduca pe toate seriile posibilitatea x-drive si o sa fie gratis fff multe masini o sa aiba x-drive

Link to comment
Share on other sites

da, ai dreptate.. in linie dreapta castiga m3-ul..

dar nu m-as lua dupa tipii astia care vand dvd-uri cu si despre bmw, chiar inducand in eroare de multe ori..

la topgear a fost acelasi rezultat, dar cu o diferenta mult mai mica, nu cum e exagerata de ei.

in testul TopGear:

 

Audi RS4 - 2:43:90

BMW M3 - 2:38:90

pe circuitul din Spania.

 

5 secunde ti se pare o diferenta mica ??? :) mie mi se pare o diferenta mult mai mare decat arata cei de la m3e90board.com

Link to comment
Share on other sites

eu urez succes xdrive-ului... :)

 

urmatorul bmw va avea neaparat xdrive,deoarece m-am saturat sa merg la munte si sa las masina la sosea ....sau sa urc pe cineva in portbagaj pt a iesi din zapada cu dsc decuplat...sa numai vorbesc de momentele cand se pune zapada pe sosea si la o accelerare brusca intra dsc-ul nonstop...plus miscari de fund..

 

nu stiu ce masina ai de zici ca ai chiar asa mari probleme....eu am un e60 si am gume noi de iarna...si am fost la munte pe zapada mare si am urcat perfect de putine ori a intrt dsc-ul...acuma prin zapada mare si drum necirculat nu am incercat...dar sunt mai mult ca sigur ca pe unde nu urc eu cu a mea nu urca nici una cu tractiune fata...ai gume de iarna???diferenta este fff mare...eu am vredestein wintertrack extreme 225/45/r17 noi am dat 26 de milioane dar merita fiecare banut...am vazut la Auto transilvania X6...seria 3...erau echipate cu aceste cauciucuri

Link to comment
Share on other sites

cum spunea un clasic in viata de pe-aici "masina ca masina, da' soferu' face toti banii"... :)

 

ON TOPIC: la intalnirea anuala de la Bran, am avut noua serie 330 Xdrive... cititi si impresiile celor de acolo !

 

personal, l-am supus unor mari chinuri si torsiuni in curbe, atat pe asfalt umed, cat si pe uscat... cred ca este un MARE PAS in evolutia tehnologiei de control al tractiunii si stabilitatii pe care BMW cred ca l-a pregatit foarte minutios... pentru concurenta, ceea ce face noua serie 3Xdrive, e o lovitura destul de greu de suportat... :)

Link to comment
Share on other sites

cum spunea un clasic in viata de pe-aici "masina ca masina, da' soferu' face toti banii"... :)

 

ON TOPIC: la intalnirea anuala de la Bran, am avut noua serie 330 Xdrive... cititi si impresiile celor de acolo !

 

personal, l-am supus unor mari chinuri si torsiuni in curbe, atat pe asfalt umed, cat si pe uscat... cred ca este un MARE PAS in evolutia tehnologiei de control al tractiunii si stabilitatii pe care BMW cred ca l-a pregatit foarte minutios... pentru concurenta, ceea ce face noua serie 3Xdrive, e o lovitura destul de greu de suportat... :)

 

 

ai pus punctul pe i

Link to comment
Share on other sites

da, ai dreptate.. in linie dreapta castiga m3-ul..

dar nu m-as lua dupa tipii astia care vand dvd-uri cu si despre bmw, chiar inducand in eroare de multe ori..

la topgear a fost acelasi rezultat, dar cu o diferenta mult mai mica, nu cum e exagerata de ei.

in testul TopGear:

 

Audi RS4 - 2:43:90

BMW M3 - 2:38:90

pe circuitul din Spania.

 

5 secunde ti se pare o diferenta mica ??? :) mie mi se pare o diferenta mult mai mare decat arata cei de la m3e90board.com

 

da, ai si tu dreptate :) dar era vorba in linie dreapta, nu pe circuitul din spania..

e diferenta mare, dar nu inseamna ca 4x4 e asa slab, inseamna ca sistemul quattro e mult mai slab decat xdrive, cel putin asa au iesit testele la promotor cand au testat 330xd si audi A5 3.0 TDI quattro.

Link to comment
Share on other sites

Conform nr.3/2008 din BMW magazin ( exact la pagina aceea cu bmwclub :) ) , peste 60% din masinile vandute in 2008 in Romania de catre AB au avut X-drive......

 

Si acum ganditi-va ca inca nu aparuse 320D cu x-drive.....

 

 

Viitorul va fi cam asa ( peste 4-5 ani) :" Tractiune spate? Lol, ce de moda veche esti!!!"

Link to comment
Share on other sites

Viitorul va fi cam asa ( peste 4-5 ani) :" Tractiune spate? Lol, ce de moda veche esti!!!"

 

 

100% corect, insa "moda veche" nu e neaparat rau. E evident ca asta e trendul, si la o adica din punctul de vedere al sigurantei etc e mai bine, dar pentru pasionati, e bine macar sa existe posibilitatea de a cumpara RWD.

Link to comment
Share on other sites

Conform nr.3/2008 din BMW magazin ( exact la pagina aceea cu bmwclub :) ) , peste 60% din masinile vandute in 2008 in Romania de catre AB au avut X-drive......

 

Si acum ganditi-va ca inca nu aparuse 320D cu x-drive.....

 

 

Viitorul va fi cam asa ( peste 4-5 ani) :" Tractiune spate? Lol, ce de moda veche esti!!!"

nu stiam ca acum esti la moda daca ai tractiune spate :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.