Jump to content

ce este scula asta?


sebie65

Recommended Posts

mie imi lipseste din trusa .... :) :)

 

Pãi nici nu ai frânã de mânã acÞionatã electronic. ;)

 

Sau glumeai? :)

nu am frana de mana actionata electric , dar in trusa de scule parca era un loc ce semana a fii cel in care ar fii stat piesa respectiva , dar acum ca ai spus , probabil asta e motivul pt care nu o am :D ca nu am nevoie de ea :) :)

 

Pai la tine, la E46 presupun, chestia aia care iti lipseste e pentru bujii daca nu ma insel. Seamana un pic cu cea din topic.

Link to comment
Share on other sites

E pentru centrarea jantelor, s-a mai discutat.

 

E prea subtire sa fie pentru centrarea rotilor. Unde o introduci? In general pentru centrarea rotilor este un fel de prezon rosu cu capul ascutit.

 

Din cate stiu, se introduce in capatul celor doua chei tubulare din link-ul pus de Ciupanezu, are exact dimensiunea potrivita pe partea aceea mai scurta. Cheia lunga se foloseste la bujii.

 

Later edit:

 

Ok, am rezolvat-o. Este pentru bujii cum am spus.

 

Codul este 71111093774. Google it.

 

 

BMW SPARK PLUG SPANNER PIN PT# 71111093774

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

E pentru centrarea jantelor, s-a mai discutat.

 

E prea subtire sa fie pentru centrarea rotilor. Unde o introduci? In general pentru centrarea rotilor este un fel de prezon rosu cu capul ascutit.

 

Din cate stiu, se introduce in capatul celor doua chei tubulare din link-ul pus de Ciupanezu, are exact dimensiunea potrivita pe partea aceea mai scurta. Cheia lunga se foloseste la bujii.

 

Later edit:

 

Ok, am rezolvat-o. Este pentru bujii cum am spus.

 

Codul este 71111093774. Google it.

 

 

BMW SPARK PLUG SPANNER PIN PT# 71111093774

 

 

:)

http://www.turnermotorsport.com/html/detai..._ID=71111093774

Link to comment
Share on other sites

Frana ta de mana se numeste ELECTRONIC PARKING BRAKE. Adica tu ai un buton, un ECU cu un motoras care iti actioneaza frana de mana. E, in cazul in care din varii motive, frana de mana ramane blocata pe inchis, iar ECU-ul e defect sau bateria moarta si nu o mai poti actiona electric, iei tija asta si ar trebui ca in portbagaj sa ai o gaura unde o infigi si misti (nu stiu cum). In felul asta veti debloca frana de mana. E o masura de siguranta. Idem la Audi A8. Voila! :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ceva asemanator am si eu dar se foloseste pentru inchiderea sau deschiderea manuala a trapei electrice, in caz ca ramane deschisa din varii motive iei tija respectiva ,desfaci locul unde este panoul de comanda a deschideri trapei si acolo gasesti un loc unde sa introduci imbusul respactiv si rotind inchizi sau deschizi trapa.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
ok, am sa fac un off topic aici ? care e faza si cum se face centrarea jentilor ? pentru ca am o vaga impresie ca nu le am centrate; atunci cand franez la viteza mare imi trepideaza volanul. Rog pe cineva care stie mai multe, sa ma ajute intr-un PM
Link to comment
Share on other sites

Nu are legĂŁturĂŁ cu centrarea. <_<

 

Dacã trepideazã la frânare Înseamnã cã ai discurile ovalizate sau plãcuÞele uzate.

 

Off Topic: Nu este obligatoriu numai de la discuri sau placute. Un prieten cu e46 avea aceeasi problema. A roluit jantele si acum s-a rezolvat. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest lacusta
Este o tija pentru deblocarea franei de stationare care este, in cazul tau electrica (EMF), in cazul in care ramai fara curent. Se foloseste impreuna cu o "fixa" de 10, introducandu-se intrun orificiu pe care o sa il vezi daca scoti roata de rezerva.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Pai e ca si la passat,trebuie sa tii butonul apasat vreo 3-4 secunde pana trage el frana ''de mana''

 

Da, numai ca cei de la VW nu le-au venit in cap sa monteze un astfel de sistem manual de decuplare a franei de mana (adica a franei de "buton") asa de ingenios, ca cei de la BMW...

Pana nu demult, inainte de a-mi procura un E-65 am avut un Passat B6, mi s-a intamplat asta vara trecuta intorcandu-ma din vacantza...(timp de 3 saptamani-timp in care masina a stat intr-un garaj cu frana de mana cuplata)... cand am dat sa pornesc din loc, o roata mi-a ramas blocata, iar cealalta libera... ghinioin la o masina care nu a dat semne de ceva erori (mentionez-in acest domeniu)... n-am putut nici s-o remorchez caci era in garaj... nu vedeam decat o singura solutie, sa dau roata jos, sa-mi dau jos motorasul si sa-l analizez... Ei bine... totul imi parea perfect... Odata pus la loc... am apasat frana de mana... motorasul a inceput sa fac rotatii.... calculatorul mi-a citit rotatiile facute pana in cuplare si de la... inapoi tot asa pan s-a oprit singurel si mi-a disparut si Martorul din bord... Asadar salvand timp si o multime de bani... (remorcare+schimbul motorasului cu unul nou la reprezentanta - caci ei numai la asta se pricep)

Ideia mea... a fost ca aici faci totul mai ingenios decat la Bassat B6... Respect p/u BMW...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.