Jump to content

mi-a fiert-cred ca e termostatul-AJUTOR !


Recommended Posts

Se invarte in sensul acelor de ceasornic, de la stanga la dreapta. Chestia cu impinsul apei s-ar putea sa fie doar o senzatie ca impinge apa, cum ai vasul de expansiune? Corp comun cu radiatorul sau e separat? La ala separat ai furtunul ala subtire prin care se intoarce apa in vas, poate de aia ti se pare ca vine apa in vas dinspre motor. Prin furtunasul ala se auto-aeriseste. Nu stiu daca e corect ce spun, e doar o observatie: cand motorul e rece, daca termostatul e blocat pe deschis pe acel furtunas vine apa in vas or in mod normal asta ar trebui sa se intample cand motorul e cald si termostatul se deschide.

am vasu direct pe radiator , faza e ca am depistat ca nu are unde sa inpinga apa pomapa ca e infundat circuitu si asa ca o da pe retur chiar daca dau termostatu afara

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Se invarte in sensul acelor de ceasornic, de la stanga la dreapta. Chestia cu impinsul apei s-ar putea sa fie doar o senzatie ca impinge apa, cum ai vasul de expansiune? Corp comun cu radiatorul sau e separat? La ala separat ai furtunul ala subtire prin care se intoarce apa in vas, poate de aia ti se pare ca vine apa in vas dinspre motor. Prin furtunasul ala se auto-aeriseste. Nu stiu daca e corect ce spun, e doar o observatie: cand motorul e rece, daca termostatul e blocat pe deschis pe acel furtunas vine apa in vas or in mod normal asta ar trebui sa se intample cand motorul e cald si termostatul se deschide.

am vasu direct pe radiator , faza e ca am depistat ca nu are unde sa inpinga apa pomapa ca e infundat circuitu si asa ca o da pe retur chiar daca dau termostatu afara

fratilor sa va spun incheierea de poveste la aceasta problema , sfarsitu a fost unu tragic si stupid am last masina in parcare buna, dupa 3 zile sa o pornesc si nu a mai vrut facea clinc clinc, adica nu se invartea motoru deloc , mam speriat ca a cazut si electromotoru dar nu a fost asa , faza e ca am vandut masina si iam spus aceluia ca nu stiu ce are motoru el a spus ca in cel mai rau caz il schimba, si surpriza a fost ca a iesit un segment de pe un piston si ala a busit tot , adica motor gripat

Link to comment
Share on other sites

Un prieten cu 520i vanos tot asa avea probleme de vreo 6luni cu masina. Cand vroia ea, sarea pe rosu. Aerisita de milioane de ori, schimbat termostat de 2 ori, dat jos radiaotorul si curatat, schimbat vascocupla, nimic. Ca pana la urma intr-una din zile sa inceapa sa scoata fum pe evacuare la greu, de fapt apa cu antigel pe evacuare. Masina avea probabil de mai mult o fisura la chiulasa, pe un canal de racire, intre canal si o supapa. Masina papa apa insa cand se dadea pe rosu mereu se presupunea gresit ca atunci disparuse apa pt ca nu se verifica nivelul la ea si cand merge normal. De fapt ea dadea pe rosu pt ca ramanea fara apa si tragea aer. Apa se pierdea prin acea fisura direct in capul pistonului, evaporata si aruncata pe evacuare. Asa ca da-i si schimba chiulasa, garnitura noua, planare, lustruit scaune supape, schimbat simeringuri supape, tot tacamul. Masina nu bolborosea la rece, in vasul de expansiune. De aia e bine sa fim foarte atenti cu toate semnele pe care ni le da masina, ca saraca nu se apuca ea sa faca figuri fara motive. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

asta zic si eu ca trebuie sa ne ingrijim mai mult de ele ca nu fac ele urat degeaba, ele sunt masini bune dar foarte mofturoase eu am ajuns la concluzia ca mai bine dadeam _chiulasa_ jos cad am simtito si nu se ajungea aici , daca nu era nici o problema interioara costa decat garnitura asa ca acum costa un motor intreg asa ca sfatuiesc pe alti sa nu fie incapatanati ca mine ca ba e termostatu ba ca e pompa ca uite unde se ajunge, deci grija mare
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
asta zic si eu ca trebuie sa ne ingrijim mai mult de ele ca nu fac ele urat degeaba, ele sunt masini bune dar foarte mofturoase eu am ajuns la concluzia ca mai bine dadeam _chiulasa_ jos cad am simtito si nu se ajungea aici , daca nu era nici o problema interioara costa decat garnitura asa ca acum costa un motor intreg asa ca sfatuiesc pe alti sa nu fie incapatanati ca mine ca ba e termostatu ba ca e pompa ca uite unde se ajunge, deci grija mare

 

Masina ti-a dat vreun simptom .. in sensul ca tragea mai slab sau altceva ? Si eu am avut problema cu termocupla aia .. am schimbat`o si acum merge bine masina.... gurile rele imi spun ca e chiulasa dusa ... ptr ca atunci cand mi-au desfacut capacul de la apa, a inceput sa iese afara ....asta dupa ce ei au scos sigurata de la termostat sustinand ca un bmw nu trebuie sa se incalzeasca indiferent daca merge termostatul sau nu.

 

CE ZICETI ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.