Jump to content

Chestie curioasa la indicatorul din bord...


Recommended Posts

stiu. si sigur nu e asta problema. eu ti-am scris inca de la inceput ca cel mai probabil e senzorul.

 

Curios e faptul ca nu se aprinde haotic din cand in cand. Se aprinde si se stinge la intervaluri fixe dupa pornirea motorului. Ma gandesc ca daca ar fi defect ar sta aprins permanent sau s-ar aprinde aiurea din cand in cand...foarte foarte curios! Poate am sa trec pe la un service. Din cate am vazut chiar si in manual sunt 3 posibilitati: 1. Rosu=Nasol 2. Galben=Probleme cu nivelul 3. Contactati un service(deci senzor defect).

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca variantele nr.1 si nr.3 sunt una si aceeasi. Ti-am zis de la inceput de nivel nestiind cat ulei ai tu in motor. Acum ramane senzorul...Sunt curios, daca la ulei depreciat senzorulasta da ceva semnale...eu zic ca merita sa incerci..Si o recomandare..ziceai ca poate treci pe la un atelier...nu poate, sigur fa-o.

Stie cineva din forum daca uleiul depreciat(sa zicem cu vascozitate mai mica decat normal) atrage semnale aiurea de la senzorul ala din baie?

Si inca ceva: ai resetat cumva oil-service intre timp? adica dupa ce ai schimbat uleiul...Daca, careva din colegi confirma cum ca si calitatea uleiului poate influenta senzorul (cine stie) atunci poate.....E conectorul bine fixat in mufa senzorului?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca variantele nr.1 si nr.3 sunt una si aceeasi. Ti-am zis de la inceput de nivel nestiind cat ulei ai tu in motor. Acum ramane senzorul...Sunt curios, daca la ulei depreciat senzorulasta da ceva semnale...eu zic ca merita sa incerci..Si o recomandare..ziceai ca poate treci pe la un atelier...nu poate, sigur fa-o.

Stie cineva din forum daca uleiul depreciat(sa zicem cu vascozitate mai mica decat normal) atrage semnale aiurea de la senzorul ala din baie?

Si inca ceva: ai resetat cumva oil-service intre timp? adica dupa ce ai schimbat uleiul...Daca, careva din colegi confirma cum ca si calitatea uleiului poate influenta senzorul (cine stie) atunci poate.....E conectorul bine fixat in mufa senzorului?

 

1. Nu nu am resetat oil-serviceul de cand a fost schimbat uleiul. In niciun caz nu as face asa ceva doar de dragul de a vedea cum se reseteaza(cum mai fac altii:P).

2. Cum pot verifica daca acest connector e bine fixat? Am inteles ca senzorul se afla la partea inferioara din baia de ulei. Conexiunea sa inteleg ca se face pe dinafara si pot verifica ridicand masina pe o rampa?!

 

Merci mult pentru asistenta!

Link to comment
Share on other sites

conectorul il poti vedea de jos...cat e intervalul de reset la ulei la tine?

 

Pai cand a fost adusa din Germania avea 27.000 km indicati in bord pana la urmatorul oil service. Uleiul era abia schimbat din cate am putut vedea din cartea de service si din eticheta pusa la motor. Acum imi indica 19.300(am facut azi 800 km...ca in posturile anterioare am spus 20.000).

Link to comment
Share on other sites

30000 e intervalul dat pentru masina ta insa calculatorul afiseaza km ramasi in functie de modul de exploatare al motorului.

Pai da 30.000. Asta pentru ca din Hamburg pana in Iasi(unde a fost adusa masina) is cam 2000 de km plus cat a mai fost facut pe acolo, ajungi la 27.000 cat aveam cand am preluat masina. Pana in prezent am facut cam 8.000 de km cu ea si ies 19.000 cat imi afiseaza acuma!

Link to comment
Share on other sites

Mai completeaza putin ulei si vezi dupa aia. Am patit si eu exact cum zici tu, se aprinde galben pt. cateva secunde. Trebuie cam 0.5 pana la 1l maxim de ulei completat. Nu e nici un senzor dus, la fel face si la mine (destul de rar). Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu...bec galben ulei aprins cand si cand,cu toate ca nivelul pe joja era maxim si pana la schimb mai aveam de parcurs cca 9000km.M-am dus la AB Otopeni,senzor n-au avut pe stoc asa ca am schimbat numai ulei+ filtru si totul e ok...nu s-a mai aprins
Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu...bec galben ulei aprins cand si cand,cu toate ca nivelul pe joja era maxim si pana la schimb mai aveam de parcurs cca 9000km.M-am dus la AB Otopeni,senzor n-au avut pe stoc asa ca am schimbat numai ulei+ filtru si totul e ok...nu s-a mai aprins

 

Este posibil ca, din exces de zel, sa iti fi curatat senzorul. Personal, ma indoiesc, dar nu este exclus...

Link to comment
Share on other sites

la mine se aprinde galben dupa 10 sec de la pornirea motorului, sta aprins 10-15 sec dupa care se stinge...pe tester a aparut senzorul de nivel, e asa de 1 an si ceva de cand am luat masina, intre timp am facut 3 schimburi de ulei...costa in jur de 100 euro senzorul, nu l-am schimbat ca nu ma deranjeaza sa verific uleiul o data la 2 saptamani si mai ales ca sta aprins doar putin...probabil cand va sta aprins permanent o sa-l schimb.
Link to comment
Share on other sites

la mine se aprinde galben dupa 10 sec de la pornirea motorului, sta aprins 10-15 sec dupa care se stinge...pe tester a aparut senzorul de nivel, e asa de 1 an si ceva de cand am luat masina, intre timp am facut 3 schimburi de ulei...costa in jur de 100 euro senzorul, nu l-am schimbat ca nu ma deranjeaza sa verific uleiul o data la 2 saptamani si mai ales ca sta aprins doar putin...probabil cand va sta aprins permanent o sa-l schimb.

 

Eu am observat ca nu neaparat la 10-15 sec dupa pornirea motorului cat la 10-15 dupa ce pui contactul! Azi dimineata am pus contactul(adica atunci cand se aprind toate in bord pentru verificare) si mi-am amintit ca am ceva pe bancheta din spate. A stat contactul pus cam 8-9 sec. Apoi am pornit si dupa 5 sec s-a aprins, stingandu-se apoi dupa inca 10 sec!

Link to comment
Share on other sites

Mai intai spun ca...masina(BMW 318d E46 Touring 8/2004) are 135.500 km si conform cartii de service a avut ultimul oil service la 128.600 km. Conform etichetei pusa la motor dupa scimbarea uleiului, are in ea BMW Super Oil 5W-40. In bord imi indica inca 20.500 km pana la urmatorul Oil Service.

 

Problema...care a aparut azi: Pornesc motorul(asta dupa ce am mers cu ea si a avut deci ocazia sa se incalzeasca). Dupa 10 sec de functionare mi se aprinde in bord indicatorul de presiune la ulei(in culoarea galbena). In cazul in care gresesc eu denumirea indicatorului, ma refer la acel beculetz ce se aprinde langa cel de faza lunga(in dreapta sa). Dupa inca 15 secunde de funtionare a motorului indicatorul se stinge si nu se mai aprinde atat timp cat nu opresc motorul. Daca il opresc si il pornesc din nou treaba se repeta! Acuma nu prea imi dau seama la ce se refera...presiunea la ulei scazuta? Joja am verificat-o si are 3 sferuri din cursa MIN-MAX acoperita cu ulei...deci totu bine aici. Sa fie oare vreo eroare sau incearca sa-mi spuna ceva?!

 

uite ce-am gasit pentru tine:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=28357

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.