Jump to content

Sunt diferente de performante si fiabiliate intre producatorii de debimetre?


Recommended Posts

Imi amintesc ca la masinile VAG existau doua variante de debitmetru: Bosch si Pierburg, cel din urma fiind semnificativ mai ieftin decat primul, insa venea la pachet cu niste mici probleme de compatibilitate si fiabilitate.

 

Sfatul meu este sa mergi pe piese originale cand este vorba de elemente esentiale ale masinii, chiar daca sunt mai scumpe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Eventual putem sa le cumpram si spray nazal si aspirina.

 

Ce poti sa cureti la un circuit electronic cu spray? Daca ar oxida contactele (ceea ce nu e cazul) ca la baterie, de exemplu, inteleg sa-i day cu spray, dar la debitmetru unde este mediu uscat si tot ce poate sa apara acolo este praf de la schimbarea tarzie a filtrului de aer, nu inteleg ce nevoie este se spray...

 

Debitmetrul se repara prin schimbare, asa cum petele de zaibar se scot din haine numai cu foarfeca. :)

Link to comment
Share on other sites

nu cumva e mai simplu sa il cureti periodic decit sa iti explic de ce e nevoie sa schimbi filtrul de aer mai des din cauza mizeriilor din aer?oricum era vorba de prevenire dupa schimbare,deci exemplul cu zaibarul e pentru consumatorii de zaibar...dar in final tocesc tastele degeaba,ia faceti voi cum doriti,domnilor..... Edited by DMIHNEA
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de aer nu se schimbĂŁ des pentru a nu strica debitmetrul ci pentru a avea ĂŽntotdeauna o cantitate suficientĂŁ de aer.

 

Debitmetrul este un senzor care se stricĂŁ pur Âşi simplu, nu din cauza prafului.

 

CurĂŁĂžarea este, ĂŽn cele mai multe cazuri, frecĂžie la picior de lemn.

Link to comment
Share on other sites

Donaco,

 

Da, poti sa montezi pierburg, dar trebuie sa te asiguri ca este pentru modelul tau de motor, adica sa masoare corect cantitatea de aer intrata in motor.

 

Daca il cumperi si nu este pentru motorul tau, iti citeste eronat fluxul de aer si masina s-ar comporta ca si cum nu l-ar avea.

 

De asta recomanda toti ca la piesele electronice sa mergi pe original, un fel de punct ochit, punct lovit.

Link to comment
Share on other sites

Donaco,

 

Da, poti sa montezi pierburg, dar trebuie sa te asiguri ca este pentru modelul tau de motor, adica sa masoare corect cantitatea de aer intrata in motor.

 

Daca il cumperi si nu este pentru motorul tau, iti citeste eronat fluxul de aer si masina s-ar comporta ca si cum nu l-ar avea.

 

De asta recomanda toti ca la piesele electronice sa mergi pe original, un fel de punct ochit, punct lovit.

Problema e ca l-am cumparat deja si e si montat pe masina, numai ca imi scoate fum negru, dar numai daca o calc. Stiam ca Pierburg e o firma buna, chiar asa sa nu fie compatibil!? Ma duc saptamana viitoare la BMW, poate va trebuii sa-l resofteze.

Link to comment
Share on other sites

 bosch sau pierburg(are niste valori mai permisive decat bosch, bosch are niste valori bine stabilite si cea mai mica chestie ii da eroare, la pierburg mai putin, mai pe scurt bosch este foarte bine calibrat).

 

 Ma duc saptamana viitoare la BMW, poate va trebuii sa-l resofteze.

la modelele cu facelift deci dupa 2002 nu trebuie resoftare, sunt plug&play :)

la cele fara facelift trebuie facuta resoftarea...adica modelele 320d pana in 2001

Link to comment
Share on other sites

tot ca idee, nu se resofteaza masina ci calculatorul de injectie :)

Ştiu. :)

 

Ănsă majoritatea cred că debitmetrul ĂŽn sine se resoftează.

 

Nu e vorba de aşa ceva, debitmetrul este doar un senzor, nu se poate resofta.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

 e bun, este varianta mai ieftina.

 

 

daca vrei sa nu ai nimic pe suflet atunci puneti bosch.

 

apropo curata senzorul din admisie, eu am schimbat un debitmetru oem cu altul tot oem ,dar nou, doar din cauza acestui senzor care avea muzga in fata si nu mai simtea presiunea din admisie,iar pe tester aparea debitmetru... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 e bun, este varianta mai ieftina.

 

 

daca vrei sa nu ai nimic pe suflet atunci puneti bosch.

 

apropo curata senzorul din admisie, eu am schimbat un debitmetru oem cu altul tot oem ,dar nou, doar din cauza acestui senzor care avea muzga in fata si nu mai simtea presiunea din admisie,iar pe tester aparea debitmetru... :)

hmmmm...., e buna ideea ta, am sa fac chestia asta saptamana viitoare, poate ma scap de fumul negru si de consumul cam mare! Cam cat imi ia operatiunea demontat-curatat-montat admisie? Daca o bag la jet de apa, ar avea ceva, doar admisia goala fara senzor?

Ms mult de idee!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.