Jump to content

se schimba greu vitezele


Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu am dat jos ambreiajul si s-a desfacut, asa ca am stat o zi si am completat cu lichid de frana si am aerisit ambreiajul. Acum merge mai bine ca inainte sa il stric; probabil e acceasi problema si al altii. Ambreiajul isi ia lichidul din acelasi rezervor cu frana, dar mult mai de sus, deci daca nu e lichid pana in gura rezervorului, poate sa traga aer in loc de lichid. Aerisiti si vedeti.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am vazut topicul asta si ma gandeam poate imi explicati si mie. In prima viteza totul este ok cand dau sa schimb a doua merge dar parca agata ceva cand trag spre mine, in rest este ok oare de ce? Poate sa fie ceva bucse uzate ori stiu eu ce?

Alta chestie am facut schimbul de ulei la garajul din colt si normal tipul acolo nu avea calculator sa il reseteze la 25.000 KM asa ca am mers cu ea asa, calculatorul sa oprit la -8700 KM , dupa un timp observ ceva cand intru in masina indicatorul de ulei este ok plec cu masina pana in Brasov zic sa merg si eu pe la Sinaia la jumatatea drumului BANG indicatorul de ulei la sfert si caldura in masina NIMIC. Ma opresc 5 minute cu ea pornita iar caldura la greu indicatorul de ulei OK asa ca plec din nou si aceasi chestie dupa cateva minute am ajuns aproape mort de frig in Sinaia -)) <_<

Link to comment
Share on other sites

Am vazut topicul asta si ma gandeam poate imi explicati si mie. In prima viteza totul este ok cand dau sa schimb a doua merge dar parca agata ceva cand trag spre mine, in rest este ok oare de ce? Poate sa fie ceva bucse uzate ori stiu eu ce?

Alta chestie am facut schimbul de ulei la garajul din colt si normal tipul acolo nu avea calculator sa il reseteze la 25.000 KM asa ca am mers cu ea asa, calculatorul sa oprit la -8700 KM , dupa un timp observ ceva cand intru in masina indicatorul de ulei este ok plec cu masina pana in Brasov zic sa merg si eu pe la Sinaia la jumatatea drumului BANG indicatorul de ulei la sfert si caldura in masina NIMIC. Ma opresc 5 minute cu ea pornita iar caldura la greu indicatorul de ulei OK asa ca plec din nou si aceasi chestie dupa cateva minute am ajuns aproape mort de frig in Sinaia -)) :)

 

vezi ca e un topic cu procedura de resetare a oil service. se apasa niste butoane si se reseteaza, nu e nevoie de calculator.

cat despre cealalta problema, nu stiu daca exista indicator de ulei pe bord <_< dar sa ma corecteze cineva daca ma insel...

Link to comment
Share on other sites

poate fi si de la ambreiaj si de la cilindrul receptor si de la uzura pinioanelor ( dar nu cred ).... Cauze pot fi destul de multe.

 

@myxage

"Pt ca e perfect normal din cauza temp scazute sa intre mai greu vit 1 cand e masina rece ... "

 

 

Daca era de la temperatura intra la fel de greu in orice viteza.... LOGIC !!!!

SAU CREZI CA IN VITEZA A3-A E MAI CALD AFARA ???? ???? <_<

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca e tocmai ok treaba asta....ma simt ca si cum as fi pe camioane de alea vechi la care trebuie sa apesi de mai multe ori ambreiajul ca sa cupleze si sa te lasi cu forta pe schimbator sa intre <_< ...glumesc... dar cateodata la semafor, fiind primul, cateodata plec si dupa 10 secunde de cand sa pus culoarea verde pentru ca nu am stat cu cutia cuplata in treapta 1 de cand era culoarea rosie la semafor.....ma gandesc sa nu fie totusi o varianta si sincroanele????
Link to comment
Share on other sites

Am observat cã În general la BMW intrã mai greu În prima treaptã decât la alte maºini.

Sunt cutii mai exacte.

 

Si eu am probleme tot cu prima treapta, dar mi se intampla destul de rar. Cu celelalte trepte nu am avut niciodata probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceiasi problema cu viteza 1.Cred ca stefan are dreptate cu ambreiajul ..mai ales ca l-a schimbat si masina se comporta la fel.Eu am facut urmatorul experiment:am calcat pedala de ambreiaj am numarat pina la 10 si am bagat in viteza 1.Am repetat de cateva ori si intra in viteza 1 fara probleme de fiecare data.Practic nu sunt rateuri sau sa "agate".Cred ca totusi nu e uleiul din cutie ci mai degraba presiunea din ambreiaj. Daca se poate face aerisire si nu e automata ..cred ca e o solutie care merita incercata.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.