Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bujiile incandescente cum se schimba ?


SSSS

Recommended Posts

salut si LA MULTI ANI !

as dori sa mi spuna cineva cate bujii incandescente are un e 39 motor m 57 diesel

pesupun ca 6 ,eventual un link ceva ca nu am

gasit mai nimik si daca se schimba foarte greu

adica scule speciale sau cum le probez.masina are 140 000 km si nu au fost schimbate niciodata.

va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e o idee buna sa le schimbi singur daca nu ai mai facut asta vreodata,macar odata

in principiu trebuie sa ai sculele necesare, nu stiu cum sunt asezate bujiile la motorul in discutie dar sunt unele motoare care le au asezate aiurea si daca nu stii cum sa faci operatiunea,,,,

Link to comment
Share on other sites

Ideea este că dacă nu eşti experimentat şi una dintre bujii este ĂŽnţepenită, va trebui să dai jos chiulasa ca s-o scoţi.

 

Nu cred că poate oricine să facă aşa ceva.

 

Decât să duci apoi maşina pe platformă la un service, mai bine mergi direct cu maşina la service pentru schimbarea bujiilor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

sunt prieten cu mecanica de mult si am scule destule , garaj etc dar nu vreau sa ma apuc aiurea .e 34 ul il reparam mai mullt singur. :) :) :)

 

daa !de asta mi e frica ciupanezule dar si la service ce vor face daca se rupe una?

Link to comment
Share on other sites

daca te apuci sa schimbi bujiile OBLIGATORIU cu motorul cald, cu motorul rece e riscul mai mare sa se rupa. Daca tot schibi bujiile ar fii bine sa schibi si garniturile la admisie(12 garnituri).Ai grija la senzorii din spatele admisiei care nu se vad sa ii demufezi si restul cu e pe linkul lui calin78. Bafta si spor la lucru
Link to comment
Share on other sites

multumesc mult calin78 :) .am sa ma apuc de ea.

mi se pare simplu dar singurul lucru e sa nu gasesc vreuna intepenita !

 

daca gasesti vreuna intepenita sau care da semne ca ar vrea sa se rupa, o lasi asa. Motorul porneste perfect si in 52 bujii.

Costa mult daca se rupe in chiulasa, trebuie demontata, alta garnitura, probabil facut plan plus demontatul bujiei. Poate trebuie facut alt filet, etc.

Repet, daca ai vreo bujie care nu se poate desface, las-o asa, nu se intampla nimic. Eventual scoate-i mufa si izoleaz-o sa nu faca scurt la masa.

Link to comment
Share on other sites

Le-am schimbat si eu pe 525td motor m51.Din cate imi dau seama e mai complicat pe m51 decat pe m57.Daca zici ca ai un pic de experienta si scule poti sa faci operatiunea.Diferentele o sa se simta doar la pornirea la rece.Dar merita...Totusi nu e o treaba usoara si sa ai grija sa nu le rupi si sa iti ramana in _chiulasa_.Bafta!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.