Jump to content

schimb ulei - depasit cu 50Km


bog 325

Recommended Posts

Salut, fara sa-mi dau seama mai din timp am observat ca nr de km pt schimbul de ulei au fost depasiti cu 50 (e un countdown de la 25000) - la pornire imi arata - 50km. Sint sigur ca BMW a alocat citiva km peste (pentru siguranta) ... si as vrea sa stiu citi, daca stie cineva. Oricum trebuie sa schimb uleiul intr-o zi doua ...

Merci!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut, fara sa-mi dau seama mai din timp am observat ca nr de km pt schimbul de ulei au fost depasiti cu 50 (e un countdown de la 25000) - la pornire imi arata - 50km. Sint sigur ca BMW a alocat citiva km peste (pentru siguranta) ... si as vrea sa stiu citi, daca stie cineva. Oricum trebuie sa schimb uleiul intr-o zi doua ...

Merci!

 

nu e un nr strict, dar in romania ar fi bine sa schimbi uleiul undeva la 15k km.

Link to comment
Share on other sites

Daca au trecut 25.000, deja nu prea mai conteaza cand schimbi uleiul ala. Oricum e prea tarziu.

Nu exista "limita peste limita", il schimbi cand vrei tu. Ce crezi ca se intampla, refuza masina sa mai porneasca ?

 

De curiozitate, de ce spui ca 25000 sint prea multi daca uleiul original BMW e facut pt nr asta de km. Dupa calculele mele computerul de bord isi da seama daca conduci mai sportiv si atunci iti mai taie dim km /ulei daca e cazul;

Link to comment
Share on other sites

Oricum e exagerat sã schimbi uleiul la 25 000 când circuli În România.

 

Filtrul de aer când l-ai schimbat ultima datã?

 

Cu filtrul de aer am in jur de 5-7000 km. Care e diferenta daca rulezi masina in Ro sau in alta tara, atit cit folosesti ulei BMW original?

Link to comment
Share on other sites

Ăn România se circulĂŁ mult mai prost adicĂŁ stai mult mai mult ĂŽn trafic aglomerat, combustibilii sunt mai proÂşti plus cĂŁ e foarte mult praf.

 

Cu alte cuvinte, un motor funcÞioneazã mai multe ore În România pentru a parcurge 25 000 km decât În Germania ºi În niºte condiÞii mai proaste.

 

La cat recomandati atunci schimbarea uleiului?

Sa zicem pt E36 si pt E46...in conditii de Romania!

 

Maxim 10 000 km.

Link to comment
Share on other sites

sunteti inconstienti sa schimbati un ulei la 25.000km.. e vorba si de timpu in care ai facut acei 25.000km.. deja s-a depus uleiul ala si nu mai era bun.. sincer ma ingrozesc cand vad ca cika tineti la masina voastra.. o bibiliti si schimbati uleiul la 25.000km.. dupa parerea mea pt un mers al motorului si ingrijire foarte buna.. maxim 8000km cu ce ulei o fi.. mama uleiului cel mai bun ulei..
Link to comment
Share on other sites

sunteti inconstienti sa schimbati un ulei la 25.000km.. e vorba si de timpu in care ai facut acei 25.000km.. deja s-a depus uleiul ala si nu mai era bun.. sincer ma ingrozesc cand vad ca cika tineti la masina voastra.. o bibiliti si schimbati uleiul la 25.000km.. dupa parerea mea pt un mers al motorului si ingrijire foarte buna.. maxim 8000km cu ce ulei o fi.. mama uleiului cel mai bun ulei..

 

hai ca deja tu o dai in extrema cealalta. inteleg sa nu-l las 25000 sa scot marmelada din baie dar nici la 8000 sa-l schimb ca ar insemna sa-l schimb la 2 luni, sau la 5 zile daca ma duc pana-n franta.

Link to comment
Share on other sites

Daca au trecut 25.000, deja nu prea mai conteaza cand schimbi uleiul ala. Oricum e prea tarziu.

Nu exista "limita peste limita", il schimbi cand vrei tu. Ce crezi ca se intampla, refuza masina sa mai porneasca ?

 

De curiozitate, de ce spui ca 25000 sint prea multi daca uleiul original BMW e facut pt nr asta de km. Dupa calculele mele computerul de bord isi da seama daca conduci mai sportiv si atunci iti mai taie dim km /ulei daca e cazul;

 

crezi ca bmw vrea motoarele astea sa tina milioane de km , sau au calculat o uzura normala, incat la 2-300000 sa se cam duca draq ????

piese de schimb nu trebuie sa vanda si ei ? oricum nu faca nimeni mai mult de 150-20000 km cat e masina in garantie. maxim

25000 e enorm pt un schimb de ulei daca vrei sa ti mai mult de un an masina aia. parere strict personala .daca ti la masina ta schimbi uleiul la 10-maxim 15000

 

legat de intrebarea ta.....daca ai mers 25000....chiar numai conteaza absolut deloc daca mai faci inca 200 km. sau inca 1200. e fix la fel.

Link to comment
Share on other sites

Să fim serioşi, lucrurile se schimbă dacă circuli cu maşina extraurban.

 

Dacă ai 6-7000 cu un ulei ĂŽn regim urban şi ai mers normal şi ai de făcut un drum de câteva mii de km când vei circula mai ales extraurban, nu este necesar să schimbi uleiul, uzura motorului la drum lung este minimă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

asta incercam sa zic si eu.

 

 

Opsss.... se pare ca am deschis un topic cam "fierbinte" cu pareri impartite.... dar tinind cont ca uleiul e 100% sintetic, eu care nu sint un inginer mecanic, stiu ca proprietatile acestui ulei sint extraordinare, cum ar fix: viscozitatea e aproape la fel la -20 C sau la +20 C, rezistenta la temp mari + eficacitate, extra cai putere, etc.... Parerea mea e ca schimbul sub 20000 km e nepotrivit. Un ulei mineral de buna calitate se schimba la aprox 8000... uleiul mineral arde dar cel sintetic a fost conceput pt temp si presiuni mari..... Stiu ca sint tot felul de uzuri .. segmenti, cilindri came, arbori,, etc si toate aceste se depun in ulei dar fiecare fabricant de masini stie acest lucru cu precizie si din aceasta cauza masinile cu comp de bord fac diferenta intre diferite stiluri de condus. De ex. la mine, am zis de 25000 countdown...dar cind fac diferenta intre km reali si km/ulei se pare ca uleiul trebuie schimbat in cazul meu cam la 19000km in loc de 25000 - diferenta probabil e stilui de condus: uzura mai mare - condus mai sportiv sau mai mult timp la relanti

 

asta incercam sa zic si eu.

 

Opsss.... se pare ca am deschis un topic cam "fierbinte" cu pareri impartite.... dar tinind cont ca uleiul e 100% sintetic, eu care nu sint un inginer mecanic, stiu ca proprietatile acestui ulei sint extraordinare, cum ar fix: viscozitatea e aproape la fel la -20 C sau la +20 C, rezistenta la temp mari + eficacitate, extra cai putere, etc.... Parerea mea e ca schimbul sub 20000 km e nepotrivit. Un ulei mineral de buna calitate se schimba la aprox 8000... uleiul mineral arde dar cel sintetic a fost conceput pt temp si presiuni mari..... Stiu ca sint tot felul de uzuri .. segmenti, cilindri came, arbori,, etc si toate aceste se depun in ulei dar fiecare fabricant de masini stie acest lucru cu precizie si din aceasta cauza masinile cu comp de bord fac diferenta intre diferite stiluri de condus. De ex. la mine, am zis de 25000 countdown...dar cind fac diferenta intre km reali si km/ulei se pare ca uleiul trebuie schimbat in cazul meu cam la 19000km in loc de 25000 - diferenta probabil e stilui de condus: uzura mai mare - condus mai sportiv sau mai mult timp la relanti

Link to comment
Share on other sites

Pai daca uleiul e garantat la 30.000km,ar fi cel mai bine sa il schimbi pe la 18.000-20.000km

Uitam din nou ca traim si circulam in ROMANIA.

Nu prea avem masini pentru tara asta.

Practic e o crima sa conduci o masina "buna" in conditii cum sunt la noi.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.