Jump to content

schimb ulei - depasit cu 50Km


bog 325

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu unu recomand sa se schimbe intre 8000 si 10.000 nu e greu sa dati 2mil 3mil la jumate de an.. pt un motor ingrijit..

aveti bmw-uri de zeci demii de euro.. si va zgarciti la un ulei.. topicu asta nu trebuia sa se ajunga aici

dupa parerea mea toata lumea trebuia sa zica ca e ok intre 8k si 10k.. pt un motor ingrijit..

Mie imi apare in bord ca se schimba la 40 mii km(e90 320d)! daca tu crezi ca dau 1600 ron sa schimb uleiul la 8 mii km te inseli! Daca asa e facuta sa mearga asa il si schimb! Are 2 schimburi facute la 35 si 70 mii km! merge perfect!

Link to comment
Share on other sites

pai tinand cont ca e 38 lei L de ulei bmw LL04 5w-30..si 40 lei un filtru de ulei, iti cam iei teapa cu 1600 ron/schimb ulei.... tinand cont ca pun 8 L de ulei si un filtru de ulei aia inseamna undeva la 360 lei... si le schimb singur, in banii tai le schimb de 4 ori si-mi ramane si de un kebab... E de inteles de ce eu schimb la 10.000 si tu schimbi doar la 40.000 :) nu ?
Link to comment
Share on other sites

eu unu recomand sa se schimbe intre 8000 si 10.000 nu e greu sa dati 2mil 3mil la jumate de an.. pt un motor ingrijit..

aveti bmw-uri de zeci demii de euro.. si va zgarciti la un ulei.. topicu asta nu trebuia sa se ajunga aici

dupa parerea mea toata lumea trebuia sa zica ca e ok intre 8k si 10k.. pt un motor ingrijit..

Mie imi apare in bord ca se schimba la 40 mii km(e90 320d)! daca tu crezi ca dau 1600 ron sa schimb uleiul la 8 mii km te inseli! Daca asa e facuta sa mearga asa il si schimb! Are 2 schimburi facute la 35 si 70 mii km! merge perfect!

 

banuiesc ca ai masina in garantie si faci schimbul la reprezentanta. si nici asa nu stiu cum ajungi tu la 1600 ron schimbul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

eu unu recomand sa se schimbe intre 8000 si 10.000 nu e greu sa dati 2mil 3mil la jumate de an.. pt un motor ingrijit..

aveti bmw-uri de zeci demii de euro.. si va zgarciti la un ulei.. topicu asta nu trebuia sa se ajunga aici

dupa parerea mea toata lumea trebuia sa zica ca e ok intre 8k si 10k.. pt un motor ingrijit..

Mie imi apare in bord ca se schimba la 40 mii km(e90 320d)! daca tu crezi ca dau 1600 ron sa schimb uleiul la 8 mii km te inseli! Daca asa e facuta sa mearga asa il si schimb! Are 2 schimburi facute la 35 si 70 mii km! merge perfect!

 

banuiesc ca ai masina in garantie si faci schimbul la reprezentanta. si nici asa nu stiu cum ajungi tu la 1600 ron schimbul de ulei.

vrei sa vezi factura? schimb ulei plus filtre 1580 ron la ab

Link to comment
Share on other sites

pai tinand cont ca e 38 lei L de ulei bmw LL04 5w-30..si 40 lei un filtru de ulei, iti cam iei teapa cu 1600 ron/schimb ulei.... tinand cont ca pun 8 L de ulei si un filtru de ulei aia inseamna undeva la 360 lei... si le schimb singur, in banii tai le schimb de 4 ori si-mi ramane si de un kebab... E de inteles de ce eu schimb la 10.000 si tu schimbi doar la 40.000 :) nu ?

 

8l? De ce? In manual scrie 6.5l pentru 525d 530d si 6l pentru 520d.

Link to comment
Share on other sites

pret de reprezentanta.. va ia si pielea dupa voi..

calculand toate produsele ele fac maxim 500ron sau 600 cu toate filtrele. 10mil e mana lor de lucru.. ca doar na ai masina noua si o faci la reprezentatan.. lasa sa ma murdaresc eu pe jos sa desfac dopu de la ulei.. si s afac de 4 ori schimbu in 40.000 km.. eu cred ca as iesi mai bine ca tine..pentr viata motorului si mai faci si tu o miscare ceva..

Link to comment
Share on other sites

pai tinand cont ca e 38 lei L de ulei bmw LL04 5w-30..si 40 lei un filtru de ulei, iti cam iei teapa cu 1600 ron/schimb ulei.... tinand cont ca pun 8 L de ulei si un filtru de ulei aia inseamna undeva la 360 lei... si le schimb singur, in banii tai le schimb de 4 ori si-mi ramane si de un kebab... E de inteles de ce eu schimb la 10.000 si tu schimbi doar la 40.000 :) nu ?

 

8l? De ce? In manual scrie 6.5l pentru 525d 530d si 6l pentru 520d.

 

 

WLF: pai am gasit pe castrol 6,5-7 L... si iau 1 L de rezerva daca tre sa completez sau ceva... ca de obicei pun pana la maxim si cam intra 7 L... si apoi din ala in plus mai completez cate 100-300 ml intre schimburi...

Link to comment
Share on other sites

Vladsando: te gandesti ca intervalul de 30.000 km in germania la o viteza medie de 100 km/h inseamna 300 de ore de mers ale motorului, iar in romania la viteza medie care o am eu in bord acuma, 23 km/h inseamna 1304 ore de functionare ale motorului :) ?

 

Ideea e alta... faptu ca schimbam uleiul mai des, face DOAR bine motorului... deci nu trebuie sa ai motive de nedumerire... daca ar face rau te-as intelege. Faptu ca tu schimbi la 30.000 km ca uleiul e LongLife, e fix treaba ta .

 

wlf: ma gandeam.. ca pun la socoteala 8 L da nu mi-a iesit si in scris.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

si ii prinde bine motorului sa=l omori cu 230 pe autostrada ca sa cresti media de viteza??? Nu e chiar asa. depinde cum mergi cu masina. am un prieten in elvetia care mai mult in oras merge cu ea. si media de viteza e pe la 40 km. deci e oarecum irelevant ce spui dupa mine
Link to comment
Share on other sites

Vlsando: sincer prin strainatati cand merg pe autostrada cu 140 km/h.. ma depaseste toata lumea.. si masini cu mai putina prestanta decat un e39... la un diesel da-i a 5-a si tine-o la 3000 rpm.. nu omori deloc masina.. si sa bati autostrazile la 150-160 km/h... e lejer... de tot... uzura masini se accentueaza cand tot franezi si accelerezi adica ritmul de mers prin oras, nu cand mergi cu masina in acelas regim de turatie....

 

Acuma eu nu inteleg, vrei sa ma convingi sa schimb uleiu la 40.000 km ? sau cum ? eu nu incerc sa te conving sa schimbi la 10.000, din partea mea schimba-l la 50.000.

 

Prefer sa scot din motor ulei CURAT, nu ulei ARS>

Link to comment
Share on other sites

Si daca luam la socoteala, ca uleiu din DE, e facut la ei, si uleiu din romania e facut in banglades... sau bulgaria sau cine stie pe unde, si imbuteliat la noi. Pentru ca am toate aceste suspiciuni, incerc tot timpul sa cumpar ulei fabricat doar in germania, adica ulei ce are lipit pe flacon eticheta in limba romana, si il schimb preventiv la 10.000.

La fel cum preventiv inainte de fiecare drum lung verific nivelul la ulei, presiunea in roti si alte cele...

Link to comment
Share on other sites

s-a ajuns la mistocareala de 2 bani, pt. ca unii nu vor sa accepte si parerile altora ... pacat ...

 

Nu este nici o mistocareala, este vorba ca aici, daca nu ai un elementar bun simt tehnic, te apuci si urmezi sfaturile unor imberbi si ajungi sa umbli cu suruburi si piulite legate de conducte sau sa tai EGR-ul si sa il vinzi la fier vechi. Ca "asa a citit" el in manuale de pe vremea carburatoarelor, cand injectia era doar un vis de planseta.

 

Daca tu doresti sa accepti astfel de pareri, este treaba ta. Si apropos de "mistocareala", da un <search> la forum cu cuvantul cheie "misto". Ai sa vezi cat de mult este folosit pe post de termen tehnic si mai ales de catre cine :)

Link to comment
Share on other sites

.................

 

Incredibil cum te oboseÂşti sĂŁ scrii astfel de lucruri...

 

Nu este deloc oboseala, de cand am copil, manifest o deosebita rabdare cu copiii. Iti voi explica de fiecare data cum stau lucrurile, asta in cazul in care mai uiti din cand in cand si incepi si tu sa crezi in ceea ce scrii.

 

 

 

Eu nu ºtiu când ai stat tu sã citeºti vreo carte de mecanicã.

 

Ai dreptate, prin anii 80, la facultatile mecanice se studia din greu DESENUL, CALIGRAFIA, SPORTUL si MUZICA. Si uite asa se obtinea Diploma :)

 

 

 

 

DacĂŁ laÂşi motorul sĂŁ se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ 2 minute, nu poĂži face nici un rĂŁu motorului, mai degrabĂŁ este un lucru pozitiv.

 

Mda, mai nou ai redus la 2 minute.... :) Ei bine, in Suedia pentru doua minute de ralanti primesti o amenda de 2000SEK. Daca persisti in fiecare dimineata pe timp de iarna....cu banii dati pe amenzi 6 luni iti iei un E92. Deci ce este mai ieftin? :)

 

 

Am mai multe cĂŁrĂži de dinainte de revoluĂžie pe care le-am citit.

DeÂşi sunt vechi, principiile de funcĂžionare nu s-au schimbat radical.

 

................. - 1977

.................. - 1961

.................. - 1986

 

Bravo, in anii aceia citeam si eu carti si articole despre cum sa reducem consumul frigiderului luand negativul de la calorifer sau despre faptul ca este mai sanatos sa dam cu matura decat cu aspiratorul de praf. Dar asta nu inseamna ca aduc pe forum astfel de aberatii. Doar ma amuz cu amintirile. Cei de un leat cu mine isi aduc si ei aminte.... Asa cum am scris si intr-un post anterior, prin anii aceia, injectia era un vis de planseta, dragul meu coleg.

Link to comment
Share on other sites

Sa mor eu ce zgarciti sunteti unii. Toti va plangeti ca multi proprietari nu isi ingijesc masinile, si isi bat joc de masini, pentru ca nu au bani, si voi va lacomiti sa schimbati uleiul la 10.000km - 15.000km, cu 5.000 - 10.000 mai repede decat ar trebui.

 

Si la motoarele mai vechi ( anii '80 - '90 ) apareafenomenul de "spalare a cilindrilor" ( cel putin asa am auzit, de la un mecanic bun ce a lucrat in vremea aia ). Nu stiu exact ce e, dar banuiesc ca e legat de underea proasta la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Salut, fara sa-mi dau seama mai din timp am observat ca nr de km pt schimbul de ulei au fost depasiti cu 50 (e un countdown de la 25000) - la pornire imi arata - 50km. Sint sigur ca BMW a alocat citiva km peste (pentru siguranta) ... si as vrea sa stiu citi, daca stie cineva. Oricum trebuie sa schimb uleiul intr-o zi doua ...

Merci!

 

Ontopic: Acei 25ooo + 50 nu inseamna 25050 km pe odometru. Daca ai fi avut curiozitatea sa urmaresti, ai fi realizat ca este vorba de mult mai putini kilometri reali. S-a discutat acest aspect pe forum. Si, ca sa iti raspund la intrebarea din postul tau: NU este absolut nici o problema, mai ales daca uleiul a fost un ulei original/recomandat. Pe viitor incearca sa schimbi uleiul la jumatatea intervalului de schimb recomandat (adica la fiecare 12500 pe afisajul de oil/inspection). Si nu sta la ralanti mai mult decat iti pui centura de siguranta. Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

Sa mor eu ce zgarciti sunteti unii. Toti va plangeti ca multi proprietari nu isi ingijesc masinile, si isi bat joc de masini, pentru ca nu au bani, si voi va lacomiti sa schimbati uleiul la 10.000km - 15.000km, cu 5.000 - 10.000 mai repede decat ar trebui.

 

Si la motoarele mai vechi ( anii '80 - '90 ) apareafenomenul de "spalare a cilindrilor" ( cel putin asa am auzit, de la un mecanic bun ce a lucrat in vremea aia ). Nu stiu exact ce e, dar banuiesc ca e legat de underea proasta la relanti.

 

Acolo era vorba de modelele cu carburator, unde intra multa benzina si se spala pelicula de ulei ramasa in zgarieturile de la "honuire". Nici vorba de "underea" proasta.

 

Stai sa inteleg, tu schimbi uleiul la 5000 km? :))

Se abereaza in continuare mult. Si ce ma deranjeaza cel mai mult e ca useri ca WLF cu 7k+ posturi(facute nu stiu cum) povestesc cel mai mult aiurea(de fapt asa isi face posturile). Habar nu ai ce e aia presiune de ulei.

 

Eu schimb la 10 - 12 mii km uleiul. Punct. Ca sunt din Cluj si nu e traficul asa rau. Sustin ideea cu foarte multe ore de functionare, dar, daca e asa cum ziceti si relantiul nu uzeaza motorul, atunci 70% din orele astea sunt facute la relanti, deci, nu ar trebui sa va stresati.

 

@cristi.MD: lol. Daca nu stii la ce ma refer, e la imaginea cu sosetele.

Edited by autonero
Link to comment
Share on other sites

Se abereaza in continuare mult. Si ce ma deranjeaza cel mai mult e ca useri ca WLF cu 7k+ posturi(facute nu stiu cum) povestesc cel mai mult aiurea(de fapt asa isi face posturile). Habar nu ai ce e aia presiune de ulei.

 

Serios? Nu stiu ce e aia presiune de ulei? De unde ai tras tu concluzia?

 

Pai asta era si faza cu aberatiile si filozofiile unora de pe aici. S-au esti chior? Nu era nimic aiurea, totul era cu o tinta precisa. Pentru ca nimeni nu sesizeaza aberatiile si filozofiile altora si le iau de bune.

 

Vezi ce usor e sa filozofezi? Un pic de colo, un pic de dincolo, si ai devenit un "Ciupanez". :)

 

Vorbeam in general si in plus de asta, erau niste subtilitati particulare greu de sesizat de cineva care nu stie despre ce era vorba (vechi polite). Tocmai asta am vrut sa subliniez, de filozofat poate filozofa oricine, dupa cum vezi ca o fac si eu si multi altii care n-au nici o treaba cu fenomenul. Insa e bine sa zica, domne, opinia mea, nu sa dea altora impresia ca asta e realitatea.

 

Nu vreau sa jignesc pe nimeni, fara indoiala ca fiecare este bun in meseria lui (avocat, medic sau ce o fi) dar numai cu google si "cultura de prospect" nu ajungi sa excelezi in nici un domeniu.

 

Bravo ! Despre asta era vorba.

 

Filozoful No.1 in actiune. 21 de ani, i-au luat parintii BMW, 15 mii de posturi, expert auto. :)

 

Da-i foc la diploma aia de transporturi auto.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.