Jump to content

schimb ulei - depasit cu 50Km


bog 325

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Draga Vladsando, uleiul pt cutie e lifetime. Si totusi e bine sa il schimbi la x mii kilometri.

Doi la mana: cred ca ti-ar iesi mai ieftin daca ai face o calatorie de shopping in Ungaria sau Austria si sa iti faci schimbul de ulei acolo. 1600 RON e exagerat!!!!

Edited by Cristi B.
Link to comment
Share on other sites

Am luat un post, la intamplare:

 

Sustin ideea cu foarte multe ore de functionare, dar, daca e asa cum ziceti si relantiul nu uzeaza motorul, atunci 70% din orele astea sunt facute la relanti, deci, nu ar trebui sa va stresati.

 

 

Ia vezi, cate virgule ai pus in plus in fraza de mai sus?! :)

 

Si se scrie corect RALANTI, nu relanti :)

 

Esti roman? :)

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Nu este deloc oboseala, de cand am copil, manifest o deosebita rabdare cu copiii. Iti voi explica de fiecare data cum stau lucrurile, asta in cazul in care mai uiti din cand in cand si incepi si tu sa crezi in ceea ce scrii.

 

Eu zic să-ţi vezi de treaba ta.

 

Mda, mai nou ai redus la 2 minute.... :) Ei bine, in Suedia pentru doua minute de ralanti primesti o amenda de 2000SEK. Daca persisti in fiecare dimineata pe timp de iarna....cu banii dati pe amenzi 6 luni iti iei un E92. Deci ce este mai ieftin? :)

 

Mi se pare aberant.

Iar eu n-am spus că trebuie lăsată maşina la relanti jumătate de oră, imaginaţia ĂŽţi joacă feste.

 

Am mai multe cărţi de dinainte de revoluţie pe care le-am citit.

Deşi sunt vechi, principiile de funcţionare nu s-au schimbat radical.

 

................. - 1977

.................. - 1961

.................. - 1986

 

Bravo, in anii aceia citeam si eu carti si articole despre cum sa reducem consumul frigiderului luand negativul de la calorifer sau despre faptul ca este mai sanatos sa dam cu matura decat cu aspiratorul de praf. Dar asta nu inseamna ca aduc pe forum astfel de aberatii. Doar ma amuz cu amintirile. Cei de un leat cu mine isi aduc si ei aminte.... Asa cum am scris si intr-un post anterior, prin anii aceia, injectia era un vis de planseta, dragul meu coleg.

 

Greşeşti foarte tare.

 

Ai auzit de E3? Strămoşul seriei 7, s-a fabricat ĂŽntre '68 şi '77.

Avea injecţie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am luat un post, la intamplare:

 

Sustin ideea cu foarte multe ore de functionare, dar, daca e asa cum ziceti si relantiul nu uzeaza motorul, atunci 70% din orele astea sunt facute la relanti, deci, nu ar trebui sa va stresati.

 

 

Ia vezi, cate virgule ai pus in plus in fraza de mai sus?! :)

 

Si se scrie corect RALANTI, nu relanti :)

 

Esti roman? :)

 

Esti prost? :)

 

Sa scrii "s-au" in contextul ala e greseala foarte mare care trebuia corectata. Eu nu cred ca am gresit chiar asa de tare.

Iar WLF scrie despre ceva ce ii este necunoscut lui. Tu insa, scrii la caterinca, fara nici un post care sa aduca beneficii. De cand ai copii si "ai invatat sa ai rabdare cu ei" ai mai netezit din cretele de pe creier.

Link to comment
Share on other sites

Ia patineaza tu spre tara ta si lasa-ne in pace. Eu imi asum orice scriu. Si tot eu nu te consider deloc un om inteligent, ci doar unul cu impresii, care tot ce poate face e caterinca pe forum :) La fel cum faci si cu Ciupanezu, insisti cu o chestie ce nu a zis-o si o accentuezi aiurea.
Link to comment
Share on other sites

Mda, mai nou ai redus la 2 minute.... :) Ei bine, in Suedia pentru doua minute de ralanti primesti o amenda de 2000SEK. Daca persisti in fiecare dimineata pe timp de iarna....cu banii dati pe amenzi 6 luni iti iei un E92. Deci ce este mai ieftin? :)

 

Mi se pare aberant. Si mie, dar asta este legea, nu am facut-o eu, doar o respect.

 

 

Am mai multe cĂŁrĂži de dinainte de revoluĂžie pe care le-am citit.

DeÂşi sunt vechi, principiile de funcĂžionare nu s-au schimbat radical.

 

................. - 1977

.................. - 1961

.................. - 1986

 

Bravo, in anii aceia citeam si eu carti si articole despre cum sa reducem consumul frigiderului luand negativul de la calorifer sau despre faptul ca este mai sanatos sa dam cu matura decat cu aspiratorul de praf. Dar asta nu inseamna ca aduc pe forum astfel de aberatii. Doar ma amuz cu amintirile. Cei de un leat cu mine isi aduc si ei aminte.... Asa cum am scris si intr-un post anterior, prin anii aceia, injectia era un vis de planseta, dragul meu coleg.

 

GreÂşeÂşti foarte tare.

 

Ai auzit de E3? StrĂŁmoÂşul seriei 7, s-a fabricat ĂŽntre '68 Âşi '77.

Avea injecĂžie. Asa este, dar mai mult ca sigur nu era subiectul romanelor politiste scrie de editura tehnica si militara la vremea respectiva. Daca ma insel, posteaza un scan si te cred.

Link to comment
Share on other sites

aviz amatorilor:

extras din Regulament...

2. Limbaj. Nu se admite folosirea limbajului vulgar, obscen sau ofensator.

...

5. Greseli de tipar, gramaticale sau ortografice. Având În vedere ca avem membri activi a caror limba materna nu este limba Româna, Încercati sa-i ajutati sa se exprime corect in limba româna fara a jigni. Trebuie sa fim recunoscatori acestor membri pentru ca participa alaturi de noi la un forum În limba româna. De cate ori un vorbitor de limba engleza v-a luat peste picior pe un forum de limba engleza pentru o exprimare poate mai stângace dar inerenta?

 

in ultima categorie pot intra si cei care nu sunt foarte familiarizati cu regulile gamaticale sau care pur si simplu fac greseli de acest gen.

 

orice comportament OFF-TOPIC care va aborda acest domeniu va fi sanctionat...

 

PS: @autonero, considera-te avertizat !

Link to comment
Share on other sites

Asa este, dar mai mult ca sigur nu era subiectul romanelor politiste scrie de editura tehnica si militara la vremea respectiva. Daca ma insel, posteaza un scan si te cred.

 

Nu are rost sĂŁ-mi pierd timpul.

 

Oricum, alea sunt cĂŁrĂži pe care le-am citit de mai mulĂži ani.

Ăntre timp mi-am comandat Âşi alte cĂŁrĂži de pe amazon.com. :)

Link to comment
Share on other sites

Am mai multe cĂŁrĂži de dinainte de revoluĂžie pe care le-am citit.

DeÂşi sunt vechi, principiile de funcĂžionare nu s-au schimbat radical.

 

................. - 1977

.................. - 1961

.................. - 1986

 

Bravo, in anii aceia citeam si eu carti si articole despre cum sa reducem consumul frigiderului luand negativul de la calorifer sau despre faptul ca este mai sanatos sa dam cu matura decat cu aspiratorul de praf. Dar asta nu inseamna ca aduc pe forum astfel de aberatii. Doar ma amuz cu amintirile. Cei de un leat cu mine isi aduc si ei aminte.... Asa cum am scris si intr-un post anterior, prin anii aceia, injectia era un vis de planseta, dragul meu coleg.

 

GreÂşeÂşti foarte tare.

 

Ai auzit de E3? StrĂŁmoÂşul seriei 7, s-a fabricat ĂŽntre '68 Âşi '77.

Avea injecĂžie.

 

 

Injectia a fost inventata prin anii '50 pentru avioane ca sa poata functiona cu susul in jos. Prima masina cu injectie a fost construita dupa cate stiu eu de catre mercedes in anii '60. Este vorba despre goldwing sau gullwing.

 

http://images.google.co.uk/images?ndsp=20&...tart=0&sa=N

 

Este o greseala sa crezi ca o masina cu cat este mai noua cu atat inglobeaza tehnologie mai avansata. Reducerea costurilor este un capitol la care exceleaza in prezent toti producatorii. Foarte multe tehnologii aplicate abia in zilele noastre pe masinile de serie sunt cunoscute de zeci de ani si au fost folosite in lumea curselor.

 

PS. ma refer aici la mecanica nu la toate porcariile electronice de pe masina care ii incanta pe necunoscatori.

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Cred ca atunci cand vorbim de schimbul de ulei ar trebui sa luam in considerare si motorul in cauza?! Nu? Adica intrevalul de schimb al uleiului de la un M3 este altul fata intervalul de schimb de la un 318d(cum am eu). De aceea insist ca LA MINE merge si un 15.000 fara batai de cap...asta cu un ulei bun, original, de la mama lui din Germania. Un diesel in general nu vede in oras mai mult de 3.000 rpm. Poate uneori dar destul de rar. Pe cand la un "i" de 2,5, alta e treaba. Eu stiu de la motocicleta ca in functie de tipul motorului(si ma refer aici la turatii in special) trebuie sa respecti niste "tabele"(sa le spunem) cu nr de kilometri indicati. Personal consider ca pentru un diesel de 2.0 si 116 cp ce nu are parte de turatii prea ridicate, 10.000km pentru un schimb e prea putin. Oricat de mult ai sublinea ca ai grija de motor. Poate insa pentru un benzinar mai nervos, 10.000 e optim.

 

Si revin putin la capitolul ralanti(ma scuzati ca am scris si eu relanti in postul precedent dar in graba fiind m-am luat dupa pronuntie si nu am gandit...instinctu' ce sa-i faci). Pana la urma e bine sa lasi masina sa stea la aceasta turatie? Spun asta pentru ca la temperaturi joase la mine porneste socul automat. O tine turata la 1100 si scade gradat timp de 1 min(2 min...nu am cronometrat exact dar nu prea mult) pana ajunge la ralanti-ul normal. Nu mi s-ar parea normal in timp ce socul este actionat sa pleci la drum...sau cel putin asa functioneaza logica mea. Mentionez ca acest soc porneste numai dupa ce a stat motorul peste noapte la temperaturi joase.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

5. Greseli de tipar, gramaticale sau ortografice. Având În vedere ca avem membri activi a caror limba materna nu este limba Româna, Încercati sa-i ajutati sa se exprime corect in limba româna fara a jigni. Trebuie sa fim recunoscatori acestor membri pentru ca participa alaturi de noi la un forum În limba româna. De cate ori un vorbitor de limba engleza v-a luat peste picior pe un forum de limba engleza pentru o exprimare poate mai stângace dar inerenta?[/i]

 

in ultima categorie pot intra si cei care nu sunt foarte familiarizati cu regulile gamaticale sau care pur si simplu fac greseli de acest gen.

 

fair play va rog!

Link to comment
Share on other sites

XXl,

 

Daca citesti primul post de pe pagina asta, ai sa vezi ca i-am spus de greseala in cel mai frumos mod posibil. Am fost luat peste picior de catre CC cu virgulele. Deci, nu inteleg pe deplin avertizarea ta.

 

o vei intelege mai tarziu... (sau/s-au)

 

CC, imi spui ce legatura are injectia de benzina cu topicul asta?

 

XXL, pentru off-topic nu se aplica regulamentul?

 

ba bine ca nu...

 

topic closed !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.