Jump to content

probleme pornire 316 benzina la cald


Recommended Posts

buna tuturor am un pisoias din 94 16 care de vreo 3 sapt imi face figuri:

-la rece porneste la sfert de cheie,dupa ce sa incalzeste motoru o ia numa dupa vro 5 10 sec de contatct.am pus alta pompa aceasi problema am facut rost de un debitmetru tot asa.oare ma puteti sfatui ce sa ii mai fac?oare senzorul de la axul cu came are ceva rol in treaba asta? :)

Link to comment
Share on other sites

pozitia 6 e regulatorul de presiune in poza 1, pozitia 8 e regulatorul de ralanti in poza 2

Eu nu ti-am zis sa cumperi nimic...mergi la un mecanic, fa o scanare a masinii...sau oricum, pana nu vezi poti numai sa ghicesti..

Mergi la un specialist care va constata direct pe masina.

Link to comment
Share on other sites

:) ms de informatii.crede-ma am fost la bmw in reprezentanta si pe tipu ala de acolo il cunosc si el mi-a spus sa incerc pompa de benzina debitmetru si injectoare.a f si test facut si nu a aratat nimic.asa ca tre sa recurg la vb din popor poate a mai patit cineva ceva de genu.

ms de informatii mare domn.daca mai afli ceva pls tine-ma la curent

Link to comment
Share on other sites

mai am o intrebare :) prin regulatoru de presiune e normal sa vina benzina?

de lucrat se aude ca lucra face zgomot ma gindesc ca lucra nu?

mai e un senzor si pe ala unde e clapeta de la acceleratie oare ala ce rol are? :)

ms anticipat si scuze de deranj

Link to comment
Share on other sites

buna tuturor am un pisoias din 94 16 care de vreo 3 sapt imi face figuri:

-la rece porneste la sfert de cheie,dupa ce sa incalzeste motoru o ia numa dupa vro 5 10 sec de contatct.am pus alta pompa aceasi problema am facut rost de un debitmetru tot asa.oare ma puteti sfatui ce sa ii mai fac?oare senzorul de la axul cu came are ceva rol in treaba asta? :)

Exact asa imi face si mie si e tot un 316i din 94, porneste la rece, dar la cald face figuri, o ia numai dupa ce mai incerc sa pornesc 1-2 ori.

Link to comment
Share on other sites

Ai pierdere de presiune in alimentare cred eu. De exemplu injectoarele cu probleme fac ca benzina sa se scurga in capul pistonului si sa nu fie retinuta. E doar o supozitie. Incearca cu motorul cald sa pornesti tinand pedala la fund. Lasa-l sa se invarta cam maxim 10 secunde. Chestia asta ii va spune computerului sa intre in modul "clear flood" si sa nu mai injecteze combustibil. Mergi la un atelier totusi si verifica-ti presiunea in instalatia de alimentare si verifica mai ales daca iti scade presiunea foarte rapid (asta ar putea fi cauza).Nu sunt chiar sigur daca la tipul tau de motor merge dar e o chestie pe care o poti incerca.

 

Vezi ca mai ai o supapa ..nr 1 in poza

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

:) Ai dreptate man...mai nasol e ca de multe ori sunt unii care umbla la reglajele debitmetrelor de tip "vane" fara a avea nici o idee...se duce de suflet maf-ul..

Ca sa vezi daca scapa rapid presiunea tre' sa faca ceva operatii p'acolo si poate nu are chef.

Tibi,

Capsula aia are un furtun care merge in corpul de acceleratie. Da-o jos si sufla pe ea pe rand din ambele sensuri...Zi-ne si noua cum se prezinta (ai grija cand o pui la loc sa o pui la fel)

Da fa un test cu pedala la cald asa cum am ghicit eu mai sus.

La debitmetru a umblat cineva? si daca da ce a facut?

Bafta !si vezi ca ai PM

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

:) tocmai de asta nu imi place sa merg la mecanic ba nu ai chef si iti spun cine stie ce timpenii ori nu iti stringe bine suruburiile la care o unblat.am patit-o deja.la debitmetru a umblat dar nu a facut nimica ca nu ai ce face la ea.am pus alta de la un amic si tot asa a facut deci nu e ala.furtunu l-am vazut dar tre sa descopar inca unde merge si unde ii smecheria aia care ai pus-o pe poza.sper sa il gasesc.miine daca am timp incerc si va anunt.10x

turnerbj nu stiu daca are influenta la pornirea la rece daca nu ai buson.

 

ce inseamna PM?

 

 

daca dau cheie imediat dupa ce o opresc o ia destul de bine dar daca o las vro 10 min nu o mai ia cum trebe :)

Link to comment
Share on other sites

am gasut capsula aia sau ce ii am suflat pe ea din ambele sensuri dar nu poti sufla numa intr-o directie in cealalta pare e blocat nu se poate sufla.

mai intreb odata :) e normal ca pe regulatorul de persiune daca dai jos furtunasu ala sa iasa benzina dupa un scurt timp :)

si cel din cj a spus ca e posibil sa pierd presiune dar se poate foarte bine sa fie si vreun senzor

post-22550-1231242731_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aolo! Am patit-o si eu la o dacie. Mergea motorul cam ciudat si am vrut sa scot pe rand fisele. Daca scoteam o fisa si motorul mergea la fel, insemna ca fisa era cu probleme. Daca mergea mai rau, insemna ca fisa era ok. Stiam ca s-ar putea sa ma curenteze, asa ca am apucat-o cu o carpa groasa. De unde!, m-a curentat de mi-am muscat limba :))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.