Jump to content

Martor aprins in bord!


supras_clan

Recommended Posts

trebuie sa mergi la un dealer sa faci o verificare a elementelor de siguranta.

 

ce inseamna elemente de siguranta? frane, tren de rulare, etc? Nu tin sa calc pe la un dealer doar pentru asta. Ma pot duce la orice service care se pricepe pentru o inspectie de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pune contactul 30 sec 1 min si lasa-l asa ar trebui sa se stinga de la umezeala sau de la gropi face

 

 

 

Foarte tareeeeee..........S-a stinssssss!!!Multumesc mult de tot!

 

 

Din pacate acum 2 zile a revenit problema.....Am fost sa schimb placutele si tot aprins este,am fost la tester si nu poate sa scoata eroare,tin contactul pus 45 sec se stinge si in 1 min se aprinde iar..........sa fie senzorul de vina??

Link to comment
Share on other sites

Exact asta am patit si eu numai ca eu de prost ce sunt gandindu-ma ca nu au fost schimbate placutele niciodata am cumparat altele,sport,si cand am desfacut rotile placutele alea care erau pe masina erau ff bune,da daca tot am luat noi le-am schimbat,am pus lichid de frana si nimic,martorul tot sta aprins...nu am schimbat senzorul,ca ala arata bine, ca nu ajunsese la el...Chiar nu stiu ce sa mai zic.....Daca vreunu rezolva problema va rog sa mi-o spuneti si mie....
Link to comment
Share on other sites

Exact asta am patit si eu numai ca eu de prost ce sunt gandindu-ma ca nu au fost schimbate placutele niciodata am cumparat altele,sport,si cand am desfacut rotile placutele alea care erau pe masina erau ff bune,da daca tot am luat noi le-am schimbat,am pus lichid de frana si nimic,martorul tot sta aprins...nu am schimbat senzorul,ca ala arata bine, ca nu ajunsese la el...Chiar nu stiu ce sa mai zic.....Daca vreunu rezolva problema va rog sa mi-o spuneti si mie....

 

 

Eu zic ca sunt probleme tipice Bmw.....partea de senzori e praf .........

Link to comment
Share on other sites

Exact asta am patit si eu numai ca eu de prost ce sunt gandindu-ma ca nu au fost schimbate placutele niciodata am cumparat altele,sport,si cand am desfacut rotile placutele alea care erau pe masina erau ff bune,da daca tot am luat noi le-am schimbat,am pus lichid de frana si nimic,martorul tot sta aprins...nu am schimbat senzorul,ca ala arata bine, ca nu ajunsese la el...Chiar nu stiu ce sa mai zic.....Daca vreunu rezolva problema va rog sa mi-o spuneti si mie....

 

 

Eu zic ca sunt probleme tipice Bmw.....partea de senzori e praf .........

Sunt 100% de acord cu tine!!!!

Link to comment
Share on other sites

Pai legat de senzori, la E46 sunt cate 1 pe fiecare set de placute, in stanga. Eu am ajuns cu placutele "fier pe fier" la roata dreapta fata incepuse sa se auda scartaitul ala strident si pe placuta stanga martorul nici nu a fost atins macar. am pus placutele noi si am lasat acelasi senzor - nu am probleme.

 

Pe spate se pare ca e aceeasi problema.

 

Nu inteleg de ce s-au zgarcit si au lasat acest model invechit de senzori, la VW sunt pe fata are fricare roata senzor si acesta este inclus in placuta, pretul este exact cat al unui set placute pt BMW fara senzor.

 

Sistemul de senzori la placutele de frana nu e foarte eficient si nici foarte economic la E46.

 

Curios si la alta marca premium Mecrcedes am vazut aceeasi chestie cu senzori pe o singura parte. Sunt masini mai slab cotate ce stau la capitolul asta mai bine.

Link to comment
Share on other sites

La mine sunt pe diagonala pusi,adica fata stanga si dreapta spate....Oare daca ii scot mai sta ala aprins?

<_<

 

 

Mie mi-a zis un mecanic ca la alte marci daca scoti mufa ar trebui sa se stinga....dar la bmw nu cred ca se stinge deoarece ramane eroarea in calculator.

Link to comment
Share on other sites

...ups...abia acum am vazut ca unii dintre cei care aveau probleme cu martorul in bord au inlocuit placutele dar nu si sezorul...nu tine! Eu am incercat figura la un Rover 75 care are acelasi sistem de senzori(cel putin la frane) ca si E46. Avea tipul cu Roverul RAR-ul si martorul de la placute era aprins. Ne-am gandit ca ar fi o problema, asa ca inventivi cum suntem noi romanii ne-am gandit sa scoatem senzorul...tzeapa...tot aprins ramane. Apoi ne-a povestit un mecanic de la BMW ca acel cap al senzorului este alcatuit din 2 bucati de metal(conectate la doua fire) unite intre ele printr-o alta bucata de metal(in forma de potcoava) aceasta avand o compozitie mult mai moale. In momentul in care acea bucata din mijloc este pilita(este necesara cea mai usoara atingere ca sa se pileasca) contactul dintre cele doua bucati anterior mentionate este pierdut si astfel becul din bord se aprinde si nu se va stinge PANA CAND NU INLOCUIESTI SI SENZORUL! Asadar nu tine faza cu neinlocuitul senzorului pe motiv ca arata bine. Ai putea sa pacalesti becul din bord prin creerea unui contact intre cele doua fire(print-o litza eventual), insa asta se accepta in cazul in care verifici des starea placutelor, pentru ca senzorul nu mai indica situatia reala. Eu sunt la al treilea BMW si nu vad sistemul de senzori ca fiind asa de "praf"...de multe ori se intampla sa fie eroare din partea celui care face inlocuirea. Prin acest sistem de sensor BMW te obliga sa inlocuiesti senzorul la fiecare schimbare de placute, ceea ce mie mi se pare corect atunci cand ai pretentia ca iti intretii masina si nu unbli cu carpituri. Inteleg ca pentru noi romanii nu este placut sa arunci cu banii pe tot felul de senzori cu pretentii insa asta nu e vina masinii...asa a fost gandita pentru siguranta clientului(bine...si pentru banii in plus pe care firma ii castiga prin vanzarea de piese...asta e capitalismul).
Link to comment
Share on other sites

Am o nedumerire:cum sa tii pe pozitia unu cheia???La mine bag cheia in contact,la pozitia unu nu se aprinde nimic doar ma lasa sa deschid casetofonul(care fara cheie nu merge),si la pozitia 2 se aprind becurile la bord,iar la 3 ca sa zic asa pornesti motorul....Deci cum la pozitia unu ?
Link to comment
Share on other sites

Gata am rezolvat-o cu senzorul,acum 10 min am terminat....In primul rad vreau sa rectific ceva,la pozitia 1 cand bag cheia se aprinde doar afisajul de la bord,fara nimic altceva si la pozitia 2 se aprinde tot(verificarile de rigoare ale calculatorului:abs,centura,placute....etc)....Acum,cum ziceam,am rezolvat-o cu senzorul gratie parerilor voastre...Pai acum vreo luna am schimbat toate 4 placutele si senzorii pareau in regula.I-am scos atunci din mufa m-am uitat in viteza la ei si gata i-am bagat la loc....Si m-am tot gandit eu ca n-are de la ce sa fie decat de la senzor din moment ce placutele sunt noi,asa ca am dat la nimereala roata din dreapta spate jos(cum ziceam si mai sus nu am senzor decat pe fata stanga si dreapta spate),am scos senzorul afara si l-am luat la "puricat"....nimic anormal la vedere ,dar am vazut ca prin invelitoarea aia groasa trec 2 firicele subtiri(masa si plus ,banuiesc),asa ca am impins un pic varnisul ala,am luat un varf de surubelnita si am tras usor de amandoua,dar pe rand,prin capatul dinspre senzor....Si surpriza: un fir era rupt de undeva aproape de senzor,la vreo 20 decm de el.Binenteles ca l-am dezizolat imediat,am luat cateva fire de lita,l-am inadit frumos,la-m pus la loc si gata...Am bagat cheia in contact pe pozitia a doua si dupa vreo 30 de sec s-a stins becul.Norocul meu a fost ca am nimerit roata defecta din prima ca daca nu trebuia sa o desfac si pe cealalta.Acum sa vad daca mai apare dupa un timp cum mai zicea cineva pe-aici.....Deci parerea mea personala,inainte sa dati banii pe senzor sau pe tester verificati-l personal...Daca la voi nu e rupt cum a fost la mine,infigeti cate un varf de ac in capetele firelor si verificati-le cu un aparat de masura ca s-ar putea sa fie intrerupt firul in izolatie si el sa para bun...Eu cred ca la service,cand mi-au schimbat placutele o fi tras de etrier si o fi uitat sa desfaca si senzorul si atunci l-a rupt...Asta e,bine ca l-am rezolvat...sper!!!Vedeti de-aia e bine sa se discute ca altfel eram de capul meu mai dadeam si bani pe tester si tot nu rezolvam nimic.....Asa ca MULTUMESC BMWCLUB inca o data!!!!! <_<
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fie senzorul.....La service cand mi-au schimbat placutele mi-au montat senzorul invers pe placuta,noroc ca eram langa ei si i-am vazut...Au crezut ca merge pe orice parte senzorul.....si se mai si dau mari mecanici. <_<
Link to comment
Share on other sites

M-a disperat becul asta!

da bordu jos si scoate-l ...iti este asa de folos stiind ca ai placute noi sau inca le ai bune? <_< or avea vreo legatura si cu placutele de la frana de mana ca din cate stiu eu au alte placute pt frana de mana! profesionisti rog a completa!

Link to comment
Share on other sites

M-a disperat becul asta!

Omule...de ce nu verifici senzorul ala? Nu intelegi ca daca a apucat sa fie atins in momentul in care placutele vechi erau uzate atunci nu mai ai scapare decat sa-l inlocuiesti? Sau poate e vreun fir rupt la fel cum a fost si cazul de mai devreme sau poate pur si simplu e senzorul defect. Nu-i clar ca totul vine de la senzor dindata ce spui ca placutele sunt in stare buna? Nu-i vina producatorului daca tu nu-l inlocuiesti! Daca tot spui ca ai multi prieteni cu BMW-uri(cu probleme) cauta si tu la unul care nu are probleme cu senzorul si pune-l la tine...e treaba ce dureaza 10 minute(20 daca nu nimeresti senzorul defect din prima). Si daca se stinge becul, atunci barabim barabum....nu?!

Link to comment
Share on other sites

e treaba de max 1 min pe fiecare roata..

iti zic din experienta...

<_<

Eu am pus cu tot cu scos cricul, ridicat masina, dat roata jos, cautat priza unde e bagata mufa de la senzor si inlocuit...prima oara dureaza mai mult...dupa aia intradevar ca intr-un minut nu ai ce face :) !

 

@supras_clan...fa proba asta si ai sa te lamuresti...eu zic ca e senzorul atins si e nevoie sa-l schimbi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.