Jump to content

Consum 320D e90


Mircea Pop

Recommended Posts

Nici gand de asa ceva ...e model mai vechi a mea,nu am nici macar comenzi pe volan,nici ecran cu navigatie,acolo am un locas unde poti pune o cafea,un odorizant,o sa fac o poza azi si iti arat...poate totusi acolo a fost altceva,nush Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

ok...ms mult atunci,...faza e ca am vazut pe diferite topicuri diferite pareri...una ar fi...ca daca ai idrive ai si dpf si daca nu,contrariul....acum vad cum sa fac sa identific cum arata si unde e pozitionat,poate e,poate nu e,daca stie cineva un indiciu o chestie rapida,ar fi binevenit aici.....oricum mai tarziu revin cu niste foto.... Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/12/495e4001b2a1091bc49c5831d2341298.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/12/b2ec21a8c89f3588d79a50466e65e3f2.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/12/c281f0dee86e39e23c68de46b026de71.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/12/37dd43a9985b08f5606fb485e03082fa.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/12/2d375d852b1c5dcfb95c55b36bc26e8a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/12/f32432c4b3d3330d86a217cf5093e433.jpg

Am revenit cu cateva poze cu interiorul si cu dotarile ce le are sau mai bine nu le are.....sigur idrive nu am...o sa fac si niste poze la motor ac sa imi spuna cineva cam pe unde ar trebui sa fie acel dpf sa fie mai explicite acele poze. Mersi mult!!!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Teava este indreptata in jos si e euro4 in carte....acum nu stiu ce sa mai cred ...am mai auzit ceva de idrive,ce e asta??...nu am navi,nici camere,doar clima si pilot automat....

multumesc pentru raspunsuri si ar mai fi o intrebare unde pot vedea sigur sau unde e scris de n47 sau m47??

 

Ti-ai raspuns singur. Ai motor M47, Euro 4 fara DPF. Nu stiu daca exista N47 fara DPF, M47 da. Sunt si cu si fara DPF.

Link to comment
Share on other sites

ok...ms mult atunci,...faza e ca am vazut pe diferite topicuri diferite pareri...una ar fi...ca daca ai idrive ai si dpf si daca nu,contrariul....acum vad cum sa fac sa identific cum arata si unde e pozitionat,poate e,poate nu e,daca stie cineva un indiciu o chestie rapida,ar fi binevenit aici.....oricum mai tarziu revin cu niste foto....

 

 

mai ai nevoie si de raspunsul meu? :pardon:

 

Daca ai sau nu ai DPF, si chiar vrei sa vezi cu ochii tai: urca-o pe rampa la un mecanic si imediat dupa turbina, pe teava de evacuare o sa gsesti un filtru mare metalic incorporat in esapament chiar intre cutie si caroserie. In fata si pe la mijlocul lui, CAM ASA trebuie sa fie bagate doua sonde (sunt infiletate.. deci tre sa aiba un hexagon sa poata fi demontate..) una in fata filtrului si alta in spatele lui. Aceia sunt senzorii de presiune care masoara permanent diferenta de presiune din filtru DPF. Nu ai sondele, nu ai filtru.

Aceea "basica" de metal e acolo oricum pentru ca in aceeasi incinta se afla si catalizatorul.. deci poate sa fie doar catalizatorul acolo, care nu are nevoie de senzori.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Mersi mult. Maine sigur o urc pe rampa si vad exact cum sta treaba si revin cu ceva palpabil. Multumesc tuturor pentru raspunsuri

Pt ryoraul: teava este in jos dar nu stiam ca e un indiciu atat de pretios...mersi mult pentru raspuns

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Mersi mult. Maine sigur o urc pe rampa si vad exact cum sta treaba si revin cu ceva palpabil. Multumesc tuturor pentru raspunsuri

Pt ryoraul: teava este in jos dar nu stiam ca e un indiciu atat de pretios...mersi mult pentru raspuns

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ala e cel mai pretios indiciu, daca e indreptata teava in jos sigur nu are dpf...care au dpf au teava dreapta deoarece teoretic nu ar trebui sa dea fum!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi mult. Maine sigur o urc pe rampa si vad exact cum sta treaba si revin cu ceva palpabil. Multumesc tuturor pentru raspunsuri

Pt ryoraul: teava este in jos dar nu stiam ca e un indiciu atat de pretios...mersi mult pentru raspuns

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Tu esti gigi contra. Ti-am spus mai multi de faptul ca daca are teava orientata in jos NU are DPF. Altfel are. A mea este la fel. Are teava orientata in jos, este Euro 4 si nu am DPF. De ce ne tot intrebi daca n-ai incredere in ceea ce-ti spunem.

Link to comment
Share on other sites

Tu esti gigi contra. Ti-am spus mai multi de faptul ca daca are teava orientata in jos NU are DPF. Altfel are. A mea este la fel. Are teava orientata in jos, este Euro 4 si nu am DPF. De ce ne tot intrebi daca n-ai incredere in ceea ce-ti spunem.

Cred ca vrea sa verifice datorita faptului ca unul a zis ca nu poate sa fie si Euro 4 si fara DPF...

 

Fie vorba intre noi, sa ai filtru DPF si sa tii (conduci) masina doar prin oras NU vrei sa afli prea tarziu!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ca tot ziceam ca masina consuma mai putin decat zic multi de aici cu DPF OFF si resoftata la George.

 

Poftim dovada:

 

 

 

 

PS: Nu eram la vale :laugh: si am fost 5 persoane + bagaje.

 

PPS: consumul mediu, pe ultimii 8000Km (am bonurile de motorina la decontare, stiu cat am alimentat) este de 6.9 la pompa, 7.1 pe BC, majoritar in bucuresti (aprox. 5000 Km).

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

e foarte ok, subturare nu se refera la mers constant.. ci cand incerci sa accelerezi fara sa retrogradezi.

orice cutie automata de exemplu la mers constant la peste 80 se va duce in 6-a...in general softul face tot posibilul sa tina masina sub 2k ture..

 

 

 

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e foarte ok, subturare nu se refera la mers constant.. ci cand incerci sa accelerezi fara sa retrogradezi.

orice cutie automata de exemplu la mers constant la peste 80 se va duce in 6-a...in general softul face tot posibilul sa tina masina sub 2k ture..

 

Corect. Nu e gresit sa ajungi la o viteza constanta, treapta de vieza 4 5 6 si sa ramai acolo la aproximativ 2000 ture. Gresit este atunci cand, mai ales in oras, la treptele mici 1 2 3 se circula subturat, se schimba vitezele sub 2000 ture. Sau, mai gresit este atunci cand motorul se accelereaza brusc cand este turat mai putin de 2000 ture.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de motorizare aspectul asta cu subturarea. La C klass am diesel biturbo si accelereaza fara probleme si de la 1200 rpm in orice treapta. La e90 intr-adevar sub 1500 rpm nu prea trage de la a 3 a in sus.

Unde cu un diesel single turbo nu poti urca un deal cu 80 cu a tr6 sau chiar 5, la twinturbo trage mai de jos.

Dar pt 1 litru de motorina in plus, nu strica sa schimbi intre 2 si 3 mii rpm.

Depinde si de cutie cum e etajata. La e90 am cca 2300 ture la 160 la ora in tr 6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.