Jump to content

Pedala de frana blocata la E39


Recommended Posts

Am avut si eu problema asta si tare enervanta a fost. Petreceam cam 3 ore sa dezghet servofrana si nu puteam sa las masina mai mult de 12 ore nepornita ca ingheta la loc. Pana la urma mi-am luat alta servofrana si cu ocazia asta am aerisit si sistemul, am schimbat si lichidul de frana. Cred ca a iesit o jumatate de galeata de apa neagra din cea veche. Se pare ca este o problema des intalnita.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Noroc cu acest topic ca ma speriasem tare.Azi am patit-o si eu, de vreo 2 zile nu am pornit deloc masina, azi cand am pornit-o si am vrut sa plec de pe loc am observat ca pedala de frana e lemn.Nu se misca nici un milimetru, frane nimic, nici macar stopurile nu apucau sa se aprinda, am apasat de mai multe ori pedala dar fara rezultat.Am dat drumu la clima la maxim si am lasat masina vreo 25-30 de minute sa se incalzeasca.Am incercat din nou pedala si nimic, lemn!Tapana!Am plecat de pe loc si am mers vreo 7-8km, am folosit frana de motor si frana de mana, am mai oprit pe marginea drumului si am lasat-o inca 25-30 de minute cu motorul pornit si parca si-a dat drumu un pic dar nu se poate circula in modul asta, am revenit cu masina in parcare si am venit sa caut un raspuns aici pe forum si se pare ca l-am gasit.Intradevar si la mine e astupata scurgerea aceea de sub filtrul de polen, toata vara masina a stat parcata sub copaci si s-a adunat mizerie acolo.O sa curat pe acolo si cu prima ocazie schimb si lichidul de frana.

Masina e un E39 525d :) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Am revenit. Frana functioneaza normal acum, se pare ca a fost vorba de apa provenita din condens. Aceasta in contact cu antigelul nu mai ingheata. Va ramane asa pana la vara cand probabil voi demonta servofrana pentru o curatare temeinica.

Am citit mai sus ca intentionati sa schimbati lichidul de frana. Nu lichidul contaminat cu apa este cauza blocarii pompei. Ca sa ajunga sa inghete la -5C acel lichid ar trebui sa contina probabil 90% apa, lucru care nu este posibil. Este recomandat totusi sa schimbati lichidul o data la doi ani deoarece din cauza ca este avid dapa si o atrage, punctul de fierbere este mult mai apropiat de 100C si in acelasi timp devine si coroziv, lucruri mentionate si anterior de un coleg.

asta am facut si eu si chiar functioneaza.am scos un kg de apa de acolo si am bagat 40 ml de antigel si la -15 grade functioneaza perfect.tin sa precizez ca apa sub filtrul de polen nu aveam,si daca ar fi nu are cum sa intre in tulumba de servo.apa in servo se face de la condens.si daca schimbati pompa de servo intr un an adica la iarna urmatoare o sa patiti acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut. am si eu un bmw e39 520d 2001 limuzina.

si am o problema, in sensul ca am o pedala de frana beton, nu o pot calca deloc.

am depistat problema in 31.12.2014 evident ca trebuia sa fie ceva pe sfarsit de an.

am pornit masina dimineata am plecat la drum si apas pedala de frana si franeaza mai violent decat de obicei.

mai apas odata pedala tare masina franeza foarte greu, o las iar apas franeaza brusc/violent. dupa noaptea de anul nou (31.12.2014) ger mare dimineata de 01.01.2015 la revedere pedala frana, beton nimic nici un centimetru sa mearga macar. se mai incalzeste putin afara creste temperature pna pe la vreo 2 grade pornesc masina se incalzeste putin apas vad ca merge pedala mai las putin motoru pornit, ies si plimb masina si vad ca prima pedala pune masin in nas a doua pedala nu mai prinde cum trebuie si pedala beton. mai departe la fel 1 prinde violent, 2 pedala beton. ce poate sa fie? ce sa ma astept?

mentionez ca in vara trecuta (2014) cand a plouat mai mult la apasarea pedalei de frana am auzit un zgomot mai ciudat, si am zis ca poate de ce nu am mai umblat cu masina vreo 2 saptamani, si citit pe aici pe forum am descoperit ca poate este apa sub filtrul de habitaclu de pe partea soferului, (nu am mai intalnit asa ceva masina precedent un e36 318i '95) am deschis acolo ce sa vezi o balta de toata frumusetea. am reusit sa desfund orificiul de scurgere apa a plecat si nu se mai auziea acel zgomot la apasarea pedalei de frana.

ce sa fac la ce sa ma astept?

maine sau poimaine spre sa ajung la mecanic sa vad care e problema.

va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Buna !

A innebunit si-a mea. Pe asta cu inghetatul pedalei nu o stiam, e prima data cand face asa si au mai fost ierni geroase cand a stat nepornita cu saptamanile.

Nu a fost pornita 3 saptamani si astazi cand sa plec cu ea, nu am putut sa apas pedala de frana si sa bag in viteza, ca era intepenita ( inghetata?). Deci am renuntat si astept caldura sperand ca isi va reveni macar ca sa pot ajunge cu ea la service.

In octombrie a fost facuta revizia, inclusiv cu inlocuit lichid de frana. Tot cam pe atunci am inceput sa aud un zgomot si pedala sa se apese mai greu cand afara ploua sau era umezeala, insa la service mi-au spus ca nu e cazul sa imi fac griji, e o garnitura care ar trebui schimbata candva, dar nu e graba ca nu a cedat de tot. Trebuia sa insist sa o schimb, probabil.

As vrea insa sa incerc sa ma uit si la scurgerea aceea de sub filtrul de polen, nu am inteles insa bine unde : desfac capacul la filtrul de polen din stanga, scot filtrul si stiu ca e pe acolo o scurgere. Despre aceea e vorba?

Poate cineva sa explice mai detaliat?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am dus masina la Filaret. Frana bine, fara probleme.

Totusi trebuie schimbata pompa de servo.

 

Nu era apa in locas acolo, dar era noroi din acela umed, a bagat mecanicul mana pe langa tulumba aia si a scos un pumn de noroi, deci clar ca a fost si ceva apa pe acolo.

 

( Si cum mergeam eu super atenta spre service , cu grija sa nu cumva sa ma lase frana si sa lovesc pe careva, la un indicator de cedeaza trecerea la rond la Cosbuc, un gura-casca cu un Renault m-a lovit si mi-a zgariat bara spate. :( )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.