Jump to content

Kit ambreiaj sau cilindru ambreiaj?ce poate fi?


Recommended Posts

Salut tuturor! Sunt posesorul unui BMW 316i din 94.Masina a mers 2 luni foarte bine,fara probleme, insa de curand ambreiajul face probeme mari si nu stiu daca trebuie schimbat intreg kitul de ambreiaj sau poate e cilindrul, care impinge placa de presiune, de vina.

Iata cum s-a intamplat nefericirea...am urcat un deal destul de abrupt(locuiesc in Brasov) cu 5 insi in masina(nu am schimbat vitezele,am ramas doar in treapta a doua), cand dupa 1km,la primul semafor calc pedala de ambreiaj,cand ii dau drumul...brusc, pedala a devenit mai moale si prinde undeva foarte sus si discul de ambreiaj patineaza mult,chiar si in mers daca o turez mai tare,motorul se tureaza in gol dar masina nu se accelereaza decat foarte putin. Inainte ambreiajul prinde foarte bine, undeva la mijloc.

Am fost la un mecanic...o apasat de cateva ori pedala de ambreiaj...si o zis ca e picat ambreiaju,nu e de la cilindru!Maine merg cu masina la acelasi mecanic sa vedem exact care e problema si sa o rezolvam.

As vrea sa stiu si parerea voastra,m-ar ajuta foarte mult!Va multumesc de pe acum...si un ambreiaj perfect va doresc sa aveti :)

Link to comment
Share on other sites

disc si de poate si arcul diafragma al placii sa fie fisurat (daca intra in viteza fara zgomot si patineaza numai e discul)....ma rog, kit ca nu tre' sa mergi pe carpeala. O mentiune, cilindrul, mai precis tija impingatoare nu impinge placa de presiune ci furca pe care e fixat rulmentul de presiune...vezi tu si rulmentul in ce stare e cand demontezi
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor! Sunt posesorul unui BMW 316i din 94.Masina a mers 2 luni foarte bine,fara probleme, insa de curand ambreiajul face probeme mari si nu stiu daca trebuie schimbat intreg kitul de ambreiaj sau poate e cilindrul, care impinge placa de presiune, de vina.

Iata cum s-a intamplat nefericirea...am urcat un deal destul de abrupt(locuiesc in Brasov) cu 5 insi in masina(nu am schimbat vitezele,am ramas doar in treapta a doua), cand dupa 1km,la primul semafor calc pedala de ambreiaj,cand ii dau drumul...brusc, pedala a devenit mai moale si prinde undeva foarte sus si discul de ambreiaj patineaza mult,chiar si in mers daca o turez mai tare,motorul se tureaza in gol dar masina nu se accelereaza decat foarte putin. Inainte ambreiajul prinde foarte bine, undeva la mijloc.

Am fost la un mecanic...o apasat de cateva ori pedala de ambreiaj...si o zis ca e picat ambreiaju,nu e de la cilindru!Maine merg cu masina la acelasi mecanic sa vedem exact care e problema si sa o rezolvam.

As vrea sa stiu si parerea voastra,m-ar ajuta foarte mult!Va multumesc de pe acum...si un ambreiaj perfect va doresc sa aveti :)

daca-ti patineaza e discul de ambreiaj...daca era de la cilindrul de ambreiaj nu mai intra in viteza..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.