Jump to content

Curatare sistem racire


BMW535I

Recommended Posts

Cred ca i-mi este infundata instalatia de racire pt.ca baga caldura doar daca circul cu masina sau la relantiu doar daca o turez si nici asa nu baga cum ar trebui.In comert am vazut mai multe produse pt.curatat instalatia de racire LIQUI MOLY,2+2...A folosit cineva dintre voi aceste produse?Is bune de ceva? BMW E34 525i 88 e masina
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca trebuie doar aerisita bine. Iar daca vrei sa o cureti, goleste instalatia, spal-o bine cu apa de la robinet (cu furtunul, pur si simplu) si apoi sufl-o cu aer comprimat. Dupa umplere, aeriseste bine. Bafta!

 

 

 

 

i-mi este infundata

 

Editeaza postul, ca apare iar proful de romana si te corecteaza.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu recomand curatarea sistemului cu cine stie ce substante. Risti sa muti mizeria de pe conducte in zona cea mai sensibila si care te va durea: calorifer. Radiatorul de acolo are celulele ff mici si toata mizeria se va opri acolo unde orificiile sunt mai mici. Iar caldura nu are asa multa treaba cu curatarea instalatiei ci mai degraba cu o aerisire sanatoasa. Daca vrei sa cureti cat de cat fa ce a zis colegul, da jos ce ai acum in masina si vino cu apa curata peste. Eu as da jos tot, asa pune apa curata, as merge cu ea putin si dupa aia as da-o jos toata si as pune apa si antigel. As da jos radiatorul de racire si as merge la o spalatorie auto unde as baga degresant si detergent prin radiator si apoi l-as clati cu multa apa si inauntru si afara si gata. Aerisire facuta ca la carte si-ti garantez ca nu vei avea probleme nici cu caldura nici cu incalzirea.

Dar la tine si eu inclin sa cred ca nu-i aerisita ca lumea. Asta daca acea clapeta de aer cald functioneaza. Dar inteleg ca functioneaza, altfel nu ar baga deloc. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu recomand curatarea sistemului cu cine stie ce substante. Risti sa muti mizeria de pe conducte in zona cea mai sensibila si care te va durea: calorifer. Radiatorul de acolo are celulele ff mici si toata mizeria se va opri acolo unde orificiile sunt mai mici. Iar caldura nu are asa multa treaba cu curatarea instalatiei ci mai degraba cu o aerisire sanatoasa. Daca vrei sa cureti cat de cat fa ce a zis colegul, da jos ce ai acum in masina si vino cu apa curata peste. Eu as da jos tot, asa pune apa curata, as merge cu ea putin si dupa aia as da-o jos toata si as pune apa si antigel. As da jos radiatorul de racire si as merge la o spalatorie auto unde as baga degresant si detergent prin radiator si apoi l-as clati cu multa apa si inauntru si afara si gata. Aerisire facuta ca la carte si-ti garantez ca nu vei avea probleme nici cu caldura nici cu incalzirea.

Dar la tine si eu inclin sa cred ca nu-i aerisita ca lumea. Asta daca acea clapeta de aer cald functioneaza. Dar inteleg ca functioneaza, altfel nu ar baga deloc. Spor!

salut cum se face aerisirea la e 34 525 tds din 1995?

nu se face aerisirea singura?

Link to comment
Share on other sites

salut cum se face aerisirea la e 34 525 tds din 1995?

nu se face aerisirea singura?

nu se face singura.langa busonul de la radiator ai un mic surub.pe acolo se face aerisirea.

http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/radiator/radiator_cap1.jpg

bun ce trebuie sa fac?

spunemi procedura, pasi care trebuie sai urmez

Link to comment
Share on other sites

Ce a pus Alex acolo pare un radiator de benzina, as spune un 520i. La TDS vasul de expansiune e la baza parbrizului, separat. Teoretic se aeriseste singura, in practica cred ca problema apare la turatia cu care se face aerisirea. Eu cel putin asa cred. Trebuie lasat motorul sa se incalzeasca, sa treaca apa prin radiator, se deschide si circuitul de incalzire (caldura la maximum) si se tureaza motorul la 3000-4000, ca pompa de apa sa aiba debit marit. Capacul de la vasul de expansiune deschis complet. Eu asa am facut aerisirea in vara la al meu. Ca sa nu turezi de nebun motorul pe liber, eu il luam vreo 10min la alergat pe la 4000-4500 de ture, dupa care verificam nivelul lichidului de racire. Ca sa vezi rezultatul, desfaci capacul de la vasul de expansiune si cand turezi motorul, pe furtunasul subtire ar trebui sa vina numai apa, fara bule de aer.

La radiatorul de 520i daca imi aduc aminte bine, are un surubel langa capac pt aerisire. Trebuie desfacut, pe acolo va arunca aerul. In rest, aceeasi poveste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.