Jump to content

probleme caldura


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

de cand a dat frigul am observat o problema la termostat...o pornesc, se incalzeste in masina pana la prima liniuta dupa albastru, iar cand plec la drum lung scade pana la albastru, chiar la jumatate dungii albastre..sa fie de la frigul de afara sau ramane termostatul pe deschis?am pus si carton in fata si tot degeaba :) ...am uitat sa mentionez:masina e un e46 320D din '99

 

 

 

salut,

 

pregateste-te de 200 ron ...termostatul..ai sa vezi ca ori are urechile rupte(cand il dai afara ai sa iti dai seama despre ce vorbesc) ori este blocat pe deschis

 

 

vrei caldura...cumpara-l

 

 

apropo ...daca nu ai urechile de prindere rupte...iti dau eu termostatul gratis...fara capacul de plastic

 

 

un "calduros" la multi ani!

unde ai gasit tu asa frate ......eu l-am schimbat ieri si ma costat 40 ron termostatul si 20 ron garnitura !

Link to comment
Share on other sites

Pt. Micutzu si Rares

-Micutzu am citit ce problema ai;

-schimbati amandoi termostatele;

-eu l-am schimbat acum 2 zile din acelasi motiv;

-masina 325 TDS model`97;

-nu cred ca e diferenta fata de alte modele sau cel putin la pret;

-termostat-ul=40ron,garnitura-20ron;

-cineva zicea de 200ron ca ar costa(sper sa nu fi citit gresit);

-daca gasiti piesa sumpa lasati-mi msj cu modelu masini si pretu care l-ati gasit si poate facem rost de el mai ieftin;)

-transport gratuit;) am relatii:))

 

 

se poate verifica pe tester termostatul? daca deschide si inchide?

nu cred,nu am auzit pe nimeni facand asta!

Link to comment
Share on other sites

buna

 

am schimbat si eu termostatu de cateva zile ca a ramas blocat pe deschis si totul a fost bine cateva zile

 

iar astazi am plecat cu maisna si in cateva minute (1-2 min) acul de la apa a urcat la mijloc dar nu dadea caldura deloc doar aer rece mam plimbat vreo ora si tot asa aer rece :)

 

ce poate fii?

 

masina e un bmw e36 318 1.7 tds din decembrie 95

 

 

nu este aerisit circuitul ... a prins aer pe circuit

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la service si mi-au schimbat termostatul , temperatura sta la jumatate asa cum ar trebuii si caldura merge bine acuma , termostatul avea si ceva garnitura portocalie pe el nu stiu daca este cea de care se vorbeste mai sus dar a costat 180 ron
Link to comment
Share on other sites

am un e46 din 2000 si am unele probleme cu caldura. desi apa sta la jumatate iar eu am setat clima la 32 grade tot nu se incalzeste in masina cum ar trebui. am schimbat filtrul de polen dar nu este nicio diferenta. are cineva idee ce ar putea fi?

Probabil robinetul de caldura e blocat pe inchis sau f. putin deschis.

Link to comment
Share on other sites

Am un E36 316i din '95 si a venit Iarna si nu am caldura asta e problema...mentionez ca nu am clima pe ea,am doar ventilatie care consta in 3 butoane circulare:primul indica treptele ,al doilea indica ce fel de aer vreau cald sau rece,al treilea indica pozitia :la picioare,in fata sau la parbriz.Ciudat este faptul ca nu imi baga caldura, doar pe la parbriz....iar cand dau sa imi bage la picioare nu merge...baga rece...si in fata la fel...ce e de facut? ce are?pls ca mor de frig :)

 

 

am si eu aceeasi problema ca tine, ai rezolvat-o ? daca da, cum ?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am citit tot si pot sa va spun ca am o problema ceva mai speciala.

E 46 din '99 1896cc -- climatronic

- se incalzeste la temp optima, nu scade temp, nu face nimic anormal, doar ca la relanti nu baga caldura, dar nici aer rece de afara. ceva intre....

- cum plec de pe loc sau turez incepe sa bage caldurica

- mentionez ca totul se intampla cu motorul la temp de 90 grade

Care e problema de baga caldura doar la turatie? E normal? Eu cred ca nu.

 

Astept raspunsurile voastre

Link to comment
Share on other sites

buna

 

am schimbat si eu termostatu de cateva zile ca a ramas blocat pe deschis si totul a fost bine cateva zile

 

iar astazi am plecat cu maisna si in cateva minute (1-2 min) acul de la apa a urcat la mijloc dar nu dadea caldura deloc doar aer rece mam plimbat vreo ora si tot asa aer rece :)

 

ce poate fii?

 

masina e un bmw e36 318 1.7 tds din decembrie 95

zici ca urca apa foarte repede la juma si nu da cladura? daca ajunge si la 90-100 in cateva secunde e pompa de apa;),am patzit-o eu

Link to comment
Share on other sites

buna

 

am schimbat si eu termostatu de cateva zile ca a ramas blocat pe deschis si totul a fost bine cateva zile

 

iar astazi am plecat cu maisna si in cateva minute (1-2 min) acul de la apa a urcat la mijloc dar nu dadea caldura deloc doar aer rece mam plimbat vreo ora si tot asa aer rece :)

 

ce poate fii?

 

masina e un bmw e36 318 1.7 tds din decembrie 95

 

 

nu este aerisit circuitul ... a prins aer pe circuit

daca ai 2 furtune care sunt atasate de vasul de expansiune nu e nevoie de aerisire,si-o face singur motorul!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am citit tot si pot sa va spun ca am o problema ceva mai speciala.

E 46 din '99 1896cc -- climatronic

- se incalzeste la temp optima, nu scade temp, nu face nimic anormal, doar ca la relanti nu baga caldura, dar nici aer rece de afara. ceva intre....

- cum plec de pe loc sau turez incepe sa bage caldurica

- mentionez ca totul se intampla cu motorul la temp de 90 grade

Care e problema de baga caldura doar la turatie? E normal? Eu cred ca nu.

 

Astept raspunsurile voastre

 

aeriseste instalatia intii si vezi ce se intampla dupa.

Link to comment
Share on other sites

Am un E36 316i din '95 si a venit Iarna si nu am caldura asta e problema...mentionez ca nu am clima pe ea,am doar ventilatie care consta in 3 butoane circulare:primul indica treptele ,al doilea indica ce fel de aer vreau cald sau rece,al treilea indica pozitia :la picioare,in fata sau la parbriz.Ciudat este faptul ca nu imi baga caldura, doar pe la parbriz....iar cand dau sa imi bage la picioare nu merge...baga rece...si in fata la fel...ce e de facut? ce are?pls ca mor de frig :)

 

 

am si eu aceeasi problema ca tine, ai rezolvat-o ? daca da, cum ?

trebuie facuta aerisirea cum trebuie cu motorul pornit complectezi cu apa si deschizi surubul din stanga accelerezi cateva secunde strangi surubul din stanga si vei avea caldura...

Link to comment
Share on other sites

trebuie facuta aerisirea cum trebuie cu motorul pornit complectezi cu apa si deschizi surubul din stanga accelerezi cateva secunde strangi surubul din stanga si vei avea caldura...

 

 

Ce treaba are aerisirea daca pe la parbriz ii baga aer cald pe parbriz si la picioare nu ?

parerea mea e ca trebuie verificate parghiile care directioneaza aerul cald...

 

 

P.S. Spre fata nu cred ca o sa va bage aer cald pt ca daca va uitati cu atentie la poza din postul #18, spre fata vine doar aer rece. Ia sa verific si la mine ... :)

Edited by waterresistro
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut,

am citit tot si pot sa va spun ca am o problema ceva mai speciala.

E 46 din '99 1896cc -- climatronic

- se incalzeste la temp optima, nu scade temp, nu face nimic anormal, doar ca la relanti nu baga caldura, dar nici aer rece de afara. ceva intre....

- cum plec de pe loc sau turez incepe sa bage caldurica

- mentionez ca totul se intampla cu motorul la temp de 90 grade

Care e problema de baga caldura doar la turatie? E normal? Eu cred ca nu.

 

Astept raspunsurile voastre

 

aeriseste instalatia intii si vezi ce se intampla dupa.

 

am facut aerisirea dar tot asa face. Baga aer cald doar peste o anumita turatie

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am citit tot si pot sa va spun ca am o problema ceva mai speciala.

E 46 din '99 1896cc -- climatronic

- se incalzeste la temp optima, nu scade temp, nu face nimic anormal, doar ca la relanti nu baga caldura, dar nici aer rece de afara. ceva intre....

- cum plec de pe loc sau turez incepe sa bage caldurica

- mentionez ca totul se intampla cu motorul la temp de 90 grade

Care e problema de baga caldura doar la turatie? E normal? Eu cred ca nu.

 

Astept raspunsurile voastre

 

aeriseste instalatia intii si vezi ce se intampla dupa.

 

am facut aerisirea dar tot asa face. Baga aer cald doar peste o anumita turatie

tind spre pompa de ala,mergi la un micanic si intreaba-l daca iti lucreaza pompa de apa,apropo furtunele sunt tari dupa ce mergi ceva vreme? ...poate nu mai invarte bine apa la turatie si nu ai circuit complet

of-topic daca mi-se permite: pompa apa 325 tds `97=190 ron

Edited by sarpe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am vazut ca majoritatea reclama faptul ca au putina caldura in habitaclu. Dar imi spune si mie cineva cum opresc caldura in habitaclu? Daca dau pe rece de la grila din bord intr-adevar intra rece pe acolo dar continua sa bage caldura pe la partea superioara(parbriz). Deci, in paralel intra si frig pe la grile si cald pe la parbriz. Oare robinetul de incalzire este blocat pe deschis? Nu pot opri caldura complet si sa fac sa intre aer de afara pe la partea superioara cum intra pe la grilele din mijloc? BMW E46, 316i, fabricatie 2000.
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are aerisirea daca pe la parbriz ii baga aer cald pe parbriz si la picioare nu ?

parerea mea e ca trebuie verificate parghiile care directioneaza aerul cald...

 

 

P.S. Spre fata nu cred ca o sa va bage aer cald pt ca daca va uitati cu atentie la poza din postul #18, spre fata vine doar aer rece. Ia sa verific si la mine ... <_<

 

 

Ai dreptate, arata clar liniile din poza care se intersecteaza! Daca se pune roata intre marcajul de parbriz si gurile din fata(chiar unde incepe liniuta albastra), o sa bage si pe la parbriz si in fata(caldura) :) iar daca se pune numai pe fata, o sa bage "frig", indiferent de pozitia rotitei pentru cald/rece(cea din mijloc) :bashwall:

 

Si eu am ceva problema cu circuitul de racire! Cand fortez un pic masina, imi scoate afara furtunul ce iese de la vasul de expansiune spre motor! Am inteles ca tot termostatul ar putea fi problema.

 

Am si o intrebare despre antigel. Cat de mult conteaza tipul antigelului(galben, portocaliu, albastru,...) eu am pus galben - e36 316i

Edited by Marius P
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu termostatele...cred ca si eu am aceeasi problema...am scos termostatul pentru ca nu imi indica temperatura la apa...apoi am mers fara termostat,dar trebuia sa merg cu caldura pornita daca opream caldura crestea temperatura la apa...in concluzie azi am fost si am cumparat termostat marca FACET 1.5 ani garantie pret 140 RON am pus si o poza mai jos...imediat ma duc sa il montez va anunt ce a iesit;))
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca majoritatea reclama faptul ca au putina caldura in habitaclu. Dar imi spune si mie cineva cum opresc caldura in habitaclu? Daca dau pe rece de la grila din bord intr-adevar intra rece pe acolo dar continua sa bage caldura pe la partea superioara(parbriz). Deci, in paralel intra si frig pe la grile si cald pe la parbriz. Oare robinetul de incalzire este blocat pe deschis? Nu pot opri caldura complet si sa fac sa intre aer de afara pe la partea superioara cum intra pe la grilele din mijloc? BMW E46, 316i, fabricatie 2000.

ai climatronic sau manual?

 

Ce treaba are aerisirea daca pe la parbriz ii baga aer cald pe parbriz si la picioare nu ?

parerea mea e ca trebuie verificate parghiile care directioneaza aerul cald...

 

 

P.S. Spre fata nu cred ca o sa va bage aer cald pt ca daca va uitati cu atentie la poza din postul #18, spre fata vine doar aer rece. Ia sa verific si la mine ... <_<

 

 

Ai dreptate, arata clar liniile din poza care se intersecteaza! Daca se pune roata intre marcajul de parbriz si gurile din fata(chiar unde incepe liniuta albastra), o sa bage si pe la parbriz si in fata(caldura) :) iar daca se pune numai pe fata, o sa bage "frig", indiferent de pozitia rotitei pentru cald/rece(cea din mijloc) :bashwall:

 

Si eu am ceva problema cu circuitul de racire! Cand fortez un pic masina, imi scoate afara furtunul ce iese de la vasul de expansiune spre motor! Am inteles ca tot termostatul ar putea fi problema.

 

Am si o intrebare despre antigel. Cat de mult conteaza tipul antigelului(galben, portocaliu, albastru,...) eu am pus galben - e36 316i

nu conteraza mult ...sa fie destul de tare la -20 io zic ca e suficient,nici prea concentrat ca mananca garnituri si multe altele!

 

 

In legatura cu termostatele...cred ca si eu am aceeasi problema...am scos termostatul pentru ca nu imi indica temperatura la apa...apoi am mers fara termostat,dar trebuia sa merg cu caldura pornita daca opream caldura crestea temperatura la apa...in concluzie azi am fost si am cumparat termostat marca FACET 1.5 ani garantie pret 140 RON am pus si o poza mai jos...imediat ma duc sa il montez va anunt ce a iesit;))

la cum arata termostatu pisica ta e benzina? ca si io am schimbat termostatu la un diesel si arata altfel adica fara gatu ala si am dar 60 ron pe el!

Link to comment
Share on other sites

Da e benzina pisica mea...dar uite si o poza cu vechiul termostat...sigur a mai fost umblat la termostat,pentru ca vad ca are sarma in urechile care vin prinse de cotul de plastic...celalalt nou nu are sarma,are cleme...masina o am din noiembrie anul trecut,cand am luato nu stiam ce cel care mi-a vanduto e carpaci;)) Edited by mozolici_hd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.