Jump to content

Bmw e46 330i vs 330d


ionutz_ng

Recommended Posts

Ma uitam pe mobile,si am observat ca,daca as opta pe un e46 cu motorizare de varf,adica 3 litri, pot gasi 330d-uri mult mai ieftine decat 330i-urile din acelasi an cu acelasi dotari,uzura,etc.Eu stiam ca in general dieselurile sunt mai ieftine sau macar la acelasi pret,dar in cazul modelului e46,benzinarele sunt in medie cu 2000 euro mai scumpe decat variantele diesel.Ce inconveniente/probleme au 330d-urile in special si dieselurile bmw fata de benzinare in general?Se merge cumva pe premisa ca la benzinar nu prea are ce sa se strice iar la diesel sunt susceptibile de a se defecta turbinele sau injectoarele?Voi ce ati alege intre un 330d si un 330i,considerand ca le-ati avea la acelasi pret?
Link to comment
Share on other sites

daca e vorba de modelele pre-facelift si parca si primii ani de facelift, motoarele diesel sunt euro 3, pe cand cele pe benzina sunt euro4. asta s-ar putea sa fie un criteriu la nemti, deoarece taxele la ei sunt calculate in functie de norma de poluare. in general o sa vezi ca diesel-urile au si mai multi km decat benzinarele, pentru ca sunt mai economice si automat sunt folosite mai mult

 

n-am auzit pana acum 330d e46 cu turbina picata sincer. sunt niste motoare foarte fiabile, capacitate mare si cai relativ putini (184 cai din 3000cm nu e chiar mult), deci turbina nu este atat de fortata.

 

dupa parerea mea (posesor de 3000 diesel de peste 2 ani), este cea mai buna alegere ca motorizare pentru seria 3. la motorul 3000 benzina poti sa te astepti la consumuri destul de mari, dar pe de alta parte taxa de inmatriculare e mai mica, fiind euro4. la un motor de 3000cm diesel euro 3, taxa e vreo 5500 euro si sincer nu cred ca merita, in conditiile in care nu prea gasesti acolo masina buna sub 9-10.000 euro.

Link to comment
Share on other sites

n-am auzit pana acum 330d e46 cu turbina picata sincer. sunt niste motoare foarte fiabile, capacitate mare si cai relativ putini (184 cai din 3000cm nu e chiar mult), deci turbina nu este atat de fortata.

 

Pentru cĂŁ 330d-urile sunt foarte rare.

 

ĂnsĂŁ au picat destule turbine de pe E39 530d.

 

Cu toate acestea, sunt motorizĂŁri fiabile.

Link to comment
Share on other sites

Eu am cautat pt anul 2003,break si peste 200 cp(dieselurile sa fie cele cu 204 cp).Am gasit la inceput doar dieseluri,si abia dupa ce pretul a urcat cu vreo 3000 euro peste primele dieseluri ,cele mai ieftine,a aparut si primul benzinar,bineinteles cu dotari mai modeste.Voi ati prefera 330i fata de 330d?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.