Jump to content

norma euro


dumi_rappy

Recommended Posts

poti sa ai pus pe ea si euro4, la noi tot non-euro o sa iasa, cauta prin forum si gaseste seriile care ies euro 2, eu am 320I 1993 cu seria 206S2 si a iesit euro2, un prieten are 318 IS tot din 93 cu seria 184S1 si a iesit tot euro2, alte serii mai gasesti dupa cum ti-am spus pe forum, nu da banii pe o masina din 91, abia din 93 ies euro 2 :) Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

RAR-ul incadreaza in norma de poluare in functie de data fabricatiei, motorizare, etc; neamtul de ani buni a fost mai istet, si normele lor de poluare(deutsche) au fost mai eficiente, si mai protective fata de mediu si in acelasi timp, incurajatoare pentru client...la noi in schimb, nu...
Link to comment
Share on other sites

da-mi voie sa te contrazic... RAR-ul face incadrarile in normele de poluare conform unor regulamente EU, bazate pe specificatiile tehnice ale fabricantilor (multi germani)...

 

normele de poluare nu sunt deloc "acordate" dupa vointa exclusiva a unor persoane, a unor ingineri RAR, pentru prejudicierea cuiva anume...

 

dimpotriva, inainte de achizitionarea/plata masinii, cand exista dubii asupra normei de poluare, RAR recomanda sa se completeze o cerere de consultanta pentru a avea un raspuns clar si fara echivoc...

 

e de preferat sa mai zabovesti 2-3 zile in Germania, pe 200 de euro in plus, decat sa platesti 1000 euro ca diferenta de taxa pentru o norma de poluare mai mica...

 

insa romanilor le place foarte mult sa riste, si de regula accepta o tranzactie si pe principiul "Doamne-ajuta! N-o sa mi se intample tocmai mie!"...

Link to comment
Share on other sites

XXL, complet de acord cu tine! Eu doar am precizat ca intre norma de poluare din Germania si norma Euro e o diferenta...Si daca un autoturism se incadreaza intr-o norma D x , norma E poate sa fie x sau x-1, in ciuda faptului ca si masina cu norma x si cea cu norma x-1 au caracteristici foarte asemanatoare in ce priveste consumul, noxele, etc...
Link to comment
Share on other sites

aaahhh! nu citisem postul! cam acelasi lucru vroiam sa spun si eu...si despre diferentele dintre norme...la urma urmei, si E-urile ca norme de poluare chimica isi gasesc utilitatea in calcularea normelor de impozitare...pentru ca in fond si la urma urmei, nu ii doare prea mult pe "ĂŁi de sus" cat si cum poluam, ci cat si cum platim(poluarea e doar contextul legal)...
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt din sibiu si la mini intalnirea noastra de duminica a venit un timp cu un 318 sedan din '91 pe care a montat catalizator norma de poluare euro2 la bmw munchen in germania de unde a si primit harti si acte pentru omologare, iar la RAR sibiu i-au recunoscut-o ca euro 2
Link to comment
Share on other sites

Cica masina a fost luata de la privat, are doar vreo 110.ooo km cu tot ce a facut el, pe care a zis ca sunt reali si verificati, nu ma intrebati cum, ca dotari are doar trapa si oglinzi electrice, abs si servo, a dat 300 euro taxa si 400 euro l-a costat catalizatorul

 

motorul m40 garantat iasa non euro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.