Jump to content

DEBITMETRU


Recommended Posts

aceeasi prob o am si eu ..e46 320 D facelift ...am schimbat debitmetru (cumparat de la bavaria original) la un service de cart sa scap mai ieftin ..mecanicu mia zis ca nu trebuie activat nimik sau setat la el ..am fost la bmw pt un test dupa o luna si cei de aoclo miau zis ca debitmetru este dus , si eu le-am zis ca abea ce lam schimbat cum sa fie dus dupa doar 1 luna si mi sa spus ca trebuie sa resofteze masina la ei cand se schimba debitmetru ca altfel se arde iar sau nu il citeste comp masini ceva de genu asta ...si acum dupa 6 luni de cand l-am schimbat , azi mergand cu masina mi sa aprins check engein iar in bord :) :lol: :lol: :) :D , am simtit ca inebunesc ...a schimbat cineva debitmetru la bmw i-a setat ceva la masina ....stie cineva???

 

 

Prostii.Nu se arde nimic daca ai schimbat debitmetrul si nu ai resoftat.Nu trebuie sa il schimbi iar.

Daca s-a stricat iar, nu s-a stricat din cauza ca nu a fost resoftat computerul.Schimba-l pe garantie daca are doar 6 luni.

 

 

Am avut si eu probl cu debitmetrul, nu mai tragea deloc, si la bavaria mi au spus ca e pe duca. L am luat de la autokarma, pus direct pe masina si trage de n are aer... astea cu programarea debitmetrului ;a bavaria sunt fitze... debitmetrul nu se programeaza, el vine cu parametrii din fabrica... dar ca sa ia banii, zik ca trb reprogramat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ca sfat prietenesc, cine are probleme cu debitmetrul sa isi ia Bosch pe OEM , eu am avut probleme l-am schimbat si problemele s-au rezolvat merge brici

Ce simptome ai avut dacĂŁ a fost dus?.. Eu am ceva lag'uri cateodata , cred ca de la debitmetru, plus ĂŽmi si consuma mai mult de o vreme ..sa aibĂŁ legĂŁtura cu consumul cumva?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare,

 

Am si eu nevoie de un debitmetru de proba in Bucuresti pentru 318i , proba o sa se faca la Service Premium ei se ocupa de demontare si montare, cine ma poate ajuta ?

 

Debitmetrul nu functioneaza in parametrii, am oscilatii la relantiu cateodata, problema am descris-o in detaliu aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/140665-relantiu-oscilant-n42b20-valvetronic/page__pid__2078230#entry2078230

 

Masina mea este E46 318Ci, debitmetru are codul 13627566986

 

Va multumesc,

Mihai

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Sageata aia verde iti indica locul

salut de putin timp sint posesorul unui bmw 320 163 de cai inainte am avut un a4 2.5 la fel 163 de cai intrebarea este daca imi puteti da un sfat a4 mergea mult mai bine adica avea sprint fata de bmw credeti ca este normal sau bmw are vreo problema?am tot citit despre debitmetru dar la mine nu mi se aprinde nimic pe bord masina are 188000 de km originali credeti ca ar merge si la mine testu cu scoaterea mufei?va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut...a folosit cineva debitmetru de la Magnetti Marelli? Este bun? Am gasit la pretul de 280 de lei...pentru un e46 318i.

 

 

Salut.

 

Am cumparat eu Magnetti Marelli anul trecut si m a tinut 2 luni, apoi iar check engine..de atunci au trecut multa vreme si tot aprins e:(..

Imi voi cumpara doar Bosch..altceva nu cred ca merita..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut si bine v-am gasit sunt nou pe aici posed un 320d 1999 si am o problema la debitmetru a mea trage dar da foarte mult fum negru la forja pe test a iesit debitmetru de aer daca scot mufa nu mai trage asa bn dar nu mai da fum...intre timp am schimbat bebitmetru dar sh si tot asa scoate fum .....e cineva din bacau cu un tester mai bun?? :poke:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,am si eu dou probleme sau doua intrebari

 

1.Am un BMW e36 316i din 1995 benzina compact, am incercat variante de pe acest forum cu debitmetru de aer. La rece cand am scos mufa de la debitmetru masina a mers la relanti nu am incercat sa merg cu ea asa, la cald cand am vrut sa scot mufa de la debitmetru nu mai imi statea la relanti, imi murea motorul instantaneu. Simtomele pe care le are in mers masina sunt ca pe la 2000-2500 de turatii imi taie din putere, se tureaza dar ii taie din putere. Iar iarna cel mai mult am patit asta are fluctoatii de relantiu.

 

2.Consumul masini mi se pare cam mare, vreau sa imi spuneti daca este normanl sau nu...cu 15 l de benzina fac aproximativ 170 km oras si afara...vreau sa mentionez ca am scos catalizatorul dar sonta lambda a ramas, nu am nici un martor aprins pe bord in afara de cel de la airbagh.

Link to comment
Share on other sites

Salut!!! nu stiu daca te ajuta dar cineva a mai avut aceeasi problema cu check engine si problema a fost de la garnitura busonului de combustibil care nu mai etansa bine... poti sa incerci si varianta asta poate te ajuta mai ales ca eroarea zice ceva de fuel sistem...Bafta multa Edited by adyroot
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am o problema cu un e46 318i din 2002 cu motorul n42b20A.

 

Imediat ce am schimbat recent ulei + filtre (inclusiv filtru benzina/ toate Mann), a inceput sa mearga inecata la turatii mici, iar prblema cea mai mare e ca de fiecare data cand scot pe liber din viteza la peste 3000 de turatii, cand scade turatia sa ajunga la cea de relanti, scade de tot si moare. Nu se mai opreste la cat trebuie sa stea la relanti. Si asta doar cand e peste 3000 de turatii si scot pe liber. E destul de stresanta si chiar periculos, ca la drum lung daca o tin mai turata in viteze si nu ma grabesc sa schimb treapta cand o scot din cea inferioara, pana o schimb in superioara imi moare motoru si raman fara servo.

 

Pe tester...imi aparea eroare ca amestecul de carburant e prea sarac, a fost dat reset si dupa ce am facut un test in mers si mi-a murit iarasi de 3 ori motorul, pe tester nu mai aparea absolut nici o eroare. Omu imi spune ca e pompa, dar m-am gandit ca pare mai mult problema de debitmetru. Am scos mufa de la debitmetru si surppriza...masina mai vioaie ca niciodata si a disparut si problema care ma stresa...ca murea cand scoteam pe liber.

 

Am mers o saptamana fara debitmetru pus, fara nici o problema si am dat comanda de debitmetru Pierburg, ca mi-a spus lumea ca ar fi mai fiabile decat Boschu original. Problema a fost ca debitmetrul Pierburg nu se potriveste in cilindrul debitmetrului de la Bosch si nici nu se gasesc cilindrii aceia special pt Pierburg. L-am dus inapoi si am luat tot un original Bosch dupa seria celui dinainte si dupa ce l-am montat, se comporta mai bine motoru in turatii mici dar tot imi moare motorul cand scot din viteza la turatii peste 3000.

 

Acum chiar nu stiu ce poate sa fie ca totusi fara debitmetru merge bine...si inainte sa schimb uleiul si filtrele mergea bine si cu debitmetrul Bosch.

 

 

Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

O intrebare pentru cei ce au avut probleme cu debitmetrul la 320d 110kw M47N.

Credeti ca resetarea valorilor MAF folosind DIS-ul ar putea ajuta?

Masina trage foarte bine insa in talpa scoate fum negu atata timp cat mentin pedala calcata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

Ma poate ajuta cineva cu un debitmetru pentru proba? Am un 320d E90 163CP si suspectez debitmetrul pentru nefunctionarea corecta a motorului. Poate sa ma ajute cineva din Brasov cu un debitmetru de proba, pentru aceasta motorizare? Nou, e in jur de 800 lei si nu prea as da banii astia fara a fi sigur ca intr-adevar este defect. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.