Jump to content

imi scade apa in radiator!


im_so_hy

Recommended Posts

mi sa intamplat de 2 ori intr-o luna sa aprinda martorul in bord cu apa de la radiator :) iar cand deschideam capacul turnam cate un litru de antigel...sa imi fie spart oare radiatorul,se vede chear sub centrul masini ca a curs ceva dar cred ca e de la clima,in fata nu se vede sa fi curs ceva....ast raspunsuri..... :)
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit acelasi lucru cu E 46 318i,era o fisura mica in rezervorul de antigel,abia se vedea cand a fost data jos dar pierdeam 1 litru la 2 zile si normal,se aprindea si becul in bord.Rezervorul a costat parca vreo 2 mil.Asta in cazul in care nu ai si alte fisuri,la radiator,furtune...
Link to comment
Share on other sites

nu mai deschid alt topic: eu pierd apa pe la cotul ala de plastic unde este termostatul (sus).mai exact este o mufa acolo care intra in cotul de plastic .am inteles ca este un o-ring acolo.stie cineva daca se poate cumpara separat o-ringul ala sau trebuie sa cumpar cotul cu tot cu termostat?si daca da daca poate sa-mi spuna cineva cum sa cer la magazin o-ringul respectiv.

mersi

Link to comment
Share on other sites

nu mai deschid alt topic: eu pierd apa pe la cotul ala de plastic unde este termostatul (sus).mai exact este o mufa acolo care intra in cotul de plastic .am inteles ca este un o-ring acolo.stie cineva daca se poate cumpara separat o-ringul ala sau trebuie sa cumpar cotul cu tot cu termostat?si daca da daca poate sa-mi spuna cineva cum sa cer la magazin o-ringul respectiv.

mersi

vezi pe-aici ... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

Link to comment
Share on other sites

nu mai deschid alt topic: eu pierd apa pe la cotul ala de plastic unde este termostatul (sus).mai exact este o mufa acolo care intra in cotul de plastic .am inteles ca este un o-ring acolo.stie cineva daca se poate cumpara separat o-ringul ala sau trebuie sa cumpar cotul cu tot cu termostat?si daca da daca poate sa-mi spuna cineva cum sa cer la magazin o-ringul respectiv.

mersi

vezi pe-aici ... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

 

este o-ringul din poza asta nu ala de pe blocul motor

dar este o-ringul de la intrarea aia in forma de cerc de pe piesa 5

post-10109-1231782459_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

in cazul asta, e usor... pe realoem.com gasesti sub fiecare grafica o explicatie a reperelor marcate cu cifre.

 

langa ele vei gasi si codul de piesa (Part No.)... pe-ala trebuie sa il soliciti la magazine

 

06 AXIAL GASKET 1 Part.No 11531437149 ...

 

In Romania ar trebui sa coste aprox. 3 euro!

Link to comment
Share on other sites

in cazul asta, e usor... pe realoem.com gasesti sub fiecare grafica o explicatie a reperelor marcate cu cifre.

 

langa ele vei gasi si codul de piesa (Part No.)... pe-ala trebuie sa il soliciti la magazine

 

06 AXIAL GASKET 1 Part.No 11531437149 ...

 

In Romania ar trebui sa coste aprox. 3 euro!

 

uita-te atent la poza pe care am pus-o si o sa vezi ca este alt o-ring.

in gaura aia rotunda intra o mufa cu fire.nu este piesa 6.

mersi

Link to comment
Share on other sites

o sa ma duc cu ea maine la o revizie nu vreau sa umblu eu la ea...poate ca stiu aia mai bine...

nu cumva ai pompa de apa gripata si curge pe acolo?eu am schimbat-o,190ron!

s-ar putea sa gasesti,merita o intrebare la un magazin de piese auto,zic asta pt.ca si eu am schimbat termostatul si aveam posibilitatea sa cumpar doar garnitura

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
mi sa intamplat de 2 ori intr-o luna sa aprinda martorul in bord cu apa de la radiator <_< iar cand deschideam capacul turnam cate un litru de antigel...sa imi fie spart oare radiatorul,se vede chear sub centrul masini ca a curs ceva dar cred ca e de la clima,in fata nu se vede sa fi curs ceva....ast raspunsuri..... :)

 

 

eu copletez 1L odata la 3 saptamani , am fost la mecani(am fost la mai multi ca nu aveam incredere in 1) si mi-a spus ca totul e ok ,ca nu pier apa ,dar eu tot competez odata la 3sap.Stiu ca ceva nu e inregula daca afli ce are te rog sa postezi.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o eu acum cateva zile.Temperatura nu trecea de jumatate,dar m`am trezit cu becul nivelului de lichid din radiator aprins.Pierdeam antigelul.M-am dus la service si mi-au inlocuit vasul de expansiune.Pretul...250 lei original.Manopera...mai bine o faceti singuri,sa nu dati ca mine inca 120 lei <_<

 

vasul puteai sa-l iei SH

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu problema cu nivelul antigelului. Cineva de aici de pe forum mi-a sugerat sa ridic capota, sa bag mana pe langa motor, prin partea stanga pana in capat. Acolo, pe latura motorului dinspre bordul masinii este o teava (un cot) care intra in chiulasa. Vezi daca nu cumva e umed acolo, sau daca sunt depuneri albicioase. Pipaie cu degetele, ca nu ai acces sa privesti.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.