Jump to content

Ulei Metabond


nailbombmax

Recommended Posts

metabond, duralube...toate produsele miraculoase care prin procedee fizico-chimice transforma broasca in print..sa fim seriosi...e un fel de caritas al motoarelor...cu 2 lei investiti poti obtine o imbunatatire echivalenta a 1000 de lei...

 

pai daca manca ulei a mea nu ii schimb nimik bag metabond :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

imi aduc aminte de ce ni se spune ala facultate legat de uzura elementelor mecanice in miscare. dupa de romania a cumparat patentul daciei 1300 ( renault 12) s-au apucta ei sa face diverse imbunatatiri motorului. astfel au demontat motorul si in loc de honuirea camasilor au dus procedura de finisare ceva mai departe facandu-i o lepuire. rezultatele au aparut imediat. motorul se gripa extrem de repede fata de unul normal.

legat de metabond-nu cred ca efectele miraculoase ale acestui produs sunt reale.

cu se poate face tratarea unei suprafete metalice ( la nivel subatomic) in numai cateva minute , astfel incat rezultatul sa fie vizibil.

alta intrebare- stiind formula randamentului unui motor cu ardere interna ( niu= 1-ti/t2) si stiind ca t2 este temperatura de regim, cum se face ca metabond scade consumul de benzina datorita faptului ca motorul functioneaza la temperaturi mai scazute ( prin scaderea frecarilor)?

nu este un paradox? toti constructorii moderni de auto incearca sa aduca motoarele la temperaturi cat mai mari in timp cat mai scurt pentru un randament optim, metabondul facand exact invers ( cel putin asa spune reclama).

alta intrebare- daca metabondul nu este un aditiv al uleiului care sa modifice vscozitatile dinamice ale acestuia si rezistenta la rupere a peliculei de ulei cum actioneaza acesta asupra maririi duratei de utilizare a unui schimb de ulei?

in fapt ce face excat metabondul? astupa microasperitatile suprafetelor rezultate din prelucrarea prin aschiere micsorand astfel rugozitatea? daca da , atunci ar in componenta elemente materiale care adera la aceste suprafete. simplul tratament termic al unei suprafete metalice nu reduce deloc rugozitatea suprafetei deci nici frecarea acesteia cu alta suprafata de referinta.

aditivul ( pentru ca asta era) superduralube are ca element activ bisulfura de molibden, prin depunerea ei pe suprafetele metalice reducandu-se fortele de frecare. se stie ca bisulfura de molibden este folosita in industrie in procedeul de ambutisare pentru reducerea frecarilor dintre matrita si piesa de ambutisat.

alta intrebare-cine asigura lubrefierea pieselor aflate in miscare si in contact direct dupa ce masina ramane accidental fara ulei sau in cazul pornirilor la rece cand inca uleuiul nu a ajuns inca in rampa? este oare capabila suprafata " innobilata" a pieselor sa asigure aceasta lubrefiere? cum? sau duritatea capatata nu permite pieselor aflate in miscare relativa sa se uzeze rapid in lipsa uleiului?

personal sunt nedumerit ca sa nu zic sceptic.

Link to comment
Share on other sites

Si taica-mio era gata sa-mi cumpere aditiv metabond pt motor, dar l-am oprit la timp. Atata ii imbuibase capul unul de la un magazin de piese auto incat era gata sa cumpera produsul minune. Dupa o discutie de 10 min cu el l-am convins ca nu are rost sa cumpere asa ceva mai ales ca eu sunt super satul de fraza "Si eu folosesc asa ceva si e super!"...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Astazi am asistat pe viu la o demonstratie de metabond similara cu cea din filmuletul de pe youtube. Am sa incerc sa-mi spun parerea cat mai obiectiv.

 

1. De cand am vazut filmuletul am avut o banuiala: uleiul folosit pentru incercarea nr 2 este un ulei slab. De aceea l-am rugat pe amicul care m-a invitat la demonstratie sa aduca uleiul lui: Aral 10W40 care a fost desigilat chiar atunci. Intr-adevar banuiala mea a fost intemeiata, cu uleiul obisnuit Aral calarea s-a produs la cifra 11 (nu la 5 asa cum este pe youtube).

 

2. Dupa adaugarea de metabond calarea nu s-a mai produs - este clar ca produsul face ceva semnificativ pentru reducerea frecarii.

 

3. Testul ar fi fost mult mai relevant dupa parerea mea daca s-ar fi eliminat factorul uman complet si anume modul in care tipul apasa pe maneta, mai brusc sau mai cu blandete poate influenta semnificativ rezultatele.

 

Daca exista curiosi se poate aranja sa asiste live la demonstratie ba chiar sa aduca uleiul preferat pentru testare. Ca informatie demonstratia se tine in fiecare joi de la ora 18 langa opera/facultatea de drept.

 

Se vede ca ne paste "sistemul ideal''...in curand frecarea va fi istorie

 

 

Sistemul ideal chiar ne paste dar din pacate nu va fi prea curand accesibil (poate niciodata) publicului larg. Se numeste nanolubrifiere. Search pe google: nanolubricants.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am asistat pe viu la o demonstratie de metabond similara cu cea din filmuletul de pe youtube. Am sa incerc sa-mi spun parerea cat mai obiectiv.

 

1. De cand am vazut filmuletul am avut o banuiala: uleiul folosit pentru incercarea nr 2 este un ulei slab. De aceea l-am rugat pe amicul care m-a invitat la demonstratie sa aduca uleiul lui: Aral 10W40 care a fost desigilat chiar atunci. Intr-adevar banuiala mea a fost intemeiata, cu uleiul obisnuit Aral calarea s-a produs la cifra 11 (nu la 5 asa cum este pe youtube).

 

2. Dupa adaugarea de metabond calarea nu s-a mai produs - este clar ca produsul face ceva semnificativ pentru reducerea frecarii.

 

3. Testul ar fi fost mult mai relevant dupa parerea mea daca s-ar fi eliminat factorul uman complet si anume modul in care tipul apasa pe maneta, mai brusc sau mai cu blandete poate influenta semnificativ rezultatele.

 

Daca exista curiosi se poate aranja sa asiste live la demonstratie ba chiar sa aduca uleiul preferat pentru testare. Ca informatie demonstratia se tine in fiecare joi de la ora 18 langa opera/facultatea de drept.

 

Se vede ca ne paste "sistemul ideal''...in curand frecarea va fi istorie

 

 

Sistemul ideal chiar ne paste dar din pacate nu va fi prea curand accesibil (poate niciodata) publicului larg. Se numeste nanolubrifiere. Search pe google: nanolubricants.

 

 

In ce a constat experimentul?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceleasi rezultate se obtin cu ulei de cutie.

In motor nu se regasesc conditiile de frecare din experiment. Experimentul este irelevant pentru motor. Daca uleiul/metabontul rezista la presiuni mari nu inseamna ca este mai bun pentru motor.

Experimentul este mai apropiat de ceea ce se intampla in cutia de viteze. In loc de ulei de motor poti testa data viitoare un ulei ordinar de cutie. Rezultatele experimentului vor fi mai bune decat cu metabond!

Link to comment
Share on other sites

eu am bagat dura lube....si am facut 1500 de km de atunci....nicio schimbare......totusi consider ca la o masina cu 300.000 sau 400.000 sau chiar 500.000 de mii de km nu-i face rau un dura lube........intr-o masina noua nu as baga niciodata dura lube......aaa si aveti grija cu castrolul de unde il cumparati deoarece o mare parte din ele sunt facute in romania iar romanul in loc sa bage aditivul care trebuie in ulei prefera sa lase uleiul fara aditivi si sa vanda aditivul pe sub mana.....eu la 6000 de km....am verificat uleiul si era varza Castrol 10w/40....am fost nevoit sa il schimb la 6000 de km.....acum am bagat valvoline insa nu stiu cat este de bun ca nu am decat 1500 de km de cand am schimbat uleiul....
Link to comment
Share on other sites

eu la 6000 de km....am verificat uleiul si era varza Castrol 10w/40....

Cum ai verificat uleiul? In ce sens era varza?

 

 

 

era foarte subtire.....isi pierduse proprietatile si foarte inchis la culoare.....era apa....si pot spune ca eram un impatimit al uleiului Castrol..... <_< ....

 

 

 

 

PS- am scos joja ne-am uitat la el.....am hotarat sa il scoatem afara pe tot..am ridicat masina pe rampa si i-am dat drumul dupa care ne-am mai uitat odata cum arata.....varza....ca doar nu eram nebun sa il schimb daca era bun....il mai tineam vreo 2000 de km sa zicem pe care ii faceam in cateva luni.....

 

 

As folosi cu mare incredere Castrol insa nu fabricat in romania.....

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Tot castrol este mai recomandat din cate stiu eu:)

 

 

DA..insa cel facut asa cum trebuie nu unele bombe de pe la noi............

 

din cate stiu eu Castrol nu are licenta de fabricatie in RO, deci nu avea cu sa fie facut in RO

Link to comment
Share on other sites

Tot castrol este mai recomandat din cate stiu eu:)

 

 

DA..insa cel facut asa cum trebuie nu unele bombe de pe la noi............

 

din cate stiu eu Castrol nu are licenta de fabricatie in RO, deci nu avea cu sa fie facut in RO

 

 

te contrazic...se imbuteliaza si in romania....

Link to comment
Share on other sites

Tot castrol este mai recomandat din cate stiu eu:)

 

 

DA..insa cel facut asa cum trebuie nu unele bombe de pe la noi............

 

din cate stiu eu Castrol nu are licenta de fabricatie in RO, deci nu avea cu sa fie facut in RO

 

 

te contrazic...se imbuteliaza si in romania....

 

nu ai ce contrazice ca uleiul doar se imbuteliaza aici de fabricat se fabrica in alte parti <_<

Link to comment
Share on other sites

O dam dupa copaci rau.

 

1. TOTI aditivii sunt bull de marketing. Daca producatorul are bun simt, nu patesti nimic. Daca nu...fzeu cu mila.

 

Nu stau sa fac demonstratii de chimie etc.

 

2. Nu gasesc site-ul producatorului Metabond...ciudat, produs atat de bun, chimic, ar trebui sa fie netul plin de fise tehnice.

 

3. Nu gasesc certificatetele TUV pe www.tuv.com si nici pe www.tuvdotcom.com ... interesant, mai studiem.

 

4. Ia uitati aici, alta duda de genul mega aditivul lu' peste : http://www.ftc.gov/opa/1999/09/prolong.shtm

 

ASTA SE VINDE SI Pe LA NOI...DEH STOCURI RAMASE MARELUI PRODUCATOR dupa ce si-a luat-o in freza p'afara.

 

 

Sa revenim.

 

Cumparati un ulei bun. Cat se poate de bun. Pe specs fiecarei masini in parte. Va asigur ca nu sunt tampiti Mazda cu Dexelia, Fiat cu Selenia samd.

 

Nu mai dati banii pe prostii.

Edited by evo8
Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit uleiurile metabond pe un pliant, si dupa cum au specifiicatiile trecute pe bidon par sa corespunda pentru toate tipurile de motoare moderne, au metabond 5w-30 cu LL04 pentru BMW au si 5w-40 cu norma de Pompe Duse singura problema e ca pretul mi se pare ridicat in comparatie cu uleiul BMW care sigur nu e imbuteliat la noi. Metabondul e cu 10-15 lei mai scump pe litru parca. Dar daca faci parte din reteaua lor de distribuitie iei acleasi produs la un pret cu 20% mai mic. De fapt asta este si partea cea mai urata cu Metabondul se comercializeaza in sistem MLM gen Zepter- Forever- si acest sistem desi pare gandit sa aduca produsul mai ieftin la client de fapt face produsul mai scump. Cei care stiu despre MLM isi dau seama despre ce vorbesc distribuitorii din retea il iau cu un pret si il vad cu altul pentru cei din afara retelei.
Link to comment
Share on other sites

Eu am impresia ca cel care mi-a vandut masina a pus aditivi in motor.

Timp de 3-4 saptamani cat am mers pana sa fac schimburile, nu bateau tachetii deloc.

Dupa ce am facut schimbul de ulei, la 2-3 luni, au inceput sa faca zgomot. Si acest zgomot se aceentueaza.

 

Deci metabondul probabil ca ascunde defectele unui motor, altceva nu vad ce ar face.

Link to comment
Share on other sites

sau poate l-a ajutat sa mai traiasca....poate ca motorul tau e praf iar aditivul l-a mai tinut in viata...vezi...poti vedea lucrurile si asa <_<

Pai ce, mi-a reparat tachetii? Au inceput dintr-odata sa bata foarte tare.

 

Si la interval de 5-10 secunde, vibra o singura data (cam o secunda) mai tare.

Dupa al doilea schimb de ulei, aceasta vibratie e mai "usoara", aproape ca nu se mai simte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.