Jump to content

Ulei Metabond


nailbombmax

Recommended Posts

Hmda,ce sa zic.......interesanta strategie de a spune ca nu am bani pt acest produs.........cand iti vei permite poate ai sa mi impartasesti si mie din descoperirea ta cum a fost..........pana atunci calca fin pedala de acceleratie :)

 

 

Useri vechi uita de regulamentul forumului ........ca nu sunt permise jignirile si ca trebuie sa vb civilizat ,nu tin apararea nimanui dar ..........prea rai au fost unii,omu poate fabula poate nu dar a fost prea repede repezit

 

 

Se observa un oarecare tipar...... :twoup:

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Hmda,ce sa zic.......interesanta strategie de a spune ca nu am bani pt acest produs.........cand iti vei permite poate ai sa mi impartasesti si mie din descoperirea ta cum a fost..........pana atunci calca fin pedala de acceleratie :)

 

 

Useri vechi uita de regulamentul forumului ........ca nu sunt permise jignirile si ca trebuie sa vb civilizat ,nu tin apararea nimanui dar ..........prea rai au fost unii,omu poate fabula poate nu dar a fost prea repede repezit

 

 

Se observa un oarecare tipar...... :)

 

Auch :twoup:

 

Varamiu si-a pus in a sa masina Texaco , cred ca sunt veri primari cu Metabont asta , si dupa 4000 de km l-a schimbat cu Castrol , ii mergea urat rau de tot masina , trepida si dupa spusele lui nici nu mai fugea ca inainte :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Metabond(dialchil ditiofosfat de zinc) intra in reactie chimica cu atomii de la suprafata metalelor, intareste metalul pe o adincime micronica, formindu-se astfel un strat protector. este un proces fizico-chimic .

 

 

Cam asa explica domnul vanzator de Metbond.

 

Acest dialchil ditiofosfat de zinc este de fapt un aditiv pe care deja il contin majoritatea uleiurilor...si atunci unde e minunea??

Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...
On 1/14/2011 at 9:47 PM, em_28 said:

Acest dialchil ditiofosfat de zinc este de fapt un aditiv pe care deja il contin majoritatea uleiurilor...si atunci unde e minunea??

"Minunea" e ca prea mult zinc distruge motorul.

Invatati de la altii mai invatati ca noi:

Nu mai bagati zinc in motor ca il faceti praf..

(Stiu ca e topicul vechi, dar macar cei care cauta raspuns au si explicatia)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

"Minunea" e ca prea mult zinc distruge motorul.

Invatati de la altii mai invatati ca noi:

Nu mai bagati zinc in motor ca il faceti praf..

(Stiu ca e topicul vechi, dar macar cei care cauta raspuns au si explicatia)

La fix ai readus la viata topicul.

Sambata a venit un cliet la o revizie si a pus Liqui Moly Ceratec in motor(Jeep Compas).

Sustinea ca este foarte foarte bun pentru ungere, (ca face o pelicula de ceara pe componente si reduce frecarea).

Chiar daca masina avea 60k km si ii manca 2 L ulei intre schimburi a zis ca la fiecare schimb ii pune d'asta ca este bun, la ce? nu stiu. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, enders said:

La fix ai readus la viata topicul.

Nu stiu cat de mult am readus la viata topicul, ei nu folosesc aditivi extra ca nu cred ca e nevoie.. dar asta nu inseamna ca nu pot cauta info pentru altii din surse sau motive verificabile si de bun simt, de la unii care probabil stiu ce spun sau o spun pe intelesul cat mai multor..

Am gasit topicul asta despre ceratec:

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/liqui-moly-ceratec.179959/page-6

Ceratec parese ca are Molybden si Boron nu zinc.. 🙂

Doar cand motorul e nou acesta se "bucura" de mai mult zinc, adic uleiul de rodaj are zinc mult. Dar apoi ppm este mult mai redus in schimburile de ulei ce urmeaza. De ce? Pentru ca acesta se uzeaza mai repede si frecarea apare mai repede.. 

Dar tot nu se deduce clar ca merita pus.

Sa inteleg ca, clientul  cu masina de 60k reducea asa consumul enorm de ulei? 2 litri e ceva.. La 60k cred ca orice motor e si in garantie, mi s-ar parea normal..

Mi se pare cam trasa de par ce face acela..

 

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu stiu cat de mult am readus la viata topicul, ei nu folosesc aditivi extra ca nu cred ca e nevoie.. dar asta nu inseamna ca nu pot cauta info pentru altii din surse sau motive verificabile si de bun simt, de la unii care probabil stiu ce spun sau o spun pe intelesul cat mai multor..

Am gasit topicul asta despre ceratec:

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/liqui-moly-ceratec.179959/page-6

Ceratec parese ca are Molybden si Boron nu zinc.. 🙂

Doar cand motorul e nou acesta se "bucura" de mai mult zinc, adic uleiul de rodaj are zinc mult. Dar apoi ppm este mult mai redus in schimburile de ulei ce urmeaza. De ce? Pentru ca acesta se uzeaza mai repede si frecarea apare mai repede.. 

Dar tot nu se deduce clar ca merita pus.

Sa inteleg ca, clientul  cu masina de 60k reducea asa consumul enorm de ulei? 2 litri e ceva.. La 60k cred ca orice motor e si in garantie, mi s-ar parea normal..

Mi se pare cam trasa de par ce face acela..

 

 

 

Nu reducea consumul, ii consuma lui ulei intre schimburi el bagand in motor asa ceva(ceratec) de la prima revizie.

Cica asa consuma ele si il cred pe bune pentru ca are motor de FIAT, avem cateva dube FIAT si mananca ulei in draci(dube achizitionate de noi), trebuie sa avem mereu selenia 0w30 in magazie sa nu ramana soferi fara ulei.

I-am sugerat sa nu mai puna, sa ii puna ulei fara nici un aditiv ,a zis ca nu il deranjeaza consumul de ulei si ca el pune asa ceva in motor ca nu are ce sa ii faca rau.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/21/2024 at 8:13 AM, enders said:

I-am sugerat sa nu mai puna, sa ii puna ulei fara nici un aditiv ,a zis ca nu il deranjeaza consumul de ulei si ca el pune asa ceva in motor ca nu are ce sa ii faca rau.

I-ai sugerat foarte bine.

El e cel care nu intelege; crede ca daca un produs a fost creat cineva trebuie sa fi studiat ce pun (altii) specicialistii cu posbilitate de experimentare si acces la tone de informatii de la fabricantii de motoare (cu scopul de a produce cel mai bun ulei posibil) responsabili in producerea celui mai bun ulei, aia, nu au pus ce trebuie, stie ce ii trebuie lui, sofer si navigator de net; un produs obscur.. de pe raft de magazin!

Dovada cat se poate pe intelegerea (celor ce inteleg engleza) tuturor sa nu puneti aditivi in uleiul de motor DAR puteti pune aditivi in motorina:

Adica exact ce fac eu cand pun in E90 ulei 2T. Un motor caruia i-au cazut 2 injectoare la aproape 500k km - originale - niciodata scoase din chiulasa...

Motor care nu a avut niciodata probleme cu pornirea sau altceva (au fost ceva problema cu limp mode cand motor se incalzea, dara asta pentru ca am uitat sa schimb filtrul de motorina -  🙈 - peste 60k  km nu tine! 😉 E garantat 40k km.

😉

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu am tot auzit ca unii lauda uleiul Xado. Cica are un fel de teflon in el care se depune pe suprafete si le protejeaza. Eu unul nu l-am folosit dar vad ca lumea il lauda. Am intrat la ei pe site si e scump ca ulei, vreo 140 lei/L. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.