Jump to content

Ulei Metabond


nailbombmax

Recommended Posts

Sunt certificati TUV si Metabond si DL.

 

Nu contest.

 

Ai cumva certificatele? Am incercat sa le gasesc dar nu am dat pe spate de grija asta...

 

Ideea e ca un producator de chimicale serios practica o transparenta 100% vis a vis de date tehnice si fise tehnice de securitate. Nu ma refer aici la reteta.

 

Unii au sectiuni pe site-uri, altii mai catolici decata papa au site-dedicat pt asa ceva.

 

Uite un exemplu (e luat random, nu se vrea reclama sau altceva...):

 

http://www.castrol.com/castrol/datasheetse...nguageType=3240

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In curand elucidam cume e cu TUV:

 

 

Confirmation of receipt: Your enquiry to TĂV Rheinland‏

De la: TĂV Rheinland Group (presse@de.tuv.com)

Risc mediuEste posibil sĂŁ nu cunoașteți acest expeditor.Marcare ca sigur|Marcare ca poștĂŁ electronicĂŁ nedoritĂŁ

Trimis: 6 iunie 2009 17:12:59

CĂŁtre:

 

Dear Customer,

 

This confirmation that we have received your e-mail is generated automatically. You will receive a personal reply as soon as possible.

 

---------------------------------------------------

TĂV Rheinland Holding Aktiengesellschaft

Am Grauen Stein

51105 KĂśln

Tel. 0221 / 806 - 0

Fax 0221 / 806 - 114

E-Mail: internet@de.tuv.com

 

Geschäftsfßhrung

Prof. Dr.-Ing. habil. Bruno O. Braun

Dr. Christoph Hack

Ulrich Fietz

AG KĂśln HRB 30377

==========================================

 

Your message to us:

 

[Home > Contact]

 

E-mail for: presse@de.tuv.com

 

A query has been sent via the Internet.

 

first name:

surname:

e-mail:

company: -

street / house number:

postcode / town:

country: Romania

telephone: 004074

fax: -

 

 

Your query about the TĂV Rheinland Group: Metabond

 

My message for you: I am looking for the TUV certifications in regards to METABOND products or their manufacturer:

 

 

 

The reason can be found under:

 

 

 

http://www.metabond.biz/index.php?produsID=9

 

 

 

just scroll down a bit and you will see a reference towards TUV.

 

 

 

Do they have the TUV certif. or it is a scam?

 

 

 

Best Regards

 

time: 2009/06/06 16:12:57

 

 

 

 

Ma gandesc sa fac plangere penala daca nu exista TUV...sa vedem...ar prinde bine niste banuti moca pe criza asta

 

Am dat un mail si la Tunerul german unde sustin ei ca a fost testat produsul minune...

 

See ya.

 

Sunt certificati TUV si Metabond si DL.

 

Astept sa imi dai detalii daca le stii.

 

Nu gasesc nimic pe net... foarte ciudat...sau nu.

Link to comment
Share on other sites

TUV ca si certificare este asemanator ISO. Nu certifica produsul...ci procesul. Nu de mult cineva spunea ca poti declara ca faci colaci de salvare din ciment...vei fi certificat pentru asta si nu pentru cat de util este acel colac cand ti-l arunca salvamarul....Cam asta este.

Daca se spunea ca Duralube sau Metabond au proces sub ISO TS 16949 mai mergea.....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Incepem sa venim de acasa.

 

Ok, nu inseamna mare lucru, insa la marea masa ia ochiu' si scoate fraieru banii.

 

Tot astept sa vad acel certificat TUV. Daca nemtii imi confirma ca nu este... uite cum ii dau eu in judecata pt. inselaciune...

Link to comment
Share on other sites

Incepem sa venim de acasa.

 

Ok, nu inseamna mare lucru, insa la marea masa ia ochiu' si scoate fraieru banii.

 

Tot astept sa vad acel certificat TUV. Daca nemtii imi confirma ca nu este... uite cum ii dau eu in judecata pt. inselaciune...

 

Nu stiu daca ai sa-l vezi, dar sunt certificati TUV. Daca ai retinut, aceasta certificare se refera la procesul de fabricatie, activitatile procedurate ca sistem de management si ca proces de fabricatie...Nu are nimic de-a face cu calitatea sau performantele produsului. Crede-ma ca stiu ce spun.

In fila ce o atasez se descrie sistemul care face obiectul unui audit TUV. N-ai sa gasesti pomenit nimic de auto acolo. In schimb specificatia tehnica TS 16949 dar care tine de ISO 9001 poate certifica PRODUSUL. Deci eu zic sa nu-ti mai consumi nervii si banii cu dispute vis-a-vis de TUV ca nu faci nimic. Cand cineva iti raspunde cu un link de uz general si public.....

Dar apropo...ce rau ti-a facut tie Duralube?

Link to comment
Share on other sites

Incepem sa venim de acasa.

 

Ok, nu inseamna mare lucru, insa la marea masa ia ochiu' si scoate fraieru banii.

 

Tot astept sa vad acel certificat TUV. Daca nemtii imi confirma ca nu este... uite cum ii dau eu in judecata pt. inselaciune...

 

sigur au .... nu e firma romanesca. in romania sunt doar distribuitori si 1 importator

Edited by dacian316i
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca acesti aditivi sunt eficienti, am vazut diferentele la un tip care tocmai ce isi schimbase uleiul si vroia si duralube, m-a luat cu el spre magazin aratandu-mi ce temperatura are uleiul fara aditiv si dupa ce i-a pus dura, concluzia mea e ca este eficient, uleiul statea mai rece (inseamna frecare mai putina). mie imi este teama tocmai de modificarea chimica pe care o produce la nivelul suprafetelor de contact care initial e benefica dar in timp s-ar putea sa denatureze si sa modifice in rau. cred ca daca ar fi asa cum se spune producatorii toti ar dilua aceste solutii in uleiul initial pt o rezistenta si mai mare a motoarelor..
Link to comment
Share on other sites

pai pe asta se bazeaza, ei glumesc daca e vb de glume.. despre temperatura uleiului am vazut personal, nu era o diferenta semnificativa pe indicator, dar era diferenta. eu nu sunt inginer sau chimist, dar ceva fizica si chimie mai stiu si eu <_<
Link to comment
Share on other sites

Incepem sa venim de acasa.

 

Ok, nu inseamna mare lucru, insa la marea masa ia ochiu' si scoate fraieru banii.

 

Tot astept sa vad acel certificat TUV. Daca nemtii imi confirma ca nu este... uite cum ii dau eu in judecata pt. inselaciune...

 

Nu stiu daca ai sa-l vezi, dar sunt certificati TUV. Daca ai retinut, aceasta certificare se refera la procesul de fabricatie, activitatile procedurate ca sistem de management si ca proces de fabricatie...Nu are nimic de-a face cu calitatea sau performantele produsului. Crede-ma ca stiu ce spun.

In fila ce o atasez se descrie sistemul care face obiectul unui audit TUV. N-ai sa gasesti pomenit nimic de auto acolo. In schimb specificatia tehnica TS 16949 dar care tine de ISO 9001 poate certifica PRODUSUL. Deci eu zic sa nu-ti mai consumi nervii si banii cu dispute vis-a-vis de TUV ca nu faci nimic. Cand cineva iti raspunde cu un link de uz general si public.....

Dar apropo...ce rau ti-a facut tie Duralube?

 

Din moment ce spui ca ai certificate, e normal sa le si arati. Corect?

 

Sun perfect de acord cu tot ceea ce spui, insa vreau sa vad certificatul, fisa tehnica si fisa de securitate. Sunt documente conform legislatiei. Sunt documente fara de care un astfel de produs nu are ce cauta pe piata.

 

Pe unele site-uri se face referire si la un Tuner german care ar fi testat produsele. I-am intrebat direct si astept raspuns. Nu cred ca TUV si acest tuner ar fi foarte incantati sa afle ca le sunt folosite numele ca si referinta.

 

Conform codului penal asta se numeste inselaciune in Romania.

 

Nu mi-au facut niciun rau produsele astea minunate. Pt. ca nu le cumpar. Pefer sa dau un leu in plus si sa iau un ulei foarte bun pe specificatiile masinii.

 

De ce ma enervez? Pt. ca ma lovesc in fiecare zi de asa zise produse minune, exemplul cel mai bun fiind spuma activa din spalatorii. Pentru ca platesc sume importante catre diverse autoritati ca sa am documentatia produselor in regula, pentru ca platesc sume importante pentru mediu, pentru avize etc. Si ma enervez ca inca suntem luati de fraieri de diversi neica nimeni.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A incercat cineva uleiul de la Metabond? stiti cum se comporta, daca merita, acum am Castrol 10W40, credeti ca merita sa-l schim cu cel de la Metabond? http://www.eco-metabond.com/index_files/me...dSpeed10w40.htm aici am gasit o prezentare stiu ca pe partea de aditivi sunt foarte buni.

Eu am incercat aditivul de ulei pe o dacie care consuma 1l ulei la 800km si singurele inbunatatiri au fost o presiune la ulei mai buna si nu am reusit sa fierb motorul niciodata in 60000km cit am facut cu ea de atunci. Acum consuma 2l ulei la 1000km daca mergi la 120km/h si compresie foarte scazuta (o ia la vale si daca e in marsarier). Nu as incerca pe bmw tratamentul decat daca ajung la acelasi consum de ulei si n-am bani sa schimb motorul.

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu folosesc aditivi, pt ca imi este teama de efectul lor pe termen lung, pe termen scurt sunt sigur ca sunt buni... despre ulei nu stiu de ce as alege metabond in defavoarea mobil 1 care mi se pare excelent pana acum
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu folosesc aditivi, pt ca imi este teama de efectul lor pe termen lung, pe termen scurt sunt sigur ca sunt buni... despre ulei nu stiu de ce as alege metabond in defavoarea mobil 1 care mi se pare excelent pana acum

 

salut,

 

depinde de specificatii. uleiul e bun si nu mi-a facut pana acum pb. PLus ca nu e ulei metabond e ELF sub brand metabond.

 

 

dacian

Link to comment
Share on other sites

depinde de specificatii. uleiul e bun si nu mi-a facut pana acum pb. PLus ca nu e ulei metabond e ELF sub brand metabond.

 

 

dacian

 

Este sigura informatia?

 

Ca uleiul e Elf? Da!

 

In speta, Metabond sunt doar produsele speciale ( tratament motor, aditivi carburanti ). Prin produs special se intelege formula sa. Insa uleiul este ELF si tratat intr-o anumita proportie cu formula metabond ceea ce il face mult mai competitiv. Toate produsele au specificatii tehnice, garantie si sunt aprobate de catre producatorii auto. Prin aceste produse accesibile oamenilor si totodata benefice autorismului ofera si o oportunitate de afacere persoanelor care doresc sa promoveze astfel de produse. Pana in prezent personal am utilizat aceste produse pe urmatoarele auto :

 

- BMW 316i, 1995 - Ulei, aditiv benzina, tratament motor, ulei cutie de viteza

- Dacia Super Nova, - fara cutie

- Solenza - fara cutie

- 206 = ulei si tratament

 

 

Nu am avut nici un fel de problema cu cele 3 masini. Dat fiind faptul ca am 3 auto in familie pot spune ca am redus si ceva si banii deoarece produsele sunt mai ieftine, mi-am protejat motorul pe o perioada de timp.

 

Sunt multe posturi pe forumurile auto de specialitate in care se spun lucruri nu foarte bune despre produsele metabond ... Daca ne gandim ca punem un produs in masina noastra si nimeni nu ofera garantie aici se ofera <_< Daca sa spunem ca din motive bine stabilite produsele metabond afecteaza masina se poate acoperi prin asigurare. Pana acum nu am auzi sau nu am vazut un post pe internet in care cineva se plange de un produs metabond. E mult de povestit despre produsele metabond pe care eu sincer le folosesc si le recomand fiecaruia dintre voi ...

 

Dacian

Link to comment
Share on other sites

E mult de povestit despre produsele metabond pe care eu sincer le folosesc si le recomand fiecaruia dintre voi ...

 

Dacian

 

Pai despre asta este topicul, daca ai mai multe informatii...

Eu folosesc deocamdata DL, nu sunt inca convins ca Metabond este mult mai bun.

Link to comment
Share on other sites

@dacian316 : Daca nu ai fi vanzator de meabont, poate spusele tare ar putea fi considerate ca o experienta personala ce poate fi luata in considerare. Asa insa sunt doar vorbe-n vant.
Link to comment
Share on other sites

E mult de povestit despre produsele metabond pe care eu sincer le folosesc si le recomand fiecaruia dintre voi ...

 

Dacian

 

Pai despre asta este topicul, daca ai mai multe informatii...

Eu folosesc deocamdata DL, nu sunt inca convins ca Metabond este mult mai bun.

 

"Stiati ca, 25% din energia lumii se pierde prin frecare?

 

Incredibil, in fiecare moment creste cantitatea de energie folosita si implicit creste si cantitatea de energie ce se pierde.

 

Ce putem face?

 

Sa scadem frecarea!

 

Acest lucru a inceput sa motiveze cercetatorii lumii intregi inca din anii 1950. Atunci au conceput prima generatie a solutiilor pentru reducerea frecarii prin care au obtinut un strat cu depunere pe metale foarte netede.

 

A doua generatie au fost aditivii de ulei.

 

A treia generatie este alcatuita de produsele METABOND - un produs, care datorita proprietatilor sale exceptionale innobileaza suprafetele metalice in contact, expuse frecarii, dar nu modifica calitatea fizico-chimica a uleiului. Deci nu este un aditiv, ci un produs total nou, ceea ce numim: innobilator de suprafete. METABOND sub presiune si temperatura intra in reactie chimica cu metalele si innobileaza suprafetele acestora. Datorita duritatii si netezimii sale acest strat protejeaza suprafata metalelor impotriva deteriorarii chiar si in conditii de solicitare extrema. Asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere. Suprafetele in contact datorita netezimii lor se pot separa usor cu ajutorul unui film omogen si va scadea considerabil frecarea intre aceste suprafete. Calitatile sale ecologice sunt probate de foarte multe teste."

 

Mai sus este specificat de unde a plecat ideea si ce sunt produsele Metabond. Asa cum se specifica in citatul de mai sus ele actioneaza molecular la nivelul componentelor.

 

Ce inseamna sa imi tratez masina cu astfel de produse ?

 

In primul rand beneficiezi de preturi mult mai bune decat cele de pe piata si primesti un produs cel putin egal celor cu renume.

Perioada de viata a masinii creste; implicit scade uzura

... si alte avantaje !

 

Ce inseamna un tratament complet ?

 

Pai cine tine la masina sa incepe asa :

 

1. Inainte de a se schimba uleiul se foloseste un produs de spalare a motorului. Cred ca toti fac acest lucru cu alte produse sau traditional.

2. Folosim un ulei; nu neaparat metabond. Daca specificatiile masinii cere un ulei iar uleiurile metabond nu acopera standardele vom folosi un alt ulei.

3. Dupa o perioada de timp ... tratam motorul cu tratamentul adecvat si asociat masinii in functie de vechime, motorizare, consum ulei.

4. Pentru a se face un trtament complet se pune si aditiv pentru carburant.

 

Aceste sunt produsele principale 1

 

Pe langa cele de mai sus mai puteti pune : ulei de transmisie, tratament cutie de viteaza, vaseline speciale.

 

In timp o sa vedeti ca aceste produse vor scoate la suprafata si rezultatele.

 

Cum am vazut eu rezultatele ?

 

- presiune si temperatura mult mai scazuta

- nivel de zgomot la motor

- reducerea fumului cat si a mirosului ... eu am euro 2

- daca a fost necesar sa fac 3 schimburi de ulei cu uleiurile traditionale cu metabond am facut 2. nu recomand acest lucru persoanelor care nu discuta inainte cu un specialist. Aici am facut reducere de bani.

- cand mi-am adus masina din germania intra foarte greu in viteza. Am pus ulei metabond cu tratament si acum merge perfect

- usile le-am dat cu spray; se inchid mai bine si mult mai usor

- folosesc lichid pentru parbiriz tot metabond

- cand merg la service imi cumpar propria vaselina

 

si multe alte experiente placute !

 

dacian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.