Jump to content

Ulei Metabond


nailbombmax

Recommended Posts

@dacian316 : Daca nu ai fi vanzator de meabont, poate spusele tare ar putea fi considerate ca o experienta personala ce poate fi luata in considerare. Asa insa sunt doar vorbe-n vant.

 

Paul, Nu sunt vanzator ci colaborator si este o mare diferenta. Pentru a putea folosi produsele intai trebuie sa le cumperi apoi ca sa le recomanzi trebuie sa fi multumit.

Eu doar am spus experientele mele despre produsele metabond. Ai vazut ca v-am spus eu sa cumparati?

 

In momentul in care am mi-am cumparat masina am intrat pe un forum bmw ... nu imi aduc aminte daca tot pe acesta si am deschis un post "ce ulei sa folosesc la masina". Din vorba`n vorba am ajuns la metabond. Apoi au inceput certurile :

"ca daca iti pui se strica, ca sa vezi ca nu e buna, ca o fi ca o suci" <_< Le-am zis utilizatorilor ca o sa merg si imi cumpar tot ce pot si bag in masina sa vedem daca bubuie ceva. Pana in prezent nu s-a intamplat nimic, iar masina merge mult mai bine ca la inceput. Ba mai mult, cand am facut RAR-ul a trecut la NOXE :)

 

dacian

Link to comment
Share on other sites

@dacian : ce sa zic, trage-ti sufletul un pic dupa ce ai recitat obisnuita poezie fara semnificatie <_<.

 

Paul, Nu sunt vanzator ci colaborator si este o mare diferenta.

Am inteles, la fel cum metabontul innobileaza suprafetele, la fel si tu, nu vinzi produse metabont ci le colaborezi :).

 

Pana in prezent nu s-a intamplat nimic, iar masina merge mult mai bine ca la inceput. Ba mai mult, cand am facut RAR-ul a trecut la NOXE :bashwall:

Pai argumente de astea aduci : ai pus metebont si nu s-a stricat nimic???

Link to comment
Share on other sites

@dacian : ce sa zic, trage-ti sufletul un pic dupa ce ai recitat obisnuita poezie fara semnificatie <_<.

 

Paul, Nu sunt vanzator ci colaborator si este o mare diferenta.

Am inteles, la fel cum metabontul innobileaza suprafetele, la fel si tu, nu vinzi produse metabont ci le colaborezi :).

 

 

Sincer nu inteleg aluzia... fi mai transparent!

 

dacian

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu inteleg aluzia... fi mai transparent!

Era o referire directa la faptul ca aiureala asta cu innobileaza suprafetele e o chestie inventata ca sa ameteasca credulii.

Daca se spunea ca imbunatateste ceva s-ar fi putut pune intrebarea : ce imbunatateste si cu cat. Dar asa ce sa mai zici ? Innobileaza suprafata cu inca 3 nobili <_< .

Sa fim seriosi, e doar o aiureala.

Link to comment
Share on other sites

Incepem sa venim de acasa.

 

Ok, nu inseamna mare lucru, insa la marea masa ia ochiu' si scoate fraieru banii.

 

Tot astept sa vad acel certificat TUV. Daca nemtii imi confirma ca nu este... uite cum ii dau eu in judecata pt. inselaciune...

 

sigur au .... nu e firma romanesca. in romania sunt doar distribuitori si 1 importator

 

 

nici eu nu folosesc aditivi, pt ca imi este teama de efectul lor pe termen lung, pe termen scurt sunt sigur ca sunt buni... despre ulei nu stiu de ce as alege metabond in defavoarea mobil 1 care mi se pare excelent pana acum

 

salut,

 

depinde de specificatii. uleiul e bun si nu mi-a facut pana acum pb. PLus ca nu e ulei metabond e ELF sub brand metabond.

 

 

dacian

 

 

@dacian316 : Daca nu ai fi vanzator de meabont, poate spusele tare ar putea fi considerate ca o experienta personala ce poate fi luata in considerare. Asa insa sunt doar vorbe-n vant.

 

Paul, Nu sunt vanzator ci colaborator si este o mare diferenta. Pentru a putea folosi produsele intai trebuie sa le cumperi apoi ca sa le recomanzi trebuie sa fi multumit.

Eu doar am spus experientele mele despre produsele metabond. Ai vazut ca v-am spus eu sa cumparati?

 

In momentul in care am mi-am cumparat masina am intrat pe un forum bmw ... nu imi aduc aminte daca tot pe acesta si am deschis un post "ce ulei sa folosesc la masina". Din vorba`n vorba am ajuns la metabond. Apoi au inceput certurile :

"ca daca iti pui se strica, ca sa vezi ca nu e buna, ca o fi ca o suci" <_< Le-am zis utilizatorilor ca o sa merg si imi cumpar tot ce pot si bag in masina sa vedem daca bubuie ceva. Pana in prezent nu s-a intamplat nimic, iar masina merge mult mai bine ca la inceput. Ba mai mult, cand am facut RAR-ul a trecut la NOXE :)

 

dacian

 

Am urmarit cu mare interes disertatia.

 

Am rugamintea ca in calitate de colaborator sa postati certificatul TUV, fisa tehnica a produselor, fisele tehnice de securitate (MSDS) si confirmarea tunerului german LOTEC vis a vis de testele efectuate de ei.

 

As dori totdata o certificare a provenientei ELF. O sa solicit si celor de la ELF detalii.

 

Astept, Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu merg pe premiza, crede si nu intreba.

Nu ma risc deocamdata la Metabond.Inca.

Cei de la BMW am inteles ca au in teste 2 motoare N54 si doua N52K cu ulei aditivat cu Dura Lube.

Pana acum am inteles ca testele dau rezultate remarcabile.Puterea a crescut un pic, zgomotul motorului este mai scazut, consumul a scazut,...astept rezultatul final.

Link to comment
Share on other sites

Incepem sa venim de acasa.

 

Ok, nu inseamna mare lucru, insa la marea masa ia ochiu' si scoate fraieru banii.

 

Tot astept sa vad acel certificat TUV. Daca nemtii imi confirma ca nu este... uite cum ii dau eu in judecata pt. inselaciune...

 

sigur au .... nu e firma romanesca. in romania sunt doar distribuitori si 1 importator

 

 

nici eu nu folosesc aditivi, pt ca imi este teama de efectul lor pe termen lung, pe termen scurt sunt sigur ca sunt buni... despre ulei nu stiu de ce as alege metabond in defavoarea mobil 1 care mi se pare excelent pana acum

 

salut,

 

depinde de specificatii. uleiul e bun si nu mi-a facut pana acum pb. PLus ca nu e ulei metabond e ELF sub brand metabond.

 

 

dacian

 

 

@dacian316 : Daca nu ai fi vanzator de meabont, poate spusele tare ar putea fi considerate ca o experienta personala ce poate fi luata in considerare. Asa insa sunt doar vorbe-n vant.

 

Paul, Nu sunt vanzator ci colaborator si este o mare diferenta. Pentru a putea folosi produsele intai trebuie sa le cumperi apoi ca sa le recomanzi trebuie sa fi multumit.

Eu doar am spus experientele mele despre produsele metabond. Ai vazut ca v-am spus eu sa cumparati?

 

In momentul in care am mi-am cumparat masina am intrat pe un forum bmw ... nu imi aduc aminte daca tot pe acesta si am deschis un post "ce ulei sa folosesc la masina". Din vorba`n vorba am ajuns la metabond. Apoi au inceput certurile :

"ca daca iti pui se strica, ca sa vezi ca nu e buna, ca o fi ca o suci" <_< Le-am zis utilizatorilor ca o sa merg si imi cumpar tot ce pot si bag in masina sa vedem daca bubuie ceva. Pana in prezent nu s-a intamplat nimic, iar masina merge mult mai bine ca la inceput. Ba mai mult, cand am facut RAR-ul a trecut la NOXE :)

 

dacian

 

Am urmarit cu mare interes disertatia.

 

Am rugamintea ca in calitate de colaborator sa postati certificatul TUV, fisa tehnica a produselor, fisele tehnice de securitate (MSDS) si confirmarea tunerului german LOTEC vis a vis de testele efectuate de ei.

 

As dori totdata o certificare a provenientei ELF. O sa solicit si celor de la ELF detalii.

 

Astept, Multumesc.

 

Eu propun ca dvs sa va procurati aceste info direct la de importator. Sigur o sa va raspunda la orice tip de intrebare si totodata daca sunteti interesat de un anumit produs o sa va puna la dispozitie materialele solicitate. Eu ma gandesc asa ... Prin import cum ar putea ajunge un produs pe piata fara aceste documente esentiale si cum cineva ar implica o terta firma daca nu are legatura cu ea ? Reteaua Metabond e mult prea mare iar produsele sunt foarte bune pentru a face lucuri "necastigatoare". Pentru a va usora cercetarile puteti incepe de aici site importator

 

Toate produsele au :

 

- certificate de conformitate

- certificat de calitate

- fise de securitate

- garantie

 

Produsele ( uleiurile ) sunt fabricate de firma TOTAL BELGIUM, Belgia care rĂŁspunde Âşi garanteazĂŁ pentru produsele fabricate.

 

In cazul produselor metabond ele sunt :

 

Denumirea firmei producĂŁtoare: METABOND Molekular-Technik GmbH

Gesellschaft fßr Oberflächenveredlung mbH

D-63225-LANGEN Am Bergfried 3.

Tel: 061 03/2 32 57

Fax: 061 03/2 85 15

 

Denumirea firmei distribuitoare: METABOND MagyarorszĂĄg Kft.

H-9030 GyĂľr, CsonkaĂŠr u. 5.

Tel/Fax: 96/518260

 

Denumirea firmei importatoare: S.C. METABOND ROMANIA S.R.L.

 

dacian

Edited by dacian316i
Link to comment
Share on other sites

Ca o observatie, la prezentarea la care am asistat, omul a spus clar ca uleiurile metabond sunt niste uleiuri absolut normale, fara nici un adaos din aditivii metabond.

 

Salut,

 

Vin si cu formula metabond dar in cantitate foarte mica. Din punctul meu nesemnificativ. Daca vrei sa beneficiezi de rezultate bune este necesar sa folosesti produse metabond. DA intradevar sunt uleiuri normale, calitative si cu toate certificarile. Eu personal am incredere mai mult intr-un bidon de metabond decat un bidon de ulei cumparat de la un magazin de specialitate. De ce? Daca pun metabond ulei stiu sigur ca pun ceva de calitate conform specificatiilor.

 

Orice persoana cand pune ulei se uita la specificatii. Daca uleiul corespunde ii pui. Specificatia nu este data de cel care produce uleiul . Specificatia este data in urma unor aprobari venite din partea producatorilor auto. Exista un model de ulei care este BMW long LIFE. Cine a zis asta ? Metabond?.... nu.... BMw a zis.

 

Dacian

Link to comment
Share on other sites

intru si eu in aceasta tema controversata spunand ca acesti "aditivi" din cunostintele mele au fost initial cercetati de serviciile militare, spun asta ca unchiul meu (inginer in aviatia militara) stia de aceste produse inainte ca ele sa apara pe piata din romania, el sustine ca formula lor e brevetata in armata, si ca sunt folosite si in prezent de serviciile militare SUA, Rusia poate si altele. cat despre felul in care ele interactioneaza cu suprafetele presupun ca prin intermediul moleculelor polare care sunt atrase pe metalele din motor care se incarca electric prin frecare(la fel ca experimentul cu rigla frecata de materiale din bumbac).
Link to comment
Share on other sites

intru si eu in aceasta tema controversata spunand ca acesti "aditivi" din cunostintele mele au fost initial cercetati de serviciile militare, spun asta ca unchiul meu (inginer in aviatia militara) stia de aceste produse inainte ca ele sa apara pe piata din romania, el sustine ca formula lor e brevetata in armata, si ca sunt folosite si in prezent de serviciile militare SUA, Rusia poate si altele. cat despre felul in care ele interactioneaza cu suprafetele presupun ca prin intermediul moleculelor polare care sunt atrase pe metalele din motor care se incarca electric prin frecare(la fel ca experimentul cu rigla frecata de materiale din bumbac).

 

 

De unde apare?

 

A fost conceput ĂŽn laboratoarele NATO, dupa care ĂŽn 1991 a fost preluat de firma METABOND MOLEKULAR-TECHNIK GmbH din LANGEN, GERMANIA.

 

 

Dacian, ce parere ai despre Dura Lube?O parere obiectiva daca se poate.

 

Obiect nu ma pot pronunta pentru ca nu am folosit. Doar ce cred este din ce am citit pe internet.

 

Este totusi un produs concurent cu Metabond.De ce ar fi mai bun Metabond-ul?

 

Din cate am citit si asa cum inteleg eu diferentele intre cele 2 produse ar fi urmatoarele

 

DuraLube este un produs care se combina cu uleiul si ii modifica proprietatile iar dupa schimbarea uleiului nu lasa nici o urma.

Metabond este un produs care actioneaza la nivel de suprafata a pieselor ( generatia 3 ) cu care interactioneaza si le ajuta sa se distruga in timp. Dupa schimbarea uleiului beneficiile raman in motor. Din aceasta cauza nu se pune tratament obligatoriu la fiecare schimb de ulei. Inca o data nu ma pot pronunta in privinta produslui DuraLube deoarece nu vreau sa fac nici un fel de afirmatie negativa si nefondata. Daca cineva ne poate ajuta cu info pro si contra poate oricand sa posteze info pe forum.

 

cum functioneaza ?

 

Sub forma de ulei se va adãuga În proporÞie de 5% la uleiul proaspãt. Prin structura sa excepÞionalã lucreazã direct cu suprafaÞa metalelor aflate În frecare: intrând În adâncime de o molecula (câÞiva microni) Înnobileazã metalul propriu modificând structura iniÞialã. Astfel se formeazã o suprafaÞã foarte netedã ºi foarte durã creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei. Foarte important: NU MODIFICà toleranÞa motoarelor, nu se depune nimic pe suprafaÞa cãmãºii, a pistonului, etc. de aceea este recomandat ºi la motoarele noi sau care sunt Într-o stare foarte bunã. ExcepÞia sunt METABOND GOLD care poate fi folosit atât la motoare noi cât ºi uzate reducând substanÞial noxele ºi nivelul de zgomot ºi METABOND OLD SPEZIAL destinat pentru motoare foarte uzate, conÞin METABOND C ºi policeramicã MKG care se depune În gãurile de uzurã unde este nevoie de depuneri, unde nu existã uzurã (de ex. partea superioarã a cãmãºii) lucreazã ca celelalte produse METABOND. Nu este aditiv de ulei, nu modificã structura fizico-chimicã a uleiurilor, acestea au rolul de a transporta pâna la metal.

 

dacian

Link to comment
Share on other sites

"Exista si o asigurare internationala, atunci cand un sistem se trateaza conform instructiunilor cu METABOND si in timpul functionarii se produc pagube, firma de asigurari plateste pana la 22.000 EURO(douazeci si doua mii euro). "

 

Interesant.

 

 

: intrând În adâncime de o molecula (câÞiva microni) Înnobileazã metalul propriu modificând structura iniÞialã. Astfel se formeazã o suprafaÞã foarte netedã ºi foarte durã creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.

 

Adica este un fel de pasivare?

Link to comment
Share on other sites

"Exista si o asigurare internationala, atunci cand un sistem se trateaza conform instructiunilor cu METABOND si in timpul functionarii se produc pagube, firma de asigurari plateste pana la 22.000 EURO(douazeci si doua mii euro). "

 

Interesant.

 

 

: intrând În adâncime de o molecula (câÞiva microni) Înnobileazã metalul propriu modificând structura iniÞialã. Astfel se formeazã o suprafaÞã foarte netedã ºi foarte durã creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.

 

Adica este un fel de pasivare?

 

Asa am spus si eu la momentul respectiv. Pana la urma daca se intampla ceva din cauza acestor produse raportat la valoarea bmw-ului mei sigur reusesc sa il repar cu banii dupa asigurare <_< Plus ca ce m-a determinat sa folosesc aceste produse a fost urmatoarea intamplare. Sincer mi-a dorit foarte mult aceasta masina si pot spune ca m-am atasat foarte mult de ea. Pentru ca imi doresc ce e mai bine pentru ea la momentul achizitionarii ca orice om m-am gandit sa imi fac schimbul de ulei ... asa ca m-am dus la un centru sa vorbesc despre pretul uleiului ( inca nu luasem decizia sa pun metabond ) programare. In timp ce asteptam era un jeep care ii facea schimbul de ulei ( masina noua si cred ca valora peste 20.000 euro ) .... la un moment dat posesorul auto scoate din masina un flacon de tratament metabond pe care il da mecanicului sa il puna in motor. Atunci am zis ... pai daca omul acesta pune in masina lui eu de ce sa nu pun intr-o masina mai ieftina de 5 ori ? Stiu ca va ganditi ca daca omul respectiv e nebun de ce sa fac si eu acest lucru ? uite asa am gandit pe moment .... imediat am plecat de la service si m-am dus sa imi comand uleiul si tratamentele. Ulterior m-am dus din nou sa vb cat ma costa sa il schimb cu uleiul meu ? Mi-a zis o suma destul de mare pentru ca nu am luat ulei de la ei .... asa ca mi-am cumparat cheie si intr-un weekend am facut eu schimbul si mi-a tratat si masina :)

 

Dacian

 

"Exista si o asigurare internationala, atunci cand un sistem se trateaza conform instructiunilor cu METABOND si in timpul functionarii se produc pagube, firma de asigurari plateste pana la 22.000 EURO(douazeci si doua mii euro). "

 

Interesant.

 

 

: intrând În adâncime de o molecula (câÞiva microni) Înnobileazã metalul propriu modificând structura iniÞialã. Astfel se formeazã o suprafaÞã foarte netedã ºi foarte durã creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.

 

Adica este un fel de pasivare?

 

 

Ai vazut mana la un batran ? Ce face isi da cu crema sa nu ii crape ! Sau o femeie isi trateaza fata de riduri ca sa arate mai bine.

Exact asa sunt si tratamentele metabond.

 

"Exista si o asigurare internationala, atunci cand un sistem se trateaza conform instructiunilor cu METABOND si in timpul functionarii se produc pagube, firma de asigurari plateste pana la 22.000 EURO(douazeci si doua mii euro). "

 

Interesant.

 

 

: intrând În adâncime de o molecula (câÞiva microni) Înnobileazã metalul propriu modificând structura iniÞialã. Astfel se formeazã o suprafaÞã foarte netedã ºi foarte durã creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.

 

Adica este un fel de pasivare?

 

 

Ai vazut mana la un batran ? Ce face isi da cu crema sa nu ii crape ! Sau o femeie isi trateaza fata de riduri ca sa arate mai bine.

Exact asa sunt si tratamentele metabond.

Link to comment
Share on other sites

In timp ce asteptam era un jeep care ii facea schimbul de ulei ( masina noua si cred ca valora peste 20.000 euro ) .... la un moment dat posesorul auto scoate din masina un flacon de tratament metabond pe care il da mecanicului sa il puna in motor.

 

Incredibil.post-66-1244581860.gif

Link to comment
Share on other sites

din cunostintele mele [...]

presupun ca prin intermediul moleculelor polare care sunt atrase pe metalele din motor care se incarca electric prin frecare(la fel ca experimentul cu rigla frecata de materiale din bumbac).

<_< . De unde ai scos aceste explicatii fantasmagorice?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.