Jump to content

Ulei Metabond


nailbombmax

Recommended Posts

Te referi la uleiul vandut de Metabont.Am crezut ca este vorba de tratament.Nu cred ca tratamentul este aprobat de cei de la BMW.Cand ajung prima oara la service o sa intreb.

Am inteles ca Ferrari foloseste asa ceva, in fabrica.Este ceva zic eu, lasa de gandit.post-66-1244852368.gif

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Asta e foarte tare. Unde e faza cu apa? Doamne...si credeam ca am avut o zi nasoala... <_<

Uite aici :

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=492640

 

Povestea asta cu metabontul si dura liube se repeta periodic pe forum :). Din cand in cand apare cate un colaborator care ĂŽi ia pe toti drept naivi si incearca sa vanda gogosi. Acum e al 3-lea val ...

 

Probabil se referea la amestecul de alcool, apa si benzina care duce la reducerea consumului de benzina.

Aditivii sunt pentru prelungirea vietii motorului, apa+alcoolul pentru consumul scazut.

 

 

ps

 

Vad ca se foloseste tot mai mult benzina E85.Sunt curios daca se va extinde fenomenul.BMW-ul se pare ca nu gaseste profitabil acest tip de combustibil.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu tin partea nimanui in discutie dar amandoi aveti dreptate :

1. de ce se bagi altceva decat ceilalti? corect motorul s-a obisnuit cu un tip de ulei , daca Castrolul e Made Germany de ce sa risti mai ales cand diferenta de rpet nu este asa insemnata.

2. eugen are dreptate producatori de uleiuri recicleaza uleiul in trateaza si apoi il imbuteliaza, de exemplu uleiul Castrol Made in Turcia este in 80% din cazuri din ulei reciclat.

3.Eu sunt pus in alta situatie. eu vand pe piata un ulei grecesc mai mult industrial mai putin ulei de motor. pana acum am bagat numai Castrol DAR dand ulei in stanga si in dreapta (ulei de motor) unul din clienti care baga in motor si in ATV mi-a spus ca motorul s-a schimbat in zgomot si putere nu l-am crezut pana cand anul asta folosind uleiul a iesit pe locul 2 la o competitie de ATV la care de 5 ani nu s-a clasat in primi 10 cu acelasi ATV.

Sa bag si eu? Uleiul se numeste Cyclon .

Link to comment
Share on other sites

motorul s-a schimbat in zgomot si putere nu l-am crezut pana cand anul asta folosind uleiul a iesit pe locul 2 la o competitie de ATV la care de 5 ani nu s-a clasat in primi 10 cu acelasi ATV.

Sa bag si eu? Uleiul se numeste Cyclon .

 

Intentionezi sa concurezi ?

Este un ulei grecesc (am vazut pe google), si nu vad de ce nu ar merita incercat.

Grecii au o veche traditie ca producatori de uleiuri si prelucrarea petrolului in general. Avem aici colegi care iti pot procura convenabil piese in cazul in care vei avea nevoie. Combinat cu Metabond, ai sa reduci riscurile de gripare, ai sa reduci noxele si dramatic uzura si ai sa si prelungesti durata de viata a motorului. trebuie verificate specificatiile sa vezi daca se recomanda combinarea, desi nu vad de ce nu.

bafta, si tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

F1 RACING FULLY SYNTHETIC

F1 RACING este un ulei de motor complet sintetic, care ofera performanta optima tuturor autovehiculelor, furgonetelor sau camioanelor de tonaj mic moderne cu motor pe benzina si diesel. Produs din uleiuri de baza sintetice de inalta calitate, cu un sistem avansat de aditivi. Este recomandat in special pentru motoarele turbo de inalta performanta pe benzina si diesel, prevazute cu sisteme automatizate de injectie cu mai multe supape. API: SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW/AUDI 502 00/505 00, MB 229.3 & 229.1, BMW Longlife – 98, GM-LL-B-025, PORSCHE, PSA E&D, JASO “SG” 5W40

 

 

 

 

 

 

F1 SYNTHETIC TECHNOLOGY

Uleiuri de motor 100% sintetice de inalta performanta, produse din uleiuri de baza sintetice de inlata calitate si aditivi de ultima tehnologie ce asigura protectie perfecta impotriva uzurii, control excelent al depuneruilor si lubrifierea corecta la temperaturi inalte sau scazute. Sunt recomandate tuturor motoarelor diesel si in patru timpi, turbo, cu supape, camioane de tonaj mic si alte echipamente mobile si statice. Ofera durabilitate si capacitate de drenare indelungata. Depasesc cele mai inalte specificatii. API: SL/CF, ACEA: A3/B3/B4, VW/AUDI 501 01/505 00, MB 229.1 PSA E&D, JASO “SG” 10W40

 

 

15W40

 

 

15W50

Link to comment
Share on other sites

in ziua de astazi la felul cum evolueaza industria auto, s-a ajuns la necesitatea aditivarii tuturor uleiurilor, deci uleiurile sunt aditivate la maximum posibil. exista niste standarde internationale pe care fiecare producator trebuie sa le respecte cind scoate un ulei din fabrica. specificatiile uleiurilor sunt trecute de obicei pe eticheta de pe bidonul repsectiv, dar trebuie sa stim si sa le descifram.

 

ce vroiam eu sa spun cu uleiuri de prima rafinare? in Europa de EST, o mare parte din uleiuri sunt reciclate chiar de catre producatori. cum adica? se colecteaza uleirile vechi uzate si printr-un proces tehnologic se separa impuritatile(gume, span, etc) iar apoi se recicleaza.

mai mult, nu stiu daca ati citit prin presa cu un an in urma, au fost descoperiti si fabricanti de uleiuri false pe piata din Romania, prin subsoluri si alte locuri dubioase unde se imbuteliau diferite uleiuri de marca care de fapt erau false.

Link to comment
Share on other sites

Daca vorbim despre Metabond, eu va recomand doar Metabond "Gold" ca si aditiv pentru ulei(pt motoare putin uzate 40k-->), daca motorul a inceput sa "pape" ulei va recomand "Old Special". Ca aditiv pentru motorina "Megasel", iar pentru benzina "Megalene". Ca si "colaborator" al Metabond <_< va mai pot recomanda vaselina Metabond, atat cea solida cat si cea lichida, despre ulei nu prea stiu ce sa zic, eu nu l-as recomanda la BMW si nici la alte marci. Aditivii lor, atat cei pt motor cat si cei pt carburant sunt buni, este clar ca niciun fabricant de ulei nu-l va recomanda cu atat mai putin vreo Reprezentanta BMW. Folositi cu incredere, mai ales cei cu motoare diesel, 20 ml/plin de motorina de Metabond Megasel, dupa cateva repetari veti simti diferenta. Pentru BMW eu cred ca cel mai bun ulei este cel recomandat de fabricant, Castrol. Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Unele motoare diesel papa ulei din nascare asa ca nu e ceva deosebit am un prieten are un FIAT si i-au spus la fiecare 10 000 km sa completeze cu 200-300ml , fiti atenti ce nebuni sunt cei de la fiat fac schimbul la 30 000 km folosesc ulei SELENIA , da-l incolo cat de bun sa fie un ulei dupa o perioada de timp sau un nr de km isi pierde proprietatile. Prietenul meu la 10000 face el schimbul caci nu-si dau seama aia.
Link to comment
Share on other sites

Hm, am mai citit printre picaturi si alte post-uri din acest topic, este normal ca unii dintre noi sa nu creada atat timp cat nu au folosit. Eu folosesc Metabond, Megasel pt motorina si Gold ca si aditiv pt ulei, nu va ganditi ca cei de la Metabond au reusit sa reduca valoarea fortei de frecare la 0 sau ca au inventat un perpetuum mobile, dar au cateva produse foarte bune. Pe flacoanele de Metabond Megasel, Megalene, M, Gold, Old Special si pe cele de vaselina scrie Made in Germany, nu neaparat ca daca sunt facute in Germania reprezinta si o garantie de necontestat, dar spunea cineva ca sunt facute in HU. Tinand cont ca suntem pe un forum BMW si vorbim strict de BMW, eu ca si ulei nu folosesc altceva decat CASTROL 0W40 sau 5W30 si chiar daca il aditivez cu Metabond Gold, nu-l tin in motor mai mult de 14-15k de km. Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Corect. Sa ramanem doar la ulei. Pentru metatont si alte zemuri minune exista deja alte topicuri.

 

Revenind la ulei, acesta este produs in Belgia si impachetat de ei, dupa cum apare pe site-ul din ungaria.

 

We started packaging and distribution of engine oils deriving from a Belgian refinery owned by Total-Fina-Elf consortium known for its excellent quality, and this change gave a new impetus to our Workers both in Hungary and abroad.

Link to comment
Share on other sites

<_<

 

Daca un motor e ok, iar uzura este in parametri normali, nu inteleg care e rostul metabondului. Sincer.

Cred ca tine de faptul ca suntem romani, si uneori tot ce zboara se manaca, iar efectul placebo e prea "mare".

Link to comment
Share on other sites

Corect. Sa ramanem doar la ulei. Pentru metatont si alte zemuri minune exista deja alte topicuri.

 

Revenind la ulei, acesta este produs in Belgia si impachetat de ei, dupa cum apare pe site-ul din ungaria.

 

We started packaging and distribution of engine oils deriving from a Belgian refinery owned by Total-Fina-Elf consortium known for its excellent quality, and this change gave a new impetus to our Workers both in Hungary and abroad.

 

Nu vreti si alte pareri din gama "Metabond" ok, atunci spuneti NU uleiului pt motor Metabond, folositi Castrol la BMW! Nu cred ca se recomanda de fabricant folosirea unuei marci de ulei doar pentru ca exista un contract de exclusivitate la mijloc.

Link to comment
Share on other sites

daca fabrica a pus role INA, tacheti INA, brate Lemforder, debitmetru Bosch...crezi ca au facut-o doar "in urma unui contract de exclusivitate"?

daca producatorul iti recomanda un anumit tip de consumabile, cu care el spune ca masina se pupa bine, cu ce e altcineva mai in masura sa creada ca stie mai bine ce e bun pt masina aia?

eu, personal, raman la Castrol...sau original BMW (castrol ii si asta)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
alta intrebare- stiind formula randamentului unui motor cu ardere interna ( niu= 1-ti/t2) si stiind ca t2 este temperatura de regim, cum se face ca metabond scade consumul de benzina datorita faptului ca motorul functioneaza la temperaturi mai scazute ( prin scaderea frecarilor)?

nu este un paradox? toti constructorii moderni de auto incearca sa aduca motoarele la temperaturi cat mai mari in timp cat mai scurt pentru un randament optim, metabondul facand exact invers ( cel putin asa spune reclama).

 

Pai Bro... Nu prea inteleg cum ai ajuns tu la concluzia ca producatorii incearca sa aduca motoarele la temperaturi cat mai mari in timp cat mai scurt pentru un randament optim... Pai daca nu ai racire se duce dracu 'motoru'...

 

Poti aduce instant motorul la standarde ne mai vazute spargand radiatorul...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.