Jump to content

arcuri sport?merita achizitia?


DTM

Recommended Posts

salut!

stau sa ma gandesc la ce dimensiuni sa aleg pt viitoarele arcuri:

-mai coborata pe fata??dar in cazul asta mi-e frica sa nu sparg baia de ulei...

-aceleasi dimnsiuni si pe fata si pe spate??

 

astept parerile voastre...

Link to comment
Share on other sites

salut!

stau sa ma gandesc la ce dimensiuni sa aleg pt viitoarele arcuri:

-mai coborata pe fata??dar in cazul asta mi-e frica sa nu sparg baia de ulei...

-aceleasi dimnsiuni si pe fata si pe spate??

 

astept parerile voastre...

69728[/snapback]

salut! in primul rand va trebui sa asociezi arcurile sport cu un set de amortizoare sport.

In cazul in care vei folosi amortizoarele masinii ( cele cu tija lunga ) rista sa distrugi oalele.

Din cate stiu exista si seeturi de arcuri sport concepute pentru amortizoarele normale, dar din ce am vazut rezultatele sunt nesemnificative.

Eu inainte pe ursulet am avut 60/40 si am fost super multumit ... deci eu as alege 60/40 iar in cazul in care nu vrei sa-ti faci griji pentru oale te sfatuiesc sa optezi pentru 40/20.

Apropos pe ce model vrei sa montezi arcurile?

Link to comment
Share on other sites

arcurile vreau sa le montez pe un 520i,dar telescoapele actuale sunt pe gaz,si mai am si 1 an de garantie pe ele.Am intrebat pe cineva si mi-a zis sa optez pt. 40/40 ca sa nu las greutatea masinii pe fata sa stric directia si...

desi arata mai bine mai lasata pe fata,nu vreau sa fac ceva si sa stric altele...

deci cred ca o sa optez pt 40/40mm,dar intrebarea mea este daca le pot pune cu telescoapele astea pe gaz;

se strica ceva??????

pt.mine conteaza mai mult tehnicul decat tuningul.

Link to comment
Share on other sites

arcurile vreau sa le montez pe un 520i,dar telescoapele actuale sunt pe gaz,si mai am si 1 an de garantie pe ele.Am intrebat pe cineva si mi-a zis sa optez pt. 40/40 ca sa nu las greutatea masinii pe fata sa stric directia si...

desi arata mai bine mai lasata pe fata,nu vreau sa fac ceva si sa stric altele...

deci cred ca o sa optez pt 40/40mm,dar intrebarea mea este daca le pot pune cu telescoapele astea pe gaz;

se strica ceva??????

pt.mine conteaza mai mult tehnicul decat tuningul.

69880[/snapback]

Nu conteaza pe ce sunt amortizoarele..gaz sau ulei, problema este urmatoarea : ori arcurile sunt special concepute pentru amortizoarele de serie ori iti cumperi amortizoare sport cu tija scurta...altfel apar pb.

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza pe ce sunt amortizoarele..gaz sau ulei, problema este urmatoarea : ori arcurile sunt special concepute pentru amortizoarele de serie ori iti cumperi amortizoare sport cu tija scurta...altfel apar pb.

69881[/snapback]

 

 

aha,deci nu conteaza daca sunt pe gaz sau pe ulei.suspensie cu tot am gasit la 400 euro,si arcurile astea le-am gasit la ''super-oferta''la doar 80 euro,sunt arcuri EVO,de aia m-a tentat.

deci daca le pun pe telescoapele actuale de pe masina risc sa complic lucrurile la suspensie,sau chiar sa rup ceva,am inteles.

 

daca mai ai alte sfaturi te rog sa-mi spui,ceau

Link to comment
Share on other sites

aha,deci nu conteaza daca sunt pe gaz sau pe ulei.suspensie cu tot am gasit la 400 euro,si arcurile astea le-am gasit la ''super-oferta''la doar 80 euro,sunt arcuri EVO,de aia m-a tentat.

deci daca le pun pe telescoapele actuale de pe masina risc sa complic lucrurile la suspensie,sau chiar sa rup ceva,am inteles.

 

daca mai ai alte sfaturi te rog sa-mi spui,ceau

69884[/snapback]

Eu as lua suspensia completa, fiindca asa ai garantia ca, arcurile sunt gandite pentru amortizoarele respective.

Sa inteleg ca tu vrei arcurile doar pentru 'look' ?

De arcuri EVO nu am auzit niciodata.

Eu dintre suspensiile sport pe care le-am avut iti recomand H&R, KW, BILSTEIN .

Nici cu BOGE nu m-am inteles foarte rau...dar cea mai teribila a fost combinatia intre arcuri H&R si amortizoare BILSTEIN SPORT ( 60 / 40 ) care am avut-o pe un ursulet 325 .

'Obligatoriu' vei avea nevoie si de o bara intre oale.

Link to comment
Share on other sites

Eu as lua suspensia completa, fiindca asa ai garantia ca, arcurile sunt gandite pentru amortizoarele respective.

Sa inteleg ca tu vrei arcurile doar pentru 'look' ?

De arcuri EVO nu am auzit niciodata.

Eu dintre suspensiile sport pe care le-am avut iti recomand H&R, KW, BILSTEIN .

Nici cu BOGE nu m-am inteles foarte rau...dar cea mai teribila a fost combinatia intre arcuri H&R si amortizoare BILSTEIN SPORT ( 60 / 40 ) care am avut-o pe un ursulet 325 .

'Obligatoriu' vei avea nevoie si de o bara intre oale.

69915[/snapback]

 

si eu m-am gandit la acelasi lucru cu suspensia completa,dar momentan nu,ca mai am garantie pe astea...

In primul rand as vrea suspensia sport pentru o mai buna comportare pe sosea(desi sunt satisfactut cu ce am),si in al 2 lea rand cred 'cu tarie' ca arata bine de tot orice masina lasata jos,si cu jante mari... :blink:

Arcurile sunt din germania,nici eu nu am auzit mare lucru de ele,dar sunt noi si ''cu garantie'' :)

Chestia cu "bara intre oale" mi-a placut!

sigur o sa iau si o bara daca-mi pun sport.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
si eu m-am gandit la acelasi lucru cu suspensia completa,dar momentan nu,ca mai am garantie pe astea...

In primul rand as vrea suspensia sport pentru o mai buna comportare pe sosea(desi sunt satisfactut cu ce am),si in al 2 lea rand cred 'cu tarie' ca arata bine de tot orice masina lasata jos,si cu jante mari... :blink:

Arcurile sunt din germania,nici eu nu am auzit mare lucru de ele,dar sunt noi si ''cu garantie'' :)

Chestia cu "bara intre oale" mi-a placut!

sigur o sa iau si o bara daca-mi pun sport.

70096[/snapback]

nu este neaparat nevoie de bara intre amortizoare ptr ca e34 este mult mai solid in directie ca e30(ursulet).cat despre masina lasata si jante mari 17-19 este super.

Link to comment
Share on other sites

Lasa arcurile clasice si incearca sa-i faci linia aplecata spre fata din cauciucuri...eu am 195/65/15 pe fata si 195/70/15 pe spate :)..asa ai posibilitatea sa-i schimbi inclinarea spate - fata a liniei ori de cate ori vei vrea fara sa demontezi masina :) ci numai schimband tipurile jantelor/cauciucurilor :blink: (parerea mea pe care am si mers :) ) Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

arcurile vreau sa le montez pe un 520i,dar telescoapele actuale sunt pe gaz,si mai am si 1 an de garantie pe ele.Am intrebat pe cineva si mi-a zis sa optez pt. 40/40 ca sa nu las greutatea masinii pe fata sa stric directia si...

desi arata mai bine mai lasata pe fata,nu vreau sa fac ceva si sa stric altele...

deci cred ca o sa optez pt 40/40mm,dar intrebarea mea este daca le pot pune cu telescoapele astea pe gaz;

se strica ceva??????

pt.mine conteaza mai mult tehnicul decat tuningul.

69880[/snapback]

 

Call me stupid, call me strange, dar eu pe E34 vreau sa il INALTZ un pic... Am vazut unul super, inaltzat un pic, cu nishte jante mari (cred ca 18'), caucioace late... Dadea senzatia aia de "muscle car" americana prin totzi porii.

 

Senzatia aia (+ bonusul dat de faptul ca o mashina mai ridicata e mai buna pe drumurile noastre) vreau sa o obtzin shi eu. Stiu, centru de greutate ridicat scade stabilitatea, dar cauciucurile late, plus arcuri taricele te fac sa treci peste asta :blink: ...

 

Parerea mea.

 

PS - Cred totushi ca doar un E34 sau un E32 se preteaza la asta. Celelalte BMW-uri arata mai bine ca low ride...

Link to comment
Share on other sites

Call me stupid, call me strange, dar eu pe E34 vreau sa il INALTZ un pic... Am vazut unul super, inaltzat un pic, cu nishte jante mari (cred ca 18'), caucioace late... Dadea senzatia aia de "muscle car" americana prin totzi porii.

 

Senzatia aia (+ bonusul dat de faptul ca o mashina mai ridicata e mai buna pe drumurile noastre) vreau sa o obtzin shi eu. Stiu, centru de greutate ridicat scade stabilitatea, dar cauciucurile late, plus arcuri taricele te fac sa treci peste asta :) ...

 

Parerea mea.

 

PS - Cred totushi ca doar un E34 sau un E32 se preteaza la asta. Celelalte BMW-uri arata mai bine ca low ride...

72031[/snapback]

 

e o chestiune de gust...

tu vrei sa faci din e34 jeep :) :) ???

ai dreptate cu drumurile,dar eu la suspensia mea pe gaz cu arcurile de fabrica nu am probleme "cu solul"arata foarte bine,dar la seriile mari ara arata frumos -inca o data parareea mea-putin mai lasata pe fata,dar chestia asta banuiesc ca e recomandat sa fie din fabrica pt ca practic se muta centrul de greutate pe fata si risti sa-ti faci praf directia mult mai repede-si ulterior de intrebi-oare chiar a meritat??? :blink:

deci daca o sa recurg la arcuri sport o sa fie pt un 3 er coupe,care probabil nu o sa-l mai am deoarece obisnuiesc sa cresc in masini,si in + nu se compara niciodata 5 er cu 3 er :) :)

si tin sa le multumesc inca o data baietilor care au contribuit la alegerea modelului...:)

Link to comment
Share on other sites

tu vrei sa faci din e34 jeep  :)  :)  ???

72234[/snapback]

 

:) E, jeep... Ma refer la 2-3 cm, asha, cat sa se inteleaga o idee...

 

... plus nishte jante de 16" cu caucioace cu talon mare si "Bridgestone" scris cu alb pe talonul asta :blink: ...

 

... sau BF Goodrich :) ...

post-644-1141632235_thumb.jpg

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

:) E, jeep... Ma refer la 2-3 cm, asha, cat sa se inteleaga o idee...

 

... plus nishte jante de 16" cu caucioace cu talon mare si "Bridgestone" scris cu alb pe talonul asta :) ...

 

... sau BF Goodrich :) ...

72251[/snapback]

 

parerea mea ca nu arata bine pe o masina bmw,intradevar arata bine pe un "muscle car"dar pe bmw nicidecum;miscarea asta o poti face pe o dacie"cu motor pe folie" nu pe un bmw. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lasa arcurile clasice si incearca sa-i faci linia aplecata spre fata din cauciucuri...eu am 195/65/15 pe fata si 195/70/15 pe spate :)..asa ai posibilitatea sa-i schimbi inclinarea spate - fata a liniei ori de cate ori vei vrea fara sa demontezi masina :) ci numai schimband tipurile jantelor/cauciucurilor  :blink: (parerea mea pe care am si mers :) )

72029[/snapback]

 

e o idee buna :)

dar arata bine cu gumele mai groase pe spate decat cela pe fata???

nu vreau exagerat de lasata dar exact cum ai zis:linia sa fie mai aplecata putin spre fata.

jantele fac 30% din masina :) :)

Link to comment
Share on other sites

e o idee buna :blink:

dar arata bine cu gumele mai groase pe spate decat cela pe fata???

nu vreau exagerat de lasata dar exact cum ai zis:linia sa fie mai aplecata putin spre fata.

jantele fac 30% din masina :)  :)

72271[/snapback]

Maine te uimesc cu foto...si pui singur calificativul :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.