Jump to content

probleme e46


Recommended Posts

salut la toti bmw-istii! sunt nou pe aici si am si eu o problema la un 318i e46 din 2000.in treapta intai o turez pana la 5-6000 mi se pare ca nu se duce si cand ii dau a 2a intai se ingatuie si apoi incepe sa traga,are un moment,o secunda,parca ""ii da in nas".ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

motorul la ralanti merge rotund? Daca accelerezi brusc la rece da ceva rateuri in toba? Cand ai schimbat ultima data filtrul de aer, bujiile, filtrul de benzina? Vreo avarie ceva pe bord? Cumva senzatia de "pedala lipicioasa" ai (adica pedala de acceleratie sa aibe momente in care pare ca merge in hopuri...altfel nu stiu sa descriu senzatia asta)?
Link to comment
Share on other sites

salut la toti bmw-istii! sunt nou pe aici si am si eu o problema la un 318i e46 din 2000.in treapta intai o turez pana la 5-6000 mi se pare ca nu se duce si cand ii dau a 2a intai se ingatuie si apoi incepe sa traga,are un moment,o secunda,parca ""ii da in nas".ce poate fi?

 

 

debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

salut!sunt mai nou pe forum si tin sa salut pe toata lumea.am si eu o problema,sau mai multe,la e46,318i,2000 si am vazut ca sunt cativa baieti pe aici care se mai pricep,au trecut prim multe in viata lor de bmw-isti.in primul rand mi se pare ca nu prea trage,pare sa nu aiba forta suficienta,cel putin in treapta intai,pare ca nu se infige deloc turata pe la 5-6000.apoi,cand ii dau a2a,are un moment de ingatuire asa,o secunda,apoi se infige si asta mi-a parut de cateva saptamani.ce ar putea fi???am scos si mufa de la debitmetru,e la fel,nu se simte nicio deosebire.astept parerile voastre,va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

daca ai scos mufa de la debitmetru si mege la fel este debitmetrul o cauza...dar cine stie exact poate sa mai fie si alte cauze pe langa asta...si eu astept acum sa iau masina de la mecanic sa vad daca reuseste sa ii dea de cap...ca pe tester da debitmetrul....dar pe alta masina merge perfect al meu...si la mine cand scot mufa merge nasol rau...la mine nu trage pana in 2500...bafta
Link to comment
Share on other sites

ai erori pe bord? adica check-engine aprins?

 

debitmetrul nu prea are cum sa fie, tocmai pentru ca omul spune ca a facut testul "mufa debitmetru scoasa"... efectul fiind ZERO!

 

banuiesc ca filtrele au fost schimbate... ce benzina folosesti?

 

oricum, daca vrei sa simti ceva demaraj la 5-6000 rot/min atunci nu o mai forja cu a I-a, esti deja prea sus pentru a mai exploata cuplul maxim... totusi e un 318i !

 

schimba a 2-a, la 3500 rot/min, si atunci vei simti demarajul... personal, nu vad sensul unei turatii mai mari de 4500 rot/min, in afara autostrazilor.

Link to comment
Share on other sites

salut la toata lumea!am si eu o problema la masina,e46 318i 2000,in treapta intai turata pana la 5-6000 parca nu trage cum ar trebui si cand schimb treapta a2a are un moment de ingatuire asa,o secunda,apoi se duce.am mai observat ceva zilele trecute,la un moment dat ramane turometrul pe la 1500-2000 de ture si masina e pe liber in mers.ciudata rau treaba asta,ce ar putea fi??ma puteti ajuta cu pareri?multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Te rog nu mai deschide N topicuri pentru aceeasi problema. Unul singur (acesta) e suficient.

sorry,sunt nou pe aici,dar nu imi mai aparea nicaieri,nu-l gaseam!!!o zi buna

 

ai erori pe bord? adica check-engine aprins?

 

debitmetrul nu prea are cum sa fie, tocmai pentru ca omul spune ca a facut testul "mufa debitmetru scoasa"... efectul fiind ZERO!

 

banuiesc ca filtrele au fost schimbate... ce benzina folosesti?

 

oricum, daca vrei sa simti ceva demaraj la 5-6000 rot/min atunci nu o mai forja cu a I-a, esti deja prea sus pentru a mai exploata cuplul maxim... totusi e un 318i !

 

schimba a 2-a, la 3500 rot/min, si atunci vei simti demarajul... personal, nu vad sensul unei turatii mai mari de 4500 rot/min, in afara autostrazilor.

cand am scos mufa la debitmetru nu s-a simtit nicio diferenta si cu debitmetru si fara el mergea la fel!!!benzina de 95 sau 99 de la petrom,numai cu de asta a mers masina de cand a intrat in tara.dar mi se pare ca parca nu trage cum ar trebui,am mers cu un e46,316i tot din 2000 si rupe,are un demaraj si un cuplu de nici nu simte caroseria,pe cand a mea,pare mult mai grea.:)(

 

motorul la ralanti merge rotund? Daca accelerezi brusc la rece da ceva rateuri in toba? Cand ai schimbat ultima data filtrul de aer, bujiile, filtrul de benzina? Vreo avarie ceva pe bord? Cumva senzatia de "pedala lipicioasa" ai (adica pedala de acceleratie sa aibe momente in care pare ca merge in hopuri...altfel nu stiu sa descriu senzatia asta)?

da,merge rotund si nu da rateuri.filtrele au vre 3-4000 de km,iar in bord nu e nimik aprins,nicio avarie,totul e ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si eu am problema asta, parca masina nu dezvolta 150 cp cat ar trebui, ci mai putin. Inca nu m-am lamurit nici eu, la mine e mai complicat deoarece am facut recent motorul si chiulasa, deci pot fi mai multe. Reglaj vanos, avans, ceva de genul cred ca e, sau banalul debitmetru, insa nu cred. La mine trage greu in orice treapta pana in 4500 rot, dupa 4500 pana in 6000 la rosu trage bine, insa pana ajunge in zona rosie imi trage greu. A scris cineva mai sus ca nu are rost sa schimbi mai sus de 3500 ture. Pai frate, tu ai diesel de ti se pare asa ilogic sa schimbi mai sus? Cum sa nu aiba rost sa schimbi la 6000 ture cand puterea maxima o atinge la 5900 rot un benzinar, chiar inainte de zona rosie. Sau numai cuplul motor conteaza, ca deh suntem tara de diesel-uri fumigacioase <_< Si se si simte ca masina alearga mai repede schimbat in 6000 ture decat 3500 sau 4500, cel putin dupa 4500 rot are o explozie parca ar intra o turbina si masina se accelereaza mai repede si progresiv pana in 6500 chiar cand ti se taie acceleratia. Cu cat turez mai mult cu atat masina ma lasa in scaun mai mult, nu e ca la diesel, acolo chiar turezi degeaba dupa o anumita valoare.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.