Jump to content

Recommended Posts

am vrut sa plec pe la ora 18 si nimic afara erau -8 C, a pornit si la -14 C iarna asta si iarna trecuta nu am avut probleme.

masina invarte dar nu porneste, adica motorul da in gol, pana i-am facut muci bateria :), acum nu mai am nici d-asta

ieri noapte au fost -18C, dar azi a fost mai cald......

nu stiu ce sa mai zic, nici cum sa verific daca ii vine motorina, sau curent sau ma-sa pe gheata! (sunt sucarit rau)

ultima oara am bagat motorina de la petrom (era becu aprins si eram intr-o zona necunoscuta)vreo 15l

sa fi inghetat? si daca da cum o dezghet?

va rog ajutati-ma ca nu ma pot misca!

Link to comment
Share on other sites

Problema este motorina datorita temperaturii.

 

Poti sa o duci intr-un loc cald ( intr-un service, eventual o iei cu platforma) ? O lasi sa se dezmorteasca, apoi o pornesti.

 

Daca ai folosit motorina normala, sa sti ca ea se descompune la temperaturi foarte scazute, devine foarte vascoasa si are tendinta sa se depuna la fundul rezervorului, 'inecand' circuitul.

 

 

Sa alimentezi cu motorina de iarna!

Edited by MMarkus
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep. Din cate stiu, pe la filtru de motorina ai putea sa verifici. Si tot acolo ar trebui sa 'dezgheti'. N-am avut parte de astfel de probleme, tot timpul alimentez cu Alpin Diesel cand este iarna.

 

Cel mai bine ar fi sa te relaxezi, ia un taxi daca ai de mers undeva urgent, si incearca maine in timpul zilei, cand temperaturile sunt mai ridicate.

 

Sa ne spui si noua dupa ce rezolvi, cum si ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

cand dai la cheie scoate ceva fum pe esapament?

 

nu am vazut! nu m-am uitat atent

nu scoate exagerat ca vedeam, aveam usa deschisa si vant din dreapta

am cabluri de curent - degeaba, am incercat, nu de la curent e problema

nici trasa nu o ia

Link to comment
Share on other sites

o sa desfac la rezervor - inca nu stiu ce e acolo m-am uitat pe realoem, sa nu fi inghetat pompa de joasa presiune, sa ma uit ce conducte si furtune gasesc pe acolo, daca nu gasesc nimic suspect ma duc la filtru de motorina sa gadil si pe acolo.

nu stiu pe unde ma-sa intra conductele de motorina in habitaclul motorului, eu vreau sa vad daca ajunge motorina in motor, cred ca o sa ma uit la pompa de inalta presiune,

si intr-un final o iau marti cu platforma si o duc la top lac ca sunt programat sa vopsesc pe casco barale capotele si aripile fata (parcarile din romania, mai o cheia, mai un cui... d-astea).

poate o sa fie mai cald maine (azi ca e 2:15)

Link to comment
Share on other sites

Pai nu asta iti ziceam, sa te uiti pe la filtrull de motorina sa vezi daca alimenteaza motorul? Intre rezervor si motor este filtrul. Acolo poti deduce daca problema este inainte de filtru sau dupa el.

 

 

pai da, dar imi e mai usor sa ma uit la rezervor pe sub bancheta(nu stiu daca se poate dar asa cred) decat sa ma bag sub ea la filtru. nici tu nu ai somn?:)

Link to comment
Share on other sites

pompa de inalte, senzorul de incandescenta sau bujiile.

motorina nu e de vina, am bagat eu odata de la lukoil, 5 litri, cu sticla ca ramasasem fara, si a doua zi dimineata, la -18 grade, masina a pornit, desi in sticla in care avusesem motorina, inghetasa restul care a ramas.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea etse ca ar trebui sa mergi cu ea la un service. daca ti a inghetat motorina pe conducte sau daca ti a blocat o pompa nu prea ai cum sa o faci asa spunandu ti noi ce si cum, nu de alta da sunt aproape sigur ca nici nu ai sculele necesare nici indemanare pt asa ceva. scuze daca am parerea asta despre tine, dar nu multi soferi sunt si mecanici. ideea pe care am vrut sa o transmit este sa nu incerci chiar tot ce ti se spune. adica. o masina care invarte si nu porneste o poti trage 2 zile si nu o sa ti porneasca. nu e dacie sa ti bati joc de ea. asa ca cei care dau sfaturi cu trasul masinii cand ea invarte bine ar trebui sa le pastreze pt ei.

 

daca te pricepi.... verifica daca vine motorina spre motor, la tine nu stiu cum e filtrul dar la 136 cp e mai simplu sa verifici daca baga pompa. desfaci capacul filtrului de motorina pui contactul si ea daca nu e inghetata baga si umple paharul. bujiile daca se stinge becul prea repede pune contactul de mai multe ori, 5 6 sunt cred eu suficiente. baterie incarcata daca zici ca s a descarcat si e imposibil sa nu porneasca.

 

asa ca bafta.

Link to comment
Share on other sites

so !

nu sunt strain de suruburi si ma cam pricep la fiare - mai putin la electronica, mai ales la diesel, adica la benzinar stiu se verific si sa repar mai multe decat la diesel, am avut mai multe masini pe benzina.

a fost Dorel - e pe forum - un baiat de nota 10 si am stat toata ziua pe masina. Au aparul 2 eruari, una la bujii, 2 bujii, si una la presiunea din rampa. Motorina ajunge in rampa dar nu la presiunea care trebuie.

am desfacut pompa din rezervor si functioneaza, am incercat sa suflu pe furtun si nu am putut sub nici o forma, inclin sa cred ca am un dop de ghata pe conducte sau in filtrul de motorina. Daca era varianta de 136 cp era ceva mai simplu de verificat anumite chestii.

am incercat cu sprei de pornire in admisie - da sa porneasca dar cand nu mai are sprei, moare.

pe retur arunca motorina, cred ca exista pe undeva o punte intre tur si retur.

cred ca o sa caut o platforma sa o duc pana la filaret.

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit-o cu un mertzan de la servici nu stiu ce model oricum era din 1981 si am dus masina la un service tractata de un politist fiindca am patit-o la un motel unde nu era decat un gabor turc care vorbea romaneste si avea si roata spate dreapta blocata abia am dus-o la service si mi-au golit rezervorul dupa ce au tinut masina la 22 de grade aproape 20 de ore acum nu stiu ce sa spun iti spun ce am patit eu!
Link to comment
Share on other sites

acum am venit acasa

doamne! ce misto e in bmw, dupa ce am condus 4 zile un astra 2007 16 16V, bunicica, dar bmw va fi pe viata.

hai sa va spun, masina a fost la George de la autofilare (omu le are), a gadilat pe aci pi colea si ... surpriza! nu era inghetata!

am avut un chirias nepoftit si ordinar in compartimentul motor care mi-a ros niste fire printre care si cel de la senzorul de arbore cotit. dupa schimbarea catorva fire PORNESTE la sfert!

bine ca nu a fost mai rau!

bafta tuturor

astept saptamana viitore si o duc iar pentru bascule bucsi si tampoane la motor

bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.