Jump to content

E36 325i coupe individual


No-X-Cape

Recommended Posts

Nu afecteaza cu nimic autoblocantul ! O sa ai numai avantaje :)

 

Este bine daca-i asa... :)

 

Nu afecteaza cu nimic autoblocantul ! O sa ai numai avantaje :lol:

 

Asa e.. si eu am LSD si ASC :)

 

 

Florin ,ai observat ceva schimbari la ''ASC'' dupa ce ai montat blocantul ,sau a functionat la fel ca inainte ,ma refer pe asfalt umed ....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Intradevar, cele cu ASC nu aveau LSD, dar daca pui LSD nu se anuleaza nimic :) Ce legatura are ASC-ul (care functioneaza cu senzorii de la ABS) cu puntea, diferentialul si planetarele?

Din contra, o masina cu LSD si ASC teoretic e mai stabila ca lucreaza impreuna.

 

 

din ce stiu ASC-ul are si controlul tractiunii care ti-l da din diferential atunci cand pierde aderenta sa transfere cuplul catre cealalta roata, cam cu asta se ocupa ASC-ul, blocantul nu stie treaba asta decat unul open, eu asa stiam si teoretic asa ar fi ..ca doar nu actioneaza ASC-ul doar pe franare ca sa aibe legatura doar pe ABS ...nu stiu nu ma contrazic dar din logica cam asa reiese plus ca am mai citit pe ceva forumuri din afara si la fel sustineau majoritatea + ca de ce atunci toate masinile cu ASC nu vin cu blocant nici macar ca optiune de fabrica, cu siguranta are legatura cu diferentialele open.

 

P.S - @xfil3s - dupa cum ziceam si ceva posturi mai sus, putem rezolva cazul asta intr-o seara la celsy ...daca nu a fost destul de concludent si aici vorbesc de linie dreapta nu drift

 

- @calinbmw2000 - urmareste topicul ca pare interesant dezbaterea cu ASC + blocant

Link to comment
Share on other sites

din ce stiu ASC-ul are si controlul tractiunii care ti-l da din diferential atunci cand pierde aderenta sa transfere cuplul catre cealalta roata, cam cu asta se ocupa ASC-ul, blocantul nu stie treaba asta decat unul open, eu asa stiam si teoretic asa ar fi ..ca doar nu actioneaza ASC-ul doar pe franare ca sa aibe legatura doar pe ABS ...nu stiu nu ma contrazic dar din logica cam asa reiese plus ca am mai citit pe ceva forumuri din afara si la fel sustineau majoritatea + ca de ce atunci toate masinile cu ASC nu vin cu blocant nici macar ca optiune de fabrica, cu siguranta are legatura cu diferentialele open.

 

LSD-ul face asta, ASC-ul nu are cum sa transfere cuplul catre roata cu tractine. El decat o infraneaza pe cea care se invarte in gol.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand felicitari pt masina.E frumoasa tare.Sa ai mult noroc de ea si sa va bucurati impreuna. :)

 

In legatura cu ASC-ul din cate stiu eu el lucreaza din ECU.Nu stiu daca ati observat dar la toate masinile cu ASC o sa vedeti ca nu au acceleratie pe cablu ci este elctronica.Prin urmare cand patineaza pur si simplu le taie gazul din ECU.Nu se aplica forta de franare pe roti si nu lucreaza deloc cu diferentialul.

 

Prin urmare nu se dau cap in cap LSD cu ASC.Poate devine uneori enervant sa iti tot taie gazul :lol: .

Link to comment
Share on other sites

Pai nu te-a facut si fara !? autoblocant ?

 

n-are nici o legatura la linie autoblocantul :)

 

dar nu m-a facut nici pe mine nici pe vat :lol:

 

e60 rullz :)

 

Pe Aleks intr-adevar nu l-a facut dar pe tine...uite si lumea zice ca a vazut altceva, acuma stiu eu as vrea sa castige diesel-ul dar asta de 218 nu cred ca are sanse :)

Link to comment
Share on other sites

In primul rand felicitari pt masina.E frumoasa tare.Sa ai mult noroc de ea si sa va bucurati impreuna. :)

 

In legatura cu ASC-ul din cate stiu eu el lucreaza din ECU.Nu stiu daca ati observat dar la toate masinile cu ASC o sa vedeti ca nu au acceleratie pe cablu ci este elctronica.Prin urmare cand patineaza pur si simplu le taie gazul din ECU.Nu se aplica forta de franare pe roti si nu lucreaza deloc cu diferentialul.

 

Prin urmare nu se dau cap in cap LSD cu ASC.Poate devine uneori enervant sa iti tot taie gazul :lol: .

 

 

La fel stiu si eu despre ASC ,deoarece retin din iarna trecuta manifestarile .Si anume la plecari de pe loc pe zapada , acceleram masina intentionat si pur si simplu oricat de tare apasam pedala ,nu sarea de 1500rpm, iar cand decuplam ASC-ul invartea rotile in gol fara numar ....

 

 

Iar despre LSD, stiu ca la nevoie, atunci cand o anumita roata de pe puntea motoare pierde aderenta ,transfera puterea pe ambele roti ...

 

Cred ca nu prea au legatura una cu cealalta .Diferentialul blocant are sistem propriu ...Iar ASC-ul este comandat de ECU..

 

Daca nu am dreptate sa ma corectati va rog...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ati observat dar la toate masinile cu ASC o sa vedeti ca nu au acceleratie pe cablu ci este elctronica.

 

E36 nu are acceleratie electronica, ci pe cablu.. la fel si E32, E34...

 

 

Pai nu te-a facut si fara !? autoblocant ?

n-are nici o legatura la linie autoblocantul :)

 

Ba cam are ca pune puterea mai bine la sol..

Link to comment
Share on other sites

Salut, m-am documentat am vazut si ceva video-uri si este foarte corect ca ASC-ul lucreaza independent de diferential chiar daca e open sau blocant scuze la toti cu care m-am contrazis din alte surse stiam ca nu se poate combinatia ASC + diferential blocant

 

@Bogdan Chis - mc de urari & aprecieri :lol:

 

@xfil3s - mai documenteazate in legatura cu blocantul, nu am sustinut niciodata ca l-am facut pe VAT, dar ma rog E36 este o masina mult prea veche si depasita pentru a putea face un E60 atat de high tech :)

 

@axel & kocs - :) :)

 

@calinbmw2000 - daca ai ocazia pune dif. blocant ca vei avea si ASC

 

@florin83 - gata m-am calmat am citit am rasfoit netul ...am inteles, era o eroare informatica a mea de care nu stiam referitor la ASC + diff

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am testat exact, insa ma gandesc ca undeva imediat sub 7, un 6.7-6.8.

 

Cu 530d respectiv am facut si din mers, cu plecare si de la 60 si de la 100. pur si simplu pe 3 il pierd. Cu soft la e60 sunt sigur ca s-ar schimba treaba, ar avea un 40-50 de cai in plus cred.

530d ala era manual 6 trepte cred.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Un E60 530d face suta ĂŽn 7 secunde. :)

 

Prin urmare, cum am şi zis, e o maşină destul de rapidă.

 

Diferenţa aia de 3 maşini pe 400 metri nu are relevanţă ĂŽn plan practic, nici maşina ta nici E60 530d nu sunt maşini de liniuţe.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, masina cu care m-am dat eu era din 2003 cred, 218 cai. daca era ceva mai nou, un facelift, 236 sau cat au, cred ca statea altfel treaba.

 

Cu timpii aia nu stiu dupa ce sa ma iau, unele siteuri zic ceva, altele altceva.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel1966-1126.htm

 

 

Nu spun ca am masina de liniuta, m-am dat asa de curiozitate, mai mult am vrut sa vad un 0-200 decat 400m. A stat in spatele meu pana la 200.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

530d E60 trage destul de tare.

 

 

trage foarte bine dar cam ce a spus roco123 este adevarat pe a 3-ea E60 ( 218hp stock ) nu rezista la 2.5 + soft, daca mai e si blocant pe E36 cred ca lucrurile sunt mult mai clare, din pacate teste nu am facut cu blocant pe masina.

 

@SurehanD - multumesc de aprecieri si eu sper sa nu am neplaceri cu ea, pana acum e totul ok.

Link to comment
Share on other sites

ala de 218 ar trebui sa il faci si stock, fara sa ai nevoie de soft.

cu varianta asta mai puternica la 530d, de 231-235, nu cred ca mai ai ce sa faci.

dar oricum, masinile fac parte din categorii clar diferite, ca sa nu mai zicem si de diferenta de varsta, care chiar daca masina ta e foarte intretinuta, tot se simte in functionarea motorului. un e60 e masina de cruise,chiar nu e de liniute. pe cand un e36 ca al tau, cau 2,5, blocant, suspensie, se preteaza mai bine la asa ceva, si ai alt feeling in ea.

Link to comment
Share on other sites

fara doar si poate asa este mihai ..nu am facut comparatie de confort si lux este cu 10 clase peste E36, ci doar se pornise o discutie pe latura asta 0-402m, asa este varianta de 231hp manual ( cel putin eu m-am dat cu asa ceva ) este in fata mea de la inceput pana la sfarsit, o masina exceptionala, dar ai un feeling ciudat in ea parca stai pe loc, se vede ca este o limuzina si nu gandita ca una sport cum e un coupe E36 :)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.