Jump to content

E36 325i coupe individual


No-X-Cape

Recommended Posts

subscriu la faza co Volvo,cred ca nu e in apele lui unu de 300 cai te haleste instant,interesanta treaba cu Golful ce cutie are DSG??e stock sau resoftat?oricum din chip tu nu iei mai mult de 20 cai(in cazul ideal) si pisoiul e si el destul de greu..

Florine in mers tractiunea fata e avantajata,are pierderi mai mici in transmisie

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Ciupanezu - back home ...colega ai avut ceva dreptate ..in seara asta am mers cu proprietarul masinii si are ceva intreruperi pe trepetele 2 si 3 ..e ciudat ca nu ii da de cap a fost pe la cativa electricieni si nu stie ce are, masina trage fff bine si asa dar nu la capacitatea ei de 300hp ..presiunea in turbo ii urca pana la 1.4 deci turbina e in mintile ei la fel si motorul doar ca are anumite momente cand intrerupe acceleratia parca o tine in loc ptr cateva momente, am sa revin cu detalii mai exacte dupa ce isi pune masina la punct ( Ciupanezu - am fost intotdeauna constient si nici nu am visat sa stau bara bara cu o masina de 300hp ..doar ca ma surprins pozitia mea fata de el chiar si cu intreruperea respectiva care nu e extrem de mare )

 

@florin83 - tractiunea fata il dezavantajeaza la plecarea de pe loc

 

@alex230ro - referitor la volvo ...regasesti raspunsul in cel dat lui ciupanezu cat despre golf ...da avea dsg din ce-mi aduc aminte si nu era softat ( la versiunea lui de motor costa 800E softul ), stiu ca nu am cum sa iau mai mult de 20hp ..extrem de important este cum sunt facute hartile si cum iti da amestecul AFR pe plaja de turatii e mai important sa ai un raspuns in acceleratie pe o plaja mai lunga de turatii decat sa-ti dea maxim de putere dupa 5000RPM ..eu o simt fff violenta dupa 3000RPM pana la peste 6500RPM, fata de softul stock.

 

P.S pisica are 1330kg

Link to comment
Share on other sites

P.s referitor la testele enumerate mai sus poate confirma si userul CT22COP care a fost prezent alaturi de mine !

 

 

ps: pe mine nu puteai sa ma suni <_<

 

apropo` eu nu cred nimic pana nu vad :)

Edited by xfil3s
Link to comment
Share on other sites

@xfil3s - esti si tu pe lista ...o sa fie fff interesant, in seara asta am fost in mamaia cu rares cu cezar cu zey si cu un REI ( REI care are un E90 2.0d 163+soft = 200hp ) si m-am dat de 2 ori cu el si de 2 ori am iesit in fata lui ! <_<
Link to comment
Share on other sites

@xfil3s - esti si tu pe lista ...o sa fie fff interesant, in seara asta am fost in mamaia cu rares cu cezar cu zey si cu un REI ( REI care are un E90 2.0d 163+soft = 200hp ) si m-am dat de 2 ori cu el si de 2 ori am iesit in fata lui ! <_<

ce ti-am zis io adi?.... eram 100% convins ca o sa faci e90-u (care nu e o masina slaba la 200 cp) ...

in alta ordine de idei m-am convins pe pielea mea... ca un soft la o aspirata de genu asta (2.5i) isi merita fiecare banut si chiar se simte... fff bn. masina dupa 4 mi.. e drac sincer ..am mers si inainte de soft si dupa si e o mare diferenta.

iar in ce il priveste pe cornel .. cu volvo ... eu sunt convins ca softul in sine e problema la el .... eu sunt total impotriva softurilor "pe mail" cum s-ar spune... consider ca fiecare motor are particularitatile lui chiar daca sunt identice si trebuie optimizat fiecare in parte .... nu aceeasi harta la 176762 de motoare.

PS: asteptam alte victime.... acum cu venirea prmaverii :))

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu - back home ...colega ai avut ceva dreptate ..in seara asta am mers cu proprietarul masinii si are ceva intreruperi pe trepetele 2 si 3 ..e ciudat ca nu ii da de cap a fost pe la cativa electricieni si nu stie ce are, masina trage fff bine si asa dar nu la capacitatea ei de 300hp ..presiunea in turbo ii urca pana la 1.4 deci turbina e in mintile ei la fel si motorul doar ca are anumite momente cand intrerupe acceleratia parca o tine in loc ptr cateva momente, am sa revin cu detalii mai exacte dupa ce isi pune masina la punct ( Ciupanezu - am fost intotdeauna constient si nici nu am visat sa stau bara bara cu o masina de 300hp ..doar ca ma surprins pozitia mea fata de el chiar si cu intreruperea respectiva care nu e extrem de mare )

 

<_<

 

Are cutie automatĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu - back home ...colega ai avut ceva dreptate ..in seara asta am mers cu proprietarul masinii si are ceva intreruperi pe trepetele 2 si 3 ..e ciudat ca nu ii da de cap a fost pe la cativa electricieni si nu stie ce are, masina trage fff bine si asa dar nu la capacitatea ei de 300hp ..presiunea in turbo ii urca pana la 1.4 deci turbina e in mintile ei la fel si motorul doar ca are anumite momente cand intrerupe acceleratia parca o tine in loc ptr cateva momente, am sa revin cu detalii mai exacte dupa ce isi pune masina la punct ( Ciupanezu - am fost intotdeauna constient si nici nu am visat sa stau bara bara cu o masina de 300hp ..doar ca ma surprins pozitia mea fata de el chiar si cu intreruperea respectiva care nu e extrem de mare )

 

<_<

 

Are cutie automatĂŁ?

 

 

manuala 5 trepte

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Azi am comiso si eu <_< din pacate, nu e grav dar arata uratel...veneam de la munca si la o trecere de pieteni am oprit in fata mea o Laguna 3 in fata lui un Peugeot 206, cel din 206 tot vorbea la tel nu stiu ce facea ca nu era deloc atent, plecam noi accelereaza ala cu 206 la un moment dat incetineste mult, claxoneaza asta cu Laguna ..ii mai da ala cu 206 putin si apoi franeaza violent, asta cu laguna franeaza si el fff violent eu n-am mai reusit sa opresc eram in accelerare si pana cand am reactionat era prea tarziu si nu am mai pututo opri iar pe celelate sensuri de mers veneau masini :) ....boul ala cu 206 sa simtit lezat ca a fost claxonat si s-a oprit el pe banda 3 sa se dea jos sa se ia cu asta din Laguna la injurat ca de domle il claxoneaza pe el ...sa mor si alta nimica, m-am dat jos l-am luat p`ala cu 206 la BEEP BEEP de tote cele dar asta e a fost vina mea trebuia sa pastrez distanta mai mare...offff

 

Am vb cu cel cu Laguna sa-si faca masina pe casco dar e pe firma si nu stiu daca o sa accepte sper sa reusesc si apoi sa merg la politie cu altcineva sa declar ca a dat cu spatele si a intrat in mine sa o fac pe asigurarea cuiva, acum sa vedem ce o iesi.

 

Voi stiti vreo alta modalitate cum sa fac sa obtin o autorizatie de reparatie pe asiguarerea altcuiva ...daca se duce cel pe care l-am lovit la politie mai am vreo sansa ? accept orice sfat valabil.

 

Multumesc anticipat

post-22762-1238777329_thumb.jpg

post-22762-1238777342_thumb.jpg

Edited by No-X-Cape
Link to comment
Share on other sites

Uff, nasol.

Exact acelasi scenariu ca la mine, dar la tine e putin mai rau. <_<

Ei, lasa ca se repara.

 

 

exact la tine m-am gandit dupa ce am facut accidentul --- nu e grav dar arata urat, imi trebuie grila cu totul e vreo 150RON, farul care are doar sticla sparta in rest e ok si ma gandeam sa schimb doar sticla daca merge daca nu il schimb cu totul, si capota are nevoie de putina tinichigerie ca a inflorit vopseaua in 2 puncte si cam atat cred

 

 

:)

 

Roaga pe cineva cu o duba de marfa sa iti dea una usor si aia e :bashwall:

 

 

m-am gandit si la asta ..dar nu stiu daca merge, ca asta pe care l-am lovit daca se duce sa dea declaratie la politie trebuie sa ma duc si eu dupaia si ma au in evidenta si nu cred ca merge sa revin eu dupa 2 3 zile cu masina si cu inca cineva care sa declare ca a dat inapoi si ma lovit pe mine...sau merge ?

Link to comment
Share on other sites

pai asteapta o saptamana vezi daca esti chemat la politie, daca nu, fa-o :)

 

Pai daca are casco , intelege-te cu el ... "El a dat-o de gard" .."in tine a dat un taximetrist (astia pentru 100-200 lei fac orice) cu spatele intr-o parcare" sau altcineva daca cunosti un binevoitor ... :bashwall:

 

Daca e dinala ciufut si nu vrea sa o dati la pace ... cauta-l pe ala cu 206 si umfla-i falcile ... <_<

Edited by AndreiVN
Link to comment
Share on other sites

Dar pt ce iti trebuie autorizatie? Schimbi grila si farul si e ca noua! Nu trebuie sa te duci la un service pt asta.

Grila e 110ron fara facelift si vreo 50ron narile si 130ron si 100ron narile pt facelift.

Pe producator, normal.

Link to comment
Share on other sites

Dar pt ce iti trebuie autorizatie? Schimbi grila si farul si e ca noua! Nu trebuie sa te duci la un service pt asta.

Grila e 110ron fara facelift si vreo 50ron narile si 130ron si 100ron narile pt facelift.

Pe producator, normal.

 

 

grila de facelift ma costa maxim 200RON SH in stare impecabila, farul sa vad cred ca o sa iau set ca nu vreau sa aibe grad de uzura vizibila unu fata de altul, sa vad cum o rezolv cu capota e putin de lucru cu ea <_<

 

Daca nu iti atingea capota scapai chiar usor dar asta e nu se intampla cum trebuie, oricum daca tot bagi bani in ea poate o faci mai frumoasa, poate ii vopsesti si bandourile :)

 

 

banuiesc ca la bandourile de pe bara te referi ? fac si coltul ala julit, il fac negru sa nu se mai vada ca in rest bandourile sunt ok

Link to comment
Share on other sites

grila de facelift ma costa maxim 200RON SH in stare impecabila, farul sa vad cred ca o sa iau set ca nu vreau sa aibe grad de uzura vizibila unu fata de altul, sa vad cum o rezolv cu capota e putin de lucru cu ea <_<

 

Asa e.. in jur de 150ron, dar nu prea gasesti. Eu am cautat o gramada si n-am gasit. Cred ca e prima piesa care se da la o masina de dezmembrat.

Asa ca mi-am luat noua, pe producator. A fost 110ron. Narile erau ok ale mele.

 

Nu are rost sa schimbi farul cu totul. Din poze vad ca doar sticla e sparta la tine. Se gaseste separat. E sub 100ron/bucata.

Link to comment
Share on other sites

grila de facelift ma costa maxim 200RON SH in stare impecabila, farul sa vad cred ca o sa iau set ca nu vreau sa aibe grad de uzura vizibila unu fata de altul, sa vad cum o rezolv cu capota e putin de lucru cu ea <_<

 

Asa e.. in jur de 150ron, dar nu prea gasesti. Eu am cautat o gramada si n-am gasit. Cred ca e prima piesa care se da la o masina de dezmembrat.

Asa ca mi-am luat noua, pe producator. A fost 110ron. Narile erau ok ale mele.

 

Nu are rost sa schimbi farul cu totul. Din poze vad ca doar sticla e sparta la tine. Se gaseste separat. E sub 100ron/bucata.

 

 

O sa incep sa ma interesez sa vad ce gasesc ...ai idee unde as putea gasi 2 sticle de faruri OEM sau ceva de calitate foarte buna?

 

P.S da ai dreptate farul nu e deloc afectat ca prindere doar sticla e sparta :)

 

Ai scapat usor. Piesele se schimba si capota se poate indrepta perfect, insa e important sa ai un vopsitor bun care sa nu faca mari diferente de culoare.

 

Intr-adevar capota nu e ff mult afectata doar in 2 locuri unde e sarita vopseaua are 2 umflaturi, nici macar nu cred ca trebuie chituita, sper sa-mi reuseasca vopseaua oricum o sa-i rog sa-mi faca o mostra sa vopsim ceva un capac de oglinda sa vad cum iese si apoi vopsesc capota/grila etc etc

Link to comment
Share on other sites

 

mc florin am sa incerc sa gasesc in alta parte omu e in vacanta pana pe 12 aprilie

 

@roninbz - dupa cum ti-a raspuns si aXel, locul de parcare ti-l rezervi/platesti la primarie, iei iti pun si placutele cu numaru stiu ca treaba asta tine de primarii, in alte judete nu exista notiunea de loc de parcare rezervat, de exemplu in Galati nu au asa ceva

 

@aXel si @xfil3s - mc o so fac eu azi merg la un service pentru culoare sa le las o mostra sa vedem ce iese <_< ...so deseara o comitem in TWO da ? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.