Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Uffff Bala, asa frumos incepuse topicul asta cu prezentarea aia faina, cu “visul”, dar toate au un sfarsit...

Toata stima pt atentia acordata masinii in ciuda numeroaselor probleme la km relativ putini...nervi de otel.

 

Mi-a ramas intiparita in minte fraza aia “Mai aud pe unii: 145k km tipla boss. Merge ca noua. Kkt...”

 

Bafta cu I3-ul

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni nu mai disperati, ce prbleme avem noi la bmw la alte masini sunt de 10 ori mai mari. Dau un exemplu

Skoda superb 1.9 tdi 2008 luata de noua din repr, acum aprox 150k, zici ca e caruta, troncane si zici ca se rupe, ambriajul e tocit la max, vreo 30 de burdufe de planetare schimbate, vopsea exfoliata etc. Si asta e o masina ingrijita.

 

O masina neingrijita, e90 320d 163 cai, automata din 2005, km afisati pe bord 223k, de fapt ea in 2009 avea 192k, deci la un calcul simplu masina avea aprox 450k. La cum mergea eu nu as fi zis ca are 450k nici mort. Fara fum, fara zgomot de motor uzat.

 

Trageti voi concluziile.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, e masina varului meu, de toate, acum nu zic ca erau numai ele de vina, in unele cazuri si montajul...dar la Bmw n-ai problema asta :)

Basca, volan retapitat, plus cotiera, scaun sofer cu tapiteria rupta...

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni nu mai disperati, ce prbleme avem noi la bmw la alte masini sunt de 10 ori mai mari. Dau un exemplu

Skoda superb 1.9 tdi 2008 luata de noua din repr, acum aprox 150k, zici ca e caruta, troncane si zici ca se rupe, ambriajul e tocit la max, vreo 30 de burdufe de planetare schimbate, vopsea exfoliata etc. Si asta e o masina ingrijita.

 

O masina neingrijita, e90 320d 163 cai, automata din 2005, km afisati pe bord 223k, de fapt ea in 2009 avea 192k, deci la un calcul simplu masina avea aprox 450k. La cum mergea eu nu as fi zis ca are 450k nici mort. Fara fum, fara zgomot de motor uzat.

 

Trageti voi concluziile.

 

De acord cu ce zici tu, dar aici vb de masina lui Bala care stim ca are km putini...

Si da, am vazut e60 cu 400 mii si mergea beton... sau la e46 de exemplu am aprox 210 mii (cumparata de la 80 mii, deci cam 130 mii in RO cu jante pe 18”) si are amortizoarele din fabrica, la e60 am 175k cu amortizoare originale (doar vreo cateva mii facuti in RO) pe cand Bala a fost nevoit sa le schimbe la fiecare 60 mii aproape...

 

Nu stiu, se auzeau diferite povesti nemuritoare cum ca ar fi pt RO alta calitate, personal ma indoiesc...poate a fost doar Bala un pic mai ghinionist. Probleme normale sincer, dar la km destul de putini.

In fine... de obicei la noi astia care tinem la masini apar probleme si la ceilalti merg ceas.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In fine... de obicei la noi astia care tinem la masini apar probleme si la ceilalti merg ceas.

 

Ai dreptate. :thumbsup:

 

Bafta cu I3-ul

 

Da. NU voi avea probleme cu lantul si nici cu scurgerile de ulei. Asta e sigur. :sorcerer:

 

28 februarie cica e data livrarii. Mai o luna...

 

Uffff Bala, asa frumos incepuse topicul asta cu prezentarea aia faina, cu “visul”, dar toate au un sfarsit...

 

Nu regret niciun moment alegerea, nu m-a lasat niciodata in drum insa acum pur si simplu nu mai e ce-mi doresc de la o masina. O fi si varsta de vina :p

Link to comment
Share on other sites

...

 

Nu stiu, se auzeau diferite povesti nemuritoare cum ca ar fi pt RO alta calitate, personal ma indoiesc...poate a fost doar Bala un pic mai ghinionist. Probleme normale sincer, dar la km destul de putini.

In fine... de obicei la noi astia care tinem la masini apar probleme si la ceilalti merg ceas.

Povestile nemuritoare sunt ADEVARATE!

Pentru RO, se livreaza masini de o calitate inferioara celor ptr Occident.

Pot confirma mai multe cazuri, din pacate :(

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

E normal sa ceara reparatii. Nu asta e problema.

Numai ca in ultimul timp cere aproape lunar echivalentul unei rate de leasing. Sau pe acolo.

La vanzare nu iti recuperezi mai nimic din banii pe reparatii iar tehnic vorbind: e depasita moral. Nu justifica intretinerea la sumele astea.

 

Drumurile lungi depinde de cat de lungi sunt. Pana in 200km-300km merg cu I3 fara probleme. Sunt incarcatoare in zona. Spre vest se ajunge cu I3 pana la Viena relativ usor. E mai nasol cu I3 pe autostrada din cauza pozitiei de condus si a formei de dulap. In rest e OK.

 

Ma gandesc sa-mi iau o masina pe benzina automata pt drumuri lungi. Vrea si sotia sa invete sa conduca si sa mai mearga ocazional pe ici pe colo. Am fost si am vorbit la banatcar pt Autovehicule Rulate. As mai merge pe un XJ/XE de la Jaguar. Dar nu sunt hotarat inca.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare masina are targetul ei. Daca circuli mai mult in oras, clar te dezavantajeaza E60-ul. Iar daca-i si manual... cu atat mai mult. Insa in Timisoara... te saturi si cu automata. Iti vine sa iei taxi si sa nu te doara capul.

Insa cred ca vine vremea cand te saturi de o masina si atunci fiecare firicel de praf trage cat o caramida la cantar. :)

 

Offtopic, confirm problema cu burdufurile la planetare pe VAG. De-asta nu mai vreau tractiune fata. Vesnic duci grija burdufurilor. Si cunosc multi care au patimit cu ele.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea e doar problema modului de folosire, adica in RO si preponderent in trafic urban, de acolo uzura excesiva cauzata de multele ore de functionare, probabil la fel este si cazul Skodei de mai sus. Eu am in familie tot o Superb luata de noua, are putin peste 200k km acum, rulata doar prin RO si arata impecabil, si totul original pe parte de suspensie si motor, dar a facut drumuri lungi prin tara doar. Si exemple din astea mai am, masina mea din semnatura, are 300k km, luata de noua din tara, totul original pe ea, la 260k km am schimbat toate bratele pe fata pentru ca aveau uzura cele superioare si am vrut sa nu le fac pe rand si am schimbat totul, dar in rest toate sunt cele de fabrica, dar la fel, folosita pe drumuri lungi, e drept multe in afara tarii. Si din astea mai sunt destule, totul tine de mod de folosire si de utilizator(la modul general, sunt sigur ca Bala e unul diligent). Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda, deci a ajuns I3-ul la Bucuresti. Nu am inteles de ce daca pleaca din Leipzig ajunge mai intai la Bucuresti si apoi vine la Timisoara. Ii arata tara? Prin Maramures o fi trecut? Au manacare buna si horinca excelenta. Ar mai fi turul manastirilor din Moldova.

 

Deci mai dureaza vreo 2 zile. :bashwall: :bashwall: :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Mda, deci a ajuns I3-ul la Bucuresti. Nu am inteles de ce daca pleaca din Leipzig ajunge mai intai la Bucuresti si apoi vine la Timisoara. Ii arata tara? Prin Maramures o fi trecut? Au manacare buna si horinca excelenta. Ar mai fi turul manastirilor din Moldova.

 

Deci mai dureaza vreo 2 zile. :bashwall: :bashwall: :bashwall:

Mai bine le zici ca te duci tu dupa ea la Bucuresti decat sa o astepti alte 2-3 zile pana soseste.

Link to comment
Share on other sites

S-a reaprins mesajul de filtru de particule. Am facut cu el cam 6000 km din care 2k in ultima luna. Deci clar nu e de la condusul exclusiv urban.

 

A tinut filtrul de particule 4 luni. :thumbsup:

 

Am dus masina ieri la garantie si cica nu s-a regenerat deloc. Are eraore pe filtru si cica astazi schimba senzorul. Nu stiu. Imi pare ceva de genul: impusc mesagerul schimbarea asta. Ma rog.

 

Cu ocazia asta ii repar si scuregerea de ulei pe la baia de ulei.

 

Ca sa fie frumos, nu am masina pt ca I3-ul este ajuns de saptamana trecuta dar nu poate fi validat ecotichetul sau cum se cheama. Nu merge baza de date de la ministerul mediului. De o saptamana !!!!!!

 

Tot cu taxi sunt desi teoretic am 2 masini. Superb :death:

Link to comment
Share on other sites

Ah, da. A picat cica turbina si de la ea -> filtrul.

 

Epic bai nene. Probabil urmatorul pas e sa se sparga cutia sau diferentialul. Mai e ceva scump ce se poate strica? Asa, consecutiv si pe termen scurt.

 

Distributia ar fi un candidat bun. Volanta. CCC-ul si de ce nu caseta de directie.

 

ma apuca toti dracii

 

:censored:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic cu turbina ... un simptom trebuie sa fie, consum de ulei, fum, sa nu traga ...

In rest ce sa-ti zic, bafta cu i3, daca poti o prezentare, ar fi ceva nou pe forum, mai ales ca e luat de nou.

Vizavi de e60, trebuie sa-l resuscitezi, macar o folosesti ca masina de vacanta pe distante mai lungi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.