Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Sincer da.

 

Imi place in primul rand ca este mare. Am doi copii si am loc suficient pentru ei si bagaje.

Apoi imi place ca e foarte buna la drum lung (ergonomica, confortabila, consum mic, autonomie mare).

 

E o masina care dupa 50k km cam are nevoie de atentie. Mai o piesa mica acolo, dincolo dar per total consider ca merita banii.

 

Pe viitor as lua sigur ceva cu tractiune spate cel mai probabil tot BMW seria 5 sau 7. Dar asta peste multi ani... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

De vineri, masina are din nou oglinzi. Furate miercuri spre joi noaptea.

 

De data asta am pus ceva chinezarii. TYC parca.

 

Nu mai am nervi sa pun originale. Alte 12.5 milioane aruncate. Asa, la 2.2 mil nu au decat sa le fure.

 

Interesant e ca se vede bine cu ele. S-au potrivit perfect si daca merge si dezaburirea (nu am verificat inca) chiar am facut o afacere.

 

Trist fenomenul asta cu furtul de oglinzi. Ma pregateam sa plec cu copii la gradi. Ne-am urcat in masina si cand sa dau cu spatele... nu vedeam nimic. Nu pot spune ce nervi, draci si greata m-a apucat.

Link to comment
Share on other sites

Nu. Nu erau inscriptionate. Anul trecut dupa ce mi le-au furat, am zis ca le scriu insa am uitat, apoi nu am mai avut timp. Acum nu mai conteaza :(

 

Cica mai prind din ei insa le dau drumul pt ca legea este idioata.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am pus si niste poze cu interiorul... Scuzati mizeria din masina...

Ma uitam la pozele tale cu nuca M.

 

As vrea s-o schimb pe cea stock argintie cu una M dar nu stiu sigur daca se potriveste cu pielea de sub ea, sa nu trebuiasca schimbat cu totul cum am facut la e90.

 

Asta e http://realoem.com/bmw/showphoto.do?id=25117896886.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut lucrari de intretinere in acest weekend:

 

- schimbat tampoanele de la capacul motor. E mult mai liniste acum la relanti. Am schimbat doar 3 pt ca pe al 4-lea, mi l-a pierdut fiu-miu prin iarba <_>

 

- schimbat brate spate. Nu bateau insa parca iarasi nu se simt prea bine rotile spate si nu mai am nervi sa trec prin facut nspe unghiuri si sa ascult diverse explicatii

 

maruntisuri: stergatoare, trusa medicala :rolleyes:

 

Trebuie sa-mi fac o programare sa fac ungiurile sa fie bine ianinte de concediu.

 

P.S. M-am uitat la placute. Probabil ca vor fi urmatoarele pe lista. 86k km sunt suficienti desi nu apare nimic in bord :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Am trecut printr-o experienta ciudata...

 

Am fost la service sa-mi fac geometria. Fiind acolo, i-am rugat pe baieti sa-mi verifice/schimbe uleiul si freonul in instalatia de clima. La mine instalatia mergea OK insa in 5 ani jumate nu am umblat la ea.

 

Lichidele au fost scoase afara si bagate altele. Din cei 710g, au fost recuperate vreo 650-680g cica destul de bine.

 

Ciudat e ca imediat de cum am plecat de acolo, clima baga mult mai tare. Daca o dau pe MAX, se face frig MULT mai repede ca inainte.

 

La BMW mi-au spus ca daca sunt probleme cu ea, atunci sa vin. Altfel nu trebuie sa-i fac nimic.

 

De unde diferenta in functionare? :scratchchin:

Link to comment
Share on other sites

Sigur nu este placebo. Am sesizat atat eu cat si sotia.

 

Inainte preferam sa deschidem geamurile ca pana baga rece ca sa fie confortabil in interior, mureai de cald (daca lasam masina in soare).

 

Acum ne urcam in ea, pornesc motorul si in dupa cateva secunde bune deja baga rece.

 

Apoi, cand e pe maxim iti ingheata mana daca o pui in fara grilelor. Inainte o puteai tine linistit pt ca simteai doar aer mai rece.

 

L.E. Pe factura scrie ceva generic. "Verificare clima" sau asa ceva. Oricum, cum nu venisem la service pentru operatiunea asta, am stat langa om si mi-a mai spus una alta plus ca mi-a aratat pe aparat.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul nu influenteaza racirea.

Doar uzura compresorului.

 

LE: inseamna ca, ori freon-ul isi pierde din proprietati in timp (dar ma indoiesc de asta, altfel nu l-ar mai recupera nimeni), ori cel nou e alta calitate.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Hmm. Am trecut printr-o experienta ciudata...

 

Am fost la service sa-mi fac geometria. Fiind acolo, i-am rugat pe baieti sa-mi verifice/schimbe uleiul si freonul in instalatia de clima. La mine instalatia mergea OK insa in 5 ani jumate nu am umblat la ea.

 

Lichidele au fost scoase afara si bagate altele. Din cei 710g, au fost recuperate vreo 650-680g cica destul de bine.

 

Ciudat e ca imediat de cum am plecat de acolo, clima baga mult mai tare. Daca o dau pe MAX, se face frig MULT mai repede ca inainte.

 

La BMW mi-au spus ca daca sunt probleme cu ea, atunci sa vin. Altfel nu trebuie sa-i fac nimic.

 

De unde diferenta in functionare? :scratchchin:

 

Calitatea agentului de racire ! conteaza si asta destul de mult !

 

PS : da cosmine , ai zis bine : calitatea freonului [ agentului de racire ]

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Uleiul nu influenteaza racirea.

Doar uzura compresorului.

 

LE: inseamna ca, ori freon-ul isi pierde din proprietati in timp (dar ma indoiesc de asta, altfel nu l-ar mai recupera nimeni), ori cel nou e alta calitate.

Eu am avut odata radiatorul de clima spart la masina, l-am inlocuit si cand am fost sa imi pun freon in instalatie mi-au zis cei de acolo, ca freonul nu sufera in decursul anilor nici un proces de transformare, are aceleasi proprietati si peste un an si peste zece ani.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut odata radiatorul de clima spart la masina, l-am inlocuit si cand am fost sa imi pun freon in instalatie mi-au zis cei de acolo, ca freonul nu sufera in decursul anilor nici un proces de transformare, are aceleasi proprietati si peste un an si peste zece ani.

 

 

Atunci ei pot sa explice de ce am reincarcat de 2 ori prin acelasi procedeu si service , singurul lucru diferit fiind freonul?

 

Un alt caz : toyota celica t23 2002, fara nici cea mai mica problema la clima , a necesitat inlocuirea freonului pentru ca freonul original nu mai era eficient !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.