Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Schimbarea am facut-o la pitsop pentru ca acolo mi-am facut si unghiurile. Costul a fost 1.6 mil.

 

E o operatiune pe care o voi mai face peste vreo 2 ani preventiv. Daca stiam de ea, o faceam mai repede.

 

Clar nu e o operatiune scumpa insa eu nu stiam de ea. Asa, poate afla si altcineva si ii este util.

Link to comment
Share on other sites

Eu am observat azi chestia asta de scriai si tu mai sus, inainte sa imi schimbe freonul, tineam lejer mana in dreptul gurilor de ventilare. Acum dupa ce au completat aia cei 200 ml lipsa, ingheata mult mai repede. Nu inteleg totusi de ce nu completeaza aparatul ala al lor efectiv. Cei de acolo mi-au spus ca initial il scot pe tot si apoi pun la loc cei 700 ml. Aparat inutil..
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca sunt tot aceaisi 700 ml???

 

La mine au scos din instalatie si la final s-a umplut un borcanas. L-a luat si l-a aruncat intr-un vas mai mare.

 

L-am intrebat clar: lichidul e nou si mi-a spus ca da.

 

Adica si mi-a zis omul si l-am si vazut cum a golit borcanasul. La mine e clar alt lichid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am reusit sa ii schimb si ultimul element de prindere al capacului de pe motor. In sfarsit e liniste.

 

Desi schimbasem 3 din 4, tot se mai auzea capacul la relanti. Acum e liniste :sorcerer:

 

Zilele astea ii fac si schimb de filtre & ulei. E primul schimb pe care il fac eu. Pana acum platea BMW :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Am mers acum seara cu masina si imi apare rear fog light failure.

 

Am oprit si intr-adevar pozitia din dreapta lumina mai slab. Am aprins stopurile de ceata si surpriza: merg :unsure:

 

Nu putea sa se intample cat timp a fost cald. Asa nu am chef sa caut pe frig problema. Am citit ca ar fi probleme cu legaturilela stopuri. Se prajeste masa.

Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic de cautat, e clara treaba.

Toate LCI-urile au probleme, mai devreme sau mai tarziu. :)

Si eu am avut, dar fara failure. Doar ca am observat intensitatea scazuta la cel din dreapta.

Incepuse mufa sa se topeasca.

Am intarit contactele preventiv in ambele parti, am pus becuri cu LED pe ceata si gata.

Apoi am lipit inca un fir de masa pe placa becurilor si l-am implantat in distribuitorul de masa de sub stopuri.

 

Acum vad ca in State fac recall la toate E60-urile 2007-2009 si fac acelasi lucru:

- schimba mufele si soclurile

- noile socluri au inca un fir de masa.

 

:)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am fost la masina. Da, respectivul contact s-a dus. Este conectorul usor topit in jurul pinului de masa.

 

Acum l-am curatat, l-am mai strans si pus la loc. E ok deocamdata.

 

Am vazut ca firul de masa ia masa local, la 20-30 cm de stop. Deci as putea desface manunchiul de fire si sa inlocuiesc firul cu totul insa fiind topit acolo, nu vrea sa iasa din plastic.

 

O sa il iau luni la serviciu si o sa-i mai lipesc un fir. Voi pune doua legaturi la masa si gata. Altfel, mi-e teama ca in viitor vor reapare problemele.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Deja ma supara cei de la reprezentanta. Am conectorul insa stau dupa pinii conectorului.

 

Deja au trecut 2 saptamani si nu se stie cand vor ajunge. Astazi mi-a dat eroare din nou pentru ca e topita mufa, apoi ea s-a crapat si a iesit firul de masa.

 

Opresc ca la dacii sa bag firele inapoi si apoi continui drumul. :thumbsdown:

Link to comment
Share on other sites

Deja ma supara cei de la reprezentanta. Am conectorul insa stau dupa pinii conectorului.

 

Deja au trecut 2 saptamani si nu se stie cand vor ajunge. Astazi mi-a dat eroare din nou pentru ca e topita mufa, apoi ea s-a crapat si a iesit firul de masa.

 

Opresc ca la dacii sa bag firele inapoi si apoi continui drumul. :thumbsdown:

pini de orice natura gasesti de obicei la Alex teille , prin curier ii ai a doua zi , am vazut ca avea pe stoc cam toate soiurile , mi-am luat eu pt butonul sport .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios la cati km se rupe lantul de distributie,daca mai ti masina pana atunci.

Am schimbat lant la un 318d 2008, si dupa un an nu s-a mai rupt lantul ca s-au rupt 14 curbutori, i-am schimbat si aia acm sunt curios sa vad cat mai merge.

Am auzit pe mai multi cu problema asta la N47, sunt curios sa aflu care e cauza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.