Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Nu chiar. La recall intra doar un procent f mic. Pe forum suntem 2 cu recall la distributie desi suntem multi cu acest motor.

 

Ar fi de adaugat faptul ca recall-ul este doar pt motoarele intre 2007-2008. Probabil ca vor extinde recall-ul pe masura ce termina "stocul" actual.

 

 

masina mea este din partea a doua a anului 2008 iar cei de la autotransilvania au zis ca nu e intre motoarele cu probleme dupa vin

Link to comment
Share on other sites

Antigelul si uleiul sigur nu a fost schimbat. A fost desfacut ceva capac si pe acolo a fost efectuata operatiunea.

 

Ar fi durat o zi insa nu au avut nu stiu ce scula si din acest motiv a durat 2 zile.

 

Nu a costat nimic fiind recall si nefiind necesara demontarea motorului de pe masina.

 

Sa inteleg ca au demontat doar cutia de viteze? Sau nu sti exact cum au procedat?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am profitat de vremea frumoasa asa ca am demontat consola centrala complet si am scos cutia pt telefon. Sau ce o fi aia. Am acum spatiu de depozitare mult mai mare :thumbsup:

 

Am reusit sa scot si o urma de pe bara fata lasata in parcare de catre un coleg adormit. Anonim, desigur :fear:

 

De facut pe termen scurt:

 

- inlocuire distributie (recall-ul a fost o flegma. Nu ma ofticam cu distributia proasta. Asta este. 35 - 40mil si scapi de problema. Nu e capat de tara dar sa faci recall, sa tii masina blocata cateva zile ca sa o dai inapoi tot cu zgomot este nesimtire).

 

- cu ocazia asta si bujiile incadescente. Nu vreau sa astept pana sa moara una si sa se rupa in chiulasa

 

- inlocuire amortizoare fata. Curge unul din ele.

 

- placute fata - spate

 

Om vedea ce mai trebuie in urma unei verificari amanuntite. Se vad cele 110 de mii si cei 7 anisori trecuti peste ea :(

Link to comment
Share on other sites

probabil aportul cu cel mai mare impact negativ sunt conditiile de trafic din RO sau circulatul in regim urban pentru majoritatea rulajului facut, care poate fi de asemenea incadrat si la prima categorie :), altfel 110k km sunt chiar extrem de putini pentru o masina din segmentul acesta si de la un producator premium...

 

BTW -ai un calcul cu cat te-a costat masina in cei 7 ani de utilizare? sunt curios, eu tin un calcul de acest fel, chiar daca nu le tin atat de mult, dar imi place sa am o evidenta a chelutielilor cu ele. De exemplu, la una din ele am facut un calcul cat a costat de cand a fost noua pana la mine, avea un dosar complet cu facturile de la reprezentanta si media era in jur de 3.5k Eur pe an pe durata a 10 ani de viata, asta fara gume si benzina.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Primisem oferta faina la un F10 520d de la BanatCar + primeam si ceva pe asta insa nu merita. Saltul e prea mic pt ca sa merite banii + nervii cu devalorizarea, micile zgarieturi etc.

 

Mai trebuie sa reziste vreo 5 ani. Sau poate o dau direct la remat :p

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am constatat de mai bine de un an ca suspensia a devenit zgomotoasa. Nu puteam spune ce se aude si daca bate sau nu dar clar se marise zgomotul in masina daca treceam peste denivelari, gropi etc.. Doar la trecerea la cale ferata batea ceva, pe partea stanga de cele mai multe ori. In rest, nu puteam spune daca e de pe standa sau de pe dreapta.

 

La o verificare oarecare la service, mi-au spus ca imi curge un amortizor. Era stanga fata.

 

In acest weekend, m-am inzestrat cu rabdare, scule si piese si am inlocuit atat amortizoarele fata, protectiile lor, cat si flansele.

 

Dupa 150 de km, pot spune: WOW !

 

Masina sta excelent in curbe si pe drum. Se pare ca de multa vreme nu mai mergea bine. :console: Dar cea mai mare diferenta e la sunet: suspensia este deosebit de silentioasa. Acum parca iarasi pluteste desupra gropilor.

 

Banui ca lipsa zgomotului pe drum rau vine de la flansele noi. Cele vechi erau fara vaselina la rulmenti, aveau joc mare la mana si pline de rugina. Parca erau de 30 de ani pe masina. Groaznic aratau.

 

A mai ramas o eroare care apare aleator la releul de bujii. Fie cateodata nu comunica, fie cilindrul 3 e cu probleme fie nu da erori :wacko: Cum cu vechiile bujii mai dadea eroare pe cilindrul 3, cu noile bujii da din cand in cand tot eroare pe cilindrul 3.

 

Asa ca banui ca s-a dus releul de bujii. Aveam in plan sa-l schimb astazi dar s-a pus ploaia. Sper ca in weekendul urmator sa pun releul nou.

Link to comment
Share on other sites

Lasati domnu, textele astea. Unii mai pun si un pic de suflet in masini, nu le schimba ca pe sosete.

 

Bala, si parca ai pana in 100.000km, nu? Cand am cumparat masina la 130.000 cu amortizoarele terminate, credeam ca-s ghinionist. Dar vad ca se poarta.

Daca te apasai pe botul masinii, se balansa?

Ce amortizoare ai pus? Tot OE?

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

verifica firele poate ai un contact imperfect undeva

mare coincidenta sa ai aceeasi eroare pe acelasi cilindru si cu bujiile noi

 

Am inteles ca releul are niste contacte interne care in timp se duc si ca ar fi oarecum o problema comuna.

L-am cumparat deja (OE) si il voi monta. Daca nu se rezolva, iau si firele la mana.

 

Bala, si parca ai pana in 100.000km, nu? Cand am cumparat masina la 130.000 cu amortizoarele terminate, credeam ca-s ghinionist. Dar vad ca se poarta.

Daca te apasai pe botul masinii, se balansa?

Ce amortizoare ai pus? Tot OE?

 

Acum am 120.500 km. A trecut de 100.000 :(

 

Nu se balansa la mana. Simteam insa balansari aiurea daca mergeam pe drum cu denivelari sau in curbe cu denivelari.

 

Am inlocuit amortiozoarele spate cu OE la 60-70.000 km. Alea au fost primele care au murit.

Acum ca au murit si astea pe fata am pus SACHS iar protectiile si flansele OE. Am considerat ca nu merita la cat tin sa pun originale.

Link to comment
Share on other sites

LA fel, si pe mine m-au tinut 145 mii km, masina de la 0 km in romania, jante pe 18".. Dupa ce le-am schimbat, am pus sachs si eu toate 4 si deocamdata se prezinta bine, masina are 252k acuma.. Nu merita sa mai pui OE, oricum nu o sa tina mai mult, la ce drumuri avem..
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

120800 km

 

Am fost la BMW sa inlocuiesc lichidul de frana si reglat frana de mana. Am facut si ITP-ul cu ocazia asta.

 

Masina a fost pusa pe stand si amortizorul spate dreapta cica e mai "lenes" si va trebui inlocuit in curand. Deci au tinut iarasi 60k km (pusesem OE). Voi pune sachs si pe spate.

 

In rest, totul e ok.

 

Peste 2 saptamani ma duc sa vopsesc spoilerul spate. La 10 luni de la eveniment a facut si euroins placa catre BMW. Il revopsesc pt ca sunt niste urme care se vad pe masina curata. Intre timp a mai aprut o zgarietura superficiala mica. se repara si aia :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.