Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Asa este, N47 are un singur termostat - cel principal. Si e extrem de accesibil, deasupra pompei de apa.

Diferenta la mine ar fi ca parca-parca se incalzeste ceva mai repede. Si intr-adevar ramane mai constata temperatura.

Antigel eu doar am completat, pentru ca la masuratoare a iesti pe la -38 temperatura de inghet.

 

Si da... categoric vremea asta nu e pentru lucrul la masina afara. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu aveam probleme mari cu incalzirea, nu trecea de a doua linie si baga frig mult masina, nu incalzea deloc. Dupa ce am schimbat termostatul Egr nu am simtit o imbunatatire, dar dupa schimbarea celui principal, parca e alta masina. Am caldura indiferent cat merg cu ea, acul nu mai coboara in mers, frigul a disparut. Consumul a scazut sigur cu 1-1,5 L la 100km. Daca aveti simptome d-astea merita sa schimbati, mai alesu ca aveti doar unul. Eu la X3 am tot amanat dar cand am vazut ca e o imbunatatire vizibila, mi-a parut rau ca nu am facut treaba mai repede.

 

Eu le-am cerut sa nu verifice masina, sa schimbe cat mai repede. Ulterior au testat lucrarea. Au si scris pe foaie " clientul solicita interventia directa fara procedura standard".

Link to comment
Share on other sites

Gata. Am inlocuit termostatul si antigelul.

 

Am asistat (printr-un geam) la inlocuire. Ciudat e ca antigelul scos din motor mi s-a parut mai negricios. Era intr-un vas alb si parea aproape negru.

 

Nu cred sa fi fost inluzie optica pentru ca cel nou era colorat.

 

Antigelul a fost pus in motor in maxim 2 minute cu aerisire cu tot. Foarte tare sistemul. ceva cu vaccum.

 

Acum sta apa la 88-89-90 de grade :thumbsup:

 

L.E. cu toate zapezile si gheturile din Timisoara, am reusit sa scap fara nimic rupt pe sub ea. Doar un nit de plastic pierdut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am mers vreo 2 mii de km doar in oras. Acum in weekend am iesit pe autostrada Timisoara - Arad la o plimbare asa de relaxare plus o cafea la Arad.

 

Am pus pe bord sa-mi afiseze temperatura. Ciudat!

 

Apa statea la 95 de grade mergand lejer cu a 6-a la 120km/h. Si la dus si la intors.

 

In oras sta pe la 92-94 de grade. I-am dat si talpa si crestea la 96-98 dar scadea inapoi la 95.

 

Inainte statea pe la 89-90 de garde in forta 94-95. O fi de la noul termostat???

 

 

Ah si azi dimineata am constatat ca difuzorul de pe usa cat si tweeterul fac figuri. Merg intermitent. E prea frig sa stau sa caut contacte dar banui ca fie la amplif fie in usa, e ceva problema de contact.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit cu difuzorul de pe usa soferului. Dar si-a revenit singur.

 

Si-a revenit. Am dat tare si si-a revenit brusc. De atunci merge fara probleme.

 

Pe moment e bine insa vreau sa faca iarasi ca sa rezolv problema cand se va face cald. Ma streseaza maxim faza cu difuzorul.

 

Oricum voi da jos ampliful sa-l curat/studiez :download:

Link to comment
Share on other sites

Si-a revenit. Am dat tare si si-a revenit brusc. De atunci merge fara probleme.Pe moment e bine insa vreau sa faca iarasi ca sa rezolv problema cand se va face cald. Ma streseaza maxim faza cu difuzorul. Oricum voi da jos ampliful sa-l curat/studiez :download:

 

 

E o problema comuna din ce vad eu la "simptomele" astea ! De obicei o resetare generala a modulelor , rezolva problema !

 

PS : frumoasa bijuteria , multi km fara incidente !

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca s-au dus elemenetele din cauciuc 6 de la capacul motorului.

 

Astazi la relanti scotea capacul un zgomot destul de deranjant. Am deschis capota iar capacul vibreaza de zici ca nu e prins cu nimic. Am constatat ca daca pun mana langa acele elemente de cauciuc, vibratia scade si nu mai face zgomotul ala.

 

Trebuie sa le schimb :)

Link to comment
Share on other sites

La capac da. Nu mai simt bataia aia stresanta. Trebuie schimbate toate cele 4 tampoane (2 rotunde din fata-piesa nr 2 si 2 dreptunghiulare in spate-piesa nr 6).

Iar furtunul "problema" pare mult mai reusit , fiind si mai gros si mai bun ca etansare.

 

De remarcat greseala Realoem - piesa nr 6 trebuie sa apara de 2 ori ca si piesa nr 2.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Da interesant, eu la un deal de vre-o 5km am incercat si urca pana la 100°C apoi scade pna in jur de 95°C si cam acolo oscileaza.

 

Problema este ca face figuri pompa auxiliara ba merge ba nu merge, credeam ca doar cand apesi butonul rest functioneaza, dar am masurat tensiunea pe fire si in anumite conditii ajunge curent fara sa fie butonul rest apasat, deoacamdata am masurat doar cu motorul rece, urmeaza sa testez mai departe.

Link to comment
Share on other sites

pai si ce este rau sa schimbi filtrul la reprezentanta? eu am avut o patanie aici la rep mercedes, am dus um Merc la reparat si a trebuit sa-mi dea o masina temporar, ala de la service zice, " uite ala alb" ma urc si plec, dupa 10 min vad ca masina are niste carduri la chei si zic ca ceva este in neregula, ma intorc si ma astepta ditamai politaiu cu nevasta si 2 copii plin de spune, la care zice:" plm am venit sa verific presiunea la roti si am ras fara masina( masina avea 1200km) :D

ne-am amuzat si am luat alta masina...

Link to comment
Share on other sites

Astazi la relanti scotea capacul un zgomot destul de deranjant. Am deschis capota iar capacul vibreaza de zici ca nu e prins cu nimic.

Deci problema caracteristica la E60 N47... :)

Eu de cand l-am prins in suruburi, absolut nici o vibratie sau rezonanta nu mai am. Capacul parca e turnat pe motor.

Practic el avand prinderile uzate ca la tine acum, preia vibratiile motorului si le amplifica de zici ca-i evantai...

 

Oricum o sa mai vibreze si dupa ce schimbi mansoanele alea, dar nu ca acum. Asa e capacul asta, prost proiectat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.