Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Il voi curata. Trebuie sa-l dau jos de pe masina in weekend si apoi il trimit cu curierul. Vine in cateva zile. Sunt curios ce iese.

 

Acum am o dilema: sunt cei 2 senzori de pe el. Sa-i inlocuiesc? Sau daca sunt OK, ii las acolo?

 

Nu dau eroare senzorii.

Link to comment
Share on other sites

Stiu pe cineva la Covaci care le curata intr-un cuptor special pt DPF-uri. Le arde o zi intreaga in el, plus ca le si sufla in acelasi timp. Practic sunt mai multe cicluri din astea, la fel ca si regenerarile pe care si le face masina, doar ceva mai intens.
Link to comment
Share on other sites

[...] Acum am o dilema: sunt cei 2 senzori de pe el. Sa-i inlocuiesc? Sau daca sunt OK, ii las acolo?

 

Nu dau eroare senzorii.

 

Daca senorii se vor defecta nu vei primi eroare in bord (doar la diagnoza) si nu va incepe regenerarea, deci se va infunda iar, si va trebui curatat. Daca tot umbli acolo, ai putea schimba si senzorii, ca sa nu ai batai de cap pe viitor, dar nici nu sunt probleme cat timp cei de pe masina sunt ok. E pe ideea de "preventiv". Nu stiu pretul senzorilor, dar ma gandesc ca pe undeva la 500 lei ambii. Acum tu decizi daca merita investitia.

 

A.

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Nu. E ceva partener local cu cei din Odorheiul Secuiesc.

 

Mi-au propus cei de la Odorhei ceva filtru aftermarket. Il pun pe ala. Vad cat tine.

 

Nou e 6800 RON si mi se pare cam scump raportat la varsta ei. Asta e pe la 1850 RON. Garantie 14 luni. Cu totul ies pe la 2500RON. Daca ma tine 2-3 ani e OK. Oricum deja cere prea multi bani. Lunar ii fac cate ceva.

 

Mai aud pe unii: 145k km tipla boss. Merge ca noua. Kkt...

Link to comment
Share on other sites

Bine bine, dar din ce motive s-a ajuns sa se duca naibii asa devreme ? Nu de alta dar la mine erau niste injectoare care pur si simplu aruncau motorina in loc sa o pulverizeze si fumega ca trenul in acceleratie pana cand a lesinat filtrul, chiar daca ele aratau bine pe diagnoza.
Link to comment
Share on other sites

Ciudat cum sa terminat asa repede, practic nici nu a ajuns la cei 200k km de care se tot spune ca ar trebui sa tina

la km pe care ii ai tu acuma am cumparat e90, merge spre 280k km cred, o freaca fiul meu prin oras de zilnic si filtru nu da semne de oboseala

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

[...]La 158k km... [...]

 

Daca a avut exploatare corecta (iesit des la drum lung) as zice sa mai verifici o data senzorii aia de temperatura. E posibil sa nu fi facut corect procesul de regenerare.

 

Daca ai stat mai mult prin oras si ai facut un concediu pe an cu ea, e oarecum de asteptat.

 

A.

Link to comment
Share on other sites

Cand a murit debitmetrul si nu mai mergea motorul, am mai facut maxim 10-15 km cu ea pana acasa.

 

Apoi l-am inlocuit in cateva zile si am iesit cu ea. Motorul tragea bine insa dupa 10 km a inceput sa scoata un fum alb pe esapament. Dar nor. Asta la relantiu. Era atat de mult fum incat alti participanti la trafic imi aratau ce se intampla. Nu mai vedeam in spate.

 

Am tras pe dreapta si s-a oprit. Teava de esapamant parca era ninsa. Era alb peste tot. Un alb laptos.

 

Am repornit (motorul oricum mergea bine) si am ajuns acasa. Nu a mai scos fum alb dupa acea oprire niciodata.

 

S-ar putea sa fi fost atunci ceva ce s-a aprins prin dpf si l-a facut varza. Inainte poate intrase motorina. Nu stiu. Altceva nu vad ce ar putea fi.

 

Nu a dat alte semne pana la aprinderea dpf-ului. Iar probleme la motor nu am avut inafara de debitmetru.

 

Daca a avut exploatare corecta (iesit des la drum lung) as zice sa mai verifici o data senzorii aia de temperatura. E posibil sa nu fi facut corect procesul de regenerare.

 

A avut iesiri si pe afara. Drumuri lungi, motorina ok, ulei doar bmw.

Link to comment
Share on other sites

Fara sa fie cu suparare, dar sunt multe masini, in general aduse de afara , unele cu mult mai multi km decat a ta care nu au avut probleme si chiar nu au. A mea are 176 de mii, nu a fost schimbat nimic pe partea de mecanica, senzori sau ceva si nici nu are probleme.La cati km are masina ta a mancat exagerat de multi bani.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai da ca au bagat altii inainte :). Si cine o va lua de la Bala si o sa o tina 1-2 ani probabil va zice ca ce beton e BMW ca nu se defecteaza nimic la el in ciuda km multi. In viata oricarei masini exista un sweet spot, la Bala va sa vina daca o mai tine :thumbsup:. Si apoi e probabil si mersul preponderent in oras, de unde si ore de functionare multe. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Ce sa intamplat la tine, este ca s-a dus in interior...as fi fost putin sceptic cu privire la faptul ca nu mai poate fi curatat, insa dupa ce ai explicat treaba cu fumul...nu prea.

 

Am inteles ca filtrul se poate "duce" de tot atunci cand intra in regenerare si ceva nu e ok, adica gen sa o opresti cand e in regenerare in oras, normal nu ar trebui sa inceapa prin oras regenerarea insa se mai intampla si nu ai cum sa stii si atunci cand opresti motorul poti sa-l strici.

Colegul de receptie cu mine are un Audi A6 2006 2.0 TDI automat, i s-a oprit masina pe autostrada timisoara lugoj fara sa mai porneasca (i aparuse din timisoara eroare la dpf, cand se stingea, cand se aprindea), cand l-a trimis la curatat aia de acolo au spus ca din cauza ca s-a pus nu stiu ce bucata din ceramica in ce pozitie si de aceea s-a topit acolo si gazele nu au mai circulat, neavand cum sa-l curete. Pe el l-a ajuns 1500 unul aftermarket cu DPF-ul lui la schimb.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am luat masina de la service. Distractia: 2500 RON. Filtru AfterMarket + Manopera + posta + resetare.

 

Sper sa ies cu ea pe weekend la un drum mai lung.

 

Ma supara ca cei de la service mi-au spus ca nu stiu ce actuator de pe galeria de admisie a dat eroare cand s-a incercat regenerarea inainte de a inlocui filtrul. Mi-au recomandat inlocuirea galeriei: 4300 ron fara manopera. Insa nu erau siguri daca e 100% de la galerie, e doar actuatorul sau era de la situatia dpf-ului.

 

Ramane sa o urmaresc daca mai da erori si eventual sa o curat intr-o zi cu soare. Nu as inlocui-o doar de dragul de a o inlocui. Pe net am gasit galeria completa pe la 3300 ron. Dar oricum mai e pana la inlocuire.

 

Pana atunci sper sa ma bucur de masina.

 

P.S. Trebuie sa trec pe la BMW sa-i schimb lichidul de frana. Au trecut cei 2 ani :console:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut 1000km cu noul DPF.

 

Singura diferenta notabila: sunetul motorului. Nu mai suna asa de infundat. Inainte parca era mai mereu subturat.

 

Consumul mediu parca a mai scazut cu 0.5l-1l.

 

Ca dezavantaj, nu stiu daca e de la dpf, miroase urat a gaze de diesel. Nu stiu daca e si de la altceva dar cand stau langa masina se simte un miros destul de urat. Inainte nu se simtea decat foarte rar acel miros.

 

In rest, e ok :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A inceput sa curga ulei pe la garniturile baii de ulei. Idem pe la admisie. La reprezentanta spun ca si pe la capacul culbutori.

 

E minunat. Arata motorul ca la un roman diesel vechi. Plin de unsori.

 

Schimb acum si bateria si cred ca asta a fost. O dau. Am un potential cumparator. Ii scad din pret lucrarile si sa o ia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.