Jump to content

535d sau 530i?


Mihai05

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu am condus 530i e60, dar de 535d sunt Încântat...cât despre diferenÞa de consum de 1 l/100km, Între cele douã modele În afara oraºului...nu prea cred cã e doar atât....dacã mergi tare...spre foarte tare, benzina cred cã se duce foaarte repede....revizia nu cred cã e cu mult mai scumpã, e ceva mai mult ulei la diesel În motor...dacã ar fi un 535i, ar fi altã treabã deja.....
Link to comment
Share on other sites

Din cate am vazut diferenta de consum intre cele doua masini e de max. 2 l in oras si 1 l in afara orasului. Cum motoarele sunt de generatie noua nu cred ca iti permiti decat sa alimentezi cu carburant de top iar aici pretul este cam egal daca nu cumva mai scumpa motorina. Revizia la 535d este mult mai scumpa decat la un 530i. Si daca ai spus ca mergi in media 10000km pe luna cred ca o sa mergi mai mult afara decat in oras. Cel putin eu prefer benzina in detrimentul dieselul pentru

"placerea de a conduce" pe care o ofera. Sincer intotdeauna mi-a placut sunetul unui benzinar dus pana in 7500 ture. Fata de cele de mai sus eu prefer 530i.

scrii precum unul care nu a condus diesel niciodata...daca ai ocazia sa conduci un 535d nu o rata ..ne spui tu dupa ce senzatie ai avut. :)

clar 535d !!!

Link to comment
Share on other sites

Din cate am vazut diferenta de consum intre cele doua masini e de max. 2 l in oras si 1 l in afara orasului. Cum motoarele sunt de generatie noua nu cred ca iti permiti decat sa alimentezi cu carburant de top iar aici pretul este cam egal daca nu cumva mai scumpa motorina. Revizia la 535d este mult mai scumpa decat la un 530i. Si daca ai spus ca mergi in media 10000km pe luna cred ca o sa mergi mai mult afara decat in oras. Cel putin eu prefer benzina in detrimentul dieselul pentru

"placerea de a conduce" pe care o ofera. Sincer intotdeauna mi-a placut sunetul unui benzinar dus pana in 7500 ture. Fata de cele de mai sus eu prefer 530i.

 

535d

consumul care il spui tu e probabil din carti.

la acelasi stil de mers e diferenta cel putin de 25%, si probabil o sa-si ia cutie automata , la care se mai adauga un plus de consum mai mare la benzina!

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu 535d este numai cu, cutie automata. Oricum ar fi, automat imi iau, si am vazut noua cutie sport-automatic de la BMW si este super, dar e disponibila doar pe modelele facelift. Facelift as vrea sa-mi iau, dar la dotarile pe care le vrea eu sunt putine pe mobile.de, oricum mai caut.

Vreau sa fac un test-drive cu 535d si cu 530i sa vad cum merg ambele. Pana acum eu am avut si masini diesel si pe benzina, si intradevar nimic nu se compara cu sunetul unui benzinar la 6000rpm, dar si cuplul de la diesel-uri este impresionant. Eu momentan am un Jaguar X-Type 2.5 V6 si un Touareg V6 TDI, si cand accelerez la Touareg se simte puterea si cuplul, e o senzatie placuta, pe cand la X-Type senzatiile la 6000rpm senzatiile sunt incredibile. Dar oricum Touaregul are si mai putina putere ca 535d, este mai greu si este si VW. BMW e BMW, nimic nu se compara cu el. O sa merg cat de curand la un test-drive si o sa va zic ce parere am.

Toate cele bune!

 

Scuzati-ma ca am repetat "senzatiile" in post-ul anterior.

Link to comment
Share on other sites

One more vote for 535d

 

0-250 km/h:

 

 

 

530i ce viteza crezi ca prinde ? 180 km/h ? Chestia e clara .

 

conteaza si in cat timp ajunge la viteza aia.

 

Colegul isi cumpara masina pentru afaceri,pentru deplasari prin tara ... nu cred ca il intereseaza sa ajunga in x secunde la 250 sau de la 0 la 100 km/h in 5 secunde . Am spus faza cu viteaza si am clarificat pe final pentru ca o sa se transforme si topicul asta in diesel vs benzina ...

Link to comment
Share on other sites

Exact asta e, nu prea ma intereseaza in cat timp ajunge la suta sau daca pot sa-i "fac" pe altii. Ma intereseaza puterea doar pentru ca o sa am nevoie de ea uneori in depasiri, la cate drumuri fac prin tara, deobicei in graba, nu prea pot sa stau dupa altii care au iesit la plimbare.
Link to comment
Share on other sites

Exact asta e, nu prea ma intereseaza in cat timp ajunge la suta sau daca pot sa-i "fac" pe altii. Ma intereseaza puterea doar pentru ca o sa am nevoie de ea uneori in depasiri, la cate drumuri fac prin tara, deobicei in graba, nu prea pot sa stau dupa altii care au iesit la plimbare.

 

tocmai de aia e bun benzinaru`! :)

 

vorba unui neamt: Motorina pt tractoare, Benzina pt masini si Gazu pt aragaze

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Daca singurul criteriu in alegerea mea ar fi puterea atunci mi-as lua M5. Dar pe mine ma intereseaza mai multe lucruri, consumul nu ma intereseaza foarte mult, doar ca nu vreau sa opresc incontiinu ca sa alimentez, e o pierdere in plus de timp. Si eu vreau o masina care sa fie si discreta, si M5-ul nu e discret deloc. Vreau sa fie comfortabila la drum lung, M5-ul are suspensie sport, si la drumurile din Romania nu mi se pare prea potrivita.
Link to comment
Share on other sites

535. E o masina careia n-ai ce-i reprosa. Tranteste orice mit despre miros de motorina, zgomot si trepidatii, pentru ca sunt inexistente. Oricat am cauta, motorizarea asta nu are concurent, are performante de V8 la un consum uman.
Link to comment
Share on other sites

degeaba e incredibil sunetul motorului pe la 6000 ture la benzinar...o sa il auzi foarte rar ..eu nu cunosc pe nimeni care sa mearga in mod constant cu astfel de turatii..pe cand cuplul dieselului o sa iti foloseasca la fiecare drum pe care il ai de facut...eu inca odata spun ca as merge oricand pe un 535d...si alb sa fie,eventual kit m pe el si geamuri usor fumurii(oricum bate la ochi orice 5'ar ).. :)
Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e, nu-l vreau alb cu geamuri fumurii si pachet aerodinamic M. Il vreau albastru, fara pachetul sport M, cat mai discret posibil. Eu nu-l iau ca sa ia ochii altora, ci pentru ca imi place si mi se pare o masina buna, si chiar doresc sa fie cat mai discret posibil. Si la zgomotul de 6000rpm ma refeream la momentul in care schimba, nu ma refeream de zgomotul de 6000rpm incontiinu, ar fi cam stresant nu crezi? Cum e la Audi multitronic , turatia ramane constanta acolo unde este cel mai eficient si nu exista viteze, doar in "S" exista viteze artificiale.

http://www.youtube.com/watch?v=RMC0uk7JvWg

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e, nu-l vreau alb cu geamuri fumurii si pachet aerodinamic M. Il vreau albastru, fara pachetul sport M, cat mai discret posibil. Eu nu-l iau ca sa ia ochii altora, ci pentru ca imi place si mi se pare o masina buna, si chiar doresc sa fie cat mai discret posibil.

 

Imi place cum gandesti :)

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e, nu-l vreau alb cu geamuri fumurii si pachet aerodinamic M. Il vreau albastru, fara pachetul sport M, cat mai discret posibil. Eu nu-l iau ca sa ia ochii altora, ci pentru ca imi place si mi se pare o masina buna, si chiar doresc sa fie cat mai discret posibil. Si la zgomotul de 6000rpm ma refeream la momentul in care schimba, nu ma refeream de zgomotul de 6000rpm incontiinu, ar fi cam stresant nu crezi? Cum e la Audi multitronic , turatia ramane constanta acolo unde este cel mai eficient si nu exista viteze, doar in "S" exista viteze artificiale.

http://www.youtube.com/watch?v=RMC0uk7JvWg

 

MaÂşina poate fi frumoasĂŁ Âşi pentru tine nu doar pentru alĂžii.

Link to comment
Share on other sites

Daca singurul criteriu in alegerea mea ar fi puterea atunci mi-as lua M5. Dar pe mine ma intereseaza mai multe lucruri, consumul nu ma intereseaza foarte mult, doar ca nu vreau sa opresc incontiinu ca sa alimentez, e o pierdere in plus de timp. Si eu vreau o masina care sa fie si discreta, si M5-ul nu e discret deloc. Vreau sa fie comfortabila la drum lung, M5-ul are suspensie sport, si la drumurile din Romania nu mi se pare prea potrivita.

 

M5-ul e cu totul altceva. Vad ca deja ai cam ales dieselul...ce rost mai are topicu??

Atata timp cat zici ca ai drumuri lungi de facut, opririle dese la benzinarii nu-ti plac...suspensia de m nu prea e buna (la ce iti trebe tie), deja te-ai orientat la diesel...e clar ca nu esti client de M.

 

P.S.:' daca chiar vrei confort la drum lung ia-ti Seria7 sau....vreun S

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.